Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net voor de 2e keer Ronaldo in een pakje gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Maar even goed van de marktprijzen geprofiteerd

Danilo IF verkocht voor 100K ( achteraf gezien nog te weinig maar aangezien ik hem gekocht had voor 20K prima ) en Neymar voor 730K verkocht nu die zo duur is door de SIF die in de packs zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:26 
 
Hardtraxx Crew

Afbeelding

:P
Moet nog 2 posities bijwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nu 10,3 miljoen voor Ronaldo gekregen. Denk dat ik het grootste deel ga verkopen voor euro's. Iemand hier ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 20:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:

:P
Moet nog 2 posities bijwerken.


Sowieso Ben Arfa doen i.t.v. Biabiany. een van de beste spelers uit het spel imo. (Snel, Behendig, 5* Skills, Aardige Phy en een beter schot)

En dan zoiets
http://www.futhead.com/15/squads/20686472/

Ben Arfa en Cabella zijn echt geniale spelers, ondanks wat de stats zeggen, geweldig om mee te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 21:44 
 
Hardtraxx Crew

Zal t eens proberen, meeste mensen vinden Ben Arfa meh :P

Neymar met +10 attributes card. :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga Robben TOTY toch maar verkopen en er een normale Ronaldo voor terughalen. Ik heb Benzema al in mijn selectie, net zoals Vela. Middelveld en verdediging is niet zo heel erg duur in spanje. Iemand nog tips voor spelers die ik echt MOET hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu met dit team bezig, beetje knutselen met het middenveld wie er het fijnst speelt :)

http://www.futhead.com/15/squads/20866637/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Diego Alves Inform op doel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik ga Robben TOTY toch maar verkopen en er een normale Ronaldo voor terughalen. Ik heb Benzema al in mijn selectie, net zoals Vela. Middelveld en verdediging is niet zo heel erg duur in spanje. Iemand nog tips voor spelers die ik echt MOET hebben?


http://www.futhead.com/15/squads/20875337/ ?

Of als je toch veel geld over hebt zet je bale daar op de rechterkant en Dani Alves op RB.
Alleen is Dani Alves dit jaar qua verdediging echt waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Diego Alves Inform op doel?


Is alleen maar zonde, in de praktijk blijken duurdere keepers net zoveel ballen door te laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.futhead.com/15/squads/22491203/

Iemand nog een goede wijziging? Weet niet goed hoe ik mijn CVM/CV aan moet pakken. Die aanval is gigantisch goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Tsja, dan is Ramos vervangen voor een BPL-CV de enige optie denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso Sanchez vervangen voor Cuadrado, heb je ramires op 9 chem. Verder kan je alba op links zetten en Pique als CV, of Marcelo laten staan en Vertonghen er neerzetten.

Als je per se ramos achter wil hebben, dan moet je casillas op goal zetten, yaya toure als CVM en Navas als RM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa! Toch even komen opscheppen hier.

Gister waren de chinese nieuwjaar pakjes te krijgen, twee open gemaakt, in nummertje 1 zat Hazard en nummertje 2 de nieuwe Neymar die upgrade had gehad.

Voor 750.000 verpatst :lol: :thumbsup:

Edit: Aguero en Toure gekocht en nog bijna 300.000 over... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... ice-ranges

En boem, coin sellers en traden is waardeloos geworden.

Ze gaan price ranges invoeren. En als je te beroerd bent om dat te lezen, er komt een minimum en maximum bedrag op spelers. Je kan ze niet meer voor meer verkopen dan dat FIFA zegt.

Kortom, iedereen zet (hoge) spelers op het maximum bedrag, zodat ze geen verlies draaien.
Hierdoor krijgen ze alleen meer coins als ze met packs goede spelers krijgen. Coins die ze kunnen verkopen aan coin sellers. Wat dus drastisch minder wordt.
Hierdoor komen er geen extra coins binnen voor coinsellers om door te verkopen. Dus spelers kopen geen coins meer omdat ze steeds duurder worden omdat coins schaars worden.

Gevolg is dus dat coinsellers uit zullen sterven en dat je dure spelers, tenzij je ze echt gebruikt, waardeloos zijn, omdat niemand de coins er voor kan opdreunen.

Maar dit is juist een top beslissing van EA imo, alleen op het verkeerde moment genomen en tenzij ze het goed aanpakken.
Het goede scenario zou wezen dat coin sellers uitsterven en dat de sterke spelers zoals Hazard, Aguero, Messi e.d. weer kunnen worden gekocht voor 50k max o.i.d. Maar dat ligt er maar net aan hoe hoog EA de prijzen legt. Als ze slim zijn doen ze die laag zodat men nooit veel geld heeft om packs te halen.

Maar, als ze het verkeerd aanpakken, waar ze goed in zijn, blijven de prijzen hoog en kan niemand meer hoge spelers kopen, tenzij je geld uitgeeft aan fifa points waardoor je packs gaat kopen om uiteindelijk een goede speler te krijgen. En zo kan niemand meer goede spelers halen, tenzij ze bulten aan geld uitgeven aan points en geluk hebben met packs.

Uitgangspunt van EA is gewoon mensen afdwingen meer packs te kopen met FIFA points zodat hun meer geld krijgen en niet de coinsellers. Het zou, bij een goed scenario, gewoon een leuk bij effect wezen als de prijzen weer terug gaan naar FIFA12. Maar het gaat er bij EA alleen om om meer geld binnen te krijgen.

Dus TL;DR

Pluspunten
- Mogelijkheid tot een eerlijke markt en teams
- Mogelijkheid tot lage prijzen voor topspelers
- Coinsellers gaan weg

Minpunten
- EA gaat het alleen maar om geld door points dus ze zullen niet te veel focus leggen op een eerlijke prijs
- EA bepaalt dus ook het maximum voor een speler
- Een mogelijkheid dat spelers niet in prijs verlagen waardoor een goed team in Ultimate Team onmogelijk wordt.

Maar ik zei al, dat ze de beslissing te vroeg nemen, waarom midden in FIFA 15 waar alle spelers al een waarde hebben, waarom begin je er niet pas mee in FIFA 16... Wanneer de markt leeg is en EA de prijzen zelf kan bepalen. Zo snel mogelijk geld willen hebben waarschijnlijk.

Maar zoals ik altijd al roep, je team zegt niks, als je goed in FIFA bent kan je het ook met een minder goed team oplossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Prachtig al die rage-berichten, kostelijk mee vermaakt haha. Zeker die van de bekendere youtubers, die er zelf alleen maar debet aan zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze hadden dit misschien beter wel pas in volgende FIFA kunnen doen.. Markt was toch al verneukt..

Ben benieuwd hoeveel een Messi en Ronaldo in 16 zullen gaan kosten .. Mits ze dit voortzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me echt af hoe ze die prijzen gaan bepalen als de game net uit komt, en hoe zit het met informs? Die prijzen fluctueren zo enorm dat je de ene week een speler voor 200k koopt en een week erna voor 45k.

Heb het zelf meegemaakt met David De Gea Inform. 85 gemiddelde en in oktober kwam die uit, toen rond de 90k waard. Nu kreeg De Gea een grote winterupgrade waardoor zijn informs ook automatisch omhoog gingen. Toen was die ineens 86 gemiddeld en de prijs was gestegen tot over de miljoen. Ik heb hierdoor 960k winst gemaakt met 1 speler. :D Dat komt met die prijs ranges nooit meer voor, ik begrijp dus echt niet waarom ze die prijzen hebben ingesteld. Een vette bargain kan je dus nooit meer krijgen en een dikke winst zit er ook niet meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn plezier in de game mode is weg. Ik maakte altijd winst door te investeren in de inform spelers. De prijs zakte altijd de eerste drie dagen en dan in twee dagen tijd kan je per speler soms wel 100k winst maken. Zo bleef het leuk, los van het coins kopen wat ik ook regelmatig gedaan heb.

De fun die ik nu nog had aan het spel, was door middel van de verdiende(en soms gekochte) coins nieuwe teams blijven maken en nieuwe IF spelers blijven uitproberen. Zo had ik meer fun met de games spelen en toernooitjes spelen. Nu blijft eigenlijk alleen de potjes spelen over met hetzelfde team. Aangezien het spel nog steeds vrij onspeelbaar is door de vele bugs, neemt de fun daarvan ook snel af. Ik merk het aan mezelf dat ik het spel gewoon simpel weg niet tot nauwelijks meer speel.

Overigens ga ik me geld niet uitgeven aan packs, want daar krijg je toch niks uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 20:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom zeur je dan? Als dit concept zich opbouwt in FIFA 16, dan hebben alle hoge spelers weer prijzen als in FIFA 12 UT.

Daar had je wel enorm dure spelers natuurlijk als Messi en Ronaldo, maar ze zitten dan rond de honderduizenden, en niet miljoenen. Je kon in 12 gewoon 85 - 88 rated spelers kopen voor 20,000 tot 50,000. Waardoor het gewoon betaalbaar blijft. Je had bijvoorbeeld Bale voor 20.000, Torres (Die toen een beest was) voor 20,000 en Cavani voor 5,000, alle drie beter dan een Diego Costa in 15 bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het leuke van EA is dat ze nooit iets goed doen. Of terwijl, de prijzen zullen onbetaalbaar blijven zodat je wel packs MOET kopen. Je gaat ervan uit dat ze de prijzen laag gaan houden, ik hoop het ook, want dat zou natuurlijk top zijn. Maar ik acht de kans heel klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is natuurlijk altijd een mogelijkheid, maar ik denk niet dat EA zo dom is dat ze dat daadwerkelijk gaan doen.
Want dat zou het spel onmogelijk maken.

Ik zou het eigenlijk helemaal niet erg vinden als FIFA afsterft en PES met een goed alternatief komt.
Zo gaan de bedrijven weer de concurrentie aan om een ECHT betere game dan de andere te maken, en niet EA die maar lui doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 01:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 37148045=1

Gratis packs, elke dag een tot aan zondag.
Wel untradeable.

Toch eens kijken of ik er wat leuks tussen krijg om een teampje omheen te maken. Tot nu toe niks. Een pack had ik Lukaku en Keane als beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1ste pack, Benzema, 2de pack, Schurrle.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic