Onverwacht zeg!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Is toch bizar hoe dat al jaren aan moddert. Des te meer respect hoe Van Bronckhorst het heeft gedaan daar. Wat een chaos club. Beter komt er een rijke Rotterdammer die even orde op zaken gaat stellen. Zonde van zo'n toch wel mooie club...
Benieuwd of Advocaat en co. er nog wat van kan maken van het zooitje ongeregeld in de Kuip.
Toch wel mooi, nog 2 amateurclubs over in de knvb beker en ook allebei uit m'n hometown
Zou wel uniek zijn als ze elkaar zouden loten.
Czyborra verkocht aan Atalanta Bergamo voor zo'n 4 miljoen (bedragen maakt Heracles nooit bekend). Heel jammer dat zo'n goede back al snel weer weg is. Maar aan de andere kant, de werkwijze van Heracles slaagt iedere keer. Ik weet ook zeker dat er snel een nieuw groot talent het goed gaat doen bij ons.
Het kan niet anders dan dat Heracles een bizarre verhouding heeft tussen aankoopbedragen en verkoopbedragen. De laatste jaren aardig wat klappers gemaakt. En ze kosten zelden in aankoop veel geld.
Het kan niet anders dan dat Heracles een bizarre verhouding heeft tussen aankoopbedragen en verkoopbedragen. De laatste jaren aardig wat klappers gemaakt. En ze kosten zelden in aankoop veel geld.
En hoe slim Heracles dus handelt, zo dom doet mijn clubbie het. 
Van Bommel eruit gooien bij PSV heeft ook veel geholpen
Die Faber vind ik ook maar een slappe zak als ik hem hoor praten.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Jezus wat is PSV slecht.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Waar je soms een gifbeker leeg drinkt, drinken wij een hele fust leeg. Wat is het een verschrikking zeg. Er staat geen team, geen kwaliteit (op 3 man na) en dan ook nog eens geen spelers die voor de volle 100% gaan. Het ergste is dat er op dit moment ook gewoon 0,0 hoop is voor de toekomst. Vooral zolang die slappe zak van een De Jong daar blijft zitten. Klote beleid.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 14 hours ago
Zou het nog goed komen met PSV dit seizoen?Solis wrote:Treurig hoe PSV is afgezakt.
Jawel, lees net dat ze Willem II hebben aangesteld als interim-club, dus dat moet vast goedkomenimmuunm wrote:Zou het nog goed komen met PSV dit seizoen?Solis wrote:Treurig hoe PSV is afgezakt.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 14 hours ago
Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Kut prijs, vies kut spelletje van Bergwijn met z'n 'clubliefde'. Niks kan meer op een normale manier gaan. Van mij mag dit seizoen gewoon afgesloten worden, klaar mee.immuunm wrote:Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Vraag me af of hij het niveau aankan 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Ik denk het eigenlijk niet. Hier voetbalt hij ook al weken als een natte krant. Nu is het ook zo dat je in een team vol met spelers van het niveau FC Eindhoven moeilijk kunt renderen, maar ook van hem kwam er niets bijzonders. Met dat niveau zit je bij Mourinho binnen 3 wedstrijden op de bank.Pedaalemre wrote:Vraag me af of hij het niveau aankan
-
IHardtraxx Elite
- last seen 14 hours ago
Dit dus.Basshunterzz wrote:Kut prijs, vies kut spelletje van Bergwijn met z'n 'clubliefde'. Niks kan meer op een normale manier gaan. Van mij mag dit seizoen gewoon afgesloten worden, klaar mee.immuunm wrote:Bergwijn naar Tottenham verkast, voor 32 miljoen.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 4 days ago
Als PSV zijnde nu gewoon Romero terughalen en hem de kans geven, enige manier waarvoor dit seizoen nog iets van nut kan zijn. Schijnbaar moet er nog een groot bedrag naar Leipzig voor de transfer van Bruma, dus een echte vervangen zit er toch niet in.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Kom op dan Feyenoord
Romero heeft tijdens die spaarzame momenten dat hij fit was echt niets laten zien. Als hij überhaupt al fit is geweest in zijn PSV tijd. Nu bij zijn oude club bakt hij er nog steeds geen bal van. Drie keer 90 minuten gespeeld in de competitie en de laatste wedstrijden speelt hij niet eens, meen ik. Een goaltje of twee gemaakt daar.joostmakaay wrote:Als PSV zijnde nu gewoon Romero terughalen en hem de kans geven, enige manier waarvoor dit seizoen nog iets van nut kan zijn.
Nog een miljoentje of 10 die we nooit meer terugkrijgen laat staan winst op maken.
Ik geef 100 x liever Lammers de kans.
Bergwijn weet ik niet wat ik er van moet vinden. Het is voor hem een prachtige transfer maar hij weet zijn moment wel te kiezen hoor..
Aan de andere kant, hij speelde verre van goed en we kunnen het geld goed gebruiken.
Hoop dat er snel weer wat rust is binnen de club want dit is gewoon gênant.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 4 days ago
Hem daar laten is garantie dat je niets meer van je geld teruggaat zien, ik geloof niet dat hij zomaar al het talent kwijt is, wat hij twee jaar geleden in Argentinie liet zien.RvD wrote:Romero heeft tijdens die spaarzame momenten dat hij fit was echt niets laten zien. Als hij überhaupt al fit is geweest in zijn PSV tijd. Nu bij zijn oude club bakt hij er nog steeds geen bal van. Drie keer 90 minuten gespeeld in de competitie en de laatste wedstrijden speelt hij niet eens, meen ik. Een goaltje of twee gemaakt daar.joostmakaay wrote:Als PSV zijnde nu gewoon Romero terughalen en hem de kans geven, enige manier waarvoor dit seizoen nog iets van nut kan zijn.
Nog een miljoentje of 10 die we nooit meer terugkrijgen laat staan winst op maken.
Ik geef 100 x liever Lammers de kans.
Bergwijn weet ik niet wat ik er van moet vinden. Het is voor hem een prachtige transfer maar hij weet zijn moment wel te kiezen hoor..
Aan de andere kant, hij speelde verre van goed en we kunnen het geld goed gebruiken.
Hoop dat er snel weer wat rust is binnen de club want dit is gewoon gênant.
Het seizoen is toch al verloren, kun je beter wat risico nemen dan het vast blijven houden aan dit zooitje.