Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag ook van die fb posts van een vak van heracles langskomen met het degradatiespook, ook fijn om gelachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vak74. xd

Mooie voetbalhumor inderdaad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:08 
 
Hardtraxx Elite

Zou het wel jammer vinden als FC Twente zou degraderen, denk dat ze die club dan kunnen opdoeken. Sparta vind ik ook een mooie volksclub dus die gun ik een degradatie ook niet. Het liefst zie ik Roda JC degraderen, waarom? Omdat ze een aantal keer veel geluk hebben gehad en omdat ik niet van die Russische? invloeden hou.

NEC weer terug naar de eredivisie hoop ik :) Lekker dichtbij weer eens pilsjes pakken in Nijmegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar 'ongewone clubs' me ook gaaf. De clubs die al jaren of heel vroeger een keer eredivisie hebben gespeeld bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heu FC Emmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heu De Graafschap
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo... Twente kwam, Twente zag en Twente verloor weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Zo... Twente kwam, Twente zag en Twente verloor weer...


Ja raar he als je bij de onderste 3 teams hoort, normaal win je dan vet vaak :lol:

Verwacht resultaat, speelden te voorzichtig maar dat forceert Verbeek ook wel met het 5-3-2. Toch wat meer kracht in de verdediging zetten vooral want dan kun je een keer een speler extra naar voren doen. Tegen teams als Feyenoord en Ajax is het wel logisch maar tegen Heracles of Sparta destijds hoeft dat echt niet.

Congrats Parvuz.

Nacompetitie zie ik wel aankomen inderdaad, maar goed de "we redden het wel" attitude gaat nog niet op nu. Hopen op een gelijkspel bij Roda - Sparta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha thanks!

Was geen beste pot inderdaad. Spanning maakte veel goed. Maar hoe Twente zich ingraaft. Kan toch niet goed gaan. Eerste helft Heracles alleen maar de bal. Creëeren veel te weinig. Geen diepte in t spel. 2e helft was anders. Matig maar genoeg. Maar blij met de overwinning! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Haha thanks!

Was geen beste pot inderdaad. Spanning maakte veel goed. Maar hoe Twente zich ingraaft. Kan toch niet goed gaan. Eerste helft Heracles alleen maar de bal. Creëeren veel te weinig. Geen diepte in t spel. 2e helft was anders. Matig maar genoeg. Maar blij met de overwinning! :yay:


Ook met de Twexit? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt wel eng dichtbij nu inderdaad. Natuurlijk veel leedvermaak gisteren. En vinden wij Heraclieden het prachtig. Maar zou wel raar zijn volgend jaar geen derby meer. Uiteraard misschien wel terecht na het belazeren wat ze daar hebben gedaan. Nacompetitie kunnen ze al bijna niet meer ontlopen nu. Als Roda vanavond wint staan ze laatste. En ik zie ze sws het gat met Willem II, Groningen en NAC niet dichten. NAC gaat zelfs nu weer winnen van ADO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sow..... dit was echt echt echt ondermaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 22:42 
 
Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen xd :lol:


Neuzen reactie.

Hoop dat ze morgen net zo hard op hun bek gaan als ons vanavond.

Lampen reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Unknown schreef:
Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen xd :lol:


Neuzen reactie.

Hoop dat ze morgen net zo hard op hun bek gaan als ons vanavond.

Lampen reactie.


:lol: ... ben ik het keer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Beschamend zeg, en dit staat dan bovenaan. Het is eigenlijk wel tekenend voor deze competitie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een weekend ook voor Twente. Willem II, NAC en Sparta winnen opeens. xd Volgende week Willem II op bezoek die opeens vertrouwen hebben na vanavond. Dat gat maken Twente en Roda nooit meer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Unknown schreef:
Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen xd :lol:


Neuzen reactie.

Hoop dat ze morgen net zo hard op hun bek gaan als ons vanavond.

Lampen reactie.


Zeker niet, want die zouden zeggen dat ze weer 100 % meedoen om het kampioenschap................. en daar ben ik 100 % niet overtuigd van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Hard4Us schreef:
Unknown schreef:
Zoals het hoort, eindelijk de deksel eens op de neus, niet dat ik me nu uiterst rijk reken, want Ajax zal morgen ook wel weer op zn Ajax' punten verspelen xd :lol:


Neuzen reactie.

Hoop dat ze morgen net zo hard op hun bek gaan als ons vanavond.

Lampen reactie.


Zeker niet, want die zouden zeggen dat ze weer 100 % meedoen om het kampioenschap................. en daar ben ik 100 % niet overtuigd van.


Ach je hoeft echt niks te vrezen morgen, Heerenveen komt ieder jaar naar de Arena voor een rondleiding over het veld. Ik verwacht ook dat het morgen een gemakkelijke 4-0 overwinning wordt. Het gevolg daarvan is dat de media volgende week ineens weer gaat roepen dat de titelstrijd weer open ligt en Schöne weer aan komt zetten met zijn 'PSV gaat nog meer punten verspelen' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En juist als je niks hebt te vrezen gebeurd het verwachtte :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 01:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is wel zo dat PSV laatste 3 seizoenen het vrij moeilijk heeft in Tilburg, twee gelijkspellen in de voorgaande jaren, maar dit is een regelrechte aanfluiting.

Heb de wedstrijd (gelukkig achteraf gezegd) niet kunnen zien door omstandigheden. Maar na Feyenoord (die je dan overtuigend wint) en dan Utrecht die je met 3-0 terug stuurt (wat ook 0-2 had kunnen zijn in de eerste helft) had ik wel gedacht dat ze langzaam aan richting de gedachte gingen van "8 potten, 24 punten... gas erop"..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 01:46 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Is wel zo dat PSV laatste 3 seizoenen het vrij moeilijk heeft in Tilburg, twee gelijkspellen in de voorgaande jaren, maar dit is een regelrechte aanfluiting.

Heb de wedstrijd (gelukkig achteraf gezegd) niet kunnen zien door omstandigheden. Maar na Feyenoord (die je dan overtuigend wint) en dan Utrecht die je met 3-0 terug stuurt (wat ook 0-2 had kunnen zijn in de eerste helft) had ik wel gedacht dat ze langzaam aan richting de gedachte gingen van "8 potten, 24 punten... gas erop"..


Vooral de wedstrijden tegen Willem II, VVV en NAC. Tegen hen is puntverlies onnodig en dus veel te duur. Wanneer je die potten wint kun je het jezelf nog permitteren om van AZ te verliezen. Met die wedstrijd in het verschiet en ook ADO en Roda uit en Ajax thuis kan het het huidige niveau serieus nog een zware taak worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 01:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou zijn die 2 genoemde uitwedstrijden gelukkig na AJAX... maar ben best bang dat AZ hun goede flow ook doorzet tegen ons en AJAX. Maar we shall see.


Eerst VVV. En dan interlandbreak....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik sla mezelf wel voor m’n kop nu dat we niet hebben kunnen winnen van ADO en een punt hebben gepakt tegen Vitesse(overigens geen recht op gehad) als je tegen ADO gewoon die kansen had gemaakt, dan was er wellicht nog een kans op een kampioenschap
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 15:29 
 
Hardtraxx Elite

Hopelijk gewoon thuis tegen Venlo 3 punten meenemen en dan die Interlandbreak komt niet slecht uit deze keer voor ons als je ziet in welke staat we op dit moment verkeren.
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic