Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou, ook maar even een voorspelling van mijn kant.
Blij dat 'we' (Twente) weer terug zijn, zin in aankomend seizoen!

01. Ajax
02. PSV
03. Feyenoord
04. FC Utrecht
05. Vitesse
06. AZ
07. Heracles Almelo
08. FC Groningen
09. FC Twente
10. SC Heerenveen
11. Willem II
12. PEC Zwolle
13. ADO Den Haag
14. VVV Venlo
15. FC Emmen
16. Sparta Rotterdam
17. Fortuna Sittard
18. RKC Waalwijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PSV begint het seizoen ouderwets slecht. Net zoals vorig seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff, wat een wanvertoning. En dan doel ik nog niet eens op het spel... Een fucking levende kip het veld op zetten om een punt te maken :thumbdown: Diep en diep triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 15:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pffff, wat een wanvertoning. En dan doel ik nog niet eens op het spel... Een fucking levende kip het veld op zetten om een punt te maken :thumbdown: Diep en diep triest


Och och :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja trieste actie... Dat eieren op het veld gooien is al naar. Ze hebben de wedstrijd behoorlijk verpest. Vanaf de eerste minuut zat het er al niet meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 10:11 
 
Hardtraxxer

Na 25 minuten met 2-0 achter, dacht even daar gaan we weer. Gelukkig is Ado nog slechter dan dat wij zijn en is de eerste stap naar het kampioenschap gezet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste nominatie voor slechtste scheidsrechterlijke performance in a first half legt de lat al snel gigantisch hoog. Twee onnodige penalties, een derde die duidelijker is dan de rest niet gegeven en twee bizarre rode kaarten. Daarnaast al gigantisch veel inconsistentie over wat een overtreding is en wat niet. Bax kan het allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Christiaan Bax. Wat een naar ventje ook. Fluit heel onzeker en totaal niet in de sfeer van de wedstrijd. Maar die blik alleen al. Onnozel arrogante blik. Ik denk volgende week weekendje vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 21:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi die 3 punten, maar dit sloeg natuurlijk nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij hadden ze beter de VAR een tool van de scheids kunnen maken. Dat de scheids alleen zelf kan kiezen om de beelden te gaan bekijken. Niet dat hij na een beoordeling nog naar de kant moet van de VAR. Want dan kun je als scheids nog beoordeelt worden op hoe hij fluit en of hij juiste keuzes maakt om beelden te gaan bekijken. Dat alle goals gecheckt worden is prima. Maar overtredingen mag een scheids toch wel zelf zien en beoordelen? En ja, soms zie je dingen niet of niet goed. Maar dan kan een scheids bij twijfel toch zelf even aangeven te willen kijken?

Zoals het nu gaat kan het chaos worden. Gisteren 15 minuten extra tijd ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig Blom. Zwaar genaaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"De VAR had moeten ingrijpen maar dat deed het niet dus de VAR moet weg zodat de VAR niet meer kan ingrijpen" is de meest creatieve gedachtengang die we de sinds een half uurtje veel voorbij gaan horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind sowieso de VAR af en toe echt te gek voor woorden. Zat gisteren Westham - Man City te kijken, wordt een goal afgekeurd vanwege een haar buitenspel. Met het blote oog was het werkelijk waar niet te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben voorstander van een VAR, maar dan moet die wel de juiste beslissingen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook zeker fan van, maar kom op een halve haar dikte vind ik echt belachelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als een bal 4 mm over de lijn is, moet hij dan wel tellen of is dat ook belachelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bal wel of niet over de lijn is met technologie nagenoeg 100% zeker vast te stellen. Zoals gisteren bij City, waar een oksel 2mm buitenspel hing, kan je niet 100% vaststellen. In mijn ogen moet het oordeel van de scheidsrechter dan leidend zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 09:17 
 
Hardtraxxer

6 uit 2, ik denk dat we voor het kampioenschap gaan dit jaar, een goede spits erbij en we zijn niet meer te stoppen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 09:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
6 uit 2, ik denk dat we voor het kampioenschap gaan dit jaar, een goede spits erbij en we zijn niet meer te stoppen. :thumbup:


Not sure if...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 10:15 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Trekdroppie schreef:
6 uit 2, ik denk dat we voor het kampioenschap gaan dit jaar, een goede spits erbij en we zijn niet meer te stoppen. :thumbup:


Not sure if...


Nee zal wel gewoon weer plek 7-8 worden, alleen is het wel eens lekker om het seizoen met goede resultaten te beginnen ipv dat we de eerste paar weken de punten moeten zoeken, volgende week Feyenoord uit zal het wel weer lekker ouderwets zijn, Schijtvoetbal en 3-0 op je klote daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mwoa, tegen Feyenoord in deze staat verwacht ik meer een gelijkspel eigenlijk. Ook Twente begint het seizoen wel mooi, maar dat is niet door het mooie voetbal, maar met winst en gelijkspel beginnen bouwt in ieder geval motivatie. Mooi om te zien dat Keito Nakamura gelijk belangrijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jodeeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 21:55 
 
Hardtraxx Elite

En Jaap Stam is alweer gestopt met Feyenoord, hahaha.
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic