Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ik ben het inmiddels wel gewend van Ajax, kan niet eens meer echt teleurgesteld zijn, aangezien je het wel kunt verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Enerzijds jammer van de kampioensstrijd, maar de tering, wat een eerste helft van Heracles vanavond. Had het totaal niet verwacht, maar wat een passie en strijd :loving: heerlijke sfeer in het stadion

Helemaal mee eens. Ik dacht als we het op 0-2 ofzo kunnen houden hebben we het goed gedaan. Maar het ging bizar goed. Puur op wilskracht. Mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer genoeg niet maximaal geprofiteerd van de misstap van Ajax.
Maar wat is die Pol van Boekel toch slecht, ondanks de VAR, gewoon je eigen ding doen.
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het nodige mazzel is er, want het spel is niet optimaal, maar toch mooi dat Twente de 10 punten los voorsprong kan behouden. Volgende week nog een wedstrijd die wel gewonnen moet worden (Volendam), en dan de nummer 2 uit en nummer 3 thuis.

Als die gewonnen zijn, mag het toch echt niet meer mis gaan. Enige sombere punt blijft dat Cantelapiedra waarschijnlijk terug gaat naar Sevilla aan het einde van het jaar. Die gast heeft Twente toch aan veel punten geholpen en ik hoop dat Van Leeuwen hem toch kan kopen van Sevilla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als die gewonnen zijn, mag het toch echt niet meer mis gaan. Enige sombere punt blijft dat Cantelapiedra waarschijnlijk terug gaat naar Sevilla aan het einde van het jaar. Die gast heeft Twente toch aan veel punten geholpen en ik hoop dat Van Leeuwen hem toch kan kopen van Sevilla.


Aitor is afgelopen zomer al voor 3 ton gekocht en is gewoon van Twente?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
Als die gewonnen zijn, mag het toch echt niet meer mis gaan. Enige sombere punt blijft dat Cantelapiedra waarschijnlijk terug gaat naar Sevilla aan het einde van het jaar. Die gast heeft Twente toch aan veel punten geholpen en ik hoop dat Van Leeuwen hem toch kan kopen van Sevilla.


Aitor is afgelopen zomer al voor 3 ton gekocht en is gewoon van Twente?


Klopt heeft een 2 jarig contract gelukkig :thumbup: (net zoals espinosa)
Echter zie ik hem helaas wel verkocht worden bij een goed bod...
Zekhini helaas wel gehuurd... Hoop dat ze deze kunnen verlengen of kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Speelt Vitesse elke week zo? :drool: Statistisch gezien alles tegen hebben, voorsprong, penalty tegen, hun eigen penalty afgekeurd, weer voorsprong, voorsprong weer weggeven en vervolgens weer de voorsprong veroveren. En maar blijven doorbijten. Deze wedstrijd verveelt geen seconde :bomb:

Edit: Had natuurlijk weer kunnen weten dat er geen 3 punten voor ze inzaten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe koploper na een halfjaar :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man, om te huilen hoe Heerenveen er aan toe is op dit moment. 0-5 verliezen van de Graafschap en dan ook nog weer gisteren kansloos verliezen van Emmen met 2-0. Het gaat barslecht met mijn club en ik hoop dat er wat aan gedaan gaat worden. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Man man man, om te huilen hoe Heerenveen er aan toe is op dit moment. 0-5 verliezen van de Graafschap en dan ook nog weer gisteren kansloos verliezen van Emmen met 2-0. Het gaat barslecht met mijn club en ik hoop dat er wat aan gedaan gaat worden. :thumbdown:

Het was wel 0-3 ipv 0-5, ook al verzacht dat de pijn niet :P . Het is inderdaad wel betreurenswaardig allemaal.

Ook afgelopen zondag weer met m'n goeie gedrag er voor gaan zitten om 12:15 maar na 5 minuten te hebben gekeken wist ik al dat het een vrij kansloze middag zou gaan worden.

Denk dat ik op één helft na tegen Willem II thuis dit seizoen echt niks in het Abe Lenstra Stadion gezien wat echt sc Heerenveen-waardig is. Zo'n vreselijk seizoen is het, ben echt blij dat we genoeg punten bij elkaar hebben geschraapt om het seizoen veilig uit te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Heerenveen is vrij dramatisch ja. En wij in Almelo maar zeuren dat NAC niet met 5-0 naar het zuiden van het land gestuurd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Wat een wedstrijd tegen Vitesse, nog veel veluk gehad dat het gelijk spel geworden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat de KNVB vindt van de staatssteun in Enschede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 08:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Benieuwd wat de KNVB vindt van de staatssteun in Enschede.


Is puur zodat de club kan blijven bestaan, die kwijtgescholden 5 mil is puur zodat investeerders 14 miljoen garant stellen. Dat bomt de KNVB niet zo veel, dat is juist het soort iets dat ze vragen om een club in gezonde financiële staat te houden.

FC Twente heeft namelijk niet om de sanering gevraagd, dat waren de investeerders, daar kunnen ze Twente niet echt aansprakelijk voor houden :P.

Dat gemeenten geld steken in voetbalclubs of andere sporten is zo raar niet. Anders zouden gemeenten ook geen geld mogen steken in de stadia van voetbalclubs, wat ze wel doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap heel goed dat ze de club niet kunnen laten omvallen. Maar het is natuurlijk behoorlijk krang als er bezuinigd moet worden op de zorg maar een voetbalclub wel zo geholpen is. En dan ook nog eisen dat het trainingscomplex van Hengelo naar Enschede gaat. Weer paar miljoen weg... Super slim wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 09:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is nog steeds niet iets van de KNVB en FC Twente. Blijft een ding tussen de bank, de gemeente en de investeerders. Je moet niet vergeten dat de club zelf ook behoorlijk wat in het kastje brengt voor de gemeente. Als Twente failliet zou gaan zouden ze veel meer dan die 5 miljoen kwijt zijn.

Maar het grootste deel van het commentaar dat ik zie is mensen die zeiken dat het geld niet naar uitkeringen gaat. Ook weer een typisch voorbeeld van "ik wil meer geld en minder doen" en "ik denk niet verder dan mijn eigen portemonnee". Dus van dat gezeik trek ik me vrij weinig aan en dat zullen alle overige partijen ook doen. Alsof dat geld in eerste instantie daar al heen zou gaan..

Dat dat soort dingen beter naar dingen als zorg en justitie kunnen gaan is inderdaad wel zo, maar zoals gezegd is dit niet een keuze die FC Twente of de KNVB maakt. Het trainingscomplex van Hengelo naar Enschede is niet zo'n probleem gezien de faciliteiten in Enschede er nog zijn, ze praten ook over het terugbrengen, niet het naar een nieuw pand gaan.

Veel mensen zullen toch alleen "Geld" "Kwijtschelden" en "FC Twente" lezen en daar hun oordeel op vormen, was niet veel anders tijdens Munstergate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de gemeente heeft een gigantisch belang dat FC Twente niet omvalt. Er zitten miljoenen in. Die ben je dan allemaal kwijt. Dus wat doen ze, nog meer miljoenen er in. Ik snap het allemaal wel vanuit gemeente oogpunt. Het is misschien ook kiezen tussen 2 kwaden. Of de club gaat omvallen met alle financiële gevolgen van dien, of ze moeten investeren in de club met alle financiële gevolgen van dien. Dus tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 09:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ja de gemeente heeft een gigantisch belang dat FC Twente niet omvalt. Er zitten miljoenen in. Die ben je dan allemaal kwijt. Dus wat doen ze, nog meer miljoenen er in. Ik snap het allemaal wel vanuit gemeente oogpunt. Het is misschien ook kiezen tussen 2 kwaden. Of de club gaat omvallen met alle financiële gevolgen van dien, of ze moeten investeren in de club met alle financiële gevolgen van dien. Dus tja.


Tja, zo is het ook bij Feyenoord gegaan, zo gaat het nu ook over de F1 race in Zandvoort, daar zat/zit ook allemaal gemeentesteun in. Investeren ze het niet in de club, dan wordt het gebruikt om het faillissement op te vangen, hoe dan ook het is weg. FC Twente moet over een paar miljoenen ook nog steeds rente betalen en heeft al een paar miljoenen afbetaald. Dan wil je de club toch levend houden om dat nog te innen, dat ben je namelijk anders ook kwijt.

De gemeente heeft belang in de club, voor de sanering van 5 miljoen gaat er ook weer 14 miljoen in van andere investeerders. Dus ja, het is een investering met in eerste instantie financiële gevolgen. Maar het is 5 miljoen kwijt waar nog een deel van terug gaat komen in de vorm van Rente en de duidelijke investering, of het is 15 (geloof ik) miljoen compleet verdwenen en geen inkomen vanuit de club, de grond waar het complex op staat e.d.

Ook denk ik niet dat de gemeente dit zo even uit het "zorgpotje" grijpt om naar Twente te gooien, daar is weer ander geld voor. Maar zoals gezegd, grootste klachten komen van mensen met een uitkering die niet meer uitkering krijgen zo te zien.

TL;DR het is nooit goed in de ogen van de mensen die hier over klagen en die zijn vaak te gebrekkig om de financiële gevolgen te zien van het niet laten vallen van deze schuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En natuurlijk gaan een Heracles supporter en een Twente supporter het hier nooit over eens worden. :P Hoort er ook wel beetje bij. Maar goed, over paar maanden weer het "Guess who's back" spandoek bij Vak P. >.< Wel leuk dat de derby dan terug is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En natuurlijk gaan een Heracles supporter en een Twente supporter het hier nooit over eens worden. :P Hoort er ook wel beetje bij. Maar goed, over paar maanden weer het "Guess who's back" spandoek bij Vak P. >.< Wel leuk dat de derby dan terug is. ^^


Ik ga in ieder geval niet te vroeg juichen, Twente speelde de laatste wedstrijden (ook de laatste gewonnen wedstrijden) niet heel best en had het nodige mazzel. RKC was met degelijk voetbal goed bezig de laatste tijd en dat zag je dan, daar hielp het geluk niet en tegen Dordrecht al helemaal niet.

De hoop is dat Sparta het ook laat liggen nog. Ik hoop in ieder geval dat ze komende vrijdag van Telstar winnen, als je in ieder geval de resterende 3 thuiswedstrijden wint zijn ze sowieso kampioen, van Cambuur, Telstar en Jong AZ zou dat toch moeten lukken. Jong Ajax en NEC uit zie ik nog lastig worden gezien de staat van Twente.

Sparta heeft in ieder geval ook een paar lastige wedstrijden zoals Jong Ajax en Jong PSV. Het is dus de combinatie van het verliezen van de competitie en dat Twente de thuiswedstrijden wint waardoor het over de streep wordt getrokken.

Het zou mooi zijn als Twente de komende twee wedstrijden wint zodat ze in eigen huis tegen Jong AZ mogelijk kampioen kunnen worden. Als Sparta verzaakt in die tijd zou het tegen Jong Ajax kunnen maar in eigen huis is altijd mooier. Als Twente vrijdag wint kunnen ze sowieso alleen nog maar door Sparta worden ingehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 14:54 
 
Hardtraxxer

Twente had niet meer mogen bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Twente had niet meer mogen bestaan.

Een hele regio wegvagen is nogal wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 15:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Twente had niet meer mogen bestaan.


Mocht men nog een voorbeeld nodig hebben :lol:

Justinhafc schreef:
Trekdroppie schreef:
Twente had niet meer mogen bestaan.

Een hele regio wegvagen is nogal wat


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gratis punten van Sparta gekregen.

Als Twente volgende week wint uit bij Jong Ajax dan zijn ze kampioen.

Ergens hoop ik dat ze gelijk spelen of verliezen (maar zelfs als Sparta dan verliest of gelijk speelt, wat onwaarschijnlijk is tegen Helmond thuis, zijn ze kampioen). Dit zodat Twente de kampioenswedstrijd in de Grolsch Veste tegen Jong AZ kan hebben.

Toch leuker voor de supporters die toch wel een groot deel hebben betekend voor Twente dit seizoen (Gewoon in de 2e divisie volle uitvakken bij zo goed als elke wedstrijd, thuiswedstrijden altijd goed gevuld of uitverkocht en de steun tijdens de degradatie.).
Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic