Zag ook van die fb posts van een vak van heracles langskomen met het degradatiespook, ook fijn om gelachen 
Mooie voetbalhumor inderdaad.
Broken Balance wrote:Heu De Graafschap
Ja raar he als je bij de onderste 3 teams hoort, normaal win je dan vet vaakrakkietakkie wrote:Zo... Twente kwam, Twente zag en Twente verloor weer...
Ook met de Twexit?Parvuz wrote:Haha thanks!
Was geen beste pot inderdaad. Spanning maakte veel goed. Maar hoe Twente zich ingraaft. Kan toch niet goed gaan. Eerste helft Heracles alleen maar de bal. Creëeren veel te weinig. Geen diepte in t spel. 2e helft was anders. Matig maar genoeg. Maar blij met de overwinning!
Neuzen reactie.Unknown wrote:Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen![]()
Hard4Us wrote:Neuzen reactie.Unknown wrote:Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen![]()
Hoop dat ze morgen net zo hard op hun bek gaan als ons vanavond.
Lampen reactie.
Zeker niet, want die zouden zeggen dat ze weer 100 % meedoen om het kampioenschap................. en daar ben ik 100 % niet overtuigd van.Hard4Us wrote:Neuzen reactie.Unknown wrote:Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen![]()
Lampen reactie.
Ach je hoeft echt niks te vrezen morgen, Heerenveen komt ieder jaar naar de Arena voor een rondleiding over het veld. Ik verwacht ook dat het morgen een gemakkelijke 4-0 overwinning wordt. Het gevolg daarvan is dat de media volgende week ineens weer gaat roepen dat de titelstrijd weer open ligt en Schöne weer aan komt zetten met zijn 'PSV gaat nog meer punten verspelen'Unknown wrote:Zeker niet, want die zouden zeggen dat ze weer 100 % meedoen om het kampioenschap................. en daar ben ik 100 % niet overtuigd van.Hard4Us wrote:Neuzen reactie.Unknown wrote:Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen![]()
Lampen reactie.
Vooral de wedstrijden tegen Willem II, VVV en NAC. Tegen hen is puntverlies onnodig en dus veel te duur. Wanneer je die potten wint kun je het jezelf nog permitteren om van AZ te verliezen. Met die wedstrijd in het verschiet en ook ADO en Roda uit en Ajax thuis kan het het huidige niveau serieus nog een zware taak worden.rakkietakkie wrote:Is wel zo dat PSV laatste 3 seizoenen het vrij moeilijk heeft in Tilburg, twee gelijkspellen in de voorgaande jaren, maar dit is een regelrechte aanfluiting.
Heb de wedstrijd (gelukkig achteraf gezegd) niet kunnen zien door omstandigheden. Maar na Feyenoord (die je dan overtuigend wint) en dan Utrecht die je met 3-0 terug stuurt (wat ook 0-2 had kunnen zijn in de eerste helft) had ik wel gedacht dat ze langzaam aan richting de gedachte gingen van "8 potten, 24 punten... gas erop"..