Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Feyenoord - Utrecht, wat een saaie zaad pot zeg..

ff een stok gooien in dit kippenhok: Geel voor de Jong, verdiend ja/nee en had Onana er ook 1 moeten krijgen ja/nee.

Mijn mening: Allebei hadden ze geel moeten hebben, Luuk stelt zich aan maar Onana haalt zeker uit (dan wel hard of niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 12:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nu zal ik wel een PSV bril op hebben, maar ik heb zelden zoveel kansloze ballen gezien als van Ajax in de tweede helft. Nu zal ik van te voren zeggen dat PSV ook weinig was in de tweede helft, maar van dat superieure Ajax (ik hoor het de sport verslaggever op Q-Music nog zeggen over de pot tegen AEK :lol: ) mag je toch wel meer verwachten xd

Vond ik ook. Ballen over 10m die niet aankwamen, ballen die onder de voet doorschoten. Had veel meer van Ajax verwacht. Maar ik klaag niet, heb een heerlijke wedstrijd gezien, en nu al 5 punten losstaan is niet mis :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Feyenoord - Utrecht, wat een saaie zaad pot zeg..

ff een stok gooien in dit kippenhok: Geel voor de Jong, verdiend ja/nee en had Onana er ook 1 moeten krijgen ja/nee.

Mijn mening: Allebei hadden ze geel moeten hebben, Luuk stelt zich aan maar Onana haalt zeker uit (dan wel hard of niet)


Moet Onana helemaal niet doen. Hij laat zich kennen door een (lichte) elleboog uit te delen. Daar hoort gewoon een kaart bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Feyenoord - Utrecht, wat een saaie zaad pot zeg..

ff een stok gooien in dit kippenhok: Geel voor de Jong, verdiend ja/nee en had Onana er ook 1 moeten krijgen ja/nee.

Mijn mening: Allebei hadden ze geel moeten hebben, Luuk stelt zich aan maar Onana haalt zeker uit (dan wel hard of niet)


Als de scheids Onana geel zou geven is het in zijn ogen een overtreding en dus een penalty in dat geval, toch? In dat geval geen geel voor Onana.

De Jong ging zo theatraal naar de grond ondertussen kijkend of de scheids het zag, dus zeker geel wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zou tijd worden dat aanstellerij eens bestraft wordt, als er iets is in het voetbal waar ik dood en dood moe van word is dat het wel. Zie dan nog liever schwalbes, dat kun je nog doen uit slimmigheid of uit een reflex, dat aanstellen is gewoon puur kaarten aannaaien, verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
zo theatraal naar de grond

Berghuis :lol: Droegtoeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wens Steven een spoedig herstel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, zal nu wel met zo’n helmpje op moeten spelen. :(

Trieste bedoeling allemaal. Hopelijk gaat dit minder worden nu er met de VAR teruggekeken kan worden of er daadwerkelijk wat aan de hand is. Berghuis had gewoon uitgelachen moeten worden door de scheids. Erger dan geel krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
chas1n schreef:
zo theatraal naar de grond

Berghuis :lol: Droegtoeter.


Dat verdient ook gewoon 3 schorsingen ofzo inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dramatisch niveau deze speelronde. Echt niet best. Heracles speelde eerste half uur echt heel goed. Moeten eigenlijk 1 of 2 goals meer maken. Na de botsing van Niemeijer en Blaswich was het spel helemaal weg. Nog blij met de 3 punten. Volgende week tegen een zwaar gehavend Vitesse. Benieuwd hoe lang we in de top 4 kunnen blijven.

Die vrije trap van Van Persie trouwens... damn lekker hoor. Alleen daarna rood pakken. Haha nie slim nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het zeer opvallend dat er in het begin van het seizoen zoveel zware blessures zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Gewoon' nog prima op de 4e plek. Volgende week de concurrentie tegen elkaar. :lol: Dat zal Ajax wel winnen. Als Heracles dan 'gewoon' wint bij PEC dan staan we nog 3e ook. Laat wel zien dat de Eredivisie beetje chaos is. Heracles heeft de boel stabiel voormekaar en gelijk sta je er goed voor. Bij zoveel clubs is wel iets gaande nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week standaard verliespot al jaren voor FR, zie geen enkele reden waarom dat nu niet het geval gaat zijn. Dan is het gat definitief geslagen en zien we Ajax en PSV in iedergeval niet meer terug..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was weer een bijzondere klassieker :yawn: St. Juste meer dan terecht rood, wat een domme overtreding zeg! Toornstra was ook aardig in de buurt in de eerste minuten >.< Eerste goal van Ajax toch wel discutabel.. Ik weet niet zo goed of het nou een overtreding was of niet, mijn gevoel zegt van wel! Enige waar ik wel echt mee zat was dat Feyenoord geen penalty kreeg :huh: Dit ziet de VAR toch en moet hier ingrijpen? En ook het gelijk wegwuiven van Kuipers vond ik vreemd want het ging zo snel dat hij het niet eens goed kon zien..

Maar goed al met al had Feyenoord nooit geen punten gepakt gezien het team en de vorm van Ajax maar ik had wel gehoopt op een leuke wedstrijd en dat was het absoluut niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heracles gedeeld 3e! :thumbsup: Mooi man. Wel jammer dat de Klassieker in de JC Arena nooit zo leuk is. Daarvoor is het verschil tussen Ajax en Feyenoord te groot geworden. Valt eigenlijk altijd tegen. In De Kuip wil het nog wel eens spannend worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het geen overtreding eerlijk gezegd. Er was één camerastandpunt waarop je kon zien dat hij die arm maar heel licht schampt, terwijl het eerst net leek alsof die arm echt meegesleept werd. Ik denk ook dat als het een overtreding was Bijlow daar wel feller had geprotesteerd. Verder eens met de punten van Donny. Kuipers was niet bepaald in top vorm.

Verder blij met een puntje uit in Zwolle. Toch wel gestolen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad in Alkmaar gister, de punten hadden we wel even nodig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
\ Eerste goal van Ajax toch wel discutabel.. Ik weet niet zo goed of het nou een overtreding was of niet, mijn gevoel zegt van wel!


Als het echt een overtreding was dan had Bijlow op het moment zelf ook moeten ouwehoeren en niet alleen achteraf. Lijkt me dus dat het geen overtreding was! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
DonnyD schreef:
\ Eerste goal van Ajax toch wel discutabel.. Ik weet niet zo goed of het nou een overtreding was of niet, mijn gevoel zegt van wel!


Als het echt een overtreding was dan had Bijlow op het moment zelf ook moeten ouwehoeren en niet alleen achteraf. Lijkt me dus dat het geen overtreding was! ;)

Snap wel dat Bijlow niet protesteert, als je zelf zo'n schandalige blunder begaat. Dan ga je niet de schuld bij de scheids leggen. Ik vond het ook geen overtreding trouwens, de bal gaat over de lijn omdat Bijlow met zijn volle gewicht eroverheen glijdt, niet door dat tikje van Dolberg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Zodra Bijlow het contact (als dat er al is geweest) voelde had hij direct moeten lossen en één Luuk de Jongetje moeten doen, rollen en al die ongein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Zodra Bijlow het contact (als dat er al is geweest) voelde had hij direct moeten lossen en één Luuk de Jongetje moeten doen, rollen en al die ongein.


Het is dat je dit zei, anders zou ik denken aan die omhaal van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Netjes Fortuna! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al had feyenoord wel moeten winnen gezien kansen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Transfer van Frenkie de Jong :oh: Overmars heeft zijn eindejaarspremie al verdiend denk ik :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knap verkocht van Ajax, hoop dat hij daar iets klaar kan spelen. Maar wel lekker verdienen denk ik!
Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic