Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand mij misschien vertellen wat FUT precies is? Is dit alleen voor online om tegen anderen te spelen of heb je er ook wat aan als je nooit online speelt? Heb sinds 2001 geen FIFA meer aangeraakt namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Je hebt wel offline modi in FUT maar of het dan leuk genoeg is vraag ik mij sterk af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe, begin het spel langzamer hand steeds beter onder de knie te krijgen. Net gekwalificeerd voor de weekend league met redelijk goed spel al zeg ik het zelf.

Squad battles had ik vorige week nog zware moeite op professioneel. Nu net met 2-0 gewonnen op wereldklasse.

Ben zelf vooral beter geworden door twitch streams te kijken van goede spelers. Tutorials op youtube wordt ik eerlijk gezegd niet veel wijzer van. Meeste zijn allemaal vrij logisch en standaard. Kijk ze eigenlijk alleen van BorasLegend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Flake schreef:
Kan iemand mij misschien vertellen wat FUT precies is? Is dit alleen voor online om tegen anderen te spelen of heb je er ook wat aan als je nooit online speelt? Heb sinds 2001 geen FIFA meer aangeraakt namelijk :P


Behoorlijk wat om uit te leggen, maar in essentie maak je je eigen team van spelers en daarmee speel je online tegen andermans zelf gemaakte team of tegen de AI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 23:14 
 
Hardtraxx Elite

Kan niet wachten op de patch die deze of volgende week uit komt. Begint nu echt op te vallen dat die keepers nog geen skippybal kunnen stoppen. Laatste uitslagen zijn 4-3, 4-4, 4-1, 5-5 en 6-2. Wel gewonnen maar dan nog is dit niet echt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 00:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME KUTSPEL
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gaat tot nu toe opzich lekker :P

150k munten met 2 teams :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speel nou gewoon cariérre jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Speel nou gewoon cariérre jongens.


Broken Balance schreef:
Gaat tot nu toe opzich lekker :P

150k munten met 2 teams :P


En ik rage juist meer als ik constant tegen de AI moet, met dat gescript.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mertens in een pakje gekregen :woot:

Nu een beetje squad battles doen en wisselen in de 90e minuut voor loyalty :P
Zit nu in goud 1, hopen om eind van de week in de elite te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze hebben zojuist een update uitgerold.

https://www.gamespot.com/articles/fifa- ... 0-6453775/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:39 
 
Hardtraxx Elite

Update merk je wel wat van, keepers zijn beter geworden. Gelukkig. T begon wel op een tennis wedstrijd te lijken.

Benieuwd naar de weekendleague hoe hoog het niveau zal liggen. Beter dat we vanaf morgen kunnen beginnen tm zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ja perfect deze update, nu gemiddeld een goaltje of 3 per wedstrijd, keepers zijn aanmerkelijk beter en afstandsschoten zeilen wat vaker naast, top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag de update maar eens doen.

Over mijn cariérre gesproken, ik sta inmiddels 4e met PEC Zwolle op het niveau wereldklasse. De ene wedstrijd speel ik een club als Ajax helemaal weg en de andere keer verlies ik met dikke cijfers. Dit gebeurd ook veel met de 'mindere' clubs. Zou dit dan ook minder worden met de update?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Vanmiddag de update maar eens doen.

Over mijn cariérre gesproken, ik sta inmiddels 4e met PEC Zwolle op het niveau wereldklasse. De ene wedstrijd speel ik een club als Ajax helemaal weg en de andere keer verlies ik met dikke cijfers. Dit gebeurd ook veel met de 'mindere' clubs. Zou dit dan ook minder worden met de update?


Ik heb het spel gisteren binnen gekregen en de update kwam toen volgens mij net uit. Eerste wedstrijden verloor ik met Liverpool van Watford en Crystal Palace (werkelijk waar 0 kansen) en vervolgens tik ik Arsenal en City helemaal weg en win ik met 4-1. Ik noem het mijn FIFA kwaal, ik speel 9 van de 10 keer ruk tegen mindere teams en speel geweldig tegen betere teams :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Vanmiddag de update maar eens doen.

Over mijn cariérre gesproken, ik sta inmiddels 4e met PEC Zwolle op het niveau wereldklasse. De ene wedstrijd speel ik een club als Ajax helemaal weg en de andere keer verlies ik met dikke cijfers. Dit gebeurd ook veel met de 'mindere' clubs. Zou dit dan ook minder worden met de update?


Ik heb het spel gisteren binnen gekregen en de update kwam toen volgens mij net uit. Eerste wedstrijden verloor ik met Liverpool van Watford en Crystal Palace (werkelijk waar 0 kansen) en vervolgens tik ik Arsenal en City helemaal weg en win ik met 4-1. Ik noem het mijn FIFA kwaal, ik speel 9 van de 10 keer ruk tegen mindere teams en speel geweldig tegen betere teams :lol:


Ja zo kun je het inderdaad ook zien! Op welk niveau speel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand the journey al uitgespeeld? Vind dat dit deel veel beter uitgewerkt, veel boeiender verhaal e.d.. Weet iemand of je ook nog interlands gaat spelen? ben nou al over de helft van het seizoen en heb nog niet voor het nationale elftal gespeeld(hoop stiekem dat je aan het eind van het seizoen ook nog het wk mag spelen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik alleen het voorseizoen en de eerste competitiewedstrijd, vind het ook leuker uitgewerkt dan vorig jaar. Denk dat ze die interlands voor volgend seizoen bewaren, heb ook nergens iets gezien van interland voetbal.

Rowanyt1309 schreef:
Basshunterzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Vanmiddag de update maar eens doen.

Over mijn cariérre gesproken, ik sta inmiddels 4e met PEC Zwolle op het niveau wereldklasse. De ene wedstrijd speel ik een club als Ajax helemaal weg en de andere keer verlies ik met dikke cijfers. Dit gebeurd ook veel met de 'mindere' clubs. Zou dit dan ook minder worden met de update?


Ik heb het spel gisteren binnen gekregen en de update kwam toen volgens mij net uit. Eerste wedstrijden verloor ik met Liverpool van Watford en Crystal Palace (werkelijk waar 0 kansen) en vervolgens tik ik Arsenal en City helemaal weg en win ik met 4-1. Ik noem het mijn FIFA kwaal, ik speel 9 van de 10 keer ruk tegen mindere teams en speel geweldig tegen betere teams :lol:


Ja zo kun je het inderdaad ook zien! Op welk niveau speel je?


Wereldklasse. The Journey heb ik gisteren wel op Professional gespeeld, ik zag het nog niet echt zitten om op Wereldklasse in het voorseizoen tegen Real te spelen met Swansea xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 18:34 
 
Hardtraxx Elite

Eerste paar potjes weekend league gespeeld, 5 gewonnen, 1 verloren. 3x gewonnen met pingels haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nu 5-4, eerste 3 potjes verloren, toen 4 achter elkaar gewonnen. Tis weer heel erg zoeken nu met die veranderende gameplay na de update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 22:25 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Ik ga nu 5-4, eerste 3 potjes verloren, toen 4 achter elkaar gewonnen. Tis weer heel erg zoeken nu met die veranderende gameplay na de update.


Mij bevalt het stukken beter, alhoewel er nog wel af en toe een uitschieter is van 8-7, beide rond de 10 schoten op doel.
Voor de rest houden keepers gewoon weer de ballen die ze moeten houden en vliegt niet ieder schot er in.

Ben overigens overgestapt naar een Santander team met: carrasco, bakumba, dembele, isco, ben yerre?, asensio, alba, godin, umtiti en juanfran. Weten jullie nog fijne spelers voor erbij? Dus voorlopig nog geen modric, ronaldo etc.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze week helemaal die weekend league vergeten door al die Squad battles. Met Squads zit ik nu 21340 punten, dus dus morgen Elite 3 in :thumbsup:. Tot nu toe nog niet veel online gedaan, maar gaat wel lekker en begint redelijk te lopen. 8 gewonnen, 1 gelijk en nog niks verloren.

Keepers zijn al wel wat beter, maar heb nu ook wel weer nieuwe achterlijke momenten meegemaakt waar ik toch wel een minuut nodig had om van bij te komen. :lol:

Wat betreft het upgraden van mijn team, daar wacht ik liever nog even mee. Eind oktober nog even kort op vakantie, week erna de nieuwe CoD en daar uren op maken, en daarna zullen de prijzen wel flink gedaald zijn. Dan kijk ik wel welke spelers beetje betaalbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Paultheone schreef:
Ik ga nu 5-4, eerste 3 potjes verloren, toen 4 achter elkaar gewonnen. Tis weer heel erg zoeken nu met die veranderende gameplay na de update.


Mij bevalt het stukken beter, alhoewel er nog wel af en toe een uitschieter is van 8-7, beide rond de 10 schoten op doel.
Voor de rest houden keepers gewoon weer de ballen die ze moeten houden en vliegt niet ieder schot er in.

Ben overigens overgestapt naar een Santander team met: carrasco, bakumba, dembele, isco, ben yerre?, asensio, alba, godin, umtiti en juanfran. Weten jullie nog fijne spelers voor erbij? Dus voorlopig nog geen modric, ronaldo etc.?


Koop in ieder geval geen Rodrigo, die is echt belabberd in het afmaken en bal vast houden. Ben Yedder speelt wel heel fijn. Op het middenveld is Paulinho ook heel erg sterk. Je hebt nu 3 best aanvallende middenvelders met Isco, Ben Yedder en Asensio. Zou sowieso er 1 of 2 uithalen en die vervangen voor wat meer defensief zoals bijvoorbeeld Paulinho of Casemiro. Rechtsback lekker Semedo van Barca neerzetten, is veel beter dan juanfran. Godin zo snel mogelijk proberen te vervangen voor Varane :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste 5 potjes WL gespeeld, 2w 3v, redelijk,
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 10:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hard4Us schreef:
Paultheone schreef:
Ik ga nu 5-4, eerste 3 potjes verloren, toen 4 achter elkaar gewonnen. Tis weer heel erg zoeken nu met die veranderende gameplay na de update.


Mij bevalt het stukken beter, alhoewel er nog wel af en toe een uitschieter is van 8-7, beide rond de 10 schoten op doel.
Voor de rest houden keepers gewoon weer de ballen die ze moeten houden en vliegt niet ieder schot er in.

Ben overigens overgestapt naar een Santander team met: carrasco, bakumba, dembele, isco, ben yerre?, asensio, alba, godin, umtiti en juanfran. Weten jullie nog fijne spelers voor erbij? Dus voorlopig nog geen modric, ronaldo etc.?


Koop in ieder geval geen Rodrigo, die is echt belabberd in het afmaken en bal vast houden. Ben Yedder speelt wel heel fijn. Op het middenveld is Paulinho ook heel erg sterk. Je hebt nu 3 best aanvallende middenvelders met Isco, Ben Yedder en Asensio. Zou sowieso er 1 of 2 uithalen en die vervangen voor wat meer defensief zoals bijvoorbeeld Paulinho of Casemiro. Rechtsback lekker Semedo van Barca neerzetten, is veel beter dan juanfran. Godin zo snel mogelijk proberen te vervangen voor Varane :)


Aspas, Denis Suarez, Turan, Patrick Viera, Vela, Laporte.
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic