Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago

Fifa 13

Een verbetering
31
37%
Ik zie het verschil niet...
22
26%
Was dit wel mijn €60 waard?
31
37%

Total votes: 84

H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
66k punten bij de squad challenges. Hoop dat ik in elite 1 blijf.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
50k incl 2 volledige teams.

Rakitic in een pakje gekregen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Career mode vind ik dus echt zoveel leuker als FUT. Zo begin ik altijd met PEC en probeer ik een team op te richten met allemaal jonge spelers die een hoge rating hebben. Investeren in de jeugd is ook leuk en vervolgens proberen het beste team van de wereld te worden. Ik speel altijd op wereldklasse.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Indy wrote:Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen! :D
Hoeveel wedstrijden heb je al gespeeld?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik doe beiden wel, zat te doen in FIFA.

En 2e gratis pakje van de pre-order geeft een Coutinho :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Op welk niveau spelen jullie tegen de computer?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rowanyt1309 wrote:Op welk niveau spelen jullie tegen de computer?
Professional, max.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Steevast Legendarisch. Al paar potjes voor de lol gedaan en het beviel prima, wellicht sinds jaren weer eens een career mode oppakken. Lijkt me best leuk om Eredivisie te doen maar dat ze na al die jaren nog steeds Evert ten Napel en Youri Mulder gebruiken is me een raadsel. Een nieuw duo + een Eredivisie 'database' wat commentaar betreft zou het echt stukken leuker maken.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Mensen nog tips dan om die hogere moeilijkheidsgraden te overkomen?

Soort van habits die de AI heeft oid?
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Broken Balance wrote:Mensen nog tips dan om die hogere moeilijkheidsgraden te overkomen?

Soort van habits die de AI heeft oid?
Je wordt er vanzelf beter in, ik ben met 2014 begonnen op professioneel en speel nu alleen nog maar Legendarisch.
Wat ik altijd wel doe als ik een niveau hoger ga is met een lager team beginnen. Dan zijn de verwachtingen minder hoog en ben je zelf sneller tevreden met een gelijkspelletje of een 1-0 winst.

Heb overigens zelf altijd het commentaar op Engels staan, vind dat echt stukken chiller.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Engels all the way idd, en mocht je ze zat worden dan kun je het commentaarduo ook nog wisselen.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Haha ik heb wel paar mooie pakketjes gehad hoor. Kante , 3 keer Rashford, Bailly, Hummels. Meeste ook gewoon van SBC packs. Team wat ik nu al kon bouwen gaat ook al bijna nergens over:

http://www.futhead.com/18/squads/599830/

En dan nu nog 80k over en een redelijk leuk 2de team.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Rowanyt1309 wrote:
Indy wrote:Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen! :D
7 competitieduels inmiddels :D
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Squad Battles is echt geweldig, vandaag Reus die zo'n 120k waard is uit m'n rewards gehaald (elite 3) :D
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Helaas nog 0,0 geluk gehad met beloningen qua packs... Ook geen verlies dus dat geeft me wel moed om de SBCs te blijven doen. Tis wachten op die ene klapper.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
M'n waardevolste uit packs is vooralsnog Antonio voor 9,5k. Ga morgen maar eens wat van die Squad Battles doen, Draft wil nog niet echt lukken. Kan op de een of andere manier nou ook niet echt fantasische teams samenstellen, helemaal als je ziet waar ik soms tegen moet spelen. Heel apart.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Merk toch wel dat ik meer moeite nu heb met de potjes. Ook online. Iemand een fijne formatie met instructies en tactiek? Verder nog evt. Tips?
Bierkoning
last seen 14 days ago
GODVERDOMME KUTSPEL

Heb gewoon struggles om in de 8e divisie te blijven met FUT seizoenen, terwijl ik normaal altijd zonder moeite eerst in 4 of 5 kwam en vanuit daar iets rustiger naar 1 of 2 >.< Loop ook echt ontzettend te kloten met dat verdedigen, ik heb op zich het verdedigen an sich iets beter voor elkaar, maar ik weet niet wat er allemaal gebeurd met spelers wisselen maar ik word er helemaal gek van. Of ze wisselen veel te laat of ze wisselen naar de totaal verkeerde speler. Heb ook al met automatisch wisselen geprobeerd maar dat zit zo niet in m'n systeem dat ik automatisch op die wisselknop ram en dan is het ook niet meer te doen. Hebben meer mensen hier last van en/of tips voor?

Oh en ligt het aan mij of zijn de penalties ook weer nóg kutter geworden? Had er met 17 al moeite mee maar nu schiet ik ze al helemaal hopeloos in.

Om het nog een beetje positief af te sluiten: aan de bal is het lekker spelen en ook schoten van afstand vliegen er snel en mooi in, wat af en toe nog een beetje voldoening geeft. Verder is het weer één bak frustratie xd
Last edited by Pommer on 03 Oct 2017 10:32, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Penalties zijn kut idd.

As for verdedigen. Je moet de knoppen precies op het juiste moment indrukken, bashes werkt nu averechts en vertraagd of stopt je speler waar hij staat. Spelers wisselen moet je leren met de analog stick te doen, werkt het meest direct en precies.

Met LT opwachten werkt ook niet echt meer, je kan er vrij makkelijk omheen dan. Je kan het beste terug rennen en intercepten door precies op het juiste moment rondje te drukken of te sliden. Dat werkt het beste. Vergt oefening maar het werkt.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Indy wrote:
Rowanyt1309 wrote:
7 competitieduels inmiddels :D
Ik ook en ben met PEC Zwolle begonnen. Sta op dit moment op een 7e plek. :thumbup:
Bierkoning
last seen 14 days ago
Broken Balance wrote:Penalties zijn kut idd.

As for verdedigen. Je moet de knoppen precies op het juiste moment indrukken, bashes werkt nu averechts en vertraagd of stopt je speler waar hij staat. Spelers wisselen moet je leren met de analog stick te doen, werkt het meest direct en precies.

Met LT opwachten werkt ook niet echt meer, je kan er vrij makkelijk omheen dan. Je kan het beste terug rennen en intercepten door precies op het juiste moment rondje te drukken of te sliden. Dat werkt het beste. Vergt oefening maar het werkt.
Onderstaande doe ik idd ook, vind vooral staande tackles dan redelijk werken. Dat speler wisselen moet ik maar eens proberen dan.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jezus hey, er wordt nu gemiddeld 8 keer gescoord per online wedstrijd bij mij, vaak redelijk evenredig verdeeld :lol: dat mogen ze wel even patchen. TOTW El Shaarawy gekocht. Die is wel erg goedkoop naar mijn idee.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Firetrap wrote:Jezus hey, er wordt nu gemiddeld 8 keer gescoord per online wedstrijd bij mij, vaak redelijk evenredig verdeeld :lol: dat mogen ze wel even patchen. TOTW El Shaarawy gekocht. Die is wel erg goedkoop naar mijn idee.
Laatst ook n online pot met 9-8 gespeeld. Alles vloog erin.
Dat speler wisselen werkt gewoon heel erg kut, dacht eerst dat mn knop kapot was. Met RS is t ook lastig.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Tot nu toe lukt het allemaal nog wel. Vooral veel Squad Battles gedaan afgelopen weekend. Verdedigen is inderdaad lastig, en gewoon veel geduld hebben. Vooral niet snel happen en de man voor je blijven houden. Speel op FUT nu wel 5-2-1-2, dit gaat me wel goed af. Verder scoort die Sturridge bij mij de ene na de andere goal :thumbsup:.