Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Gisteren niet verwacht om met 3-2 van AZ te winnen. Lekkere revanche na die zeperd in Tilburg :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Willem 2 kan best wel gaan stunten.
haha ja. :innocent:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Eerste trainer alweer gesneuveld bij Utrecht.. Hopelijk krijgen ze het snel weer op de rit.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Vaag verhaal daar in Utrecht in ieder geval
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Helemaal kut als de wedstrijden afgelast worden dit weekend. Na een schrale interlandperiode wil ik weer clubvoetbal
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Er is meer dan alleen Nederlands voetbal, zaterdag bv Liverpool - Spurs om 13.30 of zaterdag om 20.45 Athletic Club - Real Madrid :D :drool:
P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Unknown wrote:Er is meer dan alleen Nederlands voetbal, zaterdag bv Liverpool - Spurs om 13.30 of zaterdag om 20.45 Athletic Club - Real Madrid :D :drool:
Dat dacht ik ook. Alleen wordt dan dat verschrikkelijke F1 uitgezonden. Dat het F1 seizoen eens snel afloopt. Of laat die gelijk lopen met de interlandperiodes
Hardtraxx Veteran
Ja ik zou even een boze brief schrijven naar de organisatie van de F1 :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Unknown wrote:Ja ik zou even een boze brief schrijven naar de organisatie van de F1 :lol:
GOED IDEE! Nee maar ik baal wel, ik zag dat Spurs - Liverpool kwam dus ik dacht aah nice! Kijk ik ziggo gids zie ik weer F1. Heel het weekend weer.
Hardtraxx Veteran
Ziggo klant of Ziggo sport als extra pakket? Dan zou je ook gewoon via Ziggo Sport voetbal kunnen kijken.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Die blessure van Boadu. :oh: Het volgende AZ talent dat eruit ligt met een zware blessure.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Jordy wrote:Die blessure van Boadu. :oh: Het volgende AZ talent dat eruit ligt met een zware blessure.
Zo zuur, hij was echt lekker bezig dit seizoen. Zag er ook echt slecht uit die enkel :(
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Zo niet best. Zat met m'n brakke kop die wedstrijd te kijken, ging bijna over m'n nek van die scheve enkel :sick: Overigens vrees ik ook voor een kruisbandblessure voor onze capitano Pröpper. Zou een aderlating zijn :(
Hardtraxx Veteran
Pröpper een aderlating? In mijn ogen kan die man er echt geen ene reet van itt zn broer Davy. Of ie er wat van kan of niet, het is wel erg triest voor hem natuurlijk :(
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Unknown wrote:Pröpper een aderlating? In mijn ogen kan die man er echt geen ene reet van itt zn broer Davy. Of ie er wat van kan of niet, het is wel erg triest voor hem natuurlijk :(
Ik snap dat je dat denkt. Moet zeggen dat ik ook eerst dacht “wat moeten we er mee”, maar hij is stiekem uitgegroeid tot een redelijk stabiele leider in onze verdediging. Natuurlijk blijft hij af en toe rare dingen doen. Mja dat is nou eenmaal de Eredivisie. :P
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Denk dat ik liever met Pröpper achterin speel dan met Bulthuis, Woudenberg en/of Floranus.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Bulthuis kan er inderdaad geen kloot van xd maar over Pröpper.. Het is niet de beste verdediger van de Eredivisie, anders had hij niet bij Heracles gespeeld. Wel is hij een voortrekker binnen de spelersgroep, die hem unaniem tot nieuwe aanvoerder heeft verkozen. Al met al zou het voor Heracles wel een aderlating betekenen in mijn ogen
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Justinhafc wrote:Zo niet best. Zat met m'n brakke kop die wedstrijd te kijken, ging bijna over m'n nek van die scheve enkel :sick: Overigens vrees ik ook voor een kruisbandblessure voor onze capitano Pröpper. Zou een aderlating zijn :(
Rest van het seizoen (waarschijnlijk) uitgeschakeld :surrender:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Mooi kut :/
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
nvm
Hardtraxx Elite
2966 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Helaas verdiende overwinning psv. Ajax was echt bijzonder zwak in de verdediging.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Verdiende 3 punten na een wat mindere week (verlies in Barcelona)... Eerste helft dominerend en 2e helft controlerend.

Had wel gehoopt op een goaltje of 2 in de tweede helft, maar ben content met de uitslag verder. 3 punten blijven 3 punten. Met dit spel en dan nog een prima selectie (waar er nog 2 of 3 voornamelijk tot invallers rekenen) moet dit ons wel naar de volgende titel brengen.

Kwaliteit hebben we dit jaar echt wel in huis en de hand van Van Bommel is echt zichtbaar. Niet alleen flitsend voetbal maar ook aantrekkelijk om te zien. Dat was afgelopen jaren wel anders
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Nu zal ik wel een PSV bril op hebben, maar ik heb zelden zoveel kansloze ballen gezien als van Ajax in de tweede helft. Nu zal ik van te voren zeggen dat PSV ook weinig was in de tweede helft, maar van dat superieure Ajax (ik hoor het de sport verslaggever op Q-Music nog zeggen over de pot tegen AEK :lol: ) mag je toch wel meer verwachten xd
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Eerste helft was PSV zeer goed. Tweede helft was redelijk zwak van beide kanten, maar van PSV was het ook meer controlerend uitspelen.

Feyenoord gelukkig nog 3 punten gepakt, maar vooral de 2e helft was onthutsend slecht (van beide kanten)..
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Deels vind ik het jammer dat PSV gewonnen heeft gisteren, ondanks dat het volledig terecht was, aangezien we nu 5 punten achter staan op de koploper. Als Ajax gewonnen had was dit slechts 3 geweest, maar goed, verder natuurlijk tevreden met de 4-0 winst op De Graafschap. Nu volgende week van Emmen winnen en de CL tickets blijven in zicht :thumbsup: