Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 19:25 

Kraak... Piep...

Leuk dat je het nog eens aanhaalt.

Maar er was hier allang de conclusie getrokken dat de ME prima rede had om daar binnen te vallen, ze deden het alleen op het verkeerde moment (na of voor de wedstrijd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 15:08 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Gelukkig had Twente wel een goed imago in de rest van Nederland. Nooit problemen. :x

Begrijp niet echt waarop je doelt? Ik ga al 5 jaar naar alle wedstrijden van Twente zowel uit als thuis, en maak bijna nooit gezeik mee.
Daarintegen wordt je behandeld bij stadions alsof je de grootste crimineel bent. Tegen Ado uit dit jaar heb ik zelfs mijn schoenen uit moeten trekken tijdens het fouilleren.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:22 

Hardtraxx Veteran

LeDuif schreef:
Parvuz schreef:
Gelukkig had Twente wel een goed imago in de rest van Nederland. Nooit problemen. :x

Begrijp niet echt waarop je doelt? Ik ga al 5 jaar naar alle wedstrijden van Twente zowel uit als thuis, en maak bijna nooit gezeik mee.
Daarintegen wordt je behandeld bij stadions alsof je de grootste crimineel bent. Tegen Ado uit dit jaar heb ik zelfs mijn schoenen uit moeten trekken tijdens het fouilleren.. :x

Nouja, de boel "oplichten" en voor de gek houden heeft ze niet echt in een goed daglicht gezet. Nu met die lompe gemeente steun zijn ze de best gesubsidieerde coffeeshop van Nederland. :x Nee overdreven natuurlijk. Met een beetje leedvermaak als Heracles supporter zijnde.

Vind overigens wel dat ze het heel knap doen dit seizoen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 19:33 

Hardtraxx Elite

Wat vinden jullie dan van het scenario dat er 0,1% kans bestaat dat er 3 Nederlandse clubs in de CL kunnen komen dit jaar haha!

Persoonlijk vind ik het echt een grap, maar zou wel een keer lachen zijn. Moet Feyenoord (mits kampioen) dan voorrondes spelen?

Ik acht de kans best aanwezig dat Ajax nog 3e kan worden dit seizoen aangezien ze gewoon gaan verliezen van ons (PSV) :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 10:19 

Kraak... Piep...

Wanneer Ajax de Europa League wint gaat PSV sowieso naar de voorronde en Feyenoord naar de CL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 12:22 

Hardtraxx Veteran

NEC :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 02:11 

Hardtraxx Elite

Lekker middagje in Eindhoven gehad. Blij met de overwinning. Sfeer was in het begin ver te zoeken. Daarna ging het wel. Gelukkig geen Feyenoord tunes gehoord in het stadion.

En dan nog die rookbom... Ik stond er vlakbij op vak U waar ook 1 bom werd afgestoken. Vond het wel wat hebben en ook wel lomp hoeveel rook er vrij kwam. Als je dan achteraf hoort dat er mensen serieuze klachten hebben gekregen is dit toch wel een smetje. Van mij mogen ze aangepakt worden, ook al zijn het mn mede-supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 08:41 

Hardtraxx Veteran

Zag er wel vet uit inderdaad maar als het merendeel er last van heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:02 

Hardtraxx Elite

Vanaf 10u al.op.Stratum bij Lempke, mooie warm-up ri de pot van die dag. Beetje bier, beetje pyro... je kent dat wel

Zou eigenlijk Vak.A zitten maar hele wedstrijd op Oost gestaan. Mooi als je connecties hebt haha.. verder prima pot, aggresief spel en qua sfeer was ie ook.wel goed te doen. En dan.tsja, die rookbom..

Statement maken naar stadionverboden en er zo 10 meer bijkrijgen... maar goed, mooi om te zien (zegt meteen iets over de controles)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:26 

Kraak... Piep...

rakkietakkie schreef:
Vanaf 10u al.op.Stratum bij Lempke, mooie warm-up ri de pot van die dag. Beetje bier, beetje pyro... je kent dat wel

Zou eigenlijk Vak.A zitten maar hele wedstrijd op Oost gestaan. Mooi als je connecties hebt haha.. verder prima pot, aggresief spel en qua sfeer was ie ook.wel goed te doen. En dan.tsja, die rookbom..

Statement maken naar stadionverboden en er zo 10 meer bijkrijgen... maar goed, mooi om te zien (zegt meteen iets over de controles)

Balr hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:32 

Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Wat vinden jullie dan van het scenario dat er 0,1% kans bestaat dat er 3 Nederlandse clubs in de CL kunnen komen dit jaar haha!

Persoonlijk vind ik het echt een grap, maar zou wel een keer lachen zijn. Moet Feyenoord (mits kampioen) dan voorrondes spelen?

Ik acht de kans best aanwezig dat Ajax nog 3e kan worden dit seizoen aangezien ze gewoon gaan verliezen van ons (PSV) :P.

1. Ajax wordt geen derde want ze staan 3 (4 ivm doelsaldo) punten voor op PSV en ik zie ze nou geen twee keer verliezen. Maar goed, mocht Ajax twee keer verliezen en PSV dik winnen dan is alles mogelijk.
2. Dat scenario is prachtig maar wellicht niet reëel haha, wel met beide benen op de grond blijven staan. Dan zou Ajax de Europa leauge moeten winnen én derde moeten worden.

Weet iemand wat er dan gebeurt als Ajax de EL wint en gewoon 2e wordt? Gaat die voorronde CL dan naar PSV?

Verder gefeliciteerd aan alle Feyenoord fans. Al vind ik dat als Ajax kampioen zou worden dit meer dan terecht zou zijn geweest. Op de een of andere manier wordt het Feyenoord wel heel makkelijk gemaakt. Eagles die een wanvertoning neerzetten kort naar de klassieker, Vitesse die weken goed presteren en wel degelijk een moeilijke speler op papier zijn maar nu plots met hun hoofd in de bekerfinale zitten terwijl ze een kampioensfeestje van de koploper kunnen verpesten (dat is toch het mooiste wat er is?!), Kramer 90' uit bij NEC, Kramer 90+8 tegen Utrecht.. Allemaal excuses, maar toch haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:36 

Kraak... Piep...

STVK schreef:
Hard4Us schreef:

1. Ajax wordt geen derde want ze staan 3 (4 ivm doelsaldo) punten voor op PSV en ik zie ze nou geen twee keer verliezen. Maar goed, mocht Ajax twee keer verliezen en PSV dik winnen dan is alles mogelijk.
2. Dat scenario is prachtig maar wellicht niet reëel haha, wel met beide benen op de grond blijven staan. Dan zou Ajax de Europa leauge moeten winnen én derde moeten worden.

Weet iemand wat er dan gebeurt als Ajax de EL wint en gewoon 2e wordt? Gaat die voorronde CL dan naar PSV?

Verder gefeliciteerd aan alle Feyenoord fans. Al vind ik dat als Ajax kampioen zou worden dit meer dan terecht zou zijn geweest. Op de een of andere manier wordt het Feyenoord wel heel makkelijk gemaakt. Eagles die een wanvertoning neerzetten kort naar de klassieker, Vitesse die weken goed presteren en wel degelijk een moeilijke speler op papier zijn maar nu plots met hun hoofd in de bekerfinale zitten terwijl ze een kampioensfeestje van de koploper kunnen verpesten (dat is toch het mooiste wat er is?!), Kramer 90' uit bij NEC, Kramer 90+8 tegen Utrecht.. Allemaal excuses, maar toch haha.

Ja dan gaat hij naar PSV.

En imo kan je dat statement niet maken. Ajax heeft ook zijn makkelijke wedstrijden gehad.
Feyenoord heeft over het seizoen veel beter gespeeld dan Ajax. Dat in de klassieker niet goed werd gespeeld is gewoon een momentopname. Je moet niet naar individuele wedstrijden kijken maar over het hele seizoen, daar speel je voor.

En over het hele seizoen heeft Feyenoord het gewoon beter gedaan, dat zie je ook in het doelsaldo wel terug. Ajax heeft gewoon een dipje gehad wat ze duur is komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:45 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:

Yup, dan schuift de voorronde CL ticket gewoon een plekje door, dus Ajax hoeft echt geen 3e te worden om dit scenario waar te maken. Het komt alleen uit als Ajax de EL wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:50 

Hardtraxx Elite

Volgens mij schuift die dan niet door. Stond laatst wat over op NOS.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:50 

Hardtraxx Elite

@BB

Helemaal waar, maar als je dat vergelijkt met de strijd die tegen Ajax geleverd wordt dit seizoen vind ik dit echt een lachertje. Vitesse gister was gewoon lachwekkend, dramatisch en onprofessioneel. Een beetje voetballer met een sporthart wil toch gewoon winnen van de koploper?! Het is echt alsof iedereen er vrede mee heeft dat Feyenoord weer een keer kampioen wordt heb ik het idee.. Dat vind ik gewoon jammer, zeker als je ziet dat Ajax sinds de winterstop gewoon steengoed presteert (KNVB-beker niet meegerekend..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:51 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Lekker middagje in Eindhoven gehad. Blij met de overwinning. Sfeer was in het begin ver te zoeken. Daarna ging het wel. Gelukkig geen Feyenoord tunes gehoord in het stadion.

En dan nog die rookbom... Ik stond er vlakbij op vak U waar ook 1 bom werd afgestoken. Vond het wel wat hebben en ook wel lomp hoeveel rook er vrij kwam. Als je dan achteraf hoort dat er mensen serieuze klachten hebben gekregen is dit toch wel een smetje. Van mij mogen ze aangepakt worden, ook al zijn het mn mede-supporters.

Geen Feyenoord tunes? Na het eerste doelpunt heb ik toch een Feyenoord tune gehoord

Ik stond zo'n 5 meter van een rookbom af, op T. Nooit verwacht dat die dingen zo hard konden gaan, zag op een gegeven moment helemaal niks meer. Wel gelachen om gasten die ineens totaal zwart waren en ja, die konden er zelf ook om lachen :D

Leuk voor een keer, helaas zijn de gevolgen wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:53 

Hardtraxx Veteran

I stand corrected. Ajax kan Feyenoord op die manier nog eens hard naaien ook zeg, nu ik dat zo lees :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
I stand corrected. Ajax kan Feyenoord op die manier nog eens hard naaien ook zeg, nu ik dat zo lees :lol:

Citaat:
Als Ajax echter kampioen wordt, zal de UEFA het CL-ticket gebruiken om ’de balans tussen de landen op de toegangslijst te behouden’.

Welke balans :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:15 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:

Dat blijkt dan weer bullshit te zijn:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=303245
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:45 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Steffnov schreef:

Dat blijkt dan weer bullshit te zijn:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=303245

Mooi man, 100 bronnen die geen idee hebben waar ze over praten. Zou het eigenlijk sowieso onzin vinden dat Nederland in de praktijk geen "extra" plek krijgt bij EL winst van Ajax, die "slechts" een upgrade krijgen in principe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:49 

Kraak... Piep...

STVK schreef:
@BB

Helemaal waar, maar als je dat vergelijkt met de strijd die tegen Ajax geleverd wordt dit seizoen vind ik dit echt een lachertje. Vitesse gister was gewoon lachwekkend, dramatisch en onprofessioneel. Een beetje voetballer met een sporthart wil toch gewoon winnen van de koploper?! Het is echt alsof iedereen er vrede mee heeft dat Feyenoord weer een keer kampioen wordt heb ik het idee.. Dat vind ik gewoon jammer, zeker als je ziet dat Ajax sinds de winterstop gewoon steengoed presteert (KNVB-beker niet meegerekend..)

Ach ja waarom zou je als Ajacied blij worden dat Feyenoord kampioen wordt, waarom zou een Feyenoorder blij zijn met Ajax als kampioen.

Imo heeft Feyenoord het gewoon beter gedaan over het hele seizoen. Ik vind nog steeds dat je geen vergelijking in wedstrijden kan maken. Ajax heeft ook wedstrijden gehad tegen teams die amper strijd leverde en waarbij ze toch verloren. Zoals tegen Twente toen bij die hands van Viergever. In de eerste klassieker van dit seizoen had Feyenoord ook moeten winnen, toen speelde ze veel beter dan Ajax.

Feyenoord heeft misschien een mindere 2e seizoenshelft gehad maar waren in de 1e veel beter dan Ajax.

Als je kampioen wilt worden moet je elke wedstrijd, slechte tegenstander of niet, gewoon strijd leveren en winnen. Ook wanneer je wel of niet in Europa speelt.

Dus dit gebruiken als excuus dat Feyenoord kampioen is geworden vind ik een beetje kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 19:09 

Hardtraxx Veteran

Het was toch gewoon aan alles te merken dat die lelijke club uit Ernep geen enkele moeite deed om Feyenoord maar een strobreedte in de weg te lopen. Neemt niet weg dat als Feyenoord kampioen wordt zij echt de uiterst terechte kampioen zijn, vanaf dag 1 bovenaan is echt heel erg knap, dus alle credits naar Feyenoord toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 22:02 

Kraak... Piep...

Wat heeft Vitesse nou te winnen door expres slecht te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 23:22 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:

Dat je dit uit je strot krijgt, hou toch op zeg. Feyenoord volledig op eigen kracht kampioen geworden. Met afstand beste doelsaldo, levert de topscorer van de eredivisie en is nog ongeslagen thuis dit seizoen. En dan beweren dat het kampioenschap niet terecht is, omdat Vitesse een wanvertoning levert tegen ze :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 00:07 

Hardtraxx Veteran

Al speelde Vitesse hun beste wedstrijd van het seizoen, die zouden echt niet van Feyenoord gaan winnen hoor. Vooral zonder Van Wolfswinkel, wat een wisselvallig elftal.
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic