Ja dat lag daaraan denk ik. Dat was natuurlijk ook wel wat unieks, waarbij het in mijn ogen zelfs dom was om daar niet voor te gaan.. Nu in de competitie wordt er veel te simpel en licht gedacht over tegenstanders heb ik soms het idee. Van "oh dat doen we wel ff" (ja arrogantie hoe je het wilt noemen). Ik word er iig een beetje simpel van hoe kampioenschappen Ajax zo vaak door de vingers glipt door dit soort wedstrijden.
Nu moet ik sowieso zeggen dat ik eigenlijk niet of nauwelijks meer kijk naar wedstrijden in de eredivisie, het niveau is zo dramatisch in veel gevallen dat ik het niet meer leuk vind om naar te kijken. Ik kijk veel meer buitenlandse wedstrijden in zn geheel dan Nederlandse wedstrijden en zelfs Ajax al nauwelijks meer buiten de klassieker en tegen PSV om.
Nu moet ik sowieso zeggen dat ik eigenlijk niet of nauwelijks meer kijk naar wedstrijden in de eredivisie, het niveau is zo dramatisch in veel gevallen dat ik het niet meer leuk vind om naar te kijken. Ik kijk veel meer buitenlandse wedstrijden in zn geheel dan Nederlandse wedstrijden en zelfs Ajax al nauwelijks meer buiten de klassieker en tegen PSV om.