Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Misschien moet het 1 richting communicatie worden. De scheids zelf die bepaald of hij even gaat kijken als hij twijfelt. Dan blijft het zijn beslissing. Nu tettert iemand in z'n oor: "ROOD!" en hij weet niet eens waarvoor hij rood moet geven.


Dat is juist een voordeel. Als er achter de scheids zijn rug om iemand wordt geslagen moet daar wel iets tegen gedaan worden. Die 2 VAR-momenten bij Ajax moet de scheids dan imo weer zelf zien, hij staat er toch dicht genoeg bij met de overtreding in zijn gezichtsveld. Helaas is het niveau van de Nederlandse scheidsrechter dusdanig dat de VAR hem hier nog op moet wijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat steeds meer gebeuren dan. Gewoon door laten spelen. Scheidsrechters fluiten niets meer af. Gaan wachten tot ze wat horen in het oortje. Volgens mij kan dat niet de bedoeling zijn. Als iemand op z'n rug geslagen wordt kan de aanvoerder van dat team dan toch aangeven en zeggen dat hij de VAR moet bekijken. Als het daar op te zien is is het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben tegenstander van de VAR. Foutjes zijn menselijk. Iedere club heeft ooit wel eens geluk met een beslissing van de scheidsrechter, en andersom ook weleens pech met een beslissing. Ik vind het spelletje zo een beetje zijn charme verliezen, inderdaad durf je nu bijna niet meer volop te juichen bij een doelpunt van je club. Daarnaast komen er veel meer discutabele punten naar voren nu: waarom de ene keer wel deze beslissing en de andere keer niet? Zie de VAR liever gisteren dan vandaag afgeschaft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met de VAR. Extra ogen op het veld om ervoor te zorgen dat de zaken eerlijk verlopen is alleen maar goed. Leuk dat "fouten menselijk zijn", maar laat die fouten maar door de spelers gemaakt worden en niet door externe factoren. En ja, het gaat zeker niet perfect op dit moment, maar dat heeft meer te maken met de voorbereiding en het niveau van de scheidsrechters dan met het concept zelf. En in the end zijn vrijwel alle beslissingen de juiste geweest. De enige toevoeging van "willekeur" is enkel je eigen interpretatie en het niet willen accepteren dat "review" soms nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En in the end zijn vrijwel alle beslissingen de juiste geweest.

Dat ontken ik niet. Afgekeurde goal van Samuelson tegen Ajax vind ik discutabel en zwaar bestraft, maar goed het was licht vasthouden dus je kunt ‘m afleuren. Maar als je die goal om die reden afkeurt dan moet je in de blessuretijd ook een strafschop geven vanwege het vasthouden door De Ligt. Dat was ook niet spectaculair vasthouden, maar als je om eenzelfde reden wel een goal afkeurt moet je het andersom ook doen vind ik. Ajax heeft nu geluk gehad door de VAR terwijl VVV in eenzelfde situatie niet eens bekeken wordt door Blom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Steffnov schreef:
En in the end zijn vrijwel alle beslissingen de juiste geweest.

Dat ontken ik niet. Afgekeurde goal van Samuelson tegen Ajax vind ik discutabel en zwaar bestraft, maar goed het was licht vasthouden dus je kunt ‘m afleuren. Maar als je die goal om die reden afkeurt dan moet je in de blessuretijd ook een strafschop geven vanwege het vasthouden door De Ligt. Dat was ook niet spectaculair vasthouden, maar als je om eenzelfde reden wel een goal afkeurt moet je het andersom ook doen vind ik. Ajax heeft nu geluk gehad door de VAR terwijl VVV in eenzelfde situatie niet eens bekeken wordt door Blom.

De VAR heeft bij het laatste moment van de Ligt niet aangegeven om te kijken vandaar dat Blom er niet naar keek. Ik ben sowieso blij met de VAR. Niet alleen dit weekend omdat Ajax hierdoor een overwinning pakt. Maar ook gewoon het algemeen. Hierdoor wordt het vaak wel eerlijker, natuurlijk niet altijd maar in 80% van de gevallen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Fuzzylogic schreef:
Steffnov schreef:
En in the end zijn vrijwel alle beslissingen de juiste geweest.

Dat ontken ik niet. Afgekeurde goal van Samuelson tegen Ajax vind ik discutabel en zwaar bestraft, maar goed het was licht vasthouden dus je kunt ‘m afleuren. Maar als je die goal om die reden afkeurt dan moet je in de blessuretijd ook een strafschop geven vanwege het vasthouden door De Ligt. Dat was ook niet spectaculair vasthouden, maar als je om eenzelfde reden wel een goal afkeurt moet je het andersom ook doen vind ik. Ajax heeft nu geluk gehad door de VAR terwijl VVV in eenzelfde situatie niet eens bekeken wordt door Blom.

De VAR heeft bij het laatste moment van de Ligt niet aangegeven om te kijken vandaar dat Blom er niet naar keek.

Dat is exact mijn punt. Verwoorde het misschien een beetje verkeerd met die laatste zin, bedoelde meer te zeggen dat Blom er niet op gewezen wordt om daar naar te kijken. Wij hebben vorige week tegen Willem II ook 3 punten gepakt door de VAR omdat die handsbal anders niet geconstateerd was, maar desondanks ben ik nog steeds niet blij met de VAR. Tuurlijk, dan had je mij (en andere) VVV’ers waarschijnlijk horen godverren dat er niet gefloten werd voor een handsbal, maar dat soort situaties komt niet heel vaak voor. Denk dat discutabele situaties na beslissing door de VAR vele malen vaker voor gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 08:29 
 
Hardtraxx Elite

Geval Blom, Ajax in Venlo heeft niet zoveel met de VAR te maken. Dat is een smerig spelletje door de KNVB. Snap niet waarom onze Kevin nog wedstrijden krijgt van zijn favoriete clubje. Meest misselijkmakende scheidsrechter op de Nederlandse velden op dit moment. Ik heb een vermoeden tot match-fixing, maar, een vermoeden hé. Nou welterusten Blommetje, in je Ajax pamper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind je dat niet een beetje zwaar allemaal? Ik kan best begrijpen dat je als PSV fan niet staat te springen dat Ajax wint in blessuretijd, maar om nou met vermoedens van matchfixing, Ajax pamper, KNVB die tegen je is etc te gaan strooien.. Ik vind dat allemaal een beetje overdreven. Uiteindelijk zal er ook wel weer een beslissing ten nadele van de club zijn die er deze keer voordeel van heeft en middelt dat vast wel uit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Geval Blom, Ajax in Venlo heeft niet zoveel met de VAR te maken. Dat is een smerig spelletje door de KNVB. Snap niet waarom onze Kevin nog wedstrijden krijgt van zijn favoriete clubje. Meest misselijkmakende scheidsrechter op de Nederlandse velden op dit moment. Ik heb een vermoeden tot match-fixing, maar, een vermoeden hé. Nou welterusten Blommetje, in je Ajax pamper.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hier kon Blom weinig aan doen. Hij wordt er toch door de VAR op gewezen? Als je die beelden gaat bekijken, dan kun je er niet omheen om die penalty te geven. Je ziet Blom zelf ook balen dat hij niet anders kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us en rakkietakkie weten het gemiddelde niveau van de PSV supporter altijd zo heerlijk weer te geven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:38 
 
Hardtraxx Elite

Haha damn, dacht dat de sarcastische ondertoon wel redelijk voelbaar was :lol:
Het zou inderdaad ook zomaar een serieuze reactie van me kunnen zijn geweest. Al praat ik de laatste tijd gewoon "op niveau" en heb ik geen zin in dat uit de kast jaag gedrag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alleen het stukje van matchfixing kwam op mij over als een grap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heb ik ook te veel reacties van mensen gelezen die dit dingen dus wél menen. Zou ook aan mij kunnen liggen dus haha. Fijn dat dit in ieder geval een plek is waar je normaal over voetbal kunt praten zonder dat gedoe er omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik me met name afvraag is waarom Blom in godsnaam de goal afkeurde van VVV :huh: Na het zien van de beelden ziet elke simpele ziel toch dat het veel te licht is voor überhaupt een overtreding? Ja hij raakt z'n shirt iets aan maar kom op zeg...

Tot nu toe vind ik de VAR kut (uitgevoerd).. Of het niveau scheidsrechters is gewoon te laag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:16 
 
Hardtraxx Elite

Iedereen moet nog wennen aan de VAR. Alle fouten worden onder een vergrootglas gelegd, terwijl de goede dingen er aan minder worden opgesomd. Er was een periode dat er in de 16 tijdens een corner meer gerugbyd werd dan dat er op de bal gelet werd. Ook zie je veel meer "achterlijke" charges van spelers, toevallig van Ooijen van Venlo op De Jong van Ajax, hoe dat onbestraft (of geel?) heeft kunnen zijn is mij een raadsel.

Er zal door de scheidsrechters automatismen moeten komen betreft snel handelen met de VAR. Evenals de communicatie tussen scheids en VAR.
Ook ben ik een groot voorstander van schermen in stadions (ook al is dat bij sommige stadions lastig te realiseren) je moet je toch kunnen verantwoorden voor je publiek. Op TV is alles duidelijk te zien, maar op de tribunes zou dit voor spreekkoren etc. kunnen lijden, terwijl de mensen thuis allang het juiste gezien hebben.

Wel een nadeel vind ik dat bijvoorbeeld bij wedstrijden bij bijvoorbeeld Emmen er minder camera's hangen voor de VAR dan bij een wedstrijd van bijvoorbeeld Feyenoord. Zo kunnen bepaalde situaties anders of niet beoordeeld worden. Dat vind ik kwalijk, het moet wel met twee maten gebeuren. Dus of, bijvoorbeeld allemaal hetzelfde aantal camera's als tijdens de WK (zal een lastige opgave worden voor FOX om dit te realiseren bij de kleine clubs), óf allemaal hetzelfde camera's als bij de kleinere clubs zodat er met één maat gemeten kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon weer lucky ajax KNJB en Blom heeft een Ajax pyjama
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WZAWZDB
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iedereen moet nog wennen aan de VAR. Alle fouten worden onder een vergrootglas gelegd, terwijl de goede dingen er aan minder worden opgesomd. Er was een periode dat er in de 16 tijdens een corner meer gerugbyd werd dan dat er op de bal gelet werd. Ook zie je veel meer "achterlijke" charges van spelers, toevallig van Ooijen van Venlo op De Jong van Ajax, hoe dat onbestraft (of geel?) heeft kunnen zijn is mij een raadsel.

Er zal door de scheidsrechters automatismen moeten komen betreft snel handelen met de VAR. Evenals de communicatie tussen scheids en VAR.
Ook ben ik een groot voorstander van schermen in stadions (ook al is dat bij sommige stadions lastig te realiseren) je moet je toch kunnen verantwoorden voor je publiek. Op TV is alles duidelijk te zien, maar op de tribunes zou dit voor spreekkoren etc. kunnen lijden, terwijl de mensen thuis allang het juiste gezien hebben.

Wel een nadeel vind ik dat bijvoorbeeld bij wedstrijden bij bijvoorbeeld Emmen er minder camera's hangen voor de VAR dan bij een wedstrijd van bijvoorbeeld Feyenoord. Zo kunnen bepaalde situaties anders of niet beoordeeld worden. Dat vind ik kwalijk, het moet wel met twee maten gebeuren. Dus of, bijvoorbeeld allemaal hetzelfde aantal camera's als tijdens de WK (zal een lastige opgave worden voor FOX om dit te realiseren bij de kleine clubs), óf allemaal hetzelfde camera's als bij de kleinere clubs zodat er met één maat gemeten kan worden.


Jij hebt vast Veronica Inside gekeken of niet meneer Derksen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:11 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Hard4Us schreef:
Iedereen moet nog wennen aan de VAR. Alle fouten worden onder een vergrootglas gelegd, terwijl de goede dingen er aan minder worden opgesomd. Er was een periode dat er in de 16 tijdens een corner meer gerugbyd werd dan dat er op de bal gelet werd. Ook zie je veel meer "achterlijke" charges van spelers, toevallig van Ooijen van Venlo op De Jong van Ajax, hoe dat onbestraft (of geel?) heeft kunnen zijn is mij een raadsel.

Er zal door de scheidsrechters automatismen moeten komen betreft snel handelen met de VAR. Evenals de communicatie tussen scheids en VAR.
Ook ben ik een groot voorstander van schermen in stadions (ook al is dat bij sommige stadions lastig te realiseren) je moet je toch kunnen verantwoorden voor je publiek. Op TV is alles duidelijk te zien, maar op de tribunes zou dit voor spreekkoren etc. kunnen lijden, terwijl de mensen thuis allang het juiste gezien hebben.

Wel een nadeel vind ik dat bijvoorbeeld bij wedstrijden bij bijvoorbeeld Emmen er minder camera's hangen voor de VAR dan bij een wedstrijd van bijvoorbeeld Feyenoord. Zo kunnen bepaalde situaties anders of niet beoordeeld worden. Dat vind ik kwalijk, het moet wel met twee maten gebeuren. Dus of, bijvoorbeeld allemaal hetzelfde aantal camera's als tijdens de WK (zal een lastige opgave worden voor FOX om dit te realiseren bij de kleine clubs), óf allemaal hetzelfde camera's als bij de kleinere clubs zodat er met één maat gemeten kan worden.


Jij hebt vast Veronica Inside gekeken of niet meneer Derksen? ^^


Dat heb jij helemaal goed, was het ook volkomen eens met de Snor. Van die camera's wist ik dus bijvoorbeeld nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Mooie 5-0 overwinning na een Europese wedstrijd. Mag ook wel tegen Emmen, maar een mooi resultaat. Hopelijk krijgt Huntelaar zijn vorm terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel saai hoor zo'n weekend zonder voetbal.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar na 21 minuten al 3-0 achter tegen Willem II, dit jaar pas na 34 minuten. Making progress :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Willem 2 kan best wel gaan stunten. Ik denk dat ze hun beste team sinds jaren hebben. Met die 3 voorin hebben ze veel scorend vermogen en jongens die ook individueel iets kunnen presteren. Ik vond Ozbiliz bij Ajax altijd ondergewaardeerd. Die gozer heeft echt een goede trap in zijn been. Begin nu wel een beetje te hopen dat teams met een verrot kunstgras toch gaan degraderen. VVV mag er van mij echt uit met dat speelveld
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag in een busje naar VVV, ben benieuwd :thumbup:
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic