Na de eerste WL met 0-3 te zijn begonnen en de tweede met 0-4, ben ik deze week begonnen met 5-2.
Verbetering

Verbetering
Netjes, ik sta nu op 8-8, het niveau tussen vrijdag en zondag is immens, zondag is veel makkelijker lijkt het wel. Is ook wel logisch. Doen jullie nog die squad battles?Paultheone wrote:Na de eerste WL met 0-3 te zijn begonnen en de tweede met 0-4, ben ik deze week begonnen met 5-2.
Verbetering![]()
Denk je niet dat dat middenveld wordt overlopen qua fysiek/kopduels? Heb zelf Inieste gehad, maar weer weggedaan omdat hij amper duels kan winnen.Broken Balance wrote:Insigne en Isco gepackt.
Ik ga binnenkort dit team maar bouwen.
https://www.futbin.com/18/squad/568974
Heb dit nu als 2e team
https://www.futbin.com/18/squad/569388
Welke?Hard4Us wrote:Uit n 7,5k pack DECO gepacked. K wist niet waar ik t zoeken moest.
N premium pakket van draft. Dacht dat die 7,5k zijn.Broken Balance wrote:Welke?Hard4Us wrote:Uit n 7,5k pack DECO gepacked. K wist niet waar ik t zoeken moest.
Had vandaag online draft gewonnen met echt een hele matige squad. Verbaasde mezelf heel erg ook. Kreeg als reward een 50k pack en niet 1 speler was meer waard dan 900 coinsPommer wrote:Jezus en ik heb met mn Draft finaleplek vanmiddag als beste speler Burki gepacked :')
Hier precies hetzelfdepim__ wrote:Ben er weer helemaal klaar mee. Wat is online kut zeg. Wordt zo makkelijk gescoord. Kom echt bijna elke keer binnen 2 min achter en vervolgens domineer ik de gehele wedstrijd, maar scoren ho-maar
Dat is ook niet zo gek. Volgens mij hebben de kaarten met het hoogste handelsratio de grootste kans om uit packs te komen. En aangezien verdedigers en keepers relatief altijd goedkoop zijn, en ze dus makkelijker worden gekocht, pack je die ook vaker.Basshunterzz wrote:Heb vandaag wat SBC gedaan, maar het lijkt wel of ik een abonnement heb op keepers en CV's. Vandaag onder andere Schmeichel, Bravo, Ederson, Cahill en Koscielny gepackt als toppers
Hmm ja, klinkt logischFiretrap wrote:Dat is ook niet zo gek. Volgens mij hebben de kaarten met het hoogste handelsratio de grootste kans om uit packs te komen. En aangezien verdedigers en keepers relatief altijd goedkoop zijn, en ze dus makkelijker worden gekocht, pack je die ook vaker.Basshunterzz wrote:Heb vandaag wat SBC gedaan, maar het lijkt wel of ik een abonnement heb op keepers en CV's. Vandaag onder andere Schmeichel, Bravo, Ederson, Cahill en Koscielny gepackt als toppers
Heb in de grote packs juist niks. 2 15k pakjes geopend gister en krijg Varane en Bailly.Paultheone wrote:Mijn pack luck is zo fucking random. 2 SBC's gedaan voor de Casillas SBC. De Sporting en de Porto SBC want daar krijg je allebei een 45k pack van. Gewoon weer niet 1 speler die meer waard is dan 800 coins.
Dan maar een mega pack openen en dan krijg ik IF Zaha. Het zal wel.