Hoe kan je 2 packs krijgen?Paultheone wrote:1ste pack, Benzema, 2de pack, Schurrle.
En jammer dat je die spelers niet kan verkopen. Kiessling was bij mij de beste trouwens
Hoe kan je 2 packs krijgen?Paultheone wrote:1ste pack, Benzema, 2de pack, Schurrle.
Of gewoon meerdere accounts maken.Broken Balance wrote:er zijn 15k packs die je nog kan halen.
Snap de minimale price range sowieso ook nietMaximize wrote:Ik had Di Maria in die free packs. Had hem al in mijn selectie, die kan ik nu dus mooi verkopen. Als ik m kwijt raak..
Door die price ranges raak je spelers echt moeilijk kwijt. Heb Neuer en Toure al een tijdje er op staan voor minimum maar ze worden maar niet verkocht.
Lijkt me wel geinig , alleen ben bang voor te weinig animoHard4Us wrote:Iemand in voor een toernooi FIFA 15 XBOX ONE?
Als hier interesse voor is zou ik graag een toernooi opzet willen maken. Soort Champions League achtig. Ik hoop op 16 geinteresseerde, bij 8 geinteresseerde kan het toernooi voor mij ook al doorgang vinden.
Graag hier een reactie, of nog beter een PB'tje.
Dat denk ik ook, maar goed we proberen het. Desnoods als we 7 man hebben dat er een vriend van me mee doet.Paultheone wrote:Ik denk dat er meer mensen een PS3/4 hebben
Ik wil wel meedoenHard4Us wrote:Iemand in voor een toernooi FIFA 15 XBOX ONE?
Als hier interesse voor is zou ik graag een toernooi opzet willen maken. Soort Champions League achtig. Ik hoop op 16 geinteresseerde, bij 8 geinteresseerde kan het toernooi voor mij ook al doorgang vinden.
Graag hier een reactie, of nog beter een PB'tje.
*dibs*Andromeda wrote:*probleem gefixt*
En ik wil wel meedoen hard4us (shotgun op Juve)