66k punten bij de squad challenges. Hoop dat ik in elite 1 blijf.
50k incl 2 volledige teams.
Rakitic in een pakje gekregen.
Hoeveel wedstrijden heb je al gespeeld?Indy wrote:Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen!
Professional, max.Rowanyt1309 wrote:Op welk niveau spelen jullie tegen de computer?
Je wordt er vanzelf beter in, ik ben met 2014 begonnen op professioneel en speel nu alleen nog maar Legendarisch.Broken Balance wrote:Mensen nog tips dan om die hogere moeilijkheidsgraden te overkomen?
Soort van habits die de AI heeft oid?
7 competitieduels inmiddelsRowanyt1309 wrote:Hoeveel wedstrijden heb je al gespeeld?Indy wrote:Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen!
Ik ook en ben met PEC Zwolle begonnen. Sta op dit moment op een 7e plek.Indy wrote:7 competitieduels inmiddelsRowanyt1309 wrote:Hoeveel wedstrijden heb je al gespeeld?Indy wrote:Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen!
Onderstaande doe ik idd ook, vind vooral staande tackles dan redelijk werken. Dat speler wisselen moet ik maar eens proberen dan.Broken Balance wrote:Penalties zijn kut idd.
As for verdedigen. Je moet de knoppen precies op het juiste moment indrukken, bashes werkt nu averechts en vertraagd of stopt je speler waar hij staat. Spelers wisselen moet je leren met de analog stick te doen, werkt het meest direct en precies.
Met LT opwachten werkt ook niet echt meer, je kan er vrij makkelijk omheen dan. Je kan het beste terug rennen en intercepten door precies op het juiste moment rondje te drukken of te sliden. Dat werkt het beste. Vergt oefening maar het werkt.
Laatst ook n online pot met 9-8 gespeeld. Alles vloog erin.Firetrap wrote:Jezus hey, er wordt nu gemiddeld 8 keer gescoord per online wedstrijd bij mij, vaak redelijk evenredig verdeelddat mogen ze wel even patchen. TOTW El Shaarawy gekocht. Die is wel erg goedkoop naar mijn idee.