Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onverwacht zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch bizar hoe dat al jaren aan moddert. Des te meer respect hoe Van Bronckhorst het heeft gedaan daar. Wat een chaos club. Beter komt er een rijke Rotterdammer die even orde op zaken gaat stellen. Zonde van zo'n toch wel mooie club...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd of Advocaat en co. er nog wat van kan maken van het zooitje ongeregeld in de Kuip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 00:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch wel mooi, nog 2 amateurclubs over in de knvb beker en ook allebei uit m'n hometown :cool: Zou wel uniek zijn als ze elkaar zouden loten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Czyborra verkocht aan Atalanta Bergamo voor zo'n 4 miljoen (bedragen maakt Heracles nooit bekend). Heel jammer dat zo'n goede back al snel weer weg is. Maar aan de andere kant, de werkwijze van Heracles slaagt iedere keer. Ik weet ook zeker dat er snel een nieuw groot talent het goed gaat doen bij ons.

Het kan niet anders dan dat Heracles een bizarre verhouding heeft tussen aankoopbedragen en verkoopbedragen. De laatste jaren aardig wat klappers gemaakt. En ze kosten zelden in aankoop veel geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe slim Heracles dus handelt, zo dom doet mijn clubbie het. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van Bommel eruit gooien bij PSV heeft ook veel geholpen :D Die Faber vind ik ook maar een slappe zak als ik hem hoor praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat is PSV slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindhovuuh de geaksteee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Waar je soms een gifbeker leeg drinkt, drinken wij een hele fust leeg. Wat is het een verschrikking zeg. Er staat geen team, geen kwaliteit (op 3 man na) en dan ook nog eens geen spelers die voor de volle 100% gaan. Het ergste is dat er op dit moment ook gewoon 0,0 hoop is voor de toekomst. Vooral zolang die slappe zak van een De Jong daar blijft zitten. Klote beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Treurig hoe PSV is afgezakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Puntje bij Willem II uit. Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 17:01 
 
Hardtraxx Elite

Solis schreef:
Treurig hoe PSV is afgezakt.


Zou het nog goed komen met PSV dit seizoen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Solis schreef:
Treurig hoe PSV is afgezakt.


Zou het nog goed komen met PSV dit seizoen? xd


Jawel, lees net dat ze Willem II hebben aangesteld als interim-club, dus dat moet vast goedkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima besluit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:34 
 
Hardtraxx Elite

Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.


Kut prijs, vies kut spelletje van Bergwijn met z'n 'clubliefde'. Niks kan meer op een normale manier gaan. Van mij mag dit seizoen gewoon afgesloten worden, klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag me af of hij het niveau aankan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Vraag me af of hij het niveau aankan :huh:


Ik denk het eigenlijk niet. Hier voetbalt hij ook al weken als een natte krant. Nu is het ook zo dat je in een team vol met spelers van het niveau FC Eindhoven moeilijk kunt renderen, maar ook van hem kwam er niets bijzonders. Met dat niveau zit je bij Mourinho binnen 3 wedstrijden op de bank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 20:41 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
immuunm schreef:
Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.


Kut prijs, vies kut spelletje van Bergwijn met z'n 'clubliefde'. Niks kan meer op een normale manier gaan. Van mij mag dit seizoen gewoon afgesloten worden, klaar mee.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 21:07 
 
Hardtraxxer

Als PSV zijnde nu gewoon Romero terughalen en hem de kans geven, enige manier waarvoor dit seizoen nog iets van nut kan zijn. Schijnbaar moet er nog een groot bedrag naar Leipzig voor de transfer van Bruma, dus een echte vervangen zit er toch niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Kom op dan Feyenoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Als PSV zijnde nu gewoon Romero terughalen en hem de kans geven, enige manier waarvoor dit seizoen nog iets van nut kan zijn.

Romero heeft tijdens die spaarzame momenten dat hij fit was echt niets laten zien. Als hij überhaupt al fit is geweest in zijn PSV tijd. Nu bij zijn oude club bakt hij er nog steeds geen bal van. Drie keer 90 minuten gespeeld in de competitie en de laatste wedstrijden speelt hij niet eens, meen ik. Een goaltje of twee gemaakt daar.

Nog een miljoentje of 10 die we nooit meer terugkrijgen laat staan winst op maken.
Ik geef 100 x liever Lammers de kans.


Bergwijn weet ik niet wat ik er van moet vinden. Het is voor hem een prachtige transfer maar hij weet zijn moment wel te kiezen hoor..
Aan de andere kant, hij speelde verre van goed en we kunnen het geld goed gebruiken.

Hoop dat er snel weer wat rust is binnen de club want dit is gewoon gênant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 23:09 
 
Hardtraxxer

RvD schreef:
joostmakaay schreef:
Als PSV zijnde nu gewoon Romero terughalen en hem de kans geven, enige manier waarvoor dit seizoen nog iets van nut kan zijn.

Romero heeft tijdens die spaarzame momenten dat hij fit was echt niets laten zien. Als hij überhaupt al fit is geweest in zijn PSV tijd. Nu bij zijn oude club bakt hij er nog steeds geen bal van. Drie keer 90 minuten gespeeld in de competitie en de laatste wedstrijden speelt hij niet eens, meen ik. Een goaltje of twee gemaakt daar.

Nog een miljoentje of 10 die we nooit meer terugkrijgen laat staan winst op maken.
Ik geef 100 x liever Lammers de kans.


Bergwijn weet ik niet wat ik er van moet vinden. Het is voor hem een prachtige transfer maar hij weet zijn moment wel te kiezen hoor..
Aan de andere kant, hij speelde verre van goed en we kunnen het geld goed gebruiken.

Hoop dat er snel weer wat rust is binnen de club want dit is gewoon gênant.


Hem daar laten is garantie dat je niets meer van je geld teruggaat zien, ik geloof niet dat hij zomaar al het talent kwijt is, wat hij twee jaar geleden in Argentinie liet zien.

Het seizoen is toch al verloren, kun je beter wat risico nemen dan het vast blijven houden aan dit zooitje.
Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic