Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja nacompetitie is niet meer te ontlopen.

Verbeek mag wel meer aanvallend voetbal gaan spelen als hij nog punten wil gaan halen (tegen de gepaste teams natuurlijk).
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Heb het moment niet gezien, maar is AZ een penalty onthouden door Higler? Zag net wat comments voorbij komen.

Is niet de eerste keer dat hij slecht fluit.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Ik blijf hopen dat Roda ook gewoon alles verliest. Dan alles of niet in de nacompetitie.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 22 hours ago
RTM93 wrote:Ik blijf hopen dat Roda ook gewoon alles verliest. Dan alles of niet in de nacompetitie.
Ik ook. Liever direct degraderen dan via de nacompetitie. Ik gruwel alleen al bij de gedachte dat Roda degradeert dankzij Fortuna Sittard.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
rakkietakkie wrote:Heb het moment niet gezien, maar is AZ een penalty onthouden door Higler? Zag net wat comments voorbij komen.

Is niet de eerste keer dat hij slecht fluit.
Ja 100% penalty. Wat stond die Higler (voor beide kanten) weer belachelijk labiel te fluiten. Totaal geen consistentie in zijn gefluit, komt zo'n wedstrijd nooit ten goede. Die vent zou de amateurs nog niet mogen fluiten.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Jordy wrote:
RTM93 wrote:Ik blijf hopen dat Roda ook gewoon alles verliest. Dan alles of niet in de nacompetitie.
Ik ook. Liever direct degraderen dan via de nacompetitie. Ik gruwel alleen al bij de gedachte dat Roda degradeert dankzij Fortuna Sittard.
Lijkt mij juist schitterend! :D
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Zoals ik al weer gedacht had helpt PEC Zwolle FC Groningen wel weer aan punten. Wat een schande zeg. Zonder inzet het veld inlopen kan toch niet? Hopen dat we zondag van Feyenoord kunnen winnen, want dan komt de Play Offs wel heel dicht bij voor Europees voetbal.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Heuj de derde overwinning op rij en een mooi eerbetoon gehad aan een onlangs overleden supporter. Vrijdag met de partybus naar Emmen uit.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dit is niet het Jupiler League topic.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Joey wrote:Dit is niet het Jupiler League topic.
:lol:
Over paar maandjes hier geen woord meer over Twente inderdaad. :lol:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Oohoo :lol:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Parvuz wrote:
:lol:
Over paar maandjes hier geen woord meer over Twente inderdaad. :lol:
Als we er uitvliegen lijkt de kans sowieso groot dat Twente dan niet meer is dan vage herinnering uit het verleden.
Mocht dat gebeuren dan ben ik ook wel klaar met voetbal in z'n algemeenheid. Ik ben al niet meer zo'n grote voetballiefhebber. Ik kijk tegenwoordig alleen nog het nationale elftal, Twente en mijn eigen cluppie.
Ik zie het niet echt zitten om een andere club in Nederland nog te supporten.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Successupporter much
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Pipa wrote:Successupporter much
Ik heb het hier niet over degradatie maar over het kapot gaan en het faillissement van de club. Als de club straks niet meer is dan is voetbal klaar voor mij. En ja er is een kans dat de club kapot gaat.

Mochten ze blijven bestaan na degradatie verleng ik uiteraard mijn seizoenskaart wel weer.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Wen er maar alvast aan voor volgend jaar.'

Nee er zitten niet veel JL supporters hier, dus dan doe ik het maar hier.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Als Twente in de JL komt dan blijf ik er wel gewoon achter staan.

Maar gezien de afspraken en faciliteiten die Twente heeft, wordt het moeilijk dat te onderhouden in de JL, mochten ze degraderen.

Het is natuurlijk altijd zwaar als je je club, die jaren in de top en subtop meedeed (Zelfs voor Munstermangate), plots degradeert.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Broken Balance wrote:Als Twente in de JL komt dan blijf ik er wel gewoon achter staan.

Maar gezien de afspraken en faciliteiten die Twente heeft, wordt het moeilijk dat te onderhouden in de JL, mochten ze degraderen.

Het is natuurlijk altijd zwaar als je je club, die jaren in de top en subtop meedeed (Zelfs voor Munstermangate), plots degradeert.
Ze zijn momenteel ook gewoon te afhankelijk geworden van de trouwe sponsoren uit de regio. Maar als we degraderen dan zullen er veel weglopen.

De club valt of staat met deze sponsoren. Ik zie het somber in helaas.

BB zaterdag aanwezig ?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Werken helaas. Eerst volgende wordt Twente - Zwolle denk ik.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Broken Balance wrote:Werken helaas. Eerst volgende wordt Twente - Zwolle denk ik.
Vol uitvakje. ^^
R
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Rowanyt1309 wrote:
Broken Balance wrote:Werken helaas. Eerst volgende wordt Twente - Zwolle denk ik.
Vol uitvakje. ^^
1200 man ?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Vrijdag met de partybus naar Emmen, gaat weer een mooi dagje worden :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
stefan_helmond wrote:Vrijdag met de partybus naar Emmen, gaat weer een mooi dagje worden :lol:
Nog even een BB gaat dit ook zeggen. :x

Sorry, kan het niet laten. :$
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:
stefan_helmond wrote:Vrijdag met de partybus naar Emmen, gaat weer een mooi dagje worden :lol:
Nog even een BB gaat dit ook zeggen. :x

Sorry, kan het niet laten. :$
:cry:

Neu, dan volg ik t wss niet meer tot Twente terug komt en ga ik wel van tijd tot tijd met vrienden naar FC Grunn, lekker vlakbij.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Dat zou echt enorm triest zijn, maar goed iedereen beleeft voetbal op een andere manier.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Broken Balance wrote:Neu, dan volg ik t wss niet meer tot Twente terug komt en ga ik wel van tijd tot tijd met vrienden naar Heracles Almelo, lekker vlakbij.