Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Heftig nieuws dit. Stond aan het begin van een mooie carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch verdomme triest nieuws.. Had niet gedacht dat het nog zo kut zou aflopen na de "goede" berichten na het hele voorval. Bijna jankend het bericht en alle steunbetuigingen van over de hele wereld gelezen vanmiddag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Zo ontzettend triest voor Appie. Als we de dokters moeten geloven is niet alleen zijn carrière voorbij, maar ook zo wat zijn leven. Toen ze zolang aan het reanimeren waren, dacht ik al dat het foute boel zou zijn.

Nummer 34 vastzetten voor Appie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat het triest is en het is natuurlijk best ernstig zoveel schade. Maar ik vind al die reacties op Facebook dus echt een beetje overdreven. Die man heeft pas een paar wedstrijden voor Ajax gespeeld, hoe kan je daar nou een bepaalde band mee voelen... dit gebeurt bij zoveel mensen en daar is men toch ook niet verdrietig over? Daarnaast had het denk ik een stuk minder mensen geboeid als hij bij PEC Zwolle had gevoetbald.

Stel het had Deetox overkomen, begreep ik het al wat meer. Je luistert toch wel eens haar muziek en je hebt vast wat setjes van haar meegemaakt maar Nouri.. Het lijkt af en toe net een verplichting om 'verdrietig' te zijn terwijl je dat eigenlijk gewoon niet bent

Hopelijk voelen mensen zich niet offended maar dit moest even van mijn schouders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij werd gezien als een van de grootste talenten bij Ajax en misschien wel van Nederland. Jongen had een grote toekomst voor zich mits hij zich normaal was blijven gedragen. Dus geen dingen zoals El Ghazi en Kishna, maar hij kwam in interviews altijd heel nuchter en vrolijk over.

Ik snap je reactie verder niet zo. Waarom moet iemand per se 10 jaar voor een club spelen om er een band mee te krijgen.

Dat hij zijn carrière moet beëindigen is natuurlijk al heel erg, maar dat hij misschien niet eens meer op een normale manier deel kan nemen aan de maatschappij is misschien nog wel erger voor hem en voor zijn familie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja natuurlijk is het heel erg dat iemand zoiets overkomt. Wens hem ook het beste toe maar de sensatie eromheen vind ik gewoon overdreven. Dat is het hem alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouri werd inderdaad gezien als 1 vd grootste talenten van Ajax en van Nederland. Tevens was/is die ook al gewoon publieksliefhebber. Zelfs voordat die zn debuut maakte, scandeerde men al zijn naam. Dat zegt genoeg. Ook is het gewoon een jongen met een ontzettend goede mentaliteit en karakter. Dat zijn carriere nu al op zo'n manier ten einde moet komen zonder dat we echt van hem hebben kunnen genieten is gewoon diep en diep triest. Dat doet mij als Ajax fan zijnde toch wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja natuurlijk is het heel erg dat iemand zoiets overkomt. Wens hem ook het beste toe maar de sensatie eromheen vind ik gewoon overdreven. Dat is het hem alleen

Dat is wat je zelf al aangeeft ook deels doordat hij bij Ajax voetbalt. Als dit een speler van PEC Zwolle was overkomen was het landelijk nooit zo groot geworden.

Zou je een beetje moeten vergelijken tussen pak hem beet Deetox en een kleinere artiest. Deetox is een grotere dj dus komen daar meer reacties op waardoor het ook breder uitgemeten wordt dan wanneer een andere kleinere dj het overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja natuurlijk is het heel erg dat iemand zoiets overkomt. Wens hem ook het beste toe maar de sensatie eromheen vind ik gewoon overdreven. Dat is het hem alleen

Je bent niet verplicht eraan mee te doen he (gelukkig).

Ik vind het ook rot voor zo'n jongen en z'n familie enzo maar er wordt nu idd net gedaan of Johan Cruyf weer is overleden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit misschien nog wel erger dan Johan Cruyff...
20 jaar en dan leven als een kamerplantje. En het gaat er niet om of hij nou voor Ajax speelt of PEC Zwolle, die jongen was altijd vrolijk, altijd aan het dollen op het veld en tijdens interviews etc. Echt iemand die uitstraalde dat hij voetbalde voor zijn plezier. Hij is echt de laatste die je het gunde. Ik vind je reactie een beetje kortzichtig, Roy. Laat mensen even zelf bepalen hoe ze hierop reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mag iedereen ook best doen maar ik mag het zelf best overdreven vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zelf niet actief bent in de voetbalwereld dan snap ik dat je zo denkt, maar dan denk ik ook weer waar je je zo druk om maakt als je niet eens de context weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap enerzijds je reactie wel. Als een random Nederlander het overkomt, is er geen aandacht voor. Nu wel... ook omdat het op beeld staat.

Ergens heel sneu, talentvol zijn... en dan dit overkomen. Het zal je maar overkomen. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij, Heracles, spelen de eerste wedstrijd tegen Ajax. Dat kan wel eens een hele rare bijzondere wedstrijd worden.
Ik hoop dat het sfeerteam van Heracles iets prachtigs gaat doen voor hem en Ajax.

En ik hoop van harte dat die jongen nog wakker gaat worden met kwaliteit van leven. Normaal kunnen denken, praten en leven. Voetballen gaat er nooit inzitten. Maar helaas zal dat denk ik niet gaan gebeuren. Of er moet echt een godswonder gaan gebeuren.

Heb hier oprecht slecht van geslapen vannacht. Raar, ben helemaal geen Ajax-fan en kende die jongen niet goed. Maar hoe hij overkwam in interviews.. geweldig joch. En een prachtige speler in wording. Die schijntrap waarbij de verdediger op zn plaat gaat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 10:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat mag iedereen ook best doen maar ik mag het zelf best overdreven vinden


Als je zijn verhaal goed leest snap je het misschien meer. Puur omdat hij meer wordt uitgelicht in het nieuws, zijn verhaal in ieder geval. Komt het waarschijnlijk hard aan voor veel mensen. Er zijn meer bekendere voetballers geweest die ook zijn overleden aan hartaanvallen op het veld, en die zijn niet zo uitgelicht als Nouri, en hebben toen ook niet zo veel aandacht gekregen als hij nu krijgt.

Vooral omdat hij sinds kleins af aan al bij Ajax zit, er nooit heeft weg willen gaan ondanks aanboden van andere clubs, wou niet verhuurd worden want hij wou 100% voor zijn kans bij Ajax gaan. Daarom hield iedereen bij Ajax van hem, omdat hij een echt clubhart had. Heeft al sinds NL onder 15 voor Oranje gespeeld en was daarnaast een enorm goed mens. Tegen zijn familie en anderen, had zelf geen grote rijkdommen of huizen omdat hij alles in zijn familie stak, hij sliep blijkbaar nog gewoon bij zijn broer thuis op de kamer.

Kreeg door vertrek van Bosz en aanstelling van Keizer dan de beste kans om eindelijk basis te staan bij Ajax, gebeurt dit. En stopt niet alleen zijn droom/levensdoel van bij Ajax in de basis spelen, maar gelijk zijn hele leven.

Andere mensen worden niet zo uitgelicht als hem maar dit is zeker een goed iets om zo groot in het nieuws te hebben, nu mensen waarschijnlijk alleen maar meer bewust zijn van zulke dingen. Ook bij andere onbekendere mensen.

Ben zelf geen Ajacied maar door het uitgebreide verhaal omtrent hem kan ik me prima in die situatie plaatsen en die van zijn naasten hoe enorm deze klap is. En hoe dit bij andere families ook zo zou zijn. Dus het feit, het is te ver van huis dus het is allemaal maar overdreven/boeit me niet, gaat niet echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 10:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb zelf niks op social media gezet ofzo, doe nooit mee aan die ongein. Maar vind het wel oprecht heel heel heel erg en ik snap best dat mensen die Ajax en Nouri nog dieper hebben zitten wel wat kwijt willen op social media. Indirect hopen ze mss ook dat het de mensen om Nouri heen dat soort berichten opvangen en daardoor steun voelen ofzo.

Voor mij doet het feit dat het een groot talent was voor Ajax er ook helemaal niet toe, maar dat een jongen met een prachtige toekomst en leven voor zich uit het niets veranderd in een kasplantje (waarschijnlijk). Bovendien was het een enorm symphatieke en beleefde jongen met een echt Ajax hart (wat de mensen natuurlijk ook enorm aanspreekt), dus om te zeggen dat het allemaal overdreven is vind ik een beetje onpasselijk.

En je Deetox vergelijking kan ook de kast in, want ik hou zowel van Ajax en Nouri als van hardstyle en Deetox en ik vind dit echt vele malen erger en verdrietiger.

Edit: Ja dus wat BB ook zo'n beetje zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze uitleg heldert al wat meer op. Maarja, ik ben gewoon zo'n iemand die denkt: voor iedereen die dit overkomt is het triest. Een karakter van iemand ofzo vind ik zelf niet zo relevant. Maar ik snap wel dat veel mensen wel zo denken en snap de ophef nu wat meer na jullie uitleg :thumbup:

Tuurlijk is dit erger dan Deetox maar bedoelde meer als zij ook veel schade opgelopen zou hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Deze uitleg heldert al wat meer op. Maarja, ik ben gewoon zo'n iemand die denkt: voor iedereen die dit overkomt is het triest. Een karakter van iemand ofzo vind ik zelf niet zo relevant. Maar ik snap wel dat veel mensen wel zo denken en snap de ophef nu wat meer na jullie uitleg :thumbup:

Tuurlijk is dit erger dan Deetox maar bedoelde meer als zij ook veel schade opgelopen zou hebben


Werkt vast goed wanneer je een vriendin zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 11:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dus je vindt het net zo erg dat iemand als Nouri (sympathiek, vrolijk, beleefd, oprecht etc.) iets ergs overkomt dan iemand die z'n hele leven een klootzak is en 0 respect, beleefdheid of sympathie voor andere mensen heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dus je vindt het net zo erg dat iemand als Nouri (sympathiek, vrolijk, beleefd, oprecht etc.) iets ergs overkomt dan iemand die z'n hele leven een klootzak is en 0 respect, beleefdheid of sympathie voor andere mensen heeft?

Nu pak je de uitersten er ook wel even bij...

Mja ik stop met deze discussie. Denk er toch iets anders over dan jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Pommer schreef:
Dus je vindt het net zo erg dat iemand als Nouri (sympathiek, vrolijk, beleefd, oprecht etc.) iets ergs overkomt dan iemand die z'n hele leven een klootzak is en 0 respect, beleefdheid of sympathie voor andere mensen heeft?

Nu pak je de uitersten er ook wel even bij...

Mja ik stop met deze discussie. Denk er toch iets anders over dan jullie


Je rent nu dus gewoon weg voor iets waar Pommer gelijk in heeft... beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nouri was echt een koning, voor vele jongens uit de buurt ook een held. Wat hij al had bereikt op zo'n jonge leeftijd is iets waarvan menig kan dromen. Aanvoerder van je land van alle jeugdelftallen, aanvoerder van je club maar bovendien een voorbeeld voor Amsterdam west.

Voor hem ging ik vaak naar Jong Ajax.
:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Als een random Nederlander het overkomt, is er geen aandacht voor.


En random Nederlander noemen, dit is 1 van de grootste talenten van Ajax en misschien wel van Nederland, best logisch dat er zulke reacties op komen, vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
rakkietakkie schreef:
Als een random Nederlander het overkomt, is er geen aandacht voor.


En random Nederlander noemen, dit is 1 van de grootste talenten van Ajax en misschien wel van Nederland, best logisch dat er zulke reacties op komen, vind je niet?


Ja klopt... maar wat ik bedoel te zeggen is dat het ongeacht de voetbalclub... het wel nieuwswaardig is daardoor.

Had mijn achterbuurjongen van 20 dit tijdens een trapavondje op het grasveld tegenover dat gekregen, dan was het nooit zo in de media gekomen.

Terwijl het net zo erg is. Snap dat deze knul nog veel had kunnen betekenen voor Nederlandse voetbal en het is daarom ook zo jammer dat hij dat nooit kan door dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Natuurlijk komt het meer in het nieuwe omdat het gaat om een bekende Nederlander. Je vergeet dat heel veel mensen zich associeren met dit soort spelers, tegen hun opkijken en helden voor hun zijn.
Bij iedereen die Ajax hart heeft, komt dit gewoon keihard binnen. Je associeert je met de club en alles wat er binnen zit en dan gaat het niet om de eerste beste speler, maar eentje waar elke Ajax fan om schreeuwde afgelopen seizoen en het zou zijn seizoen worden.

Natuurlijk is het dieptriest bij iedereen die hetzelfde meemaakt, maar dit raakt gewoon veel meer mensen
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic