Spelers deden een ereronde en werden uitgefloten door eigen supporters, toen werd opeens de muziek harder gezet haha.Thommy wrote:Zodra ze spelers uitschelden de muziek harder zetten?Die moet je me even uitleggen.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Aah oke, niet meegekregen aangezien dat de andere kant van het stadion is, maar verbaasd me niks met de supporters die daar zitten.
Wel respect trouwens dat Roda supporter onze spelers een staande ovatie gaven, maar helaas kopen we niks mee.
Sfeer zit er in ieder geval niet in daar haha, bij ons was de sfeer prima, tot op 't moment van de 1-1 helaas.
Sfeer zit er in ieder geval niet in daar haha, bij ons was de sfeer prima, tot op 't moment van de 1-1 helaas.
Als je al 3-4 seizoenen meedoet om niet te degraderen, zelfs een jaar Jupiler League, en er komt ook geen verbetering in gaat dat inderdaad ten koste van de sfeer. De eerste jaren dat ik naar Roda ging(rond 2010) merkte je dat er veel meer sfeer was en je verwachtte toen ook dat Roda iedere thuiswedstrijd zou winnen of tegen de topploegen goed spel liet zien.
Daarbij was het spel zondag zo belabberd, icm de spanning dat sfeer maken er voor de meeste niet meer in zat. Dat is normaal toch wel een stuk beter.
Daarbij was het spel zondag zo belabberd, icm de spanning dat sfeer maken er voor de meeste niet meer in zat. Dat is normaal toch wel een stuk beter.
Concept Programma bekend en gelukkig speelt Feyenoord niet thuis tijdens Decibel, Q-Base en Rebirth maar wel tijdens Qlimax en VWAB

Gelukkig speelt Vitesse niet thuis tijdens Qlimax en Hard Bass 
Prima aanwinst voor PSV, die Hirving Lozano
En in de winterstop wilde hij niet naar Ajax omdat de Eredivisie "te laat niveau was" 
Bij Heracles gaan we straks gewoon 7 tegen 7 spelen denk ik. Iedereen pleit m. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Dat waren woorden uit de mond van de clubvoorzitter, moet niet alle geloven.Chroman wrote:En in de winterstop wilde hij niet naar Ajax omdat de Eredivisie "te laat niveau was"
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Heb hoge verwachtingen, benieuwd hoe snel hij zich aanpast.rakkietakkie wrote:Prima aanwinst voor PSV, die Hirving Lozano
Ik wacht het ff af, Pereiro werd ook met grote verwachtingen binnen gehaald.Hard4Us wrote:Heb hoge verwachtingen, benieuwd hoe snel hij zich aanpast.rakkietakkie wrote:Prima aanwinst voor PSV, die Hirving Lozano
Snap de grap nietklapstoel wrote:https://imgur.com/2HatrlK
Grap van Feyenoord supporters
Staat erboven uitgelegd. Roma fans waren al berichten aan het plaatsen op de instagram van Karsdorp met teksten als Welcome to Roma. En nu zijn Feyenoord fans dat gaan doen op de instagram van El Sharaawy met Welcome to Feyenoord.
Alsof het bij Heracles nog niet hard genoeg gaat... Twente wil Pelupessy... De laatste hoop op een redelijk seizoen. Heel zuur dit.
Twente pakt alles af van clubs uit de omgeving. PEC Zwolle & Heracles Almelo. Weg met die club! Of niet dan?
Vaak komen ze toch bij ons uit de jeugd (zoals Pelupessy), niet meer dan terechtRowanyt1309 wrote:Twente pakt alles af van clubs uit de omgeving. PEC Zwolle & Heracles Almelo. Weg met die club! Of niet dan?
Of speel beter als club, dan hebben ze een rede om te blijven.Rowanyt1309 wrote:Twente pakt alles af van clubs uit de omgeving. PEC Zwolle & Heracles Almelo. Weg met die club! Of niet dan?
Haha zo erg is het nou ook weer niet. Dit hele verhaal is ook al weer gaan liggen volgens mij.Steffnov wrote:Vaak komen ze toch bij ons uit de jeugd (zoals Pelupessy), niet meer dan terechtRowanyt1309 wrote:Twente pakt alles af van clubs uit de omgeving. PEC Zwolle & Heracles Almelo. Weg met die club! Of niet dan?
Pelupessy blijft hopelijk nog fftjes bij ons.
Zo zwaar kut dit. Echt sneu. Was echt een leuk ventje. En een prachtige voetballer in wording. Het bericht laat wel doorschemeren dat wakker worden nog niet zo zeker is. Pfff...
Geen woorden voor. Met tranen in m'n ogen gezeten