Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 14:10 
 
Hardtraxx Elite

Thnx voor de hulp, semero is idd een goeie upgrade. Paulinho heb ik al, misschien maar eens een pot er in zetten ipv asensio. Varane hoop ik te kunnen halen nadat ik al mn rewards heb geclaimd. La Porte zit overigens op de bank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2e team gemaakt. Niet de hoogste rating maar wel allemaal rappe dribbelende Brazilianen, Portugezen en een Turk. Vanavond uitproberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 00:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekker dan, ik zat donderdag bijna in Elite 3 met Squad Battles, doe ik net de Xbox aan zit ik opeens in Zilver 1 xd Had er geen rekening mee gehouden dat je moest blijven spelen om je rang veilig te stellen. Maar goed, alsnog wel in Goud 3 kunnen komen dus hopen op wat goeie packs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 00:29 
 
Hardtraxx Elite

Wat een fifa weekend. Mn spel is dit weekend weer met sprongen vooruit gegaan. Elite 2 gehaald bij de weekend league en elite 1 bij de squad battles. Gister overigens een tijdje 53e gestaan van de wereld haha.

Maar jezus wat moet je veel spelen om hoog te komen. Krampen in mn handen nu! Als je een vol weekend wil bijhouden qua weekend league en die squad battles zit je zo op de 75 potjes ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Reward van de squad battles, ongeveer een kleine 15k in packs. 25k muntjes en Balde Diao OTW. Ongeveer 70k waard nu, maar k hou m tot ie IF komt. Dikke prima, eerste keer dat k wat goeds pack deze fifa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas net buiten elite 2 gevallen met Squad Battles. Hoewel het heel leuk is om te doen, is het mij allemaal maar te veel van t goeie. 24 wedstrijden in een weekend voor alleen Squad Battles slaat natuurlijk nergens op. Je moet ook alles spelen wil je ook maar een beetje hoog eindigen. 1 weekend geprobeerd nu, maar verveelde mij nu al, en heb de laatste wedstrijden dus ook maar gewoon niet gespeeld. Het is voor mij ook onmogelijk om alles te spelen Ivm werk, dus voortaan maar voor goud gaan. Deze week maar eens een poging wagen aan die weekend League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een paar punten na net geen elite 2 gehaald bij Squad Battles, zonde want ik had maandag dan geen punten gehaald en de rest van de week ook niet echt serieus geprobeerd tot dit weekend. Maar zoals al gezegd vind ik squad battles in het weekend te veel van het goeie.

Weekend League 22 van de 40 gewonnen. Goud 1 leek er nog wel in te zitten, maar heb gewoon te veel pech gehad en daarnaast ook gewoon nog niet goed genoeg. Vandaag uit mn Elite 3 SB rewards helemaal niks.

Dan eindelijk die moeilijkste SBC, de hybrid/landen gedaan. Echt veel tijd in gestopt en omdat ik bijna alle spelers in m'n club had alleen 2 spelers moeten kopen en daarmee dan loyalty glitch even gedaan. Nou ik dacht echt, nu gaat het komen met die 50k reward pack. Niet eens een fucking bord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Ja, je moet echt een kluizenaar zijn wil je een beetje ver komen in die leagues. Ik heb juist doordeweeks wat meer tijd dan in het weekend. Dus die SB mogen ze van mij wel wat minder maken aangezien er ook nog veel voor de weekend league spelen.

Bovendien vind ik het ook gewoon veel leuker om online te spelen, dus deze week ga ik niet al teveel moeite in die SB stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 21:22 
 
Hardtraxxer

Tip voor de mensen die squad battles doen, ga voor elite 3 en niet voor elite 2. De mega packs die je bij elite 2 krijgt zijn waardeloos en heel veel meer munten krijg je niet. Je kan dus beter voor elite 3 gaan en iets minder coins krijgen, maar dan heb je wel veel betere packs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 23:14 
 
Hardtraxx Elite

DJ JellyBean schreef:
Tip voor de mensen die squad battles doen, ga voor elite 3 en niet voor elite 2. De mega packs die je bij elite 2 krijgt zijn waardeloos en heel veel meer munten krijg je niet. Je kan dus beter voor elite 3 gaan en iets minder coins krijgen, maar dan heb je wel veel betere packs.


Pakketten zijn hetzelfde. Gevoelsmatig misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Wat is die Marquee Matchup deze week gigantisch duur >.<

Pricefixing op z'n best. EA maakte het bij deze ook wel heel makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Me eigen laatst niet kunnen inhouden om toch maar wat upgrades te kopen van mijn 100k munten. Diego Costa, en Ones To Watch Sigurdsson gehaald. Net voor de grap 4 SBC gedaan en Bernardo Silva en Willian even gekregen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net m'n goud 2 rewards van de WL gehad. Toch 45k coins, en in de pakjes een 84 IF van 17k en Bonucci van 50k eruit.

Team ook weer ietsje beter gemaakt:

https://www.futbin.com/18/squad/448602
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Net m'n goud 2 rewards van de WL gehad. Toch 45k coins, en in de pakjes een 84 IF van 17k en Bonucci van 50k eruit.

Team ook weer ietsje beter gemaakt:

https://www.futbin.com/18/squad/448602

Dat heeft wat mogen kosten :P

Ik begin er nu eindelijk iiiiiietsje beter in te worden (vooral het verdedigen). Dit is mijn basisteam nu: http://www.futhead.com/18/squads/860062/

Wil nu eigenlijk Mertens of Naingolann maar jezus daar moet ik 5 jaar voor sparen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.futhead.com/18/squads/860131/

Hier doe ik het nu mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk begin van de weekend league. Eerste 4 potjes verloren. Bij het vierde potje hebben de L2 en R2 knoppen het niet overleefd. Toen even opnieuw in elkaar gezet, 5de potje gespeeld en na 30 minuten 3-0 voor en een rage quit.

Mooi spel man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze weekend league weer 22 van de 40 gewonnen. Zie totaal geen stijgende lijn in m'n spel ook.

¯\_(ツ)_/¯
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 00:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een grafspel nog steeds jezus mina
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 01:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik had ook Granqvist gepacked. Vandaag hele dag weekend league gespeeld, had nog geen tijd kunnen vinden in het weekend dus was wel gunstig dat het uitgesteld was. Uiteindelijk 25 potten gewonnen, nog 3 over maar geen zin meer en kon toch niet meer stijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week maar eens een PS4 met Fifa aanschaffen, helaas laatst net die mooie aanbieding bij de Mediamarkt gemist.. Iemand die nog een mooie aanbieding weet (of er misschien nog een komt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Insigne en Isco gepackt.

Ik ga binnenkort dit team maar bouwen.

https://www.futbin.com/18/squad/568974

Heb dit nu als 2e team

https://www.futbin.com/18/squad/569388
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Deze week maar eens een PS4 met Fifa aanschaffen, helaas laatst net die mooie aanbieding bij de Mediamarkt gemist.. Iemand die nog een mooie aanbieding weet (of er misschien nog een komt).

Duurt nog wel wat langer dan een maand, maar je zou ook kunnen wachten op mooie aanbiedingen met Black Friday/Cyber Monday. Zo heb ik vorig jaar ook goedkoop een PS4 op de kop getikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flake schreef:
THArdstyler schreef:
Deze week maar eens een PS4 met Fifa aanschaffen, helaas laatst net die mooie aanbieding bij de Mediamarkt gemist.. Iemand die nog een mooie aanbieding weet (of er misschien nog een komt).

Duurt nog wel wat langer dan een maand, maar je zou ook kunnen wachten op mooie aanbiedingen met Black Friday/Cyber Monday. Zo heb ik vorig jaar ook goedkoop een PS4 op de kop getikt.


Dank voor je antwoord. Mezelf kennende ga ik toch niet zo lang kunnen wachten en koop ik 'm wel duurder. Maar sowieso wel interessant dan om tegen die tijd andere aanbiedingen in de gaten te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Net met mijn domme harses een volledig gold premium players pack snel verkocht :lol:

Overigens krijg ik ook echt alleen maar meuk in die pakketten die ik verdien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 20:59 
 
Hardtraxx Elite

Redelijke rewards bij de weekend league. Morgen alweer nummer 3 strijden!
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic