Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.
Ik noem het zelf nu Lokomotiv JC.
Oke. Ik ken die club niet.Thommy wrote:Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.![]()
Nee klopt, is ook Duits-Zwitsers-Russisch nu.Rowanyt1309 wrote:Oke. Ik ken die club niet.Thommy wrote:Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.![]()
Thommy wrote:Nee klopt, is ook Duits-Zwitsers-Russisch nu.Rowanyt1309 wrote:Oke. Ik ken die club niet.Thommy wrote:Nee, het ligt aan de prestaties, niet per se aan de club.![]()
FeyenoordRowanyt1309 wrote: Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Feyenoord en Melvinfr is voor Ajax niks van geloven als hij iets anders beweert.Rowanyt1309 wrote:Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Dat dacht ik inderdaad al.Lennard95 wrote:Feyenoord en Melvinfr is voor Ajax niks van geloven als hij iets anders beweert.Rowanyt1309 wrote:Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Optyfuh gauw.Lennard95 wrote:Feyenoord en Melvinfr is voor Ajax niks van geloven als hij iets anders beweert.Rowanyt1309 wrote:Voor welke club zijn jullie hier allemaal?
Jup en jup.Rowanyt1309 wrote:Wie heeft er een seizoenskaart en reist ook uitwedstrijden mee?
Lighttown Madness boy?wootum wrote:Jup en jup.Rowanyt1309 wrote:Wie heeft er een seizoenskaart en reist ook uitwedstrijden mee?
Geboren in Enschede?Fantazoo wrote:FC Twente; en dat als Limburger
Ohja dat is waar ook, toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd bestond dat nog nietSjaakie P wrote:
(Aan de andere kant, kunnen ze voor het eerst ooit daarover opscheppen op het internet/social media haha)
Altijd he... zin in 23 aprilwootum wrote:PSV