Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat lag daaraan denk ik. Dat was natuurlijk ook wel wat unieks, waarbij het in mijn ogen zelfs dom was om daar niet voor te gaan.. Nu in de competitie wordt er veel te simpel en licht gedacht over tegenstanders heb ik soms het idee. Van "oh dat doen we wel ff" (ja arrogantie hoe je het wilt noemen). Ik word er iig een beetje simpel van hoe kampioenschappen Ajax zo vaak door de vingers glipt door dit soort wedstrijden.

Nu moet ik sowieso zeggen dat ik eigenlijk niet of nauwelijks meer kijk naar wedstrijden in de eredivisie, het niveau is zo dramatisch in veel gevallen dat ik het niet meer leuk vind om naar te kijken. Ik kijk veel meer buitenlandse wedstrijden in zn geheel dan Nederlandse wedstrijden en zelfs Ajax al nauwelijks meer buiten de klassieker en tegen PSV om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap oprecht niet dat Ajacieden klagen over het matige spel van PSV. Laat jullie Ajacieden eerst eens kijken naar het voetbal van jullie, wat ook zeker niet goed is de afgelopen tijd. Tegen Vitesse leek het de tweede helft wel een gatenkaas, het is dat Vitesse het een paar keer niet goed uitspeelde. Daarnaast is PSV heel het seizoen redelijk constant geweest en laten gewoon nauwelijks punten liggen. Ben benieuwd naar de strijd om plek 2 tussen AZ en Ajax. PSV kampioen dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Ik snap oprecht niet dat Ajacieden klagen over het matige spel van PSV. Laat jullie Ajacieden eerst eens kijken naar het voetbal van jullie, wat ook zeker niet goed is de afgelopen tijd. Tegen Vitesse leek het de tweede helft wel een gatenkaas, het is dat Vitesse het een paar keer niet goed uitspeelde. Daarnaast is PSV heel het seizoen redelijk constant geweest en laten gewoon nauwelijks punten liggen. Ben benieuwd naar de strijd om plek 2 tussen AZ en Ajax. PSV kampioen dit seizoen.

Sinds Ten Hag er is, is het voetbal niet om aan te gluren. Eindeloos wachten en denken dat het doelpunt wel valt, die valt gewoon niet en dan loop je achter de feiten aan. Onder Keizer begon het voetbal weer ergens op te lijken. Keizer gewoon ontzettend veel pech gehad. Ik weet bijna zeker dat wanneer Keizer nog voor de groep stond dat we nu nog gewoon 5 punten achter PSV zouden staan. Vd Sar kan zijn conclusie trekken aan het eind van het seizoen, hij mag zijn spullen pakken. Proberen op de knietjes Bosz terug te halen. Hij kon het niet vinden met Bergkamp en co, die zijn allemaal vertrokken, dus ik zie Peter graag terugkomen.

Kluivert verkopen, hij denkt dat hij al Mbappé is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Kluivert verkopen, hij denkt dat hij al Mbappé is


De man van 160 miljoen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beide Ajax en PSV zijn niet om aan te gluren qua spel. Maar PSV zit de winnaarsmentaliteit er gewoon wel in en bij Ajax zie je in veel gevallen de arrogantie van we winnen dit wel terug, zoals hier al genoemd is. Maar het voetbal van beiden is niet van hoogstaand niveau.

Ik denk juist, dat wanneer AZ vanaf het begin op dit niveau bezig was, dat zij op 1 hadden gestaan. Ben benieuwd naar AZ tegen Feyenoord en PSV de komende weken (mochten beide clubs het zelfde niveau houden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Beide Ajax en PSV zijn niet om aan te gluren qua spel. Maar PSV zit de winnaarsmentaliteit er gewoon wel in en bij Ajax zie je in veel gevallen de arrogantie van we winnen dit wel terug, zoals hier al genoemd is. Maar het voetbal van beiden is niet van hoogstaand niveau.

Ik denk juist, dat wanneer AZ vanaf het begin op dit niveau bezig was, dat zij op 1 hadden gestaan. Ben benieuwd naar AZ tegen Feyenoord en PSV de komende weken (mochten beide clubs het zelfde niveau houden).


Feyenoord gaat waarschijnlijk helemaal weggespeeld worden. Die wedstrijd tegen PSV is lastig te voorspellen. Van de Brom tegen een topclub is meestal niet zo'n succes. De laatste paar jaar zag ik AZ-uit altijd als een lastige horde, maar inmiddels hebben we er al 3 jaar met 2-4 gewonnen. Ik zou in ieder geval tekenen voor die uitslag. Ben allang blij dat die wedstrijd op dit moment niet zo cruciaal is voor het winnen van de titel. Puntverlies in Alkmaar is namelijk niet ondenkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AZ tien keer beter in vorm dan Feyenoord, maar die hebben het traditioneel altijd lastig tegen ons( überhaupt de traditionele top drie).

Ach, als we 1 van de 2 onderlinge wedstrijden mogen winnen, doe dan maar die van 22 april. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:16 
 
Hardtraxxer

Wat ze bovenin de competitie doen, interesseert me vrij weinig, maar wij zijn ein-de-lijk van plek 18 af :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

How, tering. Zit zowaar een Sparta fan hier op het forum. xd

Groetjes van de nieuwe rode lantaarn drager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop echt dat Roda d'r uit vliegt, man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de playoffs afgelopen seizoen kan ik me dat goed voorstellen. Dat was ook al zo armoedig. Zie het dit seizoen ook niet meer goed komen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alleen daarom, speelt natuurlijk wel mee want waren we toch wéér dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Agjoh, na dit weekend staat Twente weer onderaan. :P Als wij, Heracles, tenminste ons werk goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Agjoh, na dit weekend staat Twente weer onderaan. :P Als wij, Heracles, tenminste ons werk goed doen.


Nein :mad:

Roda - Sparta gelijkspel en Twente winnen aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:02 
 
Hardtraxx Elite

Als jullie je vervelen, dit artikel is genieten: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/er ... ~a4351963/

Voor ons (de jongens uit de provincie) was dit natuurlijk al langer bekend haha. Mooi om te zien dat de randstedelingen het nu ook inzien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon een PSV fan hoor die schrijver. Lees je ook wel terug in hoe hij het geschreven heeft.

Dat PSV meer presteert sinds 2000 (komt PSV ook wel heel goed uit dat er gerekend wordt vanaf 2000) is bekend, maar Ajax is nog vele malen groter en ook een stuk constanter dan alle andere clubs. Kan me de laatste keer dat ze 3e of slechter werden niet eens meer herinneren.

En dat Amsterdam niet de voetbalhoofdstad is van Nederland is volgens mij voor iedereen wel duidelijk, aangezien Rotterdam 3 clubs heeft die in de Eredivisie spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Is gewoon een PSV fan hoor die schrijver. Lees je ook wel terug in hoe hij het geschreven heeft.

Dat PSV meer presteert sinds 2000 (komt PSV ook wel heel goed uit dat er gerekend wordt vanaf 2000) is bekend, maar Ajax is nog vele malen groter en ook een stuk constanter dan alle andere clubs. Kan me de laatste keer dat ze 3e of slechter werden niet eens meer herinneren.

En dat Amsterdam niet de voetbalhoofdstad is van Nederland is volgens mij voor iedereen wel duidelijk, aangezien Rotterdam 3 clubs heeft die in de Eredivisie spelen.


:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brabant de gjekste gjezellig friet eten begjaaien en aanrijjen op de carnaVALwageuh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D'n deef jonge godnondeju wa denkte nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ons mam die hier langs mijne zit zei al waar zedde gij toch mee bezig. Ik zeg wablief, houdoe he kom op zeg das echt zund he da ons mam zo reageert op mijn bericht. Wat een koekwaus.
Ben subiet aangereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Admin edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Admin edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Chris Two schreef:
mafkezen

Hebbie t iig niet van een vreemde, knul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maar weer on-topic heren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Okees
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic