Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja dat lag daaraan denk ik. Dat was natuurlijk ook wel wat unieks, waarbij het in mijn ogen zelfs dom was om daar niet voor te gaan.. Nu in de competitie wordt er veel te simpel en licht gedacht over tegenstanders heb ik soms het idee. Van "oh dat doen we wel ff" (ja arrogantie hoe je het wilt noemen). Ik word er iig een beetje simpel van hoe kampioenschappen Ajax zo vaak door de vingers glipt door dit soort wedstrijden.

Nu moet ik sowieso zeggen dat ik eigenlijk niet of nauwelijks meer kijk naar wedstrijden in de eredivisie, het niveau is zo dramatisch in veel gevallen dat ik het niet meer leuk vind om naar te kijken. Ik kijk veel meer buitenlandse wedstrijden in zn geheel dan Nederlandse wedstrijden en zelfs Ajax al nauwelijks meer buiten de klassieker en tegen PSV om.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Ik snap oprecht niet dat Ajacieden klagen over het matige spel van PSV. Laat jullie Ajacieden eerst eens kijken naar het voetbal van jullie, wat ook zeker niet goed is de afgelopen tijd. Tegen Vitesse leek het de tweede helft wel een gatenkaas, het is dat Vitesse het een paar keer niet goed uitspeelde. Daarnaast is PSV heel het seizoen redelijk constant geweest en laten gewoon nauwelijks punten liggen. Ben benieuwd naar de strijd om plek 2 tussen AZ en Ajax. PSV kampioen dit seizoen.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 days ago
PEPii wrote:Ik snap oprecht niet dat Ajacieden klagen over het matige spel van PSV. Laat jullie Ajacieden eerst eens kijken naar het voetbal van jullie, wat ook zeker niet goed is de afgelopen tijd. Tegen Vitesse leek het de tweede helft wel een gatenkaas, het is dat Vitesse het een paar keer niet goed uitspeelde. Daarnaast is PSV heel het seizoen redelijk constant geweest en laten gewoon nauwelijks punten liggen. Ben benieuwd naar de strijd om plek 2 tussen AZ en Ajax. PSV kampioen dit seizoen.
Sinds Ten Hag er is, is het voetbal niet om aan te gluren. Eindeloos wachten en denken dat het doelpunt wel valt, die valt gewoon niet en dan loop je achter de feiten aan. Onder Keizer begon het voetbal weer ergens op te lijken. Keizer gewoon ontzettend veel pech gehad. Ik weet bijna zeker dat wanneer Keizer nog voor de groep stond dat we nu nog gewoon 5 punten achter PSV zouden staan. Vd Sar kan zijn conclusie trekken aan het eind van het seizoen, hij mag zijn spullen pakken. Proberen op de knietjes Bosz terug te halen. Hij kon het niet vinden met Bergkamp en co, die zijn allemaal vertrokken, dus ik zie Peter graag terugkomen.

Kluivert verkopen, hij denkt dat hij al Mbappé is
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Pipa wrote:Kluivert verkopen, hij denkt dat hij al Mbappé is
De man van 160 miljoen :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Beide Ajax en PSV zijn niet om aan te gluren qua spel. Maar PSV zit de winnaarsmentaliteit er gewoon wel in en bij Ajax zie je in veel gevallen de arrogantie van we winnen dit wel terug, zoals hier al genoemd is. Maar het voetbal van beiden is niet van hoogstaand niveau.

Ik denk juist, dat wanneer AZ vanaf het begin op dit niveau bezig was, dat zij op 1 hadden gestaan. Ben benieuwd naar AZ tegen Feyenoord en PSV de komende weken (mochten beide clubs het zelfde niveau houden).
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Broken Balance wrote:Beide Ajax en PSV zijn niet om aan te gluren qua spel. Maar PSV zit de winnaarsmentaliteit er gewoon wel in en bij Ajax zie je in veel gevallen de arrogantie van we winnen dit wel terug, zoals hier al genoemd is. Maar het voetbal van beiden is niet van hoogstaand niveau.

Ik denk juist, dat wanneer AZ vanaf het begin op dit niveau bezig was, dat zij op 1 hadden gestaan. Ben benieuwd naar AZ tegen Feyenoord en PSV de komende weken (mochten beide clubs het zelfde niveau houden).
Feyenoord gaat waarschijnlijk helemaal weggespeeld worden. Die wedstrijd tegen PSV is lastig te voorspellen. Van de Brom tegen een topclub is meestal niet zo'n succes. De laatste paar jaar zag ik AZ-uit altijd als een lastige horde, maar inmiddels hebben we er al 3 jaar met 2-4 gewonnen. Ik zou in ieder geval tekenen voor die uitslag. Ben allang blij dat die wedstrijd op dit moment niet zo cruciaal is voor het winnen van de titel. Puntverlies in Alkmaar is namelijk niet ondenkbaar
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 23 hours ago
AZ tien keer beter in vorm dan Feyenoord, maar die hebben het traditioneel altijd lastig tegen ons( überhaupt de traditionele top drie).

Ach, als we 1 van de 2 onderlinge wedstrijden mogen winnen, doe dan maar die van 22 april. xd
V
Hardtraxxer
91 posts member since 2013
last seen 18 minutes ago
Wat ze bovenin de competitie doen, interesseert me vrij weinig, maar wij zijn ein-de-lijk van plek 18 af :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
How, tering. Zit zowaar een Sparta fan hier op het forum. xd

Groetjes van de nieuwe rode lantaarn drager.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Hoop echt dat Roda d'r uit vliegt, man man man.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Na de playoffs afgelopen seizoen kan ik me dat goed voorstellen. Dat was ook al zo armoedig. Zie het dit seizoen ook niet meer goed komen eerlijk gezegd.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Niet alleen daarom, speelt natuurlijk wel mee want waren we toch wéér dichtbij.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 46 minutes ago
Agjoh, na dit weekend staat Twente weer onderaan. :P Als wij, Heracles, tenminste ons werk goed doen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:Agjoh, na dit weekend staat Twente weer onderaan. :P Als wij, Heracles, tenminste ons werk goed doen.
Nein :mad:

Roda - Sparta gelijkspel en Twente winnen aub.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Als jullie je vervelen, dit artikel is genieten: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/er ... ~a4351963/

Voor ons (de jongens uit de provincie) was dit natuurlijk al langer bekend haha. Mooi om te zien dat de randstedelingen het nu ook inzien. :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is gewoon een PSV fan hoor die schrijver. Lees je ook wel terug in hoe hij het geschreven heeft.

Dat PSV meer presteert sinds 2000 (komt PSV ook wel heel goed uit dat er gerekend wordt vanaf 2000) is bekend, maar Ajax is nog vele malen groter en ook een stuk constanter dan alle andere clubs. Kan me de laatste keer dat ze 3e of slechter werden niet eens meer herinneren.

En dat Amsterdam niet de voetbalhoofdstad is van Nederland is volgens mij voor iedereen wel duidelijk, aangezien Rotterdam 3 clubs heeft die in de Eredivisie spelen.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Daveytl wrote:Is gewoon een PSV fan hoor die schrijver. Lees je ook wel terug in hoe hij het geschreven heeft.

Dat PSV meer presteert sinds 2000 (komt PSV ook wel heel goed uit dat er gerekend wordt vanaf 2000) is bekend, maar Ajax is nog vele malen groter en ook een stuk constanter dan alle andere clubs. Kan me de laatste keer dat ze 3e of slechter werden niet eens meer herinneren.

En dat Amsterdam niet de voetbalhoofdstad is van Nederland is volgens mij voor iedereen wel duidelijk, aangezien Rotterdam 3 clubs heeft die in de Eredivisie spelen.
:corn: :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Brabant de gjekste gjezellig friet eten begjaaien en aanrijjen op de carnaVALwageuh.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 13 days ago
D'n deef jonge godnondeju wa denkte nou
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ja ons mam die hier langs mijne zit zei al waar zedde gij toch mee bezig. Ik zeg wablief, houdoe he kom op zeg das echt zund he da ons mam zo reageert op mijn bericht. Wat een koekwaus.
Ben subiet aangereden.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Admin edit: weg
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Admin edit: weg
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Alm1ghty wrote:
Chris Two wrote:mafkezen
Hebbie t iig niet van een vreemde, knul.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 59 minutes ago
Maar weer on-topic heren :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Okees