Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik snap die SBC ook niet helemaal hoor. Ik wilde die van Del Piero doem aangezien ik toch al bijna de hele Squad met mn huidige selectie kon maken, en de algemene beoordeling moest minstens 83 zijn. Nu heb ik letterlijk alleen maar spelers van 83 of hoger erin gezet en nog steeds geeft ie maar 82 aan. Pas als ik spelers als Mertens of Hamsik gebruik komt ie daarboven, maar daar ga ik echt niet aan beginnen.

Dat mensen hier zoveel tijd/coins in kunnen steken xd Of de rewards moeten wel heel fantastisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je eenmaal weet hoe het in elkaar steekt, gaat het vrij snel hoor :P

En je rating kan bewerkt zijn als je wissels in je squad hebt. Als je team exclusief je wissels en reserves nog steeds 83 is dan klopt het.

Je moet gewoon in futbin trial & error doen. Slim zoeken op de transfermarkt, slimme omwegen qua links en ratings kennen. En voor meer info, staat in het topic een paar pagina's terug wel ergens hoe ik het doe.

En de rewards zijn tot nu toe vrij gunstig voor mij, heb grotendeels van de SBC en een deel Squad Battle's nu een 87 rated team kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 15:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee zaten geen wissels in de squad, alleen de basis 11 die allemaal 83 of hoger waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nee zaten geen wissels in de squad, alleen de basis 11 die allemaal 83 of hoger waren.

Dan is dat wel vreemd

Tenzij je meer dan 4 uit de zelfde league in er in had of niet genoeg chemistry.

Want kijk

https://www.futbin.com/18/squad/100024390/sbc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Als je eenmaal weet hoe het in elkaar steekt, gaat het vrij snel hoor :P

En je rating kan bewerkt zijn als je wissels in je squad hebt. Als je team exclusief je wissels en reserves nog steeds 83 is dan klopt het.

Je moet gewoon in futbin trial & error doen. Slim zoeken op de transfermarkt, slimme omwegen qua links en ratings kennen. En voor meer info, staat in het topic een paar pagina's terug wel ergens hoe ik het doe.

En de rewards zijn tot nu toe vrij gunstig voor mij, heb grotendeels van de SBC en een deel Squad Battle's nu een 87 rated team kunnen maken.


Uit de SBC's heb ik jammer genoeg nog niks wat van waarde gepacked. Ik haal het vooral uit m'n WL & SB rewards. En ja, af en toe een gelukje met Draft :P.

Hoop dat EA eens een weekje de Draftjes goedkoper maken, vind 15k / 300 points echt te veel, terwijl ik het wel geniaal vind om te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de packs die je krijgt ( als je een beetje potjes wint ) is het eigenlijk nog relatief goedkoop, aangezien als je voor 15k packs koopt, je doorgaans aanzienlijk minder hebt dan de Draft rewards zijn.

Nog een tip: de Edivisie is weer begonnen. Zitten nu aanzienlijk meer echt goede spelers in. Leerzaam om naar te kijken, je pikt aardig wat tips en tricks op die juist in deze fifa weer handig zijn, en door henzelf gebruikt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 11:07 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Voor de packs die je krijgt ( als je een beetje potjes wint ) is het eigenlijk nog relatief goedkoop, aangezien als je voor 15k packs koopt, je doorgaans aanzienlijk minder hebt dan de Draft rewards zijn.

Nog een tip: de Edivisie is weer begonnen. Zitten nu aanzienlijk meer echt goede spelers in. Leerzaam om naar te kijken, je pikt aardig wat tips en tricks op die juist in deze fifa weer handig zijn, en door henzelf gebruikt worden.


Ja ik volg het ook. Zoals de aftrap glitch tegen gaan, op buitenspelval spammen, werkt tot nu toe heel goed.

Er komt trouwens weer een patch aan, kan 'm zo ff niet vinden maar volgens mij worden de keepers weer een beetje verbeterd. Ook de dragback en de bal door de benen laten rollen word aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind FIFA 13 een hele verbetering
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Ik vind FIFA 13 een hele verbetering


FIFA 10 dan, imo de beste FIFA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 16:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tuurlijk was net lekker op dreef, storing. Op zich niet heel erg, kom ik tenminste nog wat aan studeren toe :P Hoop wel dat er maandag extra mogelijkheid komt om het in te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 22:13 
 
Hardtraxx Elite

Nieuw team gekocht, had 1,1 miljoen tot mn beschikking. Speel nu 4-1-2-1-2. Met jesus, lukaku, de bruyne, herrera, fueyge?, bakayoko, rose, luiz, bailly, walker en courtois. Op de bank willian, mane, en aurier. Nog goeie bankzitters iemand? Zit te denken aan rudiger, van dijk of azpilicueta, heb nog 200k over.

T speelt lekker, kga nu 5-0 in de WL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Gueye :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 15:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zit 1 winst verwijderd van Goud 3 en kan daarna nog Goud 2 halen, maar als ik de prijzen zie vraag ik me af of ik niet beter in Goud 3 kan blijven. Wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zit 1 winst verwijderd van Goud 3 en kan daarna nog Goud 2 halen, maar als ik de prijzen zie vraag ik me af of ik niet beter in Goud 3 kan blijven. Wat vinden jullie?


Gold players kun je vaak wel iets meer coins uit slepen, en meer kans op goede speler. Jumbo Premium Gold pack kun je ook zomaar geen rare speler krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mega packs van Goud 2 zijn 30 rares. Krijg ik altijd prima spelers uit.

Ga zelf nu 11-3 en ben bang dat ik ze niet allemaal meer gespeeld krijg dit weekend. Hoop dan ook heel erg op een verlenging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 18:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Die mega packs van Goud 2 zijn 30 rares. Krijg ik altijd prima spelers uit.

Ga zelf nu 11-3 en ben bang dat ik ze niet allemaal meer gespeeld krijg dit weekend. Hoop dan ook heel erg op een verlenging.


Eilte 2 bedoel je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat het over de weekend league ging haha.

De gameplay is trouwens nu echt geweldig op PS4. Vandaag 6 potjes gespeeld, 6 gewonnen. Ik ga nu 14-3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 21:18 
 
Hardtraxx Elite

15-8 nu, morgen niet teveel zuipen bij PSV, en dan savonds de rest spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 17:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

20 potten gewonnen, maar merk wel dat ik echt een beetje scherp moet zijn tijdens het spelen. Vandaag zo brak als een toeter en vrijdag echt veel te veel gespeeld waardoor ik de laatste potten als een zombie naar dat scherm zat te staren, kon het amper nog volgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 19:26 
 
Hardtraxx Elite

K speel er nog 3 waardoor ik in Goud 3 kom. Zoek het vandaag niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er nu 20 gewonnen, moet er nog 10 spelen. Ga nog 1 proberen te winnen en dan ben ik er klaar mee.

Mertens vind ik toch wel de beste speler die ik heb gebruikt tot nu toe. Heb voor dit weekend ook Icon 85 Luis Hernandez met 93 pace gekocht. Bizar dat Mertens echt beduidend beter is.

Speel met dit team als tweede team om af te wisselen: http://www.futhead.com/18/squads/1255033/

Won volgens mij meer met dit team dan met m'n eerste team xd

Trouwens door de 20 wins sta ik nu op precies 85 wins maandelijk. Goud 1 dus gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 01:26 
 
Hardtraxx Elite

Toch de motivatie kunnen vinden om er 21 te winnen. Dit had veel hoger kunnen zijn als ik niet snel die laatste potjes gespeeld had en minder pils gedronken had, achja excuses. Volgend weekend heb ik een vooralsnog rustig weekend dus dan maar eens voor de 25+ gaan. Had leenspeler Hazard gebruikt, wat is die fijn. Kom nog 100k tekort maar dan ga ik m halen. Wil ook nog Pogba een keer toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu squadbattles aan het spelen op professioneel. Gaat vrij aardig. Heb een frans team. Gisteren Payet en Thauvin gekocht. Ben nu bezig om Ben Yedder te krijgen. Merk wel dat verdedigen steeds beter af gaat. Wel een wazige wedstrijd gehad tegen een team die op papier (A-81- M-65 V-62). Keeper had ook maar stats van 62 en die hielt alles eruit. Zelfs schoten uit de kruising die bekant onhoudbaar waren. Daar werd ik echt heel moe van. Iemand nog leuke Franse spelers eventueel voor middenveld. Heb nu Rabiot erin staan. Opsich best prima, maar wil nog een fatsoenlijke aanvallende middenvelder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben nu squadbattles aan het spelen op professioneel. Gaat vrij aardig. Heb een frans team. Gisteren Payet en Thauvin gekocht. Ben nu bezig om Ben Yedder te krijgen. Merk wel dat verdedigen steeds beter af gaat. Wel een wazige wedstrijd gehad tegen een team die op papier (A-81- M-65 V-62). Keeper had ook maar stats van 62 en die hielt alles eruit. Zelfs schoten uit de kruising die bekant onhoudbaar waren. Daar werd ik echt heel moe van. Iemand nog leuke Franse spelers eventueel voor middenveld. Heb nu Rabiot erin staan. Opsich best prima, maar wil nog een fatsoenlijke aanvallende middenvelder.


Sanson, Ben Arfa, Fekir, Cyprien, Seri.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hekzitter schreef:
Ben nu squadbattles aan het spelen op professioneel. Gaat vrij aardig. Heb een frans team. Gisteren Payet en Thauvin gekocht. Ben nu bezig om Ben Yedder te krijgen. Merk wel dat verdedigen steeds beter af gaat. Wel een wazige wedstrijd gehad tegen een team die op papier (A-81- M-65 V-62). Keeper had ook maar stats van 62 en die hielt alles eruit. Zelfs schoten uit de kruising die bekant onhoudbaar waren. Daar werd ik echt heel moe van. Iemand nog leuke Franse spelers eventueel voor middenveld. Heb nu Rabiot erin staan. Opsich best prima, maar wil nog een fatsoenlijke aanvallende middenvelder.


Sanson, Ben Arfa, Fekir, Cyprien, Seri.


Ben Arfa en Fekir stonden ook op mijn lijstje! De overige 3 ken ik niet, maar ga ik eens checken! Thx!

Edit: Sanson dikke optie, maar dat is even sparen. Overigens is Seri geen Fransoos (speelt wel bij Nice, dus wel als vervanger goede optie). Cyprien ga ik sowieso halen. Die kost niet zoveel en is best een prima spelertje.
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic