Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
1ste pack, Benzema, 2de pack, Schurrle.

Hoe kan je 2 packs krijgen?

En jammer dat je die spelers niet kan verkopen. Kiessling was bij mij de beste trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

er zijn 15k packs die je nog kan halen.

Maar die kosten geld inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 14:17 
 
Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
er zijn 15k packs die je nog kan halen.

Of gewoon meerdere accounts maken. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat kan ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 14:32 
 
Hardtraxx Crew

Heb zon 12 accounts, puur voor gratis packs. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eehh ik opende vanochtend me web app account en er stonden 2 packs in de winkel, beide van die gratis mega packs =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 19:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus, wat blijft die computer AI van FIFA verschrikkelijk slecht.

Omdat ik even geen live heb wil ik dat tournament van zoveel jaar FUT doen met single player. Maar het is echt onmogelijk om tegen World Class te spelen.
Je eigen team wordt opeens 20x slechter, de AI doet bewegingen die je zelf niet eens kan doen, de AI krijgt alles mee, je schoten gaan altijd over, terwijl ze in professional er wel in gaan als je precies het zelfde doet, de AI kan van alle hoeken scoren en van elke afstand, de AI krijgt 3/4 overtredingen mee, slome spelers zijn opeens super snel (ik werd ingehaald door Lampard in volle sprint terwijl ik Aubameyang had).

Zo verschrikkelijk lelijk is dat :lol:
Ook zo slecht dat ze het op World Class zetten, terwijl in 14 alle tournamenten Professional waren, en daarbij komt dat in 14 World Class makkelijker was. Het is dus voor 3/4 van de spelers onmogelijk te halen.

Dit, incl het feit van de aanhoudende kut servers (werd weer uit een tournament gegooid zonder rede) en bugs is voor mij toch de doorslag om geen FIFA 16 te halen.

Ik heb PES 15 laatst gespeeld en ik moet zeggen dat die, ondanks de licensing, wat het enige probleem is imo, is dat PES veel leuker is, het voelt leuker aan, de animaties zullen niet zo realistisch lijken als in FIFA (maar dat veroorzaakt de bugs grotendeels) maar het speelt veel lekkerder, het is veel leuker om te spelen omdat je geen rare bugs tegen hebt.

Ik cheat me wel door dat tournamentje heen door een keer te scoren en vervolgens achterin rond spelen en de afscherm glitch te doen en als ik verlies gewoon FIFA afsluiten en opnieuw starten. En ga daarna vrolijk verder met tegen vrienden spelen op dezelfde console, daar heb je nog het minste last van bugs (terwijl die er ook zijn). Maar geen volgende FIFA meer voor mij.

Komt niet alleen door het single player gebeuren, maar gewoon de gehele ervaring van FIFA die ik heb gehad van 12 naar 13, 14 en nu 15 is dat het alleen maar slechter wordt, en PES aan de andere kant juist beter wordt. Dus als ik een voetbalgame haal moet er of eerst duidelijk bewijs wezen dat 16 beter is of ik ga voor PES.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Crew

Volgende maand PES 15 maar eens ophalen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb tot nu toe Vertonghen, Ibarbo en Volland als beste spelers in die free packs, dan weet je hoe laat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:40 
 
Hardtraxx Crew

Ribery :yay:

En zon kut inform waar je niks aan hebt op een ander acc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen ene kut in die free packs
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook klaar mee hoor. Het spel is online gewoon niet speelbaar meer. Trouwens net in me gratis pakje niks boven de 79 rated gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ook Ribery gekregen :P leuke wisselspeler
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had Di Maria in die free packs. Had hem al in mijn selectie, die kan ik nu dus mooi verkopen. Als ik m kwijt raak..

Door die price ranges raak je spelers echt moeilijk kwijt. Heb Neuer en Toure al een tijdje er op staan voor minimum maar ze worden maar niet verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Ik had Di Maria in die free packs. Had hem al in mijn selectie, die kan ik nu dus mooi verkopen. Als ik m kwijt raak..

Door die price ranges raak je spelers echt moeilijk kwijt. Heb Neuer en Toure al een tijdje er op staan voor minimum maar ze worden maar niet verkocht.


Snap de minimale price range sowieso ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 18:50 
 
Hardtraxx Elite

De laatste twee weken krijg ik met de aftrap niet meer de wekelijkse 'update' maar gewoon de standaard selecties van toen ik het spel kocht. Als ik op 'Y' klik om matchday aan/uit te zetten, gebeurt er ook niets. Ik heb een x-box One iemand die weet hoe ik dit op kan lossen? Het is namelijk kut om met de oude selecties te spelen waar veel spelers verkeerde waardes hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren Yaya Toure in een pack gehad, ben er zelf heel blij mee.
Jammer van de price ranges dat bijna niemand meer FUT speelt, waaronder ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:35 
 
Hardtraxx Elite

Iemand in voor een toernooi FIFA 15 XBOX ONE?

Als hier interesse voor is zou ik graag een toernooi opzet willen maken. Soort Champions League achtig. Ik hoop op 16 geinteresseerde, bij 8 geinteresseerde kan het toernooi voor mij ook al doorgang vinden.

Graag hier een reactie, of nog beter een PB'tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand in voor een toernooi FIFA 15 XBOX ONE?

Als hier interesse voor is zou ik graag een toernooi opzet willen maken. Soort Champions League achtig. Ik hoop op 16 geinteresseerde, bij 8 geinteresseerde kan het toernooi voor mij ook al doorgang vinden.

Graag hier een reactie, of nog beter een PB'tje.

Lijkt me wel geinig , alleen ben bang voor te weinig animo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat er meer mensen een PS3/4 hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:57 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Ik denk dat er meer mensen een PS3/4 hebben


Dat denk ik ook, maar goed we proberen het. Desnoods als we 7 man hebben dat er een vriend van me mee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:16 
 
Hardtraxx Elite

*probleem gefixt*

En ik wil wel meedoen hard4us (shotgun op Juve :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand in voor een toernooi FIFA 15 XBOX ONE?

Als hier interesse voor is zou ik graag een toernooi opzet willen maken. Soort Champions League achtig. Ik hoop op 16 geinteresseerde, bij 8 geinteresseerde kan het toernooi voor mij ook al doorgang vinden.

Graag hier een reactie, of nog beter een PB'tje.


Ik wil wel meedoen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
*probleem gefixt*

En ik wil wel meedoen hard4us (shotgun op Juve :P)


*dibs*
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:47 
 
Hardtraxx Elite

Tot nu toe 5 aanmeldingen :) !

Nog 3 erbij en ik zal posten hoe het in zijn werk gaat. Teamkeuze's etc.

Let's GO!
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic