Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.
Ik noem het zelf nu Lokomotiv JC.
Oke. Ik ken die club niet.wrote:Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.![]()
Nee klopt, is ook Duits-Zwitsers-Russisch nu.wrote:Oke. Ik ken die club niet.wrote:Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.![]()
wrote:Nee klopt, is ook Duits-Zwitsers-Russisch nu.wrote:Oke. Ik ken die club niet.wrote:Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.![]()
Feyenoordwrote: Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Feyenoord en Melvinfr is voor Ajax niks van geloven als hij iets anders beweert.wrote:Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Dat dacht ik inderdaad al.wrote:Feyenoord en Melvinfr is voor Ajax niks van geloven als hij iets anders beweert.wrote:Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Optyfuh gauw.wrote:Feyenoord en Melvinfr is voor Ajax niks van geloven als hij iets anders beweert.wrote:Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Jup en jup.wrote:Wie heeft er een seizoenskaart en reist ook uitwedstrijden mee?
Lighttown Madness boy?wrote:Jup en jup.wrote:Wie heeft er een seizoenskaart en reist ook uitwedstrijden mee?
Geboren in Enschede?wrote:FC Twente; en dat als Limburger
Ohja dat is waar ook, toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd bestond dat nog nietwrote:
(Aan de andere kant, kunnen ze voor het eerst ooit daarover opscheppen op het internet/social media haha)
Altijd he... zin in 23 aprilwrote:PSV