Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het speelt nog een beetje apart, maar ik moet zeggen, het begint wel al een beetje te wennen. Pasen is heel erg veranderd dus daar moest ik echt even tijd in steken om het een beetje onder de knie te krijgen, dat gaat nu wel een stuk beter.

De snelheid van het spel is wel een stuk lager dan fifa 15. Dat komt het spel eigenlijk alleen maar ten goede want ik zie nauwelijks meer van die lange lobpassen. Ik ben met UT nu ook lekker bezig, heb maar een simpele BPL squad gemaakt en een leuke turkish leaugue squat als 2de team. Verder nu heel erg veel aan het handelen om snel een hoog coin aantal te krijgen. Zit nu op 250k Cash, dus dat gaat al lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 23:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb nooit eerder FUT gedaan dus ik weet niet of ik alles wel precies doe hoe het zou moeten, maar ik heb nu 3 online seizoenen gespeeld (waarvan 2 al na 5 wedstrijden kampioen) en heb een Serie A team met een gemiddelde van ongeveer 78 en een teamgeest van 99/100 afhankelijk vd opstelling.

Het enige waar ik nog een beetje mee zit: de echt goeie spelers zijn allemaal fucking duur, maar ik ga volgens mij niet helemaal goed met mn munten om (of juist wel, 5 spelers van 78 of 1 van 83?). Zijn daar nog trucjes voor, om bijvoorbeeld sneller munten te verdienen of goedkoper spelers te kunnen krijgen? En die staff items zijn me ook niet helemaal duidelijk wat ik daar mee moet doen (bijvoorbeeld een of andere kerel waarbij staat conditie +2). Hoe moet ik dat inzetten? Het is dus niet zo'n toevoeging van conditie +40 maar echt een staflid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is FUT draft toch een fantastische toevoeging! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 09:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Wat is FUT draft toch een fantastische toevoeging! :worship:

Wat is dat precies dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.xgn.nl/fifa-16-fut-draft

En op je andere vraag: De prijzen van de betere spelers zakken nog wel gaandeweg de tijd vordert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Pommer, zelf nog geen FIFA 16, maar zal dit jaar ook wel hetzelfde zijn.
Hoe hoger je komt in divisies, hoe meer munten je krijgt per seizoen. Voor goedkope spelers zou je bijvoorbeeld kunnen bieden ipv buy now. Of door scrollen tot je bij ''59 minuten resterend'' bent op de transfermarkt, dan krijg je dus spelers die er pas net op staan, met wat geluk kom je een speler tegen die er (te) goedkoop op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 00:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou die fout heb ik dus zelf gemaakt verdomme, Giovinco perongeluk voor 700 muntej verkocht terwijl ik er makkelijk 6000 of meer voor had kunnen vangen >.< Ook wel achterlijk dat je hem er dan niet af kan halen, als er toch nog niet op geboden is. Hij was wel echt binnen een halve minuut weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 01:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aan de gameplay te zien en de prijzen op UT en de potjes die ik bij een maat heb gespeeld, incl UT, ben ik blij dat ik deze FIFA niet gehaald heb.

FIFA heeft zichzelf weer deels een oor aangenaaid en de gebruiker aan de andere kant ook.
Packs zijn veel slechter dan voorheen, er komen veel minder goede spelers in de packs en meestal had je 3/4 of 4/5 kans op minstens een rare speler in je pack, dat is nu makkelijk omlaag gegaan naar een fifty-fifty kans.

Daarbij zijn de prijzen voor sommige spelers echt belachelijk tegenover hoeveel coins je krijgt over het verloop van de game en hoe goed ze nou echt zijn. Dit stimuleert Coin Sellers weer omdat er weer geld te halen valt, uiteindelijk maken die price ranges dus weer geen fuck uit en gaat het weer terug naar vanouds, veel te dure spelers. Waarschijnlijk omdat ze door hadden dat er minder geld aan verdiend werd.

Gameplay gewijs is het anders, iets moeilijker, dit kan goed wezen natuurlijk, het mag wel eens wat pittiger worden. Het is zeer positief dat de hoge cross naar de andere kant van het veld niet meer werkt. Je moet je aanval nu goed opbouwen, verdedigers werken wat beter. Maar de meeste schoten gaan er nog steeds van de meest vreemde hoeken in. Alsof het niks is. Je weet soms gewoon 10 seconden voor het schot al dat het een goal wordt.
Het nadeel is dat penalty's nog steeds te makkelijk worden gegeven en overtredingen buiten de 16 amper worden erkent. Terwijl ze soms identiek zijn.
Keepers zijn minder retarded, ook een pluspunt. Maar sommigen zijn gewoon invincible zoals Neuer, Courtois en De Gea.

Verder maakt FIFA wederom de fout om zo realistisch mogelijk te willen zijn. Er zijn weer zat glitches en bugs in de physics en animaties waardoor sommige dingen gewoon onrealistisch worden. Je kan niet random kans met accurate animaties combineren want dan krijg je de meest vreemde bewegingen die eigenlijk nooit kunnen.
Scripting en momentum is er ook nog steeds, net als de AI die vals speelt voorbij Professional.
Het geheel lijkt alsof ze FIFA 15, een van de slechtste FIFA's wouden verbeteren maar ze hebben dat maar half gedaan. Want het ziet er zeker precies het zelfde uit als FIFA 15.

Ik wou echt dat PES een goede concurrent was, want als PES maar deels dezelfde graphics en features had als FIFA, dan was FIFA al lang er uit geconcurreerd, want PES 2016 speelt goddelijk realistisch, eerlijk en vloeiend. Alleen de UT variant, licenties en graphics zijn helaas zo kut. Als Konami niet achter de productie zat was deze titel allang een stuk beter geweest.

/rant

tl;dr FIFA 16 is een halfbakken update van FIFA 15 met als enige pluspunt de Draft mode. PES is in game fysiek en realistisch gezien veel beter, alleen het ziet er kut uit en heeft de leuke features niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 12:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Flinke review voor iemand die een paar potjes bij een maat heeft gespeeld :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ben echt benieuwd voor wie je die lap tekst typt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Flinke review voor iemand die een paar potjes bij een maat heeft gespeeld :huh:


Paar potjes spelen we per avond.

En @ Firetrap, als je onder dat motto leeft waarom post je uberhaupt nog op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag een update geweest, de keepers zouden veranderd moeten zijn kwa uitkomen en random reddingen, maar ik merk echt 0,0 verschil xd ze doen nog precies hetzelfde.

Ow en @Firetrap, ik lees ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Echt niet normaal hoe vaak m'n wedstrijden tussentijds stoppen vanwege een fout bij het verbinden met FUT of iets dergelijks :/ Meer mensen last van? Het kutte is dat je spelers wel gewoon contractwedstrijden kwijt raken maar punten haal je er niet mee, zelfs niet een paar keer dat ik voor stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Nee geen last van, maar lees er wel veel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 01:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Echt niet normaal hoe vaak m'n wedstrijden tussentijds stoppen vanwege een fout bij het verbinden met FUT of iets dergelijks :/ Meer mensen last van? Het kutte is dat je spelers wel gewoon contractwedstrijden kwijt raken maar punten haal je er niet mee, zelfs niet een paar keer dat ik voor stond.


Jup, is al sinds FIFA 13 zo. Al 3 jaar de belofte dat ze de servers fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Echt niet normaal hoe vaak m'n wedstrijden tussentijds stoppen vanwege een fout bij het verbinden met FUT of iets dergelijks :/ Meer mensen last van? Het kutte is dat je spelers wel gewoon contractwedstrijden kwijt raken maar punten haal je er niet mee, zelfs niet een paar keer dat ik voor stond.


Jup, is al sinds FIFA 13 zo. Al 3 jaar de belofte dat ze de servers fixen.

Heb er vorige FIFA's en ook deze eigenlijk nooit last van gehad, maar dan deed ik vooral gewoon online seizoenen. Het aparte is wel dat ie het gewoon prima doet de hele wedstrijd (geen LAG ofzo), maar opeens in de 85e minuut uitvalt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb er in FIFA 15 minder last van gehad maar heb zat mensen gezien die dat wel hadden.
Ik had in FIFA 14 er echt AL-TIJD last van. Ik zat gewoon soms midden in toernooien waarbij ik alles won en halverwege ging hij uit een wedstrijd, of als ik de wedstrijd had gewonnen/verloren dat hij bij de transitie van de stats naar de coins vastliep, waardoor hij de wedstrijd niet meetelde, maar het scherm gaf aan van wel. Daardoor kon ik het hele toernooi niet meer spelen omdat hij zei dat er een fout was, waardoor ik het toernooi elke keer mocht opgeven en weer opnieuw kon beginnen. En dat is naast de vele FIFA 14 potjes waar ik uit ben gekickt. Bedenk dat maar eens als je net met moeite naar de finale bent gekomen.

Was het maar weer als FIFA 12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is toch ondenkbaar dat ze daar in 3 jaar tijd niks aan gedaan hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Is toch ondenkbaar dat ze daar in 3 jaar tijd niks aan gedaan hebben?


Men koopt het toch wel. EA is niet voor niets vaker uitgeroepen tot slechtste bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig negatieve punten te vinden voor Fifa 16. Wel een mooie uitdaging dat het lastiger is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke ik heb de internetkabel eruit en erin gedaan en nu doet ie het opeens weer :lol: South Park taferelen.

Vind hem verder trouwens wel prima spelen, al vind ik het verdedigen nog steeds kut. De scheidsrechters zijn dan wel weer belachelijk streng :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.futhead.com/16/squads/2967628/

Mijn squad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 11:19 
 

Iemand potje FIFA? Tharec567397 :D op ps4 Uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 19:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is mijn team op het moment:

http://www.futhead.com/16/squads/3253264/

Ben momenteel alleen Salah, Di Natale en nog wat andere aan het verkopen voor een echt goeie rechtsbuiten (Cuadrado bijvoorbeeld).

Iemand nog tips voor (enigzins betaalbare) Serie A spelers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit is mijn team op het moment:

http://www.futhead.com/16/squads/3253264/

Ben momenteel alleen Salah, Di Natale en nog wat andere aan het verkopen voor een echt goeie rechtsbuiten (Cuadrado bijvoorbeeld).

Iemand nog tips voor (enigzins betaalbare) Serie A spelers?


Dybala vind ik zo chill. Is ook clubtopscorder bij mij. Verder moet je ook sparen voor Nainggolan,met hem in het veld kan je bijna niet meer verliezen.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic