Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

V.d Looi ontslagen.... had hem dan de resterende wedstrijden laten zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf weggegaan na protesten van de supporters. Bestuur had m volgens mij wel laten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 12:13 
 
Hardtraxx Elite

Slechts 750 kaarten in het uitvak van AZ beschikbaar. BE-LACH-E-LIJK. Ajax en Feyenoord kregen wel gewoon 1000 kaarten. En voor ons is dit mogelijk de kampioenswedstrijd... Zo dwingen ze ons wel om bijna op het thuisvak plaats te nemen. Hopelijk een gunstige voorrangsregel dan kunnen we er gewoon bij zijn. Thuisvak is helaas al uitverkocht maar verwacht wel tickets op de zwarte markt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
V.d Looi ontslagen.... had hem dan de resterende wedstrijden laten zitten

Hij heeft zelf de beslissing genomen omdat de supporters anders alleen maar bezig zijn met de trainer weg te krijgen ipv de ploeg steunen. Triest dat supporters dit op zo een manier laten blijken terwijl hun club ook nog niet zeker is van lijfsbehoud.

Je gunt het die club nu ook gewoon om te degraderen. Alleen al voor de supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah... had alleen titel gelezen op fb... en niet onhoudelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Slechts 750 kaarten in het uitvak van AZ beschikbaar. BE-LACH-E-LIJK. Ajax en Feyenoord kregen wel gewoon 1000 kaarten. En voor ons is dit mogelijk de kampioenswedstrijd... Zo dwingen ze ons wel om bijna op het thuisvak plaats te nemen. Hopelijk een gunstige voorrangsregel dan kunnen we er gewoon bij zijn. Thuisvak is helaas al uitverkocht maar verwacht wel tickets op de zwarte markt.


KNJB weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Slechts 750 kaarten in het uitvak van AZ beschikbaar. BE-LACH-E-LIJK. Ajax en Feyenoord kregen wel gewoon 1000 kaarten. En voor ons is dit mogelijk de kampioenswedstrijd... Zo dwingen ze ons wel om bijna op het thuisvak plaats te nemen. Hopelijk een gunstige voorrangsregel dan kunnen we er gewoon bij zijn. Thuisvak is helaas al uitverkocht maar verwacht wel tickets op de zwarte markt.



Gemeentelijk beslissing vanuit Alkmaar. Is inderdaad erg spijtig. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden. Want zo slecht staat de uit groep er niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
rakkietakkie schreef:
V.d Looi ontslagen.... had hem dan de resterende wedstrijden laten zitten

Hij heeft zelf de beslissing genomen omdat de supporters anders alleen maar bezig zijn met de trainer weg te krijgen ipv de ploeg steunen. Triest dat supporters dit op zo een manier laten blijken terwijl hun club ook nog niet zeker is van lijfsbehoud.

Je gunt het die club nu ook gewoon om te degraderen. Alleen al voor de supporters.


Vind het belachelijk dat de supporters van Willem 2 zich zo op van de Looi focussen. Het spel van de spelers is ook niet echt goud. Ja het wisselbeleid is niet fantastisch en ook worden er bepaalde spelers opgesteld die niet presteren, maar wat wil je dan met zo'n matige begroting. Willem 2 is nou ook geen top club en daar kan van de Looi echt niets van maken ook. Net of een nieuwe trainer hier iets aan gaat veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Altijd zo, doen de spelers het slecht? Coach weg.

Heeft een kern van waarheid maar vaak ligt het ook aan de spelers zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Slechts 750 kaarten in het uitvak van AZ beschikbaar. BE-LACH-E-LIJK. Ajax en Feyenoord kregen wel gewoon 1000 kaarten. En voor ons is dit mogelijk de kampioenswedstrijd... Zo dwingen ze ons wel om bijna op het thuisvak plaats te nemen. Hopelijk een gunstige voorrangsregel dan kunnen we er gewoon bij zijn. Thuisvak is helaas al uitverkocht maar verwacht wel tickets op de zwarte markt.


Voor de rest is het stadion al utiverkocht volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 16:41 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Slechts 750 kaarten in het uitvak van AZ beschikbaar. BE-LACH-E-LIJK. Ajax en Feyenoord kregen wel gewoon 1000 kaarten. En voor ons is dit mogelijk de kampioenswedstrijd... Zo dwingen ze ons wel om bijna op het thuisvak plaats te nemen. Hopelijk een gunstige voorrangsregel dan kunnen we er gewoon bij zijn. Thuisvak is helaas al uitverkocht maar verwacht wel tickets op de zwarte markt.


KNJB weer


Niks met KNJB te maken kind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas op hij vist weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pas op hij vist weer

Hij vind visten leuk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 20:00 
 
Hardtraxx Elite

Haha weet ik ook wel, maar ik hap graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
sonnebloem schreef:
Pas op hij vist weer

Hij vind visten leuk...


Beetje rare opmerking dit, wil je wel even normaal doen?

Hard4Us schreef:
Haha weet ik ook wel, maar ik hap graag!


:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wedstrijdspanning. :$

Normaal was het leuk als Heracles wist te winnen van Twente of puntje kon pakken. Maar nu moeten we winnen. Minder dan dat is geen optie nu. De verhoudingen zijn compleet anders nu. Brengt heel ander soort spanning met zich mee. Maar wel zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wedstrijdspanning. :$

Normaal was het leuk als Heracles wist te winnen van Twente of puntje kon pakken. Maar nu moeten we winnen. Minder dan dat is geen optie nu. De verhoudingen zijn compleet anders nu. Brengt heel ander soort spanning met zich mee. Maar wel zin in. :D


Zeker wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk er als neutrale toeschouwer wel naar uit. Aan de ene kant gun ik het heracles om twente de mond te snoeren en zodat je na afloop geen uitspraken krijgt als 'wij winnen altijd van jullie', andere kant mag twente ook wel eens punten pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het altijd winnen argument maakt nu wel plaats voor we moeten winnen omdat een van de twee degradatiekandidaten ons voorbij gaat wanneer we verliezen. Wanneer we winnen laten we, of een van de twee of beide, achter ons hebben weer een beetje marge en weer een sprong naar de bovenstaande clubs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had niet eens gezien dat sparta en roda tegen elkaar spelen :P. Wat ook wel gunstig is is dat Willem II PSV op bezoek krijgt, zou je kunnen zeggen dat PSV die wel gaat/moet winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
sonnebloem schreef:
Pas op hij vist weer

Hij vind visten leuk...


Beetje rare opmerking dit, wil je wel even normaal doen?



PowNews dingetje... ging over vissersbeurs. Wel gelachen omdat item
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Had niet eens gezien dat sparta en roda tegen elkaar spelen :P. Wat ook wel gunstig is is dat Willem II PSV op bezoek krijgt, zou je kunnen zeggen dat PSV die wel gaat/moet winnen.


Ja dat roep ik ook wel, maar dan wint Sparta opeens, en dan wint NAC van Feyenoord.

Tja, dan zit het ook niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het meest gunstige eigenlijk, sparta die wint en het gat met roda dat groter wordt, roda die wint en het onderin een beetje stuivertje wisselen wordt of allebei een puntje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twente gaat het ondanks het verlies van vanavond wel redden hoor. Het doelsaldo van Twente is wel wat beter dan dat van Roda en Sparta. Op een gegeven moment zal het kwartje wel de kant van Twente op vallen. Met een beetje mazzel halen ze Willem II nog in. Maar als Heracles supporter vind ik het uiteraard wel grappig als Twente nacompetitie moet doen.

Ik werk toevallig in Enschede, en mijn collega's zijn nog pessimistischer dan ik ben. :lol: Die hebben er echt geen vertrouwen meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wat is het meest gunstige eigenlijk, sparta die wint en het gat met roda dat groter wordt, roda die wint en het onderin een beetje stuivertje wisselen wordt of allebei een puntje?

Dat het afgelast gaat worden en nooit inhalen. Dat is het beste voor Twente. :P
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic