Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de eerste WL met 0-3 te zijn begonnen en de tweede met 0-4, ben ik deze week begonnen met 5-2.

Verbetering :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Na de eerste WL met 0-3 te zijn begonnen en de tweede met 0-4, ben ik deze week begonnen met 5-2.

Verbetering :thumbsup: :thumbsup:


Netjes, ik sta nu op 8-8, het niveau tussen vrijdag en zondag is immens, zondag is veel makkelijker lijkt het wel. Is ook wel logisch. Doen jullie nog die squad battles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, de rewards zijn de moeite niet waard en het is heel saai omdat je telkens hetzelfde moet doen omdat de CPU niet van spel veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Heb het na 1 keer sowieso niet meer gedaan, tegen CPU spelen is inderdaad het saaiste ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Gvd, kga nu 15-13... zonder te overdrijven ik denk maar 6x terecht verloren. De rest verloren in de laatste minuut/penaltys of door leenspelers die ze er in de 2e helft in zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:08 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Insigne en Isco gepackt.

Ik ga binnenkort dit team maar bouwen.

https://www.futbin.com/18/squad/568974

Heb dit nu als 2e team

https://www.futbin.com/18/squad/569388


Denk je niet dat dat middenveld wordt overlopen qua fysiek/kopduels? Heb zelf Inieste gehad, maar weer weggedaan omdat hij amper duels kan winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik speel niet zo :P

Verdedigen doe ik met mijn verdedigers. Hooguit de CM zou wat kunnen winnen maar ik speel voor overmacht op het middenveld door middel van veel passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag met mn brakke kop 23 potten gespeeld. Uiteindelijk 21 wins gehaald deze weekend league. Had er nog 2 over maar had daar vannacht geen zin meer in. Voor Monthly Gold 1 nu nog maar 19 wins nodig volgende weekend league :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:47 
 
Hardtraxx Elite

Ook 21 winst behaald, nog 17 winsten nodig voor monthly 2 dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Uit n 7,5k pack DECO gepacked. K wist niet waar ik t zoeken moest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Uit n 7,5k pack DECO gepacked. K wist niet waar ik t zoeken moest.

Welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Uit n 7,5k pack DECO gepacked. K wist niet waar ik t zoeken moest.

Welke?


N premium pakket van draft. Dacht dat die 7,5k zijn.

Edit: je bedoelt welke deco, de 2e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 18:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus en ik heb met mn Draft finaleplek vanmiddag als beste speler Burki gepacked :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er weer helemaal klaar mee. Wat is online kut zeg. Wordt zo makkelijk gescoord. Kom echt bijna elke keer binnen 2 min achter en vervolgens domineer ik de gehele wedstrijd, maar scoren ho-maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jezus en ik heb met mn Draft finaleplek vanmiddag als beste speler Burki gepacked :')


Had vandaag online draft gewonnen met echt een hele matige squad. Verbaasde mezelf heel erg ook. Kreeg als reward een 50k pack en niet 1 speler was meer waard dan 900 coins :lol:

Net trouwens de Halloween SBC gedaan met een gegarandeerde kaart. Perišic eruit, dus dat is wel heel nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Heb vandaag wat SBC gedaan, maar het lijkt wel of ik een abonnement heb op keepers en CV's. Vandaag onder andere Schmeichel, Bravo, Ederson, Cahill en Koscielny gepackt als toppers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ben er weer helemaal klaar mee. Wat is online kut zeg. Wordt zo makkelijk gescoord. Kom echt bijna elke keer binnen 2 min achter en vervolgens domineer ik de gehele wedstrijd, maar scoren ho-maar


Hier precies hetzelfde :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Heb vandaag wat SBC gedaan, maar het lijkt wel of ik een abonnement heb op keepers en CV's. Vandaag onder andere Schmeichel, Bravo, Ederson, Cahill en Koscielny gepackt als toppers xd


Dat is ook niet zo gek. Volgens mij hebben de kaarten met het hoogste handelsratio de grootste kans om uit packs te komen. En aangezien verdedigers en keepers relatief altijd goedkoop zijn, en ze dus makkelijker worden gekocht, pack je die ook vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vandaag voor het eerst écht een goede dag gehad, met goed voetbal en goede uitslagen. Ook gekwalificeerd voor de Weekend League dus we gaan het meemaken of het een incident was of niet :P Moet eigenlijk wel aan de studie, dus nog even zien hoeveel ik daadwerkelijk ga spelen.

Met dit team/deze formatie ging het vandaag zo goed, dus voorlopig even laten staan zo:
http://www.futhead.com/18/squads/1139038/

O.a. Insinge en Cuadrado op de bank, die buitenspelers werken toch niet helemaal lekker bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Kwalificeren voor die Weekend League, het wil gewoon niet lukken. Eerste wedstrijden win ik overtuigend maar dan verlies ik weer van zo'n gast die een partij geluk heeft waar je bang van wordt en soms ben ik ook koning in 100% kansen niet goed uitspelen.

Firetrap schreef:
Basshunterzz schreef:
Heb vandaag wat SBC gedaan, maar het lijkt wel of ik een abonnement heb op keepers en CV's. Vandaag onder andere Schmeichel, Bravo, Ederson, Cahill en Koscielny gepackt als toppers xd


Dat is ook niet zo gek. Volgens mij hebben de kaarten met het hoogste handelsratio de grootste kans om uit packs te komen. En aangezien verdedigers en keepers relatief altijd goedkoop zijn, en ze dus makkelijker worden gekocht, pack je die ook vaker.


Hmm ja, klinkt logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn pack luck is zo fucking random. 2 SBC's gedaan voor de Casillas SBC. De Sporting en de Porto SBC want daar krijg je allebei een 45k pack van. Gewoon weer niet 1 speler die meer waard is dan 800 coins.

Dan maar een mega pack openen en dan krijg ik IF Zaha. Het zal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 23:59 
 
Hardtraxx Elite

Van opstelling gewijzigd, 3-4-2-1. Speelt wel lekker, divisie 3 online behaald, ben wel kwetsbaarder achterin, maar heb deulofeu en Dembélé als terugkomen ingesteld en isco en paulinho als achterblijven. 2 potjes ruim gewonnen, 1 potje lullig gelijk gespeeld. Weet niet of het noellies waren waar ik tegen speelde, zullen we morgen achter komen als ik meer potjes ga doen.

Heb nu overigens 465k, twijfel tussen bale en later Ramos of gewoon Overmars. Denk toch dat ik voor t eerste ga, alhoewel een icon ook wel dik is in mn team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 08:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Mijn pack luck is zo fucking random. 2 SBC's gedaan voor de Casillas SBC. De Sporting en de Porto SBC want daar krijg je allebei een 45k pack van. Gewoon weer niet 1 speler die meer waard is dan 800 coins.

Dan maar een mega pack openen en dan krijg ik IF Zaha. Het zal wel.


Heb in de grote packs juist niks. 2 15k pakjes geopend gister en krijg Varane en Bailly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFA 18 ook maar aangeschaft paar weken terug. Maar merk dat ik echt weer even moet wennen. Zitten weer een hoop kinder ziektes in. Spelers die abrupt van de bal weglopen, spelers die bij instellingen op diep lopen staan, maar maar alles behalve dieplopen. Ook vind ik de marges echt extreem wazig (7-5 verliezen / 6-2 winnen / 8-3 winnen). Verdedigen lijk namelijk echt een stuk moeilijker geworden ofzo. Vooral met die nieuwe staande tackel. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Bij FIFA 17 wel fanatiek bezig geweest met FUT, maar durf mij er nog niet helemaal aan te wagen. Iemand tips om beetje goed op te starten. Wil sowieso Fransen uit de Frans competitie of Argentijnen uit de Italiaanse competitie. Werkte voorheen altijd goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ligt er aan hoe je speelt.

Als je op snelheid speelt zou ik BPL doen, op passing Liga BBVA. Als je je team top wilt hebben spelen moet je altijd je team bouwen aan de hand van hoe jij het lekker vindt spelen, niet welke spelers je graag hebt.

En ja het is nu allemaal precies het juiste moment de juiste knop drukken, spelers lopen bij te laat en te vroeg bij passes soms te ver door, zoals in het echt ook gebeurt.

Spelers bij de bal weglopen en maar wat naar de bal staren is al sinds het nieuwe verdedigen van FIFA 15/16 zo, je moet bij het wisselen van je spelers dan ook meteen de goede kant op rennen. Ik voorkom dit vaak door mijn verdedigers achter te laten of al ver voor de aanvaller terug te laten lopen en later te onderscheppen. Wanneer je het op tijd drukken voor tackles onder de knie hebt, wordt verdedigen zo opeens heel makkelijk met simpelweg onderscheppen en je spelers slim neerzetten tijdens het spelen (niet van te voren in de opstelling). (Note: ik ben altijd beter in verdedigen dan aanvallen geweest).

Bij spelers die diep moeten lopen moet je wel kijken of hun goede positioning en work-rates hebben en of de chemistry klopt (goede speler goede positie e.d.). Wanneer een speler een lage aanvallende workrate heeft een geen goede positioning en chemistry, zullen ze niet snel goed lopen of uberhaupt niet lopen.

Mijn spits blijft ook vaak gewoon voorin hangen. Maar door de chemistry zoeken mijn spelers automatisch wel de gaatjes op en gaan rennen.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic