Fifa 13

Een verbetering
31
37%
Ik zie het verschil niet...
22
26%
Was dit wel mijn €60 waard?
31
37%

Total votes: 84

Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:Waarom niet Denis Suarez of Iniesta? :P
Paulinho is veel beter :P Maar als ik na 5 minuten merk dat het een iets lastigere pot wordt, gooi ik sowieso gelijk Vidal erin voor Paulinho.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Wanneer krijg je je rewards van WL?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
TondH wrote:Wanneer krijg je je rewards van WL?
Elke donderdag om 19.00
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Na 2 weekendjes rust, dit weekend weer een WL gaan spelen!
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Weer de 29 winsten behaald, er zit nog zeker meer in het vat! Van de 40 potten 5x terecht verloren, de rest had ik gewoon moeten winnen. Ook wel 3x met penaltys gewonnen, dat dan weer wel.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ik kan het echt niet meer opbrengen, 40 potten in 3 dagen. Maar zou het toch wel weer een keer moet doen aangezien ik wel echt flink heb lopen handelen en nu echt een heel ziek team heb:

https://www.futbin.com/18/squad/2185206

En dan in game 4-1-2-1-2 small.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik ben echt een beetje FIFA af eigenlijk. Heb wel een leuk team maar speel alleen nog met vrienden eigenlijk.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Paultheone wrote:Ik kan het echt niet meer opbrengen, 40 potten in 3 dagen. Maar zou het toch wel weer een keer moet doen aangezien ik wel echt flink heb lopen handelen en nu echt een heel ziek team heb:

https://www.futbin.com/18/squad/2185206

En dan in game 4-1-2-1-2 small.
Het is ook veel te veel, ethisch onverantwoordelijk bijna.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
En die Pro's maar lekker blijven spelen op 2 consoles, hoppa 80 games per weekend, en dan al 2 maanden lang :lol:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
40 potten is wel te doen hoor als je de vrijdagavond pakt, zaterdag overdag een paar en zondag.

Die pro's die er tachtig doen, zijn waarschijnlijk eerder klaar dan wij.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Naingolan gepacked, dus nu maar een Serie A teampje maken.

4-5-1
Mertens

Hamsik - Dybala

Insigne - Naingolan - Cuadrado Halloween

Sandro - Chielini - Bonucci - Florenzi

Handanovic

Toch maar weer even FIFA doen dus.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Snap soms niet hoe je door te handelen een Ronaldo ofzo kunt krijgen. Wat doen jullie dan? Heel veel dezelfde spelers inkopen waarbij je verwacht dat ze gaan stijgen? Zou graag shevchencko en vieira of een andere cvm toevoegen.

Mijn team is 4-2-3-1

Higuain

Hamsik dybala mertens
Matuidi nainggolan

Sandro benatia (paars) chiellini florenzi

Handanovic
F
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Bijvoorbeeld inderdaad, of inkopen op te verwachtten SBC's. Binnenkort weer een PL POTM bijvoorbeeld. Dan kun je nu alvast 84+ Premier League spelers inkopen.

Dat ga ik nu tenminste zelf eens proberen, heb ook nog nooit actief gehandeld en heb nu 150k te besteden dus even zien wat ik daarvan kan maken.
Last edited by Firetrap on 15 Dec 2017 22:30, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Verwachte SBC's in de gaten houden. Vaak is dat script van EA ook gelekt en dan weet je wat er komt. Was ook met die Icon SBC's. Daar pak je wel veel winst mee. Guarenteed SBC's doen het ook altijd goed. En verder snipen met Icons, moet je wel heel veel geduld en geluk mee hebben.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Paultheone wrote:Verwachte SBC's in de gaten houden. Vaak is dat script van EA ook gelekt en dan weet je wat er komt. Was ook met die Icon SBC's. Daar pak je wel veel winst mee. Guarenteed SBC's doen het ook altijd goed. En verder snipen met Icons, moet je wel heel veel geduld en geluk mee hebben.
Op welke icons snipe jij dan meestal?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Speelt er hier ook iemand career mode?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Rowanyt1309 wrote:Speelt er hier ook iemand career mode?
Ik niet. Reden daarvoor is dat alles zo gescript is en op het moeilijkste niveau vind ik het te makkelijk, zitten af en toe gelijken spelen tussen. Op een gegeven moment weet je gewoon wat de AI gaat doen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Hard4Us wrote:
Ik niet. Reden daarvoor is dat alles zo gescript is en op het moeilijkste niveau vind ik het te makkelijk, zitten af en toe gelijken spelen tussen. Op een gegeven moment weet je gewoon wat de AI gaat doen.
Dat klopt, maar op het moeilijkste niveau al te makkelijk? Met wat voor team speel je dan als je op het moeilijkste niveau speelt?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Rowanyt1309 wrote:
Hard4Us wrote:
Dat klopt, maar op het moeilijkste niveau al te makkelijk? Met wat voor team speel je dan als je op het moeilijkste niveau speelt?
Vaak begin ik bij een middenmoter uit de Eredivisie en ga ik daarop door de weg naar boven.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Hard4Us wrote:
Paultheone wrote:Verwachte SBC's in de gaten houden. Vaak is dat script van EA ook gelekt en dan weet je wat er komt. Was ook met die Icon SBC's. Daar pak je wel veel winst mee. Guarenteed SBC's doen het ook altijd goed. En verder snipen met Icons, moet je wel heel veel geduld en geluk mee hebben.
Op welke icons snipe jij dan meestal?
Maakt niet uit, gewoon voor 1 waar je geld voor hebt. Wel gewoon Icons van onder een mil, want die worden iets meer aangeboden.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Vroeger heel veel gedaan, maar deze FIFA nog helemaal niet mee begonnen. Misschien dat ik het in de vakantie nog een keer op pak, maar ben nu alleen nog met online seizoenen bezig. Momenteel divisie 3 :thumbsup:

Nog meer mensen die geen FUT doen, maar die juist online seizoenen doen?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Daar begin ik doorgaans mee als ik FUT zat ben, zo rond maart.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Firetrap wrote:Bijvoorbeeld inderdaad, of inkopen op te verwachtten SBC's. Binnenkort weer een PL POTM bijvoorbeeld. Dan kun je nu alvast 84+ Premier League spelers inkopen.

Dat ga ik nu tenminste zelf eens proberen, heb ook nog nooit actief gehandeld en heb nu 150k te besteden dus even zien wat ik daarvan kan maken.
Godverredomme. Dit is dus precies waarom ik niet actief handel. Expres 84 rated PL spelers ingekocht als Morata en Cahill. Vervolgens blijkt de PL POTM SBC geheel tegen traditie in geen PL-spelers nodig te hebben. Ik ze dus weer verkopen, zijn er nu de Futmas SBC's waar je ze wél weer nodig hebt, waardoor ik alsnog flinke winst ben misgelopen, echt flikker toch op :lol:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Ben FUT ook helemaal zat, kwalificeer me nooit voor de weekend league en echt verder dan divisie 7 kom ik niet.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Haha, dan zou ik het inderdaad ook snel zat worden -.-