Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben voor Ajax, maar ik zie niet in hoe Frenkie 80 miljoen waard is. Kan prima leven met deze deal, kun je een paar goede ervaren spelers voor terughalen (en een keeper).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lamprou is prima toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedrag gaat helemaal nergens over idd. Maar aan de andere kant, mss ontwikkelt ie zich wel zo goed dat ie over een aantal jaar bij de beste middenvelders van Europa hoort en dan hoor je er niemand meer over. Ben wel heel benieuwd hoe ie het daar gaat doen, Barça heeft met Artur ook wel een redelijk vergelijkbare (en goede) speler en Busquets/Rakitic zal ie ook niet zo snel uit de basis spelen. Wel blij dat ie niet naar die grafclub PSG is gegaan, vind hem daar totaal niet passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Netjes gehandeld inderdaad. Nou staat alleen De Ligt nog in de spotlights is het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was B-Front afgelopen weekend toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

@Rakkietakkie

Nee zeker niet, Ziyech, Onana, de Ligt dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Transfer van Frenkie de Jong :oh: Overmars heeft zijn eindejaarspremie al verdiend denk ik :surrender:

Voor 80 miljoen euro naar Barcelona. Knetter veel geld. Ik ga in mei voor zo'n 400 euro naar Barcelona. Heb ik toch een betere deal gevonden dan Frenkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bedrag gaat helemaal nergens over idd. Maar aan de andere kant, mss ontwikkelt ie zich wel zo goed dat ie over een aantal jaar bij de beste middenvelders van Europa hoort en dan hoor je er niemand meer over. Ben wel heel benieuwd hoe ie het daar gaat doen, Barça heeft met Artur ook wel een redelijk vergelijkbare (en goede) speler en Busquets/Rakitic zal ie ook niet zo snel uit de basis spelen. Wel blij dat ie niet naar die grafclub PSG is gegaan, vind hem daar totaal niet passen.


Van Dijk waren mensen ook sceptisch over qua bedrag, maar hij laat het nu bij Liverpool wel zien. Dus het kan bij Frenkie net zo gebeuren idd.

De Ligt, Onana, Ziyech, Neres, Van Beek en Tagliafico zie ik ook deze zomer nog wel mogelijk weg gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah van Dijk had al een heel voortraject zeg maar, de Jong gaat van Ajax ineens naar Barcelona, is echt anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Mwah van Dijk had al een heel voortraject zeg maar, de Jong gaat van Ajax ineens naar Barcelona, is echt anders.


Heb het over het bedrag t.o.v. zijn prestaties op dat moment. Hij was goed, bij Southhampton was hij het laatste jaar niet gigantisch goed, maar 80 mil goed waren mensen juist sceptisch over, en dat heeft hij laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer verrassende en onvoorspelbare loting was het voor de KNVB-beker, had echt never nooit verwacht dat Feyenoord thuis zou loten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 07:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een van de 2 zekerheden in het leven.
1. Je gaat dood
2. Feyenoord speelt altijd thuis.


OT.
Vrouwen en kinderen eerst voetbal. Wel 3 punten. Maar tis alsof het na de winterstop inne groete chaos is gewurre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 12:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
OT.
Vrouwen en kinderen eerst voetbal. Wel 3 punten. Maar tis alsof het na de winterstop inne groete chaos is gewurre.

Het was echt weer billenknijpen idd....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 17:23 
 
Hardtraxxer

Feyenoord :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ajax :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ajax :lol: :lol:

PSV kwam anders goed weg gisteren.

Verder: gewoon netjes van Feyenoord. Ook prima van Fortuna! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 18:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was weer zo lek als een mandje vandaag, met daarnaast ook veel te weinig inzet en passie. En Feyenoord heeft het ook heel goed gedaan natuurlijk.

Overigens snap ik Ten Hag ook niet hoor, vreemde keuzes en vreemde wissels elke keer. Een blinde had nog gezien dat Mazraoui als een natte krant speelde en dan haalt ie de enige middenvelder met een beetje diepgang en scorend vermogen eruit voor een speler die 2000 jaar niet gespeeld heeft. Ook Neres zn vertrouwen lijkt compleet verdwenen met deze reserverol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister flink nagelbijten en vandaag lekker op de bank gelegen met een lach op mijn gezicht, het kan snel gaan haha.

Respect voor het interview dat de Ligt gaf net, gewoon hard en eerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Feyenoord :worship:

Echt genoten van de pot! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel gelachen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd wat heb ik genoten gisteren. Vooral omdat het zo onverwachts was.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een fantastische wedstrijd gister :yay: :clap: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enerzijds jammer van de kampioensstrijd, maar de tering, wat een eerste helft van Heracles vanavond. Had het totaal niet verwacht, maar wat een passie en strijd :loving: heerlijke sfeer in het stadion
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic