Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:57 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wie heeft er een seizoenskaart en reist ook uitwedstrijden mee?

AWAYDAYS ARE THE BEST DAYS! (L)

Helmond Sport, thuis en uit, tot nu toe 3 wedstrijden gemist vanwege boekingen.

Netjes. Wel een leuke club dat Helmond. Hoop stiekem dat we jullie volgend jaar weer eens in de beker loten en dan maar eens uit naar Helmond. Ben daar nog nooit geweest namelijk.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:08 

Hardtraxx Addict

Al een jaar of 15 een seizoenkaart van sc Heerenveen, pak ongeveer 5 uitwedstrijdjes mee per seizoen, beetje afhankelijk van het spel en de mogelijkheden. "Hoogtijdagen" voor mij zijn al een paar jaar voorbij helaas, koester de warmste herinneringen aan de tijd van Sibon, Sulejmani, Pranjic omstreeks 2007/08 toen het spel onder Verbeek echt weergaloos was. Bekertje daarna gewonnen in 09 ook een hoogtepunt. Uiteraard ook leuke beginjaren daarvoor gehad met topspitsen als Allback, Huntelaar, Alves, etc.

Laatste 5+ jaar is het niet meer zo, dit seizoen is eigenlijk ook weer typisch met een ontzettend tegenvallende tweede seizoenshelft.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:16 

Hardtraxx Veteran

Faalhaas schreef:
Al een jaar of 15 een seizoenkaart van sc Heerenveen, pak ongeveer 5 uitwedstrijdjes mee per seizoen, beetje afhankelijk van het spel en de mogelijkheden. "Hoogtijdagen" voor mij zijn al een paar jaar voorbij helaas, koester de warmste herinneringen aan de tijd van Sibon, Sulejmani, Pranjic omstreeks 2007/08 toen het spel onder Verbeek echt weergaloos was. Bekertje daarna gewonnen in 09 ook een hoogtepunt. Uiteraard ook leuke beginjaren daarvoor gehad met topspitsen als Allback, Huntelaar, Alves, etc.

Laatste 5+ jaar is het niet meer zo, dit seizoen is eigenlijk ook weer typisch met een ontzettend tegenvallende tweede seizoenshelft.

Jammer van het 2e seizoenshelft inderdaad. Heerenveen begon echt goed aan het seizoen. Vooral uit bij Feyenoord vond ik het genieten hoe ze daar speelden met ontzettend veel lef en heerlijke goals. Jammer dat het dan weer zo achteruit kan gaan.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:10 

Hardtraxx Crew

Heb uiteraard ook nog een seizoenskaart bij Helmond Sport, en pak ook regelmatig een uitwedstrijdje mee.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:23 

Hardtraxx Elite

Volgend seizoen ook een seizoenskaart waarschijnlijk. Op SCC een uitkaart laten registreren. Was wel leuk om allereerste uitwedstrijd ooit te doen (Excelsior met Makkelie... mooi avondje)
Bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:25 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Wie heeft er een seizoenskaart en reist ook uitwedstrijden mee?

Yep pas verlengd voor mn 3e jaar en ook nog 1 bij Vv Katwijk
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 00:12 

Hardtraxx Elite

Ik ga eigenlijk alleen bijna alle uitwedstrijden van PSV. Ook Europees. Thuis wedstrijden (competitie) vind ik doodsaai als ik niet op Oost kan staan, en dus verplicht moet gaan zitten en me "gedragen". Over een aantal jaar pak ik sowieso een seizoenskaart, nu simpelweg nog teveel bezig met andere dingen in het weekend.

Bovendien zijn uitwedstrijden veel gezelliger, je ziet vaak dezelfde koppies, tijdens de bus/auto reis vloeit het bier rijkelijk en is het ontzettend gezellig en fanatiek. A.s. donderdag reizen we af naar Enschede, heel fijn uitvak, goed zicht. Alleen jammer genoeg weinig interactie met het thuispubliek.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 00:19 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Thuis wedstrijden (competitie) vind ik doodsaai als ik niet op Oost kan staan, en dus verplicht moet gaan zitten en me "gedragen". Over een aantal jaar pak ik sowieso een seizoenskaart, nu simpelweg nog teveel bezig met andere dingen in het weekend.

Snap dit wel. Als ik niet kan staan ga ik liever niet dan wel om eerlijk te zijn. :P
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:20 

Kraak... Piep...

Hard4Us schreef:
Ik ga eigenlijk alleen bijna alle uitwedstrijden van PSV. Ook Europees. Thuis wedstrijden (competitie) vind ik doodsaai als ik niet op Oost kan staan, en dus verplicht moet gaan zitten en me "gedragen". Over een aantal jaar pak ik sowieso een seizoenskaart, nu simpelweg nog teveel bezig met andere dingen in het weekend.

Bovendien zijn uitwedstrijden veel gezelliger, je ziet vaak dezelfde koppies, tijdens de bus/auto reis vloeit het bier rijkelijk en is het ontzettend gezellig en fanatiek. A.s. donderdag reizen we af naar Enschede, heel fijn uitvak, goed zicht. Alleen jammer genoeg weinig interactie met het thuispubliek.

Kom je om je team te supporten of vervelend te doen?
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 10:18 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Vind persoonlijk uitwedstrijden ook een stuk leuker als uitwedstrijden en bij PSV is de sfeer thuis sowieso drama toch? :P
Uitwedstrijden bij PSV zijn volgensmij dan wel weer een stuk leuker. Vooral als je de vaste mensen hebt.
Is dat Lighttown Madness eigenlijk nog wat?
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:44 

Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Vind persoonlijk uitwedstrijden ook een stuk leuker als uitwedstrijden
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 12:07 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:

Ik weet niet wat jij onder interactie verstaat, maar als jij denkt dat dat als debielen elkaars kop inslaan is, met schuim op de kaken en doorgesnoven luchtwegen... :lol: Het over en weer gaan van liederen is wel sfeervol.

Enige jammere vind ik de drooglegging mbt risico en europese wedstrijden... maarja, dan maar harder zuipen vooraf.

LM'07 en EFC (4e generatie) zijn.nog wel vrij actief. Trek zelf vaak op met de Sunflower Casuals (veelal oud PSV zuipsite). Mooi clubke... lekker sjengelen op Oost
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:09 

Hardtraxx Veteran

Oke. Die staantribune is sowieso al een stuk beter. Lekker sjengelen hahaha.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:22 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:

... Ik bedoel de liederen over en weer, hier en daar een kwetsend liedje tussen door etc. Vervelend doen kan bijna niet meer en ben ik ook eigenlijk niet meer van plan. Heb geleerd van sommige stomme dingen. Het enige wat je kan doen is een pilsje of pis naar het thuis/uit-vak gooien, nou dat moeten ze maar lekker doen, lig ik niet wakker van. Zo ook laatst bij GAE uit een vol bekertje bier over me heen gekregen. Daarna lekker m'n 1913 shirt laten zien (waar ze de hele pot al niet tegen konden blijkbaar) en wat leuke gebaren waardoor ze nog meer opgefokt raakte. Prachtig.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:24 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:

... Ik bedoel de liederen over en weer, hier en daar een kwetsend liedje tussen door etc. Vervelend doen kan bijna niet meer en ben ik ook eigenlijk niet meer van plan. Heb geleerd van sommige stomme dingen. Het enige wat je kan doen is een pilsje of pis naar het thuis/uit-vak gooien, nou dat moeten ze maar lekker doen, lig ik niet wakker van. Zo ook laatst bij GAE uit een vol bekertje bier over me heen gekregen. Daarna lekker m'n 1913 shirt laten zien (waar ze de hele pot al niet tegen konden blijkbaar) en wat leuke gebaren waardoor ze nog meer opgefokt raakte. Prachtig.

Wat een tokkievolk he?
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:25 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Hard4Us schreef:

Vind persoonlijk uitwedstrijden ook een stuk leuker als uitwedstrijden en bij PSV is de sfeer thuis sowieso drama toch? :P
Uitwedstrijden bij PSV zijn volgensmij dan wel weer een stuk leuker. Vooral als je de vaste mensen hebt.
Is dat Lighttown Madness eigenlijk nog wat?

Lighttown Madness is als sfeergroep zeker nog actief. Zie wel steeds minder gasten van een aantal jaren terug op de tribune. Een hoop nieuwe gezichten, maar dat maakt ook niet uit.

Verder heb je nog wat groepjes binnen de supporters. Ons groepje is niet zo heel bekend/berucht zoals EFC, maar we trekken vaak op met de groep die uit Gemert komt. Hangt ook regelmatig een spandoek op.
Bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:26 

Hardtraxx Elite

Haha, zie nu pas je PEC Zwolle Avatar, vandaar dat je het tokkie volk vindt xd
Bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:12 

Hardtraxx Veteran

Had de hoop dat Feyenoord het gister nog moeilijk zou krijgen, -zet tv aan-, -loopt weer weg-.

Maar helaas
Bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:09 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Klopt, dat heeft er mee te maken. Maar zeg nou eerlijk, het is ook echt apart volk daar.. Dat vind ik hetzelfde als PSV met Feyenoord vergelijken. PSV is de nette club en in Rotterdam zitten de Sjonnies.
Bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:56 

Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:
Had de hoop dat Ajax het gister nog moeilijk zou krijgen

:cool:
Bericht Geplaatst op 06 apr 2017 12:51 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Hard4Us schreef:

Klopt, dat heeft er mee te maken. Maar zeg nou eerlijk, het is ook echt apart volk daar.. Dat vind ik hetzelfde als PSV met Feyenoord vergelijken. PSV is de nette club en in Rotterdam zitten de Sjonnies.

Zeer zeker waar. Maar goed, bij iedere club heb je een paar rotte appels, bij de ene wat meer dan de ander :P. Al durf ik best kritiek te uiten op ons eigen publiek want er zitten toch wel een aantal calimero's tussen! Ook thuis is de sfeer gewoon vaak dramatisch. En dan doel ik op de competitie, waar voornamelijk de wat oudere garde nog op Oost zit. Begrijpelijk dat ze niet weg gaan daar, maar kom op, het is een sfeervak, maak dan ook wat sfeer.

Iedereen beleefd het op z'n eigen manier natuurlijk, maar om nu een "ultra" achtige supporter tegen te houden om op Oost te komen, ga dan lekker ergens anders staan/zitten...
Bericht Geplaatst op 07 apr 2017 00:10 

Hardtraxx Veteran

Wat was er aan de hand bij Twente?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2017 00:48 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Wat was er aan de hand bij Twente?

Rotzooi Godver. En veel te overdreven aanwezig politie. En domme schijt actie van de politie. Slechte communicatie van de stadion speaker en angstige stewards die je recht in de armen van de ME laat lopen. Uiteindelijk in de verdrukking na een charge van de ME op de grond terecht gekomen en overlopen door een paard.
Het begon al met de ME die aanwezig moest zijn schijnbaar IN vakp. Hoe roep je onnodige agressie op bij een 2-1 achterstand. Daar hadden ze steward ook neer kunnen zetten. ME hoort er buiten. En al helemaal als er geen aanleiding is. Drugs onderzoek oke maar er waren 12 bussen ME aanwezig. Zwaar overdreven. Genoeg niets vermoedende supporters die te grond raakte door agressieve ME'ers. Schandalige voor op gezette actie om agressie uit te lokken. Zo zonde van zo'n mooi eind.

En interactie genoeg met het uitvak. Sfeer voelde ouderwets aan als tijdens een Europa league wedstrijd. Tijdens achterstand nog harder de ploeg toe schreeuwen dan toen we voor stonden. Heerlijk.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2017 08:26 

Hardtraxx Veteran

Hoezo dom om het tijdens de wedstrijd te doen? Ben er mee eens dat het een rare gang van zaken was, maar op deze manier had je toch de meeste kans om zoveel mogelijk betrokkenen te pakken en waarschijnlijk zoveel mogelijk drugs.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2017 08:30 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
En altijd is de politie weer de boosdoener :lol: man man man, support mijn hele leven lang al FC Twente, vind de keuze van de politie om TIJDENS de wedstrijd actie te ondernemen erg dom, maar die rellen vind ik net zo debiel

Als je niet inziet dat de politie hier de schuldig aan was dan was je er er zeer zeker ook niet bij en zou ik op dat punt gewoon je mond houden. Rellen is nooit goed te praten maar de politie heeft er een handje van om supporters van fct uit te lokken om ze dan in een kwaad daglicht te zetten. En de burgemeester heeft nu een prima excuus om het home te sluiten. AZ thuis was ook al zo'n vieze naai streek.
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic