Prima wel, moet alleen even door het feit heen kijken dat tegen cpu altijd zo kut speelt. Bolasie flick 
Demo is heel matig vind ik, en ik denk niet dat ik FIFA16 ga halen.
1. Het is letterlijk hetzelfde als FIFA15, graphics zijn niet tot amper veranderd. Bewegingen en dergelijken zijn het zelfde of miniem veranderd. Er zitten nog steeds bewegingsfoutjes in en physics foutjes.
2. De interface is simpel en lelijk
3. De AI speelt nog steeds vals
4. Koppen is weer overpowered
5. Sliden is moeilijker gemaakt
6. Scheidsrechters zijn weer zo mak als in FIFA14
7. De rating voor de spelers kloppen elk jaar weer meer van geen kant in Ultimate Team
8. Ik hou mn hart vast voor de price ranges, als ze niet weer terug gaan richting de prijzen van FIFA 12/13 schieten ze zichzelf alleen maar in de voet. Omdat coinseller/buyers nog steeds bestaan.
Het heeft wel een paar voordelen op 15.
1. De verdedigers zijn slimmer geworden zodra je ze niet geselecteerd hebt, ze komen nu wel voor hun man e.d. maar ze zijn dan weer een stuk minder in de 16 zelf.
2. Keepers zijn verbeterd, nu zijn niet alleen Courtois, Neuer en Lloris goede keepers. Ze houden meer ballen en ook van meer hoeken (in 15 kon je van elke schuine hoek scoren) en je kan niet meer zo gemakkelijk om de keeper heen met de bal door alleen te rennen. Ze komen slimmer uit. Echter lieten ze soms nog wel een steekje vallen als je van dichtbij schiet.
3. Draft modus
Daarbij heb ik de PES2016 demo ook gespeeld en het heeft wel een paar voordelen.
1. Het speelt veel vloeiender
2. Het speelt veel realistischer
3. AI speelt niet vals
4. Spelers lijken en gedragen zich realistischer dan in FIFA
Dat zijn de grootste voordelen, maar ze hebben wel wat nadelen.
1. Weinig mensen spelen het
2. Graphics zijn bedroevend en dat van het bedrijf dat MGS V uitbrengt
3. Geen BPL Licenties
4. Geen Ultimate Team, wel een variant die, toegegeven, veel goedkoper en eerlijker is. Maar het mist toch het charme en de opties.
5. Controls