Hard4Us schreef:
Watching football is not a crime.
Ik praat het niet goed wat er in Vak P gebeurd, maar als zij toch lekker een snuifje willen nemen tijdens de wedstrijd, laat ze dat lekker doen. Dat er gehandeld wordt, tjah, dat wordt overal, en dat wordt aangepakt... Om dat nu met zoveel ME en politie met geweren te moeten doen, lijkt mij een beetje overdreven.
Maar goed, als voetbalsupporter wordt je de laatste tijd toch al behandeld als een crimineel, mensen die zeggen dat het niet zo is, kom alsjeblieft met argumenten. Want die heb je niet, omdat je er zelf nooit bij bent. Dan heb ik het vooral over de uitwedstrijden.
EDIT: Het combi beleid heeft gefaald.
Dit dus.
Tegenwoordig is het niet meer normaal. Je komt er aan, en die blikken van die beveiligers en politie is soms echt niet normaal. Als je op een vak staat en er lopen allemaal gasten van de ME naar binnen dan komt er op dat moment een agressieve sfeer. Leuk dat veel van jullie dit totaal niet snappen en je kunt hier echt een welles niettus van gaan maken maar dat schiet niet op.
De ME had dit anders aan moeten pakken en de rellen die er gekomen zijn hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Dan als reactie geven dat fouten maken menselijk is. Is dan drugs handelen ook een fout? Ja toch? Moet dan toch ook kunnen?
Kom op man, die conclusie's die hier getrokken worden over dat het hun eigen schuld is (VAK-P) dan ben je echt heel apart bezig en snap je volgens mij niet helemaal hoe het in elkaar zit.