Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 15:41 

Hardtraxx Elite

immuunm schreef:
Die goal van Dessers zat er wel lekker in hoor.

Zo inderdaad zeg :surrender:

Kwam ik op kantoor en een doorgewinterde Ajax fan vond het een overtreding van Dessers op Blind :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 21:00 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha die Sjakie, ik moet daar altijd vreselijk hard om lachen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 10:29 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest gisteren!! Niet alleen de winst maar vooral de wijze op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 10:57 

Hardtraxx Veteran

Hoe je het in één week zo allemaal weg kan flikkeren, ongekend. Tevens zie ik het lek nog niet zomaar boven komen, dus ik vrees het ergste voor de rest van het seizoen en verwacht eerlijk gezegd de schaal ook niet in Amsterdam dit jaar.. Als je al ziet hoe het loopt bij de spelers die het verschil moeten maken, dan zie ik het somber in. Promes en Ziyech komen terug van een blessure, alle ballen springen van de voet en de simpelste passes gaan mis. Blind is geen schim van wat hij voor zijn hartkwaal was met veel foutieve passes/keuzes en lijkt met het oog op z'n gezondheid (is z'n goed recht) wat meer op safe te spelen. Tadic is hopeloos uit vorm, v/d Beek speelt ook minder maar krijgt ook minder de aanvoer dan voorheen. Nee het loopt gewoon niet en verwacht hier ook niet snel verandering in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 11:20 

Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Hoe je het in één week zo allemaal weg kan flikkeren, ongekend. Tevens zie ik het lek nog niet zomaar boven komen, dus ik vrees het ergste voor de rest van het seizoen en verwacht eerlijk gezegd de schaal ook niet in Amsterdam dit jaar.. Als je al ziet hoe het loopt bij de spelers die het verschil moeten maken, dan zie ik het somber in. Promes en Ziyech komen terug van een blessure, alle ballen springen van de voet en de simpelste passes gaan mis. Blind is geen schim van wat hij voor zijn hartkwaal was met veel foutieve passes/keuzes en lijkt met het oog op z'n gezondheid (is z'n goed recht) wat meer op safe te spelen. Tadic is hopeloos uit vorm, v/d Beek speelt ook minder maar krijgt ook minder de aanvoer dan voorheen. Nee het loopt gewoon niet en verwacht hier ook niet snel verandering in.

Ik vrees ook het ergste, precies hoe je het zegt de spelers die het verschil maakte zijn na de blessure nergens meer te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ajax moet nu gewoon lekker een nieuw team gaan opbouwen. Helemaal niet erg natuurlijk. Ze hebben een aantal fantastische jaren gehad qua resultaten en spel. Nu is het wat moeizamer omdat dit team uit elkaar is gevallen en de vervangingen matig zijn.

Volgens mij hebben ze nog wel wat leuke talenten bij Jong Ajax en in de jeugdopleiding. Komt wel weer goed. Ze moeten alleen nu wel zorgen dat ze het kampioenschap niet ook nog verspelen. Straks gaat Feyenoord er nog met de titel vandoor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 12:58 

Hardtraxx Veteran

Voor die 2 rode kaarten tegen Chelsea stond je gewoon 1-4 voor, was het voetbal top en streed je op alle fronten mee. Sindsdien is het echt bergafwaarts gegaan. Ik weet ook niet wat het is, nu de blessuregevallen weer terug zijn (op Neres na) gaat het nog steeds niet lekker. Het lijkt wel of niemand fit is. Het is echt het hele team, dus iemand wisselen heeft ook niet echt zin. Ik zie echt niet hoe het dan wel opgelost kan worden. Ja, na de zomerstop, maar ik wil wel nog graag dit seizoen kampioen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 13:14 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Wat een feest gisteren!! Niet alleen de winst maar vooral de wijze op :love:

Pfff eindelijk weer wat strijd, de afgelopen weken was het echt helemaal niks. Heerlijke avond en weer een mooi dagje bekerfinale voor de boeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 14:53 

Hardtraxx Veteran

Partij frustrerend voetbal dat ze spelen. Laatste paar wedstrijden waren niet om aan te gluren.

Als het kampioenschap verspeeld wordt dan mag je je heel diep schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 19:30 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Voor die 2 rode kaarten tegen Chelsea stond je gewoon 1-4 voor, was het voetbal top en streed je op alle fronten mee. Sindsdien is het echt bergafwaarts gegaan. Ik weet ook niet wat het is, nu de blessuregevallen weer terug zijn (op Neres na) gaat het nog steeds niet lekker. Het lijkt wel of niemand fit is. Het is echt het hele team, dus iemand wisselen heeft ook niet echt zin. Ik zie echt niet hoe het dan wel opgelost kan worden. Ja, na de zomerstop, maar ik wil wel nog graag dit seizoen kampioen worden.

Veel spelers met hun gedachten bij hun (eventuele) transfers. Ziyech nadat hij definitief naar Chelsea gaat hopeloos uit vorm, natuurlijk ook geblesseerd geweest, maar dat is het echt niet alleen. Ik vind dat misschien wel het beste voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 20:00 

Hardtraxx Elite

Gaat nog spannend worden wie er kampioen gaat worden op deze manier. Gun AZ het ook wel. Zal alleen niet veel worden met de Champions League dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 23:40 

Hardtraxx Elite

Schitterende assist van de keeper van NAC bij de 3-0 van Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 23:45 

Hardtraxx Elite

7 - 1 :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 10:15 

Bierkoning

Solis schreef:
Schitterende assist van de keeper van NAC bij de 3-0 van Feyenoord.

Ff serieus dit kan toch niet of wel, dit is geen blunder meer maar gewoon ronduit debiel. Lijkt wel alsof ie er gewoon op zit te wachten. Had hem er als trainer zijnde gelijk uit gehaald.

Afbeelding

Overigens zeg ik het als ajacied niet graag, maar jezus wat is die Berghuis goed bezig :worship: Serieuze kandidaat voor het EK als ie in deze vorm blijft. Al laat ie het wel vaak zien tegen de wat mindere tegenstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 23:06 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig hebben we een puntje weg gepikt in Sittard. Volgende 2 wedstrijden zijn Heracles thuis en VVV thuis. Dit moeten toch minimaal 4 punten worden. Als dit lukt, heb ik goeie hoop dat wij in de Eredivisie blijven. Anders word het nog heel moeilijk. Hup PEC! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 09:16 

Hardtraxx Veteran

PEC gaat vast wat puntjes pakken tegen Heracles. Heracles en uitwedstrijden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:16 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd waar de KNVB en de clubs morgen op uitkomen. Ik hoop niet dat ze de komende weken alles zonder publiek gaan spelen. Dan kun je net zo goed uitstellen en hopelijk ergens inhalen. Dan moeten ze straks maar 2 keer in de week aan de bak.

En voor het amateurvoetbal ben ik ook benieuwd wat ze gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:28 

Bierkoning

Parvuz schreef:
Ben benieuwd waar de KNVB en de clubs morgen op uitkomen. Ik hoop niet dat ze de komende weken alles zonder publiek gaan spelen. Dan kun je net zo goed uitstellen en hopelijk ergens inhalen. Dan moeten ze straks maar 2 keer in de week aan de bak.

En voor het amateurvoetbal ben ik ook benieuwd wat ze gaan doen.

Over een paar weken hebben we hier weer de derby waar normaal 8000 man op af komt. De voorzitters en penningmeesters gaan niet blij worden als dat zonder publiek moet worden gespeeld :P En ik ook niet overigens, zou wel heel zonde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:30 

Hardtraxx Veteran

In NB geen voetbal dit weekend lees ik net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 01:54 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
PEC gaat vast wat puntjes pakken tegen Heracles. Heracles en uitwedstrijden. :x

Nou hebben jullie geluk dat PEC ook heel wisselvallig is. Zowel thuis als uit. Laten we hopen op een mooie wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 17:30 

Hardtraxx Veteran

Die KNVB joh, zelfs als de competitie stil ligt weten ze zichzelf nog belachelijk te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 22:52 

Hardtraxx Veteran

Vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 23:34 

Hardtraxx Veteran

Ik lees hier dan in België de reacties van de clubs op deze beslissing. Al de clubs die bevoordeeld zijn, vinden het een logische en correcte beslissing. Al de clubs die benadeeld zijn, spreken schande uit. Opzich een logische reactie natuurlijk, maar ik vond het wel grappig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 17:00 

Hardtraxx Veteran

Museumplein here we come :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 12:49 

Hardtraxx Veteran

Geen 020 fan maar leuke 40 min en heel benieuwd hoe hij het bij Chelsea gaat doen:
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic