Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Prima wel, moet alleen even door het feit heen kijken dat tegen cpu altijd zo kut speelt. Bolasie flick :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Demo is heel matig vind ik, en ik denk niet dat ik FIFA16 ga halen.

1. Het is letterlijk hetzelfde als FIFA15, graphics zijn niet tot amper veranderd. Bewegingen en dergelijken zijn het zelfde of miniem veranderd. Er zitten nog steeds bewegingsfoutjes in en physics foutjes.
2. De interface is simpel en lelijk
3. De AI speelt nog steeds vals
4. Koppen is weer overpowered
5. Sliden is moeilijker gemaakt
6. Scheidsrechters zijn weer zo mak als in FIFA14
7. De rating voor de spelers kloppen elk jaar weer meer van geen kant in Ultimate Team
8. Ik hou mn hart vast voor de price ranges, als ze niet weer terug gaan richting de prijzen van FIFA 12/13 schieten ze zichzelf alleen maar in de voet. Omdat coinseller/buyers nog steeds bestaan.

Het heeft wel een paar voordelen op 15.
1. De verdedigers zijn slimmer geworden zodra je ze niet geselecteerd hebt, ze komen nu wel voor hun man e.d. maar ze zijn dan weer een stuk minder in de 16 zelf.
2. Keepers zijn verbeterd, nu zijn niet alleen Courtois, Neuer en Lloris goede keepers. Ze houden meer ballen en ook van meer hoeken (in 15 kon je van elke schuine hoek scoren) en je kan niet meer zo gemakkelijk om de keeper heen met de bal door alleen te rennen. Ze komen slimmer uit. Echter lieten ze soms nog wel een steekje vallen als je van dichtbij schiet.
3. Draft modus

Daarbij heb ik de PES2016 demo ook gespeeld en het heeft wel een paar voordelen.
1. Het speelt veel vloeiender
2. Het speelt veel realistischer
3. AI speelt niet vals
4. Spelers lijken en gedragen zich realistischer dan in FIFA

Dat zijn de grootste voordelen, maar ze hebben wel wat nadelen.
1. Weinig mensen spelen het
2. Graphics zijn bedroevend en dat van het bedrijf dat MGS V uitbrengt
3. Geen BPL Licenties
4. Geen Ultimate Team, wel een variant die, toegegeven, veel goedkoper en eerlijker is. Maar het mist toch het charme en de opties.
5. Controls
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

tl;dr
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het niet helemaal met je eens Dennis. Ik vind de grapics wel degelijk mooier in vergelijking met fifa 15. Ren maar is naar de camera toe als je een goal hebt gescoord, of naar de wissels. Ziet er best mooi uit. Ook vind ik de slidings erg verbeterd tov fifa 15.

Wat betreft PES kan ik niet oordelen want die heb ik niet gespeeld, maar wat je zegt over de price ranges, daar heb je wel een punt en daar maak ik me ook echt zorgen om. Lijkt me echt kut om weer met een dode markt te spelen zoals hij nu ook is op fifa 15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 00:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
tl;dr

Cool man

Paultheone schreef:
Ben het niet helemaal met je eens Dennis. Ik vind de grapics wel degelijk mooier in vergelijking met fifa 15. Ren maar is naar de camera toe als je een goal hebt gescoord, of naar de wissels. Ziet er best mooi uit. Ook vind ik de slidings erg verbeterd tov fifa 15.

Wat betreft PES kan ik niet oordelen want die heb ik niet gespeeld, maar wat je zegt over de price ranges, daar heb je wel een punt en daar maak ik me ook echt zorgen om. Lijkt me echt kut om weer met een dode markt te spelen zoals hij nu ook is op fifa 15.

Slidings zien er inderdaad realistischer uit, en je hebt het over cutscenes, die tel ik niet mee. Maar ik heb liever iets minder realisme en dat het wat beter speelt. Zoals PES, alleen dan wel de graphics van FIFA 16.

Ik heb een beetje het idee dat ze een paar dingen uit 14 in 15 hebben gegooid en voila, hier is FIFA 16.

En die price ranges boeien me niet, als de prijzen laag blijven is dat goed. Zolang alles maar relatief is. Bijvoorbeeld, een Ronaldo hoeft niet 11,000,000 te wezen. Maar kan ook gewoon 50,000 wezen. Dat is tenminste nog te doen voor de mensen zonder dat ze vals moeten spelen met coinsellers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

50000 :lol: ik vind dat zulke spelers exclusief moeten blijven, bij zo'n prijs heeft iedereen medio november Ronaldo in zijn squad. Dat is toch ook geen bal aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
50000 :lol: ik vind dat zulke spelers exclusief moeten blijven, bij zo'n prijs heeft iedereen medio november Ronaldo in zijn squad. Dat is toch ook geen bal aan.


En anders heeft 1/4 medio een halve maand later Ronaldo omdat ze allemaal coins kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Dat valt bij mij iig reuze mee, misschien dat 1 van de 20 tegenstanders die ik tegenkom Ronaldo heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spelers mogen inderdaad wel wat goedkoper, maar 50k voor Ronaldo is dan wel weer heel erg overdreven :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 20:07 
 
Hardtraxx Crew



Wat info over price ranges etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou eerste welcome back pakjes geopend hoor. Dempsey was het hoogtepunt haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Yes, het begint weer :D. Heb uit de pakjes al zowat een heel BBVA team :P ideaal om mee te beginnen. Mijn beste was Danny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:21 
 
Hardtraxx Elite

Zo de 10 uur EA Acces Trial zit er ook weer op sinds gister voor Xbox One. Heb t bijna complete Nederlands elftal en de Eredivisie, alleen nog geen Depay en Robben. Luuk de Jong heb k IF. En een aantal Martial kaarten gekocht waarvan ik verwacht dat de prijzen deze week flink van zullen gaan stijgen (veel nieuwe spelers online, denk dat ie IF komt en best lekkere stats) Nu wachten tot straks want dan komt ie in Amerika uit en dan kunnen wij m ook spelen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Demo wel paar keer gespeeld, maar tegen de computer vind ik het niet heel veel aan en ben ik snel uitgekeken. Jammer dat ik nu pas hoor dat je eenmalig coins van 15 naar 16 kunt transferen. Net voor 50k nutteloos pakjes gekocht omdat ik dacht toch niks meer aan mijn coins te hebben. Gelukkig heb ik een redelijke team waarde, dus zit te denken om alles gewoon te verkopen (als dat überhaupt lukt) en zo een mooi start budget heb op 16. Deluxe edition pre-order dus hopelijk snel binnen :D

Voor mij zit er nu wel meer uitdaging in, omdat ik de vorige keer 2x Ronaldo in een pakje had, dus kon kopen wat ik wil (eerste keer voor 4m verkocht, tweede keer 10m).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, je kon alleen Fifa Points overzetten ;) coins uiteraard niet, dat zou oneerlijke concurrentie behoorlijk in de hand werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is natuurlijk logisch, stom van me haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb de 10 uur trial ook gedownload.....heb t even gespeeld maar het voelt voor mij nou echt niet anders dan een fifa 15....k download t spel volgend jaar wel gratis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 14:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb hem ook net gehaald, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
heb de 10 uur trial ook gedownload.....heb t even gespeeld maar het voelt voor mij nou echt niet anders dan een fifa 15....k download t spel volgend jaar wel gratis xd


Ik merk juist wel enkele cruciale veranderingen, het is nu echt heel goed gebalanceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, het is natuurlijk wennen (had fifa 15 ook niet), maar ik vind het wat stroef allemaal. Passes komen minder vanzelfsprekend aan (harde pass wel goeie toevoeging) en een mannetje passeren zit er ook niet echt in, dan wordt het moeilijk om goeie aanvallen op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
AniThing schreef:
heb de 10 uur trial ook gedownload.....heb t even gespeeld maar het voelt voor mij nou echt niet anders dan een fifa 15....k download t spel volgend jaar wel gratis xd


Ik merk juist wel enkele cruciale veranderingen, het is nu echt heel goed gebalanceerd.


ik ben geen die-hard fifa speler die elke dag een paar uur speelt he :P

dus dat soort verschillen over uitbalanceren enz doen me niet zoveel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, het is natuurlijk wennen (had fifa 15 ook niet), maar ik vind het wat stroef allemaal. Passes komen minder vanzelfsprekend aan (harde pass wel goeie toevoeging) en een mannetje passeren zit er ook niet echt in, dan wordt het moeilijk om goeie aanvallen op te zetten.

Ik zit precies met hetzelfde. Ik ben begonnen op wereldklasse, en het speelt gewoon echt niet lekker. Een fatsoenlijke aanval opzetten is er gewoon niet bij omdat je spelers niet fatsoenlijk kunnen passen. En als je dan de strakke passing gebruikt, is een goede aanname weer veel te veel gevraagd. Verdedigers zijn ontzettend sterk en hebben een veel hogere reactiesnelheid dan eerst, waardoor nu bijna ieder potje in een 1-0 of 0-0 eindigt. Daarnaast lijkt het er niet op dat overpowerde spelers uit het spel zijn gehaald, want de enige aanvaring met een fatsoenlijke ploeg zorgde ervoor dat Kane zijn enige drie balcontacten in de kruising schoot van buiten de 16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:35 
 
Hardtraxx Elite

Kan ook alleen maar rebounds of kopballen scoren.
Man passeren gaat trouwens wel goed als je gaat 'dribbelen zonder bal' even wachten met de bal meenemen en dan langs je man tikken of een lichaamsschijnbeweging maken. Haalt wel het tempo uit je aanval (helaas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 00:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik speel overigens wel seizoenen online, dus hoe het tegen de CPU is weet ik niet, maar dat is vaak nog moeilijker om kansen te creëren. Maar goed, hopelijk is het alleen even wennen.

Edit: En ligt het aan mij of zijn de scheidsrechters ook veel strenger? Krijg penaltys en kaarten tegen om niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wennen is het altijd ja, iedere editie weer :P
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic