Zo inderdaad zegimmuunm wrote:Die goal van Dessers zat er wel lekker in hoor.
Kwam ik op kantoor en een doorgewinterde Ajax fan vond het een overtreding van Dessers op Blind
Zo inderdaad zegimmuunm wrote:Die goal van Dessers zat er wel lekker in hoor.
Ik vrees ook het ergste, precies hoe je het zegt de spelers die het verschil maakte zijn na de blessure nergens meer te herkennen.THArdstyler wrote:Hoe je het in één week zo allemaal weg kan flikkeren, ongekend. Tevens zie ik het lek nog niet zomaar boven komen, dus ik vrees het ergste voor de rest van het seizoen en verwacht eerlijk gezegd de schaal ook niet in Amsterdam dit jaar.. Als je al ziet hoe het loopt bij de spelers die het verschil moeten maken, dan zie ik het somber in. Promes en Ziyech komen terug van een blessure, alle ballen springen van de voet en de simpelste passes gaan mis. Blind is geen schim van wat hij voor zijn hartkwaal was met veel foutieve passes/keuzes en lijkt met het oog op z'n gezondheid (is z'n goed recht) wat meer op safe te spelen. Tadic is hopeloos uit vorm, v/d Beek speelt ook minder maar krijgt ook minder de aanvoer dan voorheen. Nee het loopt gewoon niet en verwacht hier ook niet snel verandering in.
Pfff eindelijk weer wat strijd, de afgelopen weken was het echt helemaal niks. Heerlijke avond en weer een mooi dagje bekerfinale voor de boeg.ErikZ wrote:Wat een feest gisteren!! Niet alleen de winst maar vooral de wijze op
Veel spelers met hun gedachten bij hun (eventuele) transfers. Ziyech nadat hij definitief naar Chelsea gaat hopeloos uit vorm, natuurlijk ook geblesseerd geweest, maar dat is het echt niet alleen. Ik vind dat misschien wel het beste voorbeeld.Chroman wrote:Voor die 2 rode kaarten tegen Chelsea stond je gewoon 1-4 voor, was het voetbal top en streed je op alle fronten mee. Sindsdien is het echt bergafwaarts gegaan. Ik weet ook niet wat het is, nu de blessuregevallen weer terug zijn (op Neres na) gaat het nog steeds niet lekker. Het lijkt wel of niemand fit is. Het is echt het hele team, dus iemand wisselen heeft ook niet echt zin. Ik zie echt niet hoe het dan wel opgelost kan worden. Ja, na de zomerstop, maar ik wil wel nog graag dit seizoen kampioen worden.
Ff serieus dit kan toch niet of wel, dit is geen blunder meer maar gewoon ronduit debiel. Lijkt wel alsof ie er gewoon op zit te wachten. Had hem er als trainer zijnde gelijk uit gehaald.Solis wrote:Schitterende assist van de keeper van NAC bij de 3-0 van Feyenoord.

Over een paar weken hebben we hier weer de derby waar normaal 8000 man op af komt. De voorzitters en penningmeesters gaan niet blij worden als dat zonder publiek moet worden gespeeldParvuz wrote:Ben benieuwd waar de KNVB en de clubs morgen op uitkomen. Ik hoop niet dat ze de komende weken alles zonder publiek gaan spelen. Dan kun je net zo goed uitstellen en hopelijk ergens inhalen. Dan moeten ze straks maar 2 keer in de week aan de bak.
En voor het amateurvoetbal ben ik ook benieuwd wat ze gaan doen.
Nou hebben jullie geluk dat PEC ook heel wisselvallig is. Zowel thuis als uit. Laten we hopen op een mooie wedstrijd.Parvuz wrote:PEC gaat vast wat puntjes pakken tegen Heracles. Heracles en uitwedstrijden.