Gisteren niet verwacht om met 3-2 van AZ te winnen. Lekkere revanche na die zeperd in Tilburg 
haha ja.Willem 2 kan best wel gaan stunten.
haha ja.Willem 2 kan best wel gaan stunten.
Dat dacht ik ook. Alleen wordt dan dat verschrikkelijke F1 uitgezonden. Dat het F1 seizoen eens snel afloopt. Of laat die gelijk lopen met de interlandperiodesUnknown wrote:Er is meer dan alleen Nederlands voetbal, zaterdag bv Liverpool - Spurs om 13.30 of zaterdag om 20.45 Athletic Club - Real Madrid![]()
GOED IDEE! Nee maar ik baal wel, ik zag dat Spurs - Liverpool kwam dus ik dacht aah nice! Kijk ik ziggo gids zie ik weer F1. Heel het weekend weer.Unknown wrote:Ja ik zou even een boze brief schrijven naar de organisatie van de F1
Zo zuur, hij was echt lekker bezig dit seizoen. Zag er ook echt slecht uit die enkelJordy wrote:Die blessure van Boadu.Het volgende AZ talent dat eruit ligt met een zware blessure.
Ik snap dat je dat denkt. Moet zeggen dat ik ook eerst dacht “wat moeten we er mee”, maar hij is stiekem uitgegroeid tot een redelijk stabiele leider in onze verdediging. Natuurlijk blijft hij af en toe rare dingen doen. Mja dat is nou eenmaal de Eredivisie.Unknown wrote:Pröpper een aderlating? In mijn ogen kan die man er echt geen ene reet van itt zn broer Davy. Of ie er wat van kan of niet, het is wel erg triest voor hem natuurlijk
Rest van het seizoen (waarschijnlijk) uitgeschakeldJustinhafc wrote:Zo niet best. Zat met m'n brakke kop die wedstrijd te kijken, ging bijna over m'n nek van die scheve enkelOverigens vrees ik ook voor een kruisbandblessure voor onze capitano Pröpper. Zou een aderlating zijn