Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 16:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo mooi om te zien dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is serieus een van de slechtste wedstrijden van Feyenoord die ik ooit heb gezien.. En heb al wat erbarmelijke wedstrijden gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahahahhaah ja super mooi om te zien xdddddddddddddd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 00:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk leedvermaak vandaag :lol: Maar goed, ze zullen het volgende week ongetwijfeld alsnog binnen halen, dus uiteindelijk lachen zij het laatst. Maar was toch wel even genieten, die arrogantie waar ze Ajax altijd om verafschuwen maar zelf net zo hard aan mee deden de afgelopen week, keihard afgestraft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een heerlijk leedvermaak vandaag :lol: Maar goed, ze zullen het volgende week ongetwijfeld alsnog binnen halen, dus uiteindelijk lachen zij het laatst. Maar was toch wel even genieten, die arrogantie waar ze Ajax altijd om verafschuwen maar zelf net zo hard aan mee deden de afgelopen week, keihard afgestraft.


Dit, en volgende week wordt ook weer leuk. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een heerlijk leedvermaak vandaag :lol: Maar goed, ze zullen het volgende week ongetwijfeld alsnog binnen halen, dus uiteindelijk lachen zij het laatst. Maar was toch wel even genieten, die arrogantie waar ze Ajax altijd om verafschuwen maar zelf net zo hard aan mee deden de afgelopen week, keihard afgestraft.

Nou ja, ik gun het ze wel, maar volgende week tegen Heracles. Weliswaar in de Kuip, maar ik vind dat altijd een zeer lastige tegenstander, vooral als Armenteros, Kuwas en/of Darri op dreef is. Dat gecombineerd met de immense druk die er volgende week is zou het me niets verbazen als het alsnog mis gaat. Sowieso is op deze competitie geen peil te trekken. De nummers 14, 15, 16 en 17 winnen respectievelijk van de nummers 8, 11, 7 en 5. Dus ook voor mij wordt volgende week erg spannend met Roda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie het nog wel misgaan hoor voor Feyenoord. Heracles wil minimaal een punt behalen vanwege de playoffs om Europees voetbal. Tel daarbij op dat de druk nu nog vele malen groter is bij de spelers. Die hebben echt wel een mentale tik gekregen. Dan nog Vilhena die geschorst is.

Dan de andere wedstrijd W2 - Ajax. De Tilburgers spelen nergens meer voor, dus ik zie het wel gebeuren dat Ajax hier met een zakelijke 0-2 gaat winnen (al dan niet meer).

De bal is rond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 13:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja de druk is enorm, maar met de kuip erachter kan ik gewoon niet geloven dat het nog mis gaat. Het verschil tussen uit en thuis is op zulke momenten zo enorm, Ajax had het vorig jaar ook never nooit weggegeven als ze thuis tegen De Graafschap hadden gespeeld ipv andersom. Ach ja we zullen het zien, ik hoop dat ik het fout heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och wat een lol hadden alle Heracles supporters om mij heen zondag. Behalve ik.. Naast dat ik Feyenoord sinds kleins af aan al een bijzonder mooie club vind en ze echt de titel gun komt het voor ons zelf ook heel onhandig uit.

Door het 1-1 van Groningen moeten we nog 1 punt pakken om zeker te zijn van playoffs... En die moeten we dus in De Kuip gaan halen zondag. Kansloze missie nu denk ik. Als ze al kampioen waren geweest zat een "gekregen" gelijkspel er nog wel in. Nu ben je kanonnen-voer. Zul je zien dat Groningen bij onze buren weten te winnen en wij behoorlijk klop krijgen in De Kuip. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat beide een behoorlijke mentaliteit hebben. Maargoed je kan blijven speculeren nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het wordt in ieder geval een hele spannende voetbal zondag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 16:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hangt er maar net vanaf hoe snel Feyenoord die bevrijdende goal gaat maken. Stiekem hoop ik dat Heracles er één punt uit weet te slepen en Ajax 'gewoon' van Willem II wint, maar ga er eigenlijk vanuit dat Feyenoord kampioen wordt. Als dat niet gebeurt, wordt het in Rotterdam ook een groot slagveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als ze zich na afgelopen zondag niet kunnen gedragen wordt dat helemaal een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een heerlijk leedvermaak vandaag :lol: Maar goed, ze zullen het volgende week ongetwijfeld alsnog binnen halen, dus uiteindelijk lachen zij het laatst. Maar was toch wel even genieten, die arrogantie waar ze Ajax altijd om verafschuwen maar zelf net zo hard aan mee deden de afgelopen week, keihard afgestraft.


Exact dit, geen woord meer aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Hangt er maar net vanaf hoe snel Feyenoord die bevrijdende goal gaat maken. Stiekem hoop ik dat Heracles er één punt uit weet te slepen en Ajax 'gewoon' van Willem II wint, maar ga er eigenlijk vanuit dat Feyenoord kampioen wordt. Als dat niet gebeurt, wordt het in Rotterdam ook een groot slagveld.


Heel rotterdam gaat er aan.

Man wat heb ik gelachen gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de persconferentie van net met hans van breukelen wel geinig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De rivaal uit de play-offs gehouden en in de play-offs thuis na 0-2 achterstand alsnog met 4-2 (in 19 minuten tijd) gewonnen van Almere. Vrijdag uit naar Almere met 3 bussen en het karwei afmaken. Hopen op NEC de volgende ronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 15:33 
 
Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Dit is serieus een van de slechtste wedstrijden van Feyenoord die ik ooit heb gezien.. En heb al wat erbarmelijke wedstrijden gezien.

Met op 1 de 10-0 nederlaag tegen PSV >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
chas1n schreef:
Dit is serieus een van de slechtste wedstrijden van Feyenoord die ik ooit heb gezien.. En heb al wat erbarmelijke wedstrijden gezien.

Met op 1 de 10-0 nederlaag tegen PSV >.<


Sssssssssssssssttttttt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan vooral de Feyenoord supporters en ook de Ajax supporters veel succes vanmiddag. Enige dat ik hoop is dat Roda 15e blijft, maar ik vertrouw Sparta niet tegen Go Ahead en Roda zie ik zelf ook niet winnen van Vitesse. En die Play-Offs voor Promotie/Degradatie kunnen me ook gestolen worden, kapot spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht ook niet dat Feyenoord dit nog uit handen gaat geven. Ze spelen thuis, 50k man er achter. Ook al heeft Heracles nog veel om voor te spelen, verwacht ik gewoon dat Feyenoord kampioen wordt. Mochten ze het toch uit handen geven om wat voor manier dan ook, kunnen ze zichzelf wel echt voor de kop slaan. Ajax wint ook wel verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Feyenoorders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Gefeliciteerd Feyenoorders!


Ohja en ik hoop dat Heracles degradeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Gefeliciteerd Feyenoorders!

Het is ze erg gegund inderdaad :D. Nu Ajax nog de EL pakken en het feest is compleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Feyenoorders, dik en dik verdiend!
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic