Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren niet verwacht om met 3-2 van AZ te winnen. Lekkere revanche na die zeperd in Tilburg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 10:50 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Willem 2 kan best wel gaan stunten.


haha ja. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste trainer alweer gesneuveld bij Utrecht.. Hopelijk krijgen ze het snel weer op de rit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaag verhaal daar in Utrecht in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal kut als de wedstrijden afgelast worden dit weekend. Na een schrale interlandperiode wil ik weer clubvoetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is meer dan alleen Nederlands voetbal, zaterdag bv Liverpool - Spurs om 13.30 of zaterdag om 20.45 Athletic Club - Real Madrid :D :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Er is meer dan alleen Nederlands voetbal, zaterdag bv Liverpool - Spurs om 13.30 of zaterdag om 20.45 Athletic Club - Real Madrid :D :drool:

Dat dacht ik ook. Alleen wordt dan dat verschrikkelijke F1 uitgezonden. Dat het F1 seizoen eens snel afloopt. Of laat die gelijk lopen met de interlandperiodes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zou even een boze brief schrijven naar de organisatie van de F1 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ja ik zou even een boze brief schrijven naar de organisatie van de F1 :lol:

GOED IDEE! Nee maar ik baal wel, ik zag dat Spurs - Liverpool kwam dus ik dacht aah nice! Kijk ik ziggo gids zie ik weer F1. Heel het weekend weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziggo klant of Ziggo sport als extra pakket? Dan zou je ook gewoon via Ziggo Sport voetbal kunnen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die blessure van Boadu. :oh: Het volgende AZ talent dat eruit ligt met een zware blessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Die blessure van Boadu. :oh: Het volgende AZ talent dat eruit ligt met een zware blessure.


Zo zuur, hij was echt lekker bezig dit seizoen. Zag er ook echt slecht uit die enkel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo niet best. Zat met m'n brakke kop die wedstrijd te kijken, ging bijna over m'n nek van die scheve enkel :sick: Overigens vrees ik ook voor een kruisbandblessure voor onze capitano Pröpper. Zou een aderlating zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pröpper een aderlating? In mijn ogen kan die man er echt geen ene reet van itt zn broer Davy. Of ie er wat van kan of niet, het is wel erg triest voor hem natuurlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Pröpper een aderlating? In mijn ogen kan die man er echt geen ene reet van itt zn broer Davy. Of ie er wat van kan of niet, het is wel erg triest voor hem natuurlijk :(

Ik snap dat je dat denkt. Moet zeggen dat ik ook eerst dacht “wat moeten we er mee”, maar hij is stiekem uitgegroeid tot een redelijk stabiele leider in onze verdediging. Natuurlijk blijft hij af en toe rare dingen doen. Mja dat is nou eenmaal de Eredivisie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat ik liever met Pröpper achterin speel dan met Bulthuis, Woudenberg en/of Floranus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bulthuis kan er inderdaad geen kloot van xd maar over Pröpper.. Het is niet de beste verdediger van de Eredivisie, anders had hij niet bij Heracles gespeeld. Wel is hij een voortrekker binnen de spelersgroep, die hem unaniem tot nieuwe aanvoerder heeft verkozen. Al met al zou het voor Heracles wel een aderlating betekenen in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zo niet best. Zat met m'n brakke kop die wedstrijd te kijken, ging bijna over m'n nek van die scheve enkel :sick: Overigens vrees ik ook voor een kruisbandblessure voor onze capitano Pröpper. Zou een aderlating zijn :(

Rest van het seizoen (waarschijnlijk) uitgeschakeld :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi kut :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2018 18:19 
 
Hardtraxx Elite

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2018 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas verdiende overwinning psv. Ajax was echt bijzonder zwak in de verdediging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2018 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verdiende 3 punten na een wat mindere week (verlies in Barcelona)... Eerste helft dominerend en 2e helft controlerend.

Had wel gehoopt op een goaltje of 2 in de tweede helft, maar ben content met de uitslag verder. 3 punten blijven 3 punten. Met dit spel en dan nog een prima selectie (waar er nog 2 of 3 voornamelijk tot invallers rekenen) moet dit ons wel naar de volgende titel brengen.

Kwaliteit hebben we dit jaar echt wel in huis en de hand van Van Bommel is echt zichtbaar. Niet alleen flitsend voetbal maar ook aantrekkelijk om te zien. Dat was afgelopen jaren wel anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Nu zal ik wel een PSV bril op hebben, maar ik heb zelden zoveel kansloze ballen gezien als van Ajax in de tweede helft. Nu zal ik van te voren zeggen dat PSV ook weinig was in de tweede helft, maar van dat superieure Ajax (ik hoor het de sport verslaggever op Q-Music nog zeggen over de pot tegen AEK :lol: ) mag je toch wel meer verwachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste helft was PSV zeer goed. Tweede helft was redelijk zwak van beide kanten, maar van PSV was het ook meer controlerend uitspelen.

Feyenoord gelukkig nog 3 punten gepakt, maar vooral de 2e helft was onthutsend slecht (van beide kanten)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deels vind ik het jammer dat PSV gewonnen heeft gisteren, ondanks dat het volledig terecht was, aangezien we nu 5 punten achter staan op de koploper. Als Ajax gewonnen had was dit slechts 3 geweest, maar goed, verder natuurlijk tevreden met de 4-0 winst op De Graafschap. Nu volgende week van Emmen winnen en de CL tickets blijven in zicht :thumbsup:
Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic