Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ein-de-lijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 22:13 
 
Hardtraxxer

Volgend jaar weer thuis winnen van Feyenoord! :D Vitesse bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag hebben Feyenoord en de supporters zich van de goede kant laten zien, en wat een fantastische club is het dan toch. Jezus het volkfeest in Rotterdam was bizar, ein-de-lijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bizar weekend dit, Feyenoord :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronde verder in de play-offs, Roda JC in de halve finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 15:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alle Feyenoorders gefeliciteerd :) Beetje sneu dat ze nog zoveel met Ajax bezig zijn nadat ze de titel hebben gewonnen (helemaal niets in Amsterdam etc.), vooral omdat Ajax gewoon de EL finale speelt :lol: Dan kun je beter helemaal niets in Eindhoven zingen. Maar goed, de meeste supporters gun ik het wel na al die jaren.

Ben nu wel erg benieuwd of dit een incident was of dat ze structureel om de titel mee gaan doen. Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden, maar ik verwacht het eerlijk gezegd van niet. De selectie is niet erg breed en we kunnen niet ontkennen dat het dit jaar allemaal wel enorm mee heeft gezeten (weinig blessures, curieuze doelpunten/beslissingen, vaak in de slotfase nog winnen etc.). Het zal ook liggen aan welke spelers er vertrekken en welke ervoor in de plaats komen. Jorgensen, Elia, Berghuis, Vilhena, Karsdorp, Kongolo en wellicht nog een paar anderen zijn toch moeilijk te vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Alle Feyenoorders gefeliciteerd :) Beetje sneu dat ze nog zoveel met Ajax bezig zijn nadat ze de titel hebben gewonnen (helemaal niets in Amsterdam etc.), vooral omdat Ajax gewoon de EL finale speelt :lol: Dan kun je beter helemaal niets in Eindhoven zingen. Maar goed, de meeste supporters gun ik het wel na al die jaren.


Klopt doen ze in Amsterdam nooit, met de rivaal bezig zijn:



Uiteindelijk hebben wij die Fruitschaal, hoe je het ook wend of keert het blijft een prijs, en hebben ze in Amsterdam op dit moment nog niks. Het hoort er nou eenmaal bij dat dat gezongen wordt, heb het tijdens de huldiging ook net 1 keer gehoord. Vind het meer hyprociet sneu gedoe om te doen alsof ze altijd met Ajax bezig zijn, terwijl het aan de andere kant net zo goed gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 17:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Andersom vind ik het net zo sneu, helemaal als je zelf helemaal niks bereikt hebt (zoals bij PSV laatst). En in bovenstaand video was het ook na een onderling duel dus dan is het begrijpelijk dat je de tegenstander erbij haalt, helemaal als het je aartsrivaal is. In het geval van zondag was het ook echt 5 minuten nadat ze de schaal hadden gekregen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Andersom vind ik het net zo sneu, helemaal als je zelf helemaal niks bereikt hebt (zoals bij PSV laatst). En in bovenstaand video was het ook na een onderling duel dus dan is het begrijpelijk dat je de tegenstander erbij haalt, helemaal als het je aartsrivaal is. In het geval van zondag was het ook echt 5 minuten nadat ze de schaal hadden gekregen >.<


Kan hier wederom net als de vorige keer niets meer aan toevoegen.

Wat ik wel kan toevoegen is dat ik het maximaal terecht vind dat ze kampioen zijn geworden, knappe prestatie om vanaf dag 1 bovenaan te staan, naast Feyenoord kan alleen Ajax dat zeggen, dus zo zie je maar wat voor knappe prestatie dat is :) Oh ook als een andere club dan Ajax het was geweest was het knap geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou nou nou...

Die ene prijs in Eindhoven... vernoemd maar jullie 14 is dus geen prijs? Wauw....

Okay eerlijk, schrale troost en zoethoudertje is het wel. Maar denk dat het meer gezongen wordt vanwege de arrogantie van bepaalde supporters. Diegene die hele jaar door roepen dat ze kampioen worden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is ook lekker elke supporter over 1 kam scheren. Zeg niet dat jij het doet, maar er zijn er velen die het wel doen en daar word ik zo moe van. En als je kampioen wordt, hou je lekker bezig met je eigen verdiende feestje. Dat Ajax geen kampioen wordt lijkt soms nog belangrijker dan een feest voor je eigen club :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Andersom vind ik het net zo sneu, helemaal als je zelf helemaal niks bereikt hebt (zoals bij PSV laatst). En in bovenstaand video was het ook na een onderling duel dus dan is het begrijpelijk dat je de tegenstander erbij haalt, helemaal als het je aartsrivaal is. In het geval van zondag was het ook echt 5 minuten nadat ze de schaal hadden gekregen >.<


Onze meest kansloze speler ook die het 'Helemaal niets in Amsterdam' inzet, Bilal :lol: . Als ie de 2:1 toentertijd gewoon had binnen gemaaid tegen Ajax, had ie meer recht van spreken gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook apart dat ik spelers van Feyenoord met die schaal zie zwaaien, waar ik letterlijk nooit van gehoord heb. El Hankouri etc, hebben die ook maar 1 minuut gespeeld? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 20:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gister was het weer (tot de 77e minuut) dramatisch, echt typerend voor dit seizoen. Heel blij dat het er nu op zit zodat we volgend seizoen weer met een schone lei kunnen beginnen. Hoop ook op wat frisse, nieuwe spelers op een aantal posities.

Ohja, gefeliciteerd Feyenoorders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik vind het ook apart dat ik spelers van Feyenoord met die schaal zie zwaaien, waar ik letterlijk nooit van gehoord heb. El Hankouri etc, hebben die ook maar 1 minuut gespeeld? xd


Meerdere keren al ingevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Jan Boskamp jouw pa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 23:01 
 
Hardtraxx Elite

Wat een hypocriet gelul van je Pommer. Ik verklaar me nader zodra ik op een PC ben ingelogd, maar dit moest ik toch ff kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 00:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat een hypocriet gelul van je Pommer. Ik verklaar me nader zodra ik op een PC ben ingelogd, maar dit moest ik toch ff kwijt.

Waarom hypocriet als ik het beide kanten op kansloos vind :lol: Maar ben benieuwd, leef je uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet eens zo'n heel groot voetballiefhebber, maar het grootste gemis is toch wel dat het seizoen is afgelopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En er verder op sportgebied weinig te beleven is deze zomer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Dat Ajax geen kampioen wordt lijkt soms nog belangrijker dan een feest voor je eigen club :x


Dit dus. Ik vond het overigens heel grappig dat zelfs de spelers van feyenoord nog zoveel met Ajax bezig waren, alsook de supporters en de supporters van PSV. zegt genoeg denk ik dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Unknown schreef:
Dat Ajax geen kampioen wordt lijkt soms nog belangrijker dan een feest voor je eigen club :x


Dit dus. Ik vond het overigens heel grappig dat zelfs de spelers van feyenoord nog zoveel met Ajax bezig waren, alsook de supporters en de supporters van PSV. zegt genoeg denk ik dan xd


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 17:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rivaliteit heet zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van die feyenoorders snap ik het ook wel, zij winnen, maar als psv zijnde :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Unknown schreef:
Dat Ajax geen kampioen wordt lijkt soms nog belangrijker dan een feest voor je eigen club :x


Dit dus. Ik vond het overigens heel grappig dat zelfs de spelers van feyenoord nog zoveel met Ajax bezig waren, alsook de supporters en de supporters van PSV. zegt genoeg denk ik dan xd


Ten eerste, dat is dus echt niet belangrijker, ben maar niet bang. Ten tweede, 'zoveel' valt ook wel mee zeg. Werd zondag 1x ingezet bij PSV... Het kan ook overdreven worden allemaal zeg...
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic