Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steven, doe niet zo alsjeblieft. :kiss2: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een gezever altijd over of iets terecht is of niet, ten eerste boeit het geen ene fuck dus waarom zou je je er druk over maken. En ten tweede is aan het einde van de rit de kampioen altijd terecht, zij hebben de meeste punten gehaald, klaar. De voor - en nadelige momenten binnen een seizoen strepen zich meestal wel tegen elkaar af, naast het feit dat je altijd wel een beetje geluk moet hebben in het voetbal, wat je vaak ook afdwingt. Feyenoord heeft het vooral in de thuiswedstrijden fantastisch gedaan, terwijl Ajax het vooral aan het begin van het seizoen heeft laten afweten thuis tegen clubs als Roda en Willem ll. Door de lakse instelling toen en wellicht de Europese wedstrijden tussendoor hebben ze niet kunnen brengen wat Feyenoord wel bijna elke wedstrijd heeft gebracht. Dus als ajacied zijnde feliciteer ik Feyenoord gewoon met het verdiende kampioenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een gezever altijd over of iets terecht is of niet, ten eerste boeit het geen ene fuck dus waarom zou je je er druk over maken. En ten tweede is aan het einde van de rit de kampioen altijd terecht, zij hebben de meeste punten gehaald, klaar. De voor - en nadelige momenten binnen een seizoen strepen zich meestal wel tegen elkaar af, naast het feit dat je altijd wel een beetje geluk moet hebben in het voetbal, wat je vaak ook afdwingt. Feyenoord heeft het vooral in de thuiswedstrijden fantastisch gedaan, terwijl Ajax het vooral aan het begin van het seizoen heeft laten afweten thuis tegen clubs als Roda en Willem ll. Door de lakse instelling toen en wellicht de Europese wedstrijden tussendoor hebben ze niet kunnen brengen wat Feyenoord wel bijna elke wedstrijd heeft gebracht. Dus als ajacied zijnde feliciteer ik Feyenoord gewoon met het verdiende kampioenschap.

Amen, volledig eens hiermee.

Ik heb dit zelf gehad met de degradatie van Roda. De laatste wedstrijd moest gewonnen worden en Ajax zou wel even winnen van NEC en dan zou Roda de nacompetitie ingaan. Roda won inderdaad van GAE alleen Ajax speelt dan gelijk tegen NEC. Het wrange was dat Schöne en Cillessen, beide oud NEC, al hadden gezegd dat ze liever zien dat NEC in de eredivisie blijft dan Roda. Complot theorieën alom, maar als je na 34 wedstrijden de minste punten hebt, verdien je het ook niet om in de eredivisie te blijven.

Hetzelfde hierbij, als je meeste punten hebt, ben je de terechte kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, allemaal helemaal mooi en ben het eens met bovenstaande. Ik zeg ook niet dat ik het onterecht vind, want dat vind ik niet, dus daar zever ik niet over (@Pommer). Ik zeg dat als Ajax kampioen zou zijn geworden, ik dit gewoon terecht zou hebben gevonden (@Chas1n), en niet dat Feyenoord onterecht kampioen is omdat Vitesse een wanvertoning levert. Ze hebben het gewoon prima gedaan, daar heb ik alleen maar respect voor. Zeker omdat ik dit aan het begin van het seizoen niet had verwacht met deze selectie en altijd heb gezegd dat ze nog wel een steekje zouden laten vallen.

Ik vergelijk alleen de situatie van nu met die van Ajax vorig jaar. Die typische Ajax-'haat' bij clubs die opkomt wanneer je tegen desbetreffende speelt (de koploper in het algemeen) mis ik dit seizoen tegen Feyenoord. Met hierbij spelers van overige clubs die (vroegtijdig) aangeven dat ze hopen dat Feyenoord kampioen wordt. Heb je dat ooit over Ajax gehoord? Ik niet.

Maar blijkbaar trap ik tegen een aantal schenen met mijn kijk hierop. Da's jammer, want in mijn ogen breng ik het gewoon op een 'normale' manier, open voor discussie, op een forum, in een Eredivisietopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ik vergelijk alleen de situatie van nu met die van Ajax vorig jaar. Die typische Ajax-'haat' bij clubs die opkomt wanneer je tegen desbetreffende speelt (de koploper in het algemeen) mis ik dit seizoen tegen Feyenoord. Met hierbij spelers van overige clubs die (vroegtijdig) aangeven dat ze hopen dat Feyenoord kampioen wordt. Heb je dat ooit over Ajax gehoord? Ik niet.

Kijkende naar de supporters heeft dit vooral te maken met de ietwat arrogante 'wij zijn ajax, wij zijn de beste' houding. Ook merk ik in mijn eigen omgeving dat als Ajax op het punt staat kampioen te worden er opeens links en rechts vrienden en bekenden opduiken die voor Ajax zijn, terwijl je ze niet hoort als Ajax 2e of 3e staat, de zogenaamde successupporters. Bij Feyenoord en PSV is dit een heel stuk minder, althans uit eigen ervaring. Kan natuurlijk verschillen per regio.

Deze 'rivaliteit' van de supporters slaat ook over op de spelers, dus als de supporters wat vergevingsgezinder zijn voor Feyenoord zullen de spelers ook niet die extra boost krijgen, om alles voor een overwinning of een punt uit het vuur te slepen.

Nou wil ik als Roda supporter net zo goed dat er tegen Ajax en Feyenoord een leuk resultaat behaald wordt. Denk dat vooral de gunfactor nu meespeelt. Ajax en PSV hebben we sinds 2000 vaak genoeg met die schaal in handen zien staan dus een beetje afwisseling is dan fijn. Ook worden de Feyenoord fans als een van de trouwste van Nederland beschouwd, dus van successupporters is hier een stuk minder sprake, en ik heb ook weinig in de media gehoord van arrogantie van Feyenoord kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 10:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
STVK schreef:
Ik vergelijk alleen de situatie van nu met die van Ajax vorig jaar. Die typische Ajax-'haat' bij clubs die opkomt wanneer je tegen desbetreffende speelt (de koploper in het algemeen) mis ik dit seizoen tegen Feyenoord. Met hierbij spelers van overige clubs die (vroegtijdig) aangeven dat ze hopen dat Feyenoord kampioen wordt. Heb je dat ooit over Ajax gehoord? Ik niet.

Kijkende naar de supporters heeft dit vooral te maken met de ietwat arrogante 'wij zijn ajax, wij zijn de beste' houding. Ook merk ik in mijn eigen omgeving dat als Ajax op het punt staat kampioen te worden er opeens links en rechts vrienden en bekenden opduiken die voor Ajax zijn, terwijl je ze niet hoort als Ajax 2e of 3e staat, de zogenaamde successupporters. Bij Feyenoord en PSV is dit een heel stuk minder, althans uit eigen ervaring. Kan natuurlijk verschillen per regio.

Hier gaat het dus al fout. Omdat een aantal een 'grote bek' hebben is blijkbaar elke Ajax supporter arrogant? Als Ajax slecht speelt en terecht verliest ben ik niet de beroerdste om dat toe te geven. Ik schreeuw ook niet direct van de daken dat we 'wel even van PSV' gaan winnen, dat we gingen verliezen was ik al bang voor. Zelfde verhaal geldt eigenlijk over die successupporters. Natuurlijk zijn er genoeg van, maar om dan maar weer te schreeuwen dat Ajax alleen maar successupporters kent, slaat ook weer kant noch wal.

Verder Feyenoord helaas terecht kampioen, van harte :thumbup: Zoals Bosz al aangaf in de eerste wedstrijden van het eerste seizoenshelft te veel punten verspeeld (Willem II, Roda), dan wel of niet door het introduceren van de nieuwe speelstijl. Heb dit seizoen in ieder geval weer kunnen genieten van het voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat elke Ajax supporter zo is, maar dat er door deze groep personen, dus de successupporters, de mensen die je alleen hoort als Ajax bovenaan staat, de gunfactor voor Ajax zeer laag tot nihil is. In mijn omgeving zijn er ook zeker Ajax supporters die normaal doen, en altijd Ajax supporten. Maakt niet uit of de ploeg ver op kop staat of op een 3e plek zonder uitzicht op de landstitel.

Ook over de arrogantie, het grootste deel van de supporters zullen dat niet zijn, maar ik heb wel het idee, dus uit eigen ervaring, dat dit bij Ajax groter is dan bij PSV of Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Omdat een aantal een 'grote bek' hebben is blijkbaar elke Ajax supporter arrogant?

Niet elke ajax supporter is arrogant idd, maar het is wel het algemene imago wat kleeft aan de ajax-supporter. Daar kunnen de supporters die wel normaal doen, niet zo makkelijk verandering in brengen.

Net als vorig seizoen, toen ajax de titel verspeelde met die 1-1 tegen de graafschap. In 9 stadions werd de gelijkmaker van de graafschap met gejuich ontvangen, door supporters van 17 verschillende clubs. Mocht psv of feyenoord of welke andere club dan ook die titel op eenzelfde manier verspelen, zal er nooit een gelijksoortige reactie komen vanuit de achterban van andere clubs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat wat Norther zegt.... plus de instelling van bepaalde spelers en de uitspraken.

Neem Kluivert jr. nou met z'n interview. Die roept echt een shitload aan reacties op zich af met z'n uitspraak. En die zal er altijd mee geconfronteerd worden.

Idem voor Klaassen die zei "na dit weekend staan wij bovenaan" of iets dergelijks... sorry hoor, maar dit soort arrogantie vind ik zwaar overdreven en hoeft niet.

Okay, Willems was vorig jaar ook zo, maar kreeg gelijk. Keur ik ook niet goed....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol:

Wat moeten die jongens dan zeggen? 'Feyenoord, gefeliciteerd met het kampioenschap, wij verliezen volgende week wel' of 'Feyenoord zal helaas niet meer verliezen dus wij worden geen kampioen'. Het zijn toch topsporters, die willen allemaal maar één ding en dat is winnen. Kan het ze niet kwalijk nemen dat ze zulke uitspraken doen. Voor iedereen die geen Ajax fan is wordt het dan weer direct bestempeld als arrogant en dan direct weer wijzen dat iedere Ajax supporter, of een deel ervan, ook arrogant is.

Dit was nou juist precies het punt wat ik wilde maken, maar goed. Heb hierboven m'n zegje gedaan en ga er hierna ook niet meer moeite in steken, vind het jammer dat het zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit verschil in stellig zeggen "volgende week staan we bovenaan", of wat genuanceerder "we blijven erin geloven en we gaan er vol voor".

Of zoals kluivert zegt: 'Zolang ik bij Ajax speel, verliezen we nooit meer van PSV en Feyenoord. Geloof mij maar. Bij dezen, hè. Let maar op. Noteer het, hè. Ik maak geen grapjes.' Pure arrogantie om zoiets op deze manier te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Er zit verschil in stellig zeggen "volgende week staan we bovenaan", of wat genuanceerder "we blijven erin geloven en we gaan er vol voor".

Of zoals kluivert zegt: 'Zolang ik bij Ajax speel, verliezen we nooit meer van PSV en Feyenoord. Geloof mij maar. Bij dezen, hè. Let maar op. Noteer het, hè. Ik maak geen grapjes.' Pure arrogantie om zoiets op deze manier te zeggen.

Misschien weet Kluivert wel meer, en is die na dit seizoen weg bij Ajax en komt die er ook niet meer terug. xd

Nee even zonder gekheid. Een beetje minder had wel gemogen. Hoevaak ik een goede vriend van me, PSV supporter, confronteer met de befaamde Dries Mertens uitspraak. Volgend seizoen, als Ajax verliest van PSV of Feyenoord, en die kans is toch aanzienlijk dat heel twitter en Facebook volstaat met memes ed. Dus heel handig zijn dat soort uitspraken niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat dus.... vooral wat menig ajacied (niet allemaal) gebruikt.
"Liever arrogant dan afgunstig"... ook zo lekker dubbel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 12:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Er zit verschil in stellig zeggen "volgende week staan we bovenaan", of wat genuanceerder "we blijven erin geloven en we gaan er vol voor".

Of zoals kluivert zegt: 'Zolang ik bij Ajax speel, verliezen we nooit meer van PSV en Feyenoord. Geloof mij maar. Bij dezen, hè. Let maar op. Noteer het, hè. Ik maak geen grapjes.' Pure arrogantie om zoiets op deze manier te zeggen.


Precies, men krijgt hier niet voor niets mediatraining voor.

Dat is gewoon een dom iets om te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen al die leus WZAWZDB.
En je bus bestickeren voordat je uberhaupt kampioen bent, kleine dingen waardoor mensen gewoon een hekel aan je krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Alleen al die leus WZAWZDB.
En je bus bestickeren voordat je uberhaupt kampioen bent, kleine dingen waardoor mensen gewoon een hekel aan je krijgen.


Dat het een leus is oke, maar elke club roept wel iets in die trend om zijn club te supporten. Niet zo letterlijk als Ajax maar toch.

Dat voorbarig roepen dat je kampioen bent doen wel meer clubs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Alleen al die leus WZAWZDB.
En je bus bestickeren voordat je uberhaupt kampioen bent, kleine dingen waardoor mensen gewoon een hekel aan je krijgen.


Dat het een leus is oke, maar elke club roept wel iets in die trend om zijn club te supporten. Niet zo letterlijk als Ajax maar toch.

Dat voorbarig roepen dat je kampioen bent doen wel meer clubs.

"Dit was de kampioenswedstrijd", Dries Mertens.

Hoe mooi dat PSV dat jaar geen kampioen werd. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Alleen al die leus WZAWZDB.
En je bus bestickeren voordat je uberhaupt kampioen bent, kleine dingen waardoor mensen gewoon een hekel aan je krijgen.

Dat heet voorbereiden. Net als PSV in de bekerfinale toen ze verloren van AZ. Toen stond het podium en dergelijke al klaar met PSV gefeliciteerd met de KNVB beker.
Feyenoord over het gehele seizoen verdiend kampioen geworden. Ik vind die PSV fans sowieso een grap. Ze genoten zo erg dat Ajax uitgeschakeld is voor de kampioensrace terwijl zij het zo ontzettend slecht hebben gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Basshunterzz schreef:
Alleen al die leus WZAWZDB.
En je bus bestickeren voordat je uberhaupt kampioen bent, kleine dingen waardoor mensen gewoon een hekel aan je krijgen.

Dat heet voorbereiden. Net als PSV in de bekerfinale toen ze verloren van AZ. Toen stond het podium en dergelijke al klaar met PSV gefeliciteerd met de KNVB beker.
Feyenoord over het gehele seizoen verdiend kampioen geworden. Ik vind die PSV fans sowieso een grap. Ze genoten zo erg dat Ajax uitgeschakeld is voor de kampioensrace terwijl zij het zo ontzettend slecht hebben gedaan


Hoezo mogen wij dan niet genieten? PSV heeft het sowieso slecht gedaan dit seizoen. Maar heb toch liever Feyenoord kampioen dan Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reden dat PSV zo slecht doet is ook wel de "gemakszucht". Vorig jaar had je nog wel een Schaars die z'n muil opentrok en de boel op scherp zette... dit jaar lijkt iedereen het wel welletjes te vinden met elkaar. Ook van "doen we wel effe, we zijn 2 jaar kampioen" straalt er soms van af....

Blammage in de CL tegen Rostov. In de Beker tegen Sparta en dan nog tal van wedstrijden waar we het lieten liggen. Hadden we die 2 recente gelijke spelen niet gehad (eerlijk, Ado en Twente hadden we gewoon uit moeten spelen met gemak) dan was nu het gat met Ajax 2 punten geweest en was plek 2 nog in zicht.

Ik zie Ajax niet 2x verliezen (kan natuurlijk wel) maar plek 3 is dus eindstation. Verwacht daardoor ook wel een leegloop in de selectie (Zoet, Arias, Moreno, Willems, Guardado.... en misschien nog.wat andere geen huur meer op Van Ginkel, S. de Jong, Zinchenko) Hoop dat ze V. Ginkel kopen, prima speler en dan De Wijs terug halen. En verder, orienteren op nieuwe defensie en versterken... en eventueel die Larson van halen van Heerenveen.

En natuurlijk Hendrikx, Bergwijn en Koopmans wat meer de kans geven, jongens met geweldige mentaliteit... alleen te weinig basis/inval. (Maar wat wil je met overvolle fitte selectie en dubbele plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Basshunterzz schreef:
Alleen al die leus WZAWZDB.
En je bus bestickeren voordat je uberhaupt kampioen bent, kleine dingen waardoor mensen gewoon een hekel aan je krijgen.

Dat heet voorbereiden. Net als PSV in de bekerfinale toen ze verloren van AZ. Toen stond het podium en dergelijke al klaar met PSV gefeliciteerd met de KNVB beker.
Feyenoord over het gehele seizoen verdiend kampioen geworden. Ik vind die PSV fans sowieso een grap. Ze genoten zo erg dat Ajax uitgeschakeld is voor de kampioensrace terwijl zij het zo ontzettend slecht hebben gedaan


Het is ook schandalig dat we juichen nadat we ajax van een titel af hebben gehouden.
Iedere PSV supporter weet dat we zelf ook een ongelofelijk ruk seizoen hebben gedraaid. Maar dat gejank van al die Ajacieden omdat we aan het einde van wedstrijd 30 seconden 'Helemaal niet in Amsterdam' hebben gezongen en blij waren met deze overwinning wordt ik ook aardig beu. Maar ik zie het maar als frustratie.

Ik geloof er overigens ook geen klap van dat Ajacieden in een omgekeerd scenario stilletjes naar huis waren gegaan, dat hadden we net zo goed nog weken aan moeten horen. En niet meer dan logisch ook, dat hoort er nu eenmaal bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ajaksieden


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#choke part 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je zal maar kaartje gekocht hebben voor € 7000,- en dan dit te zien krijgen xd
Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic