Door het oog van de naald.Pedaalemre wrote:Kom op dan Feyenoord
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kon wel eens tegen gaan vallen. In de Eredivisie kan hij ook niet altijd potten breken. En ik vind zijn persoonlijkheid nou ook niet echt groots. Straalt niet heel veel uit.Pedaalemre wrote:Vraag me af of hij het niveau aankan
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Ik vraag me nog steeds af op basis van welk talent we daar 10 miljoen voor hebben betaaldjoostmakaay wrote:
Hem daar laten is garantie dat je niets meer van je geld teruggaat zien, ik geloof niet dat hij zomaar al het talent kwijt is, wat hij twee jaar geleden in Argentinie liet zien.
Het seizoen is toch al verloren, kun je beter wat risico nemen dan het vast blijven houden aan dit zooitje.
Hoe dat.Basshunterzz wrote:Kut prijsimmuunm wrote:Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.
Bergwijn is echt verre van 32 mil waard. Misschien dat hij belangrijk was voor PSV maar wat hij liet zien, zeker dit seizoen, is geen 32 mil waard
Dikke strik erom en weg.
Wel grappig hoe het allemaal gegaan is met Steven Bergwijn. Toch wel een begrijpelijke keus van hem. Bij PSV is het een zooitje en hij kan mooi een stap hoger op + meer geld verdienen. Of het ten goede is voor hem zelf is de volgende vraag natuurlijk, maar vind het zelf wel een logische keuze. Bergwijn was toch wel veruit de beste speler die PSV in het team heeft zitten. Ben bang dat het nu helemaal niks meer gaat worden met PSV.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ihattaren toch wel een stukje beter imo. Of iig in potentie beter.
In ieder geval zie ik Bergwijn niet slagen bij Spurs.
In ieder geval zie ik Bergwijn niet slagen bij Spurs.
Klopt, volgens transfermarkt is 'ie zelfs 35 miljoen waard.Broken Balance wrote:Bergwijn is echt verre van 32 mil waard
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
10 miljoenBroken Balance wrote:Hoe dat.Basshunterzz wrote:Kut prijsimmuunm wrote:Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.
Bergwijn is echt verre van 32 mil waard. Misschien dat hij belangrijk was voor PSV maar wat hij liet zien, zeker dit seizoen, is geen 32 mil waard. Als zijn contract eerder zou afgelopen zijn zou hij misschien net 10 mil opbrengen, met mazzel. Hij heeft echt niks laten zien dit seizoen.
Dikke strik erom en weg.
De hele markt is compleet gek. Er wordt 87 miljoen betaald voor types als Maguire, wat heeft die in hemelsnaam gepresteerd om de duurste verdediger ooit te zijn. En zo zijn er nog wel tig voorbeelden.
Afgelopen zomer werd er nog geroepen vanuit de directie dat hij minimaal 40 miljoen moest opbrengen. Iets wat we makkelijk hadden gehaald als hij het EK had gespeeld en daar een leuk toernooi had gespeeld.
Sleutelwoord, afgelopen zomer.
En McGuire heeft Leicester geholpen weer een jaar zo hoog te komen. Hij is eveneens niet het geld waard maar dat is meer de idiotie van de Premier League
En McGuire heeft Leicester geholpen weer een jaar zo hoog te komen. Hij is eveneens niet het geld waard maar dat is meer de idiotie van de Premier League
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nou, ik zit klaar voor de klapper die geen klapper meer is. Ben benieuwd. 
Gister m'n F-Side ontgroening gehad. Zelden zo'n zaadpot gezien, maar wel een mooie ervaring.
Sfeer viel aardig tegen of niet? Hoorde vrij vaak het uitvak boven het thuispubliek uitkomen.Pommer wrote:Gister m'n F-Side ontgroening gehad. Zelden zo'n zaadpot gezien, maar wel een mooie ervaring.
Was idd niet de sfeer zoals ie er de afgelopen maanden wel vaak is geweest, vooral met dit soort wedstrijden. Maar lag ook deels aan de wedstrijd, gebeurde echt gewoon helemaal niks op de goal en het penalty moment na.Rowanyt1309 wrote:Sfeer viel aardig tegen of niet? Hoorde vrij vaak het uitvak boven het thuispubliek uitkomen.Pommer wrote:Gister m'n F-Side ontgroening gehad. Zelden zo'n zaadpot gezien, maar wel een mooie ervaring.
De sfeer tegen Spakenburg was dan toch echt stukken beter. 
LogischRowanyt1309 wrote:De sfeer tegen Spakenburg was dan toch echt stukken beter.
Want?Pommer wrote:LogischRowanyt1309 wrote:De sfeer tegen Spakenburg was dan toch echt stukken beter.
Hoger kaliber tegenstander...Rowanyt1309 wrote:Want?Pommer wrote:LogischRowanyt1309 wrote:De sfeer tegen Spakenburg was dan toch echt stukken beter.
Nee maar Spakenburg is mijn andere club
Ah vandaar. Lachen man! Ja dan snap ik het ook.. 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 13 hours ago
Eindelijk weer een winst binnen! 
immuunm wrote:Eindelijk weer een winst binnen!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Echt he, WTF. Wel leuk voor NAC, eerst stunten tegen PSV en daarna AZ.Rowanyt1309 wrote:AZ
Precies. Gun het ze ook wel. Wat was Stengs trouwens aan het doen? Die was me een partij slecht.Pedaalemre wrote:Echt he, WTF. Wel leuk voor NAC, eerst stunten tegen PSV en daarna AZ.Rowanyt1309 wrote:AZ
3 seizoenen op rij thuis van Ajax winnen. 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 13 hours ago
Die goal van Dessers zat er wel lekker in hoor.