Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi om te zien inderdaad! :thumbup: Hopelijk gaan we nog meer van zijn weergaloze voetbal zien bij Chelsea!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://eredivisie.nl/nl-nl/uitgelicht/concept-programma-eredivisie-2021-bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat 16:30 tijdstip op zaterdag is echt dikke ruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Dat 16:30 tijdstip op zaterdag is echt dikke ruk

Het is maar max. 1 thuiswedstrijd per seizoen als ik het goed heb dus dat valt nog mee toch?
Vind het zelf eigenlijk wel een prima tijd, in ieder geval een stuk beter dan zonder 12.15 of 20.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voetbal elke zaterdagmiddag zelf, en zo met mij bijna alle jongens waarmee ik naar het stadion ga, dus dit zou betekenen dat wij elk seizoen standaard al 1 thuiswedstrijd missen. Dan heb ik zelf liever een vroege zondagmiddag- of een zondagavondwedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben alleen bang dat het dit seizoen echt geen reet uit gaat maken hoe laat ze spelen.. Ik zie dit seizoen de stadions nog niet vol komen. Laat ze lekker beginnen met de tribunes vullen met kinderen. Eventueel met pa en ma. Dan kun je nog wel een keer een stadion redelijk vullen en er wat geld uit verdienen. En als opvulling veel 'armere' gezinnen uitnodigen om te komen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ben alleen bang dat het dit seizoen echt geen reet uit gaat maken hoe laat ze spelen.. Ik zie dit seizoen de stadions nog niet vol komen. Laat ze lekker beginnen met de tribunes vullen met kinderen. Eventueel met pa en ma. Dan kun je nog wel een keer een stadion redelijk vullen en er wat geld uit verdienen. En als opvulling veel 'armere' gezinnen uitnodigen om te komen kijken.


Ik weet niet wat erger is, lege stadions of stadions die klinken als Jong Oranje - Jong Kazachstan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja als wij daar veel kinderen een plezier mee doen lijkt me dat een uitstekend plan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verkeerd topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ben alleen bang dat het dit seizoen echt geen reet uit gaat maken hoe laat ze spelen.. Ik zie dit seizoen de stadions nog niet vol komen. Laat ze lekker beginnen met de tribunes vullen met kinderen. Eventueel met pa en ma. Dan kun je nog wel een keer een stadion redelijk vullen en er wat geld uit verdienen. En als opvulling veel 'armere' gezinnen uitnodigen om te komen kijken.


Ja ook al ben ik het eens met Steffnov, mogen ze van mij best een systeem opzetten waardoor ik mijn seizoenskaart per wedstrijd kan uitlenen aan de liefhebbers die wel willen gaan. Zolang die regels er zijn, hoef ik het stadion niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Parvuz schreef:
Ben alleen bang dat het dit seizoen echt geen reet uit gaat maken hoe laat ze spelen.. Ik zie dit seizoen de stadions nog niet vol komen. Laat ze lekker beginnen met de tribunes vullen met kinderen. Eventueel met pa en ma. Dan kun je nog wel een keer een stadion redelijk vullen en er wat geld uit verdienen. En als opvulling veel 'armere' gezinnen uitnodigen om te komen kijken.


Ja ook al ben ik het eens met Steffnov, mogen ze van mij best een systeem opzetten waardoor ik mijn seizoenskaart per wedstrijd kan uitlenen aan de liefhebbers die wel willen gaan. Zolang die regels er zijn, hoef ik het stadion niet in.


Precies. Hier hetzelfde. Als de regels hetzelfde blijven zie je mij ook niet in het stadion. Zoek dan wel een kroeg op om PEC te kijken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf aankomend weekend weer af en toe een oefenpotje kijken. Best wel zin in eigenlijk. Benieuwd hoe elke club er voor staat. Uiteraard vooral benieuwd hoe Heracles het gaat doen. Behoorlijk wat veranderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vanaf aankomend weekend weer af en toe een oefenpotje kijken. Best wel zin in eigenlijk. Benieuwd hoe elke club er voor staat. Uiteraard vooral benieuwd hoe Heracles het gaat doen. Behoorlijk wat veranderingen.


Hier ook benieuwd. Ik hoop dat PEC eindelijk weer eens een normaal team op de been kan brengen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2020 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

26000 seizoenskaarten...
4x 6500 kaarten per wedstrijd

1tje uitkiezen in de blokken van 4...
PSV probeert toch iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 15:46 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Parvuz schreef:
Vanaf aankomend weekend weer af en toe een oefenpotje kijken. Best wel zin in eigenlijk. Benieuwd hoe elke club er voor staat. Uiteraard vooral benieuwd hoe Heracles het gaat doen. Behoorlijk wat veranderingen.


Hier ook benieuwd. Ik hoop dat PEC eindelijk weer eens een normaal team op de been kan brengen. :)


Jullie hebben Strieder van ons overgenomen toch? prima begin al dan, heerlijke stofzuiger vond ik dat altijd bij ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Parvuz schreef:
Vanaf aankomend weekend weer af en toe een oefenpotje kijken. Best wel zin in eigenlijk. Benieuwd hoe elke club er voor staat. Uiteraard vooral benieuwd hoe Heracles het gaat doen. Behoorlijk wat veranderingen.


Hier ook benieuwd. Ik hoop dat PEC eindelijk weer eens een normaal team op de been kan brengen. :)


Jullie hebben Strieder van ons overgenomen toch? prima begin al dan, heerlijke stofzuiger vond ik dat altijd bij ons.


Klopt. Niks mis mee. Prima om er bij te hebben. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Elia naar Utrecht :huh: Dat is de 3e linkervleugel speler die we hebben gehaald

Geen idee hoe ze dit in gaan passen, misschien gehaald voor ervaring/voor in de kleedkamer in plaats van kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 15:45 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Elia naar Utrecht :huh: Dat is de 3e linkervleugel speler die we hebben gehaald

Geen idee hoe ze dit in gaan passen, misschien gehaald voor ervaring/voor in de kleedkamer in plaats van kunnen


verwacht niet zo veel van dat jochie van Man C. die kan alvast mooi de bank warm houden, of bij Jong mee gaan ballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Elia naar Utrecht :huh:

Kwal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 08:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou zaterdag begint het weer. Durven we ons nog aan een voorspelling te wagen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 08:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Utrecht - AZ al uitgesteld.. begint dat nu al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Nou zaterdag begint het weer. Durven we ons nog aan een voorspelling te wagen? :P


Laat maar doen dan:

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. AZ
5. Utrecht
6. Groningen
7. Vitesse
8. Willem II
9. ADO
10. Heracles
11. Twente
12. Heerenveen
13. PEC
14. Emmen
15. Sparta met een a
16. Fortuna
17. VVV
18. RKC

Op basis waarvan ik dit denk weet ik niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede voorspelling Justin, ik zou persoonlijk AZ hoger inschatten dan Feyenoord momenteel (en Sparta met een a schrijven :whistle:).

Wel zin in het nieuwe seizoen. Heb in maart een clubkaart voor FC Utrecht gekocht, dus hoop dat ik nog een paar wedstrijden kan zien dit seizoen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schat Feyenoord momenteel ook wel hoog in. Goed einde van de vorige competitie gehad en wel wat versterkingen (vooral in de breedte) gehaald.

Voor de rest is het wel een vrij realistische stand, alleen ADO wat gek geplaatst. Zou je ook om kunnen draaien met Fortuna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ADO heeft een paar leuke versterkingen gehaald en zijn een nieuwe weg ingeslagen, af van de spelers zonder restwaarde. Ik denk dat dat een verrassing wordt

Khadber schreef:
Goede voorspelling Justin, ik zou persoonlijk AZ hoger inschatten dan Feyenoord momenteel (en Sparta met een a schrijven :whistle:).


Aangepast
Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic