Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Unknown schreef:
Dat Ajax geen kampioen wordt lijkt soms nog belangrijker dan een feest voor je eigen club :x


Dit dus. Ik vond het overigens heel grappig dat zelfs de spelers van feyenoord nog zoveel met Ajax bezig waren, alsook de supporters en de supporters van PSV. zegt genoeg denk ik dan xd


Het aller Ajax natuurlijk!! Ach, dat de Feyenoord supporters het een paar keer inzetten kan ik wel begrijpen. 18 jaar lang vierkant uitgelachen door Ajax aanhang dus kan je best ff je grammetje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 18:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als Ajax supporters in die situatie zitten zouden ze het zelfde doen. Als hun er volgend jaar in de zelfde positie zouden zitten dan hoor je ze het zelfde zingen onder het motto van ja als hun het doen doen wij het ook.

Punt is gewoon, zoiets kan je verwachten. Denk je niet dat Lazio supporters voor Juventus juichen omdat Roma geen kampioen wordt? Of Leverkusen supporters juichen voor Dortmund zodat Bayern niet kampioen wordt?

Doodnormaal dit, dit heet rivaliteit. Clubs die minder rivaliteit hebben hoor je het niet bij. Ajax heeft rivaliteit met PSV, Feyenoord, Utrecht, ADO en in mindere mate bijvoorbeeld Zwolle en Twente. Dan ga je gewoon stemmen terug horen. Je hebt de meeste winsten op je naam, dan willen mensen je er vanaf stoten.

Denk je dat ik vreemd zou opkijken wanneer Heracles/Groningen supporters zouden lachen dat Twente net geen kampioen is geworden ipv Ajax oid?

Je hebt nou eenmaal altijd twee partijen in sport. De een wil graag dat de een wint, de ander wil dat de andere wint. Er is geen tussenkamp, daar zitten mensen die het voetbal en supporter zijn e.d. niet heel erg interesseren, je bent voor of tegen. Als Ajax kampioen was geworden denk je dan niet dat hun Feyenoord en PSV compleet de grond in zouden stampen als een kijk eens wat wij hebben gedaan.

En de partij van de winnaar zal altijd de ander naar beneden halen als een soort "ik zei het toch?". Dit is sport en rivaliteit, als je daar niet tegen kan moet je geen voetbalsupporter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Het feit ook dat ze in Amsterdam meteen denken dat wij als supporters alleen maar met hen bezig zijn zodra we een keer het 'Helemaal niets in Amsterdam' inzetten. Hooguit 5% van het hele kampioenschap van Feyenoord de afgelopen dagen werd zoiets gezongen. Bij PSV werd het 1 keer gezongen, na de wedstrijd. Feyenoord wint na 18 jaar een titel en dan is het mooi voor ze wanneer ze in een directe strijd met de grote rivaal aan het langste eind trekken en dat laat je dan even horen. Vooral als spelers als Schöne in de media weken van te voren roepen dat ze wel kampioen zouden worden en bijna wekelijks riepen dat het volgende week wel mis zou gaan, dan kun je zoiets helemaal verwachten. Willems was vorig seizoen ook keihard voor lul gezet na zijn zoveel procent kampioen uitspraak (kijk maar naar Mertens). Zulke arrogantie roept nu eenmaal iets op, en terecht.
Maar iemand die mij gaat dat Feyenoord of PSV die kampioen wordt continu met Ajax bezig is en niet hun eigen feestje viert, nee verre van xd
Ik vraag me echt af hoe mensen zo kunnen blijven denken dat de hele wereld om Ajax draait, zit soms echt met verbazing berichten op Facebook te lezen met wat voor grootheidswaanzin een aantal Ajax supporters te kampen hebben.

Kan mij het verrekken wanneer wij in een directe strijd met Feyenoord het kampioenschap verliezen en ze 'Helemaal niets in Eindhoven' zingen. Of dat Ajax supporters dat doen. Harde realiteit. Na het behalen van de EL Finale gingen de meeste reacties ook over het feit dat dit het kampioenschap van Feyenoord teniet ging doen en dat die kut 'lampies' dit niet konden en ga zo maar door. De rivaal even een sneer geven hoort er nu eenmaal bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 08:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Het feit ook dat ze in Amsterdam meteen denken dat wij als supporters alleen maar met hen bezig zijn zodra we een keer het 'Helemaal niets in Amsterdam' inzetten.


WZAWZE2e :corn:

Nee, even serieus. Om alsmaar te zeggen dat er alleen maar aan hun gedacht wordt :lol: . Net alsof die "joden" nooit bezig zijn met de "kakkerlakken" of "boertjes".

Overigens was het vorig jaar een twee strijd tussen PSV en AJAX en die verliezen ze op vermakelijke wijze voor 17 andere clubs. Grootspraak was er van beide clubs en eentje wordt er afgestraft. Overigens was die er dit jaar ook... en wederom... sfstraffing
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 15:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tjonge wist niet dat jullie boos werden. Zoals ik al zei vind ik het beide kanten op sneu, maar als dat het eerste is waar je aan denkt als je 1 minuut die schaal in je hand hebt en Ajax ook nog eens in de EL staat...

Maar goed, zinloze discussie dit.

Iemand die de play offs nog een beetje volgt? Hoop zelf dat Volendam of NAC terugkeren in de eredivisie, moeten alleen wel tegen elkaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Tjonge wist niet dat jullie boos werden. Zoals ik al zei vind ik het beide kanten op sneu, maar als dat het eerste is waar je aan denkt als je 1 minuut die schaal in je hand hebt en Ajax ook nog eens in de EL staat...

Maar goed, zinloze discussie dit.

Iemand die de play offs nog een beetje volgt? Hoop zelf dat Volendam of NAC terugkeren in de eredivisie, moeten alleen wel tegen elkaar xd

Ik ook, betekent dat NEC eruit vliegt. Worden nog (hopelijk) 4 spannende wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

UUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!

Wordt een eitje zaterdag de return :thumbup: Leuk dat goaltje nog van Haller :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Tjonge wist niet dat jullie boos werden. Zoals ik al zei vind ik het beide kanten op sneu, maar als dat het eerste is waar je aan denkt als je 1 minuut die schaal in je hand hebt en Ajax ook nog eens in de EL staat...

Maar goed, zinloze discussie dit.

Iemand die de play offs nog een beetje volgt? Hoop zelf dat Volendam of NAC terugkeren in de eredivisie, moeten alleen wel tegen elkaar xd

Tuurlijk, zit nu in ons schitterende stadionnetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop als Nijmegenaar gewoon dat NEC er in blijft, hoort imo toch wel beetje in de eredivisie thuis qua naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clubs met kunstgras mogen niet promoveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Clubs met kunstgras mogen niet promoveren.

Dan blijft er nog maar weinig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
chas1n schreef:
Clubs met kunstgras mogen niet promoveren.

Dan blijft er nog maar weinig over.

Zoals het nu is ja. Het is natuurlijk de bedoeling dat de maatregel teams aanspoort om weer 'gewoon' een grasmat te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zag het gisteren ook weer, hoe een bal op stuitert of juist stroopt als een speler de bal mee wil nemen. Ik hoop bij Roda binnenkort ook weer natuurgras te zien, echter kan dat deze zomer niet gebeuren aangezien er een concours met show & drum bands plaats vindt in het stadion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoop dat Cambuur en Emmen naar de eredivisie gaan.

Eindelijk eens een Drenthse club en Cambuuah imo een leuke ploeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je Emmen wel kan vergeten na gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Denk dat je Emmen wel kan vergeten na gister

Helaas wel. Typte dat voor ik de uitslag zag. Dan hoop ik alsnog Cambuur, en NEC mag er ook wel in blijven, dat is gewoon een Eredivisie club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onterecht verloren gisteren, zondag proberen vroeg te scoren uit bij Roda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Denk dat je Emmen wel kan vergeten na gister


Gelukkig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 23:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Onterecht verloren gisteren, zondag proberen vroeg te scoren uit bij Roda.


Ga jij dat proberen ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, het was weer eens net niet. Twee keer beter tegen een (onwaardige) Eredivisie club maar in de laatste minuut het afgelegd. De teleurstelling is nog aanwezig, maar ook zeker trots op de jongens.

Hoop echt dat Roda er tegen MVV uitvliegt, wat een ontzettende schijtclub is dat zeg. Geen sfeer, en zodra ze de spelers uitschelden de muziek harder zetten, triest zooitje. Maar gelukkig spelen ze over 5 jaar Champions League he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zodra ze spelers uitschelden de muziek harder zetten? :huh: Die moet je me even uitleggen.

Voor de rest wel met je eens. Hoop natuurlijk als Roda fan dat ze erin blijven maar wat ze zondag lieten zien was zelfs Jupiler League onwaardig. Nu gaat de spelersgroep ook nog eens het ontslag eisen van de trainer terwijl je voor zo een belangrijke wedstrijden staat.

Nou moet ik zeggen dat ik de reden, onvoldoende tactisch inzicht, wel begrijp aangezien het hele seizoen al onverklaarbare wissels worden doorgevoerd.

Maar ja, zoals wel vaker gebleken in de nacompetitie is Roda een kat met 9 levens, daar hebben we tegen Helmond alleen al 8 van gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zulke taferelen krijg je nou eenmaal wanneer je een geldschieter krijgt. Inter praktijken. Is het niet goed binnen een paar weken/maanden, dan weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen is hij al op non-actief gezet, dus de laatste 2 wedstrijden met de assistent op de bank verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ondertussen is hij al op non-actief gezet, dus de laatste 2 wedstrijden met de assistent op de bank verder.


Ongelooflijk de timing. Wat een pleurisclub, hoop dat ze degraderen. #SjaakSwart
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Huub Stevens moet nu de trainingen leiden. Met de wedstrijden heeft hij verder niets te maken.

Compleet onnozel beleid daar in Kerkrade.
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic