Als er ooit zo iets voor PS4 komt meld ik me bij deze aan 
98 deelnemers
Op staan en heel hard tegen je TV scherm schreeuwen!! Hoe denk je dat een echte coach dit doet zonder het spel stil te leggen?Unknown wrote:Hoe kun je tijdens de wedstrijd spelers automatisch van positie laten wisselen zonder daarvoor het spel stil hoeven te leggen?
Je kan met de pijltjes toetsen andere opties aanzetten (Altijd eerst pijltje omhoog):Unknown wrote:Wat is dit nou voor antwoord?Er moet toch wel een optie zijn bij je tactiek om een speler automatisch te laten wisselen van kant? Ik heb niks aan zo'n bijdehante opmerking :')

Zweeds VrouwenelftalFothermucker wrote:Reken er maar niet op..
Wacht zelf ook nog even met kopen, even kijken of er lekkere vrouwen bij zitten.
Waar?iMark wrote:Vanmorgen de deluxe edition preorder gedaan! Kijk erg uit naar de career mode en FUT Draft.
nee je bent niet scheef, de poll word al niet zo fanatiek meer bijgewerktRandleman wrote:Ben ik gewoon scheel, of staat er echt FIFA 13 in de poll??
Ik ga denk ik wel 16 halen, doe eigenlijk alleen carrière en soms online..
Snap heel dat gedoe van FUT toch niet..
Je kan hem morgen pas downloaden toch? in de ps4 store staat hij iig nog nietIndyy wrote:Iemand de demo al gedownload? Heb hem op de ps3 gedownload en het lijkt net een kopie van Fifa 15