Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 16:05 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Troeft Ajax toch alle Europese topclubs af door Traoré voor een jaar te huren. Wellicht dat het Nederlandse voetbal dit jaar weer eens wat potten kan breken in Europa :)

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 10:37 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Troeft Ajax toch alle Europese topclubs af door Traoré voor een jaar te huren. Wellicht dat het Nederlandse voetbal dit jaar weer eens wat potten kan breken in Europa :)

Gelukkig hebben we dit seizoen een infiltrant zitten bij jullie... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 19:42 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Fantazoo schreef:

Gelukkig hebben we dit seizoen een infiltrant zitten bij jullie... xd

Zelf geen Ajax-fan hoor, maar denk wel dat hij wat voor Ajax kan betekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:37 

Bierkoning

Dat Europese topclubs aftroeven zal wel meevallen :P Maar ben er wel erg blij mee. Hij is snel, balvaardig, doelgericht en draait makkelijk weg bij z'n tegenstander. Eindelijk een spits waar Ajax echt wat aan heeft. Ook Dolberg maakt een goeie indruk op me en is nog jong, dus daar kunnen we in de toekomst nog veel plezier aan beleven.

Overigens vind ik het niet helemaal terecht dat Tete nu het kind van de rekening is, hebben we eindelijk een goeie verdediger, wordt ie op de bank gezet. Hij kan denk ik ook prima in het centrum spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 13:09 

Hardtraxx Elite

Bartje Ramselaar bij onze club, heet hem van harte welkom, beasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 22:30 

Hardtraxx Crew

Hard4Us schreef:

Ben benieuwd hoe ver ie zich gaat ontwikkelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 12:39 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Hard4Us schreef:

Ben benieuwd hoe ver ie zich gaat ontwikkelen ^^

Zal in zijn eerste seizoen het moeten doen met invalbeurten denk ik.

Siem de Jong ook voor 99% zeker naar PSV volgens Rik Elfrink (PSV-Watcher).
Ik denk als Siem fit is, dat ie wel van waarde kan zijn voor ons PSV. Ook heerlijk die reacties op Facebook van de ajacieden, die hem een Kameleon noemen hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 17:38 

Hardtraxxer

Morgen om fucking 7:45 uit bed, maar hopelijk dan wel onze eerste 3 punten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 22:30 

Hardtraxx Veteran

Ajax :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 18:29 

Hardtraxx Veteran

Transferbeleid van Heracles laatste tijd. Gladon transfervrij ophalen, 1 jaar later voor 2 miljoen verkopen. Geld uitgeven doet Jan Smit niet graag maar als het om handelen gaat is Heracles erg sterk bezig.

Nu hopen dat er weer geschikte vervangers opstaan/komen. En benieuwd of Ilias Bel Hassani blijft of gaat. Toch wel echt een belangrijke speler voor ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 10:56 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/6867903/fb0cfa82/hansie_heeft_een_kek_stukje_techniek.html

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 12:43 

Hardtraxx Veteran

http://www.vi.nl/nieuws/klaassen-ajacie ... zetten.htm

Dit he kan ik nou echt niet begrijpen en daarom zou je idd een hekel aan Ajax kunnen krijgen.
Ik vraag mij af hoe je zo'n uitspraak durft te doen, je bent compleet weggevaagd door Rostov, maar willen Guidetti (dus ook Celta) te kijk zetten.
Nou weet wat ik denk dat Klaassen moet doen is zijn mond houden, want Celta is wel even 3 klasse beter dan dat fucking Rostov.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 13:29 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
http://www.vi.nl/nieuws/klaassen-ajacieden-zien-graag-dat-we-guidetti-te-kijk-zetten.htm

Dit he kan ik nou echt niet begrijpen en daarom zou je idd een hekel aan Ajax kunnen krijgen.
Ik vraag mij af hoe je zo'n uitspraak durft te doen, je bent compleet weggevaagd door Rostov, maar willen Guidetti (dus ook Celta) te kijk zetten.
Nou weet wat ik denk dat Klaassen moet doen is zijn mond houden, want Celta is wel even 3 klasse beter dan dat fucking Rostov.

Denk dat je moet leren lezen. Hij zegt niet dat Ajax Celta de Vigo te kijk gaat zetten. Hij zegt dat de fans dat wel zouden willen. De reden dat de fans dit willen is omdat Guidetti dit op zijn Instagram zet: https://www.instagram.com/p/BJkkUS6gO_p/
Er staat zelfs dit in het artikel: De middenvelder beseft dat bescheidenheid op zijn plaats is na de blamage op bezoek bij FK Rostov, dat woensdag met 4-1 won van Ajax in de laatste Champions League-voorronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 13:40 

Hardtraxx Veteran

Ik had altijd al een laag cijfer voor dit onderdeel van talen :( Excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 16:43 

Hardtraxx Veteran

Fijne week als Feyenoord fan zijnde :D . Heerlijk hoe er geknokt wordt voor iedere centimeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:31 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Fijne week als Feyenoord fan zijnde :D . Heerlijk hoe er geknokt wordt voor iedere centimeter.

Klopt, maar wel geflatteerd hoor. 1-0 of 1-1 had beter op zijn plaatst geweest. Ik ben voor Feyenoord maar sluit mijn ogen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:47 

Hardtraxx Veteran

Zeker onverdiend die 0-1 inderdaad. Eerste helft redelijk gelijk op, tweede helft PSV de betere. Al vond ik de 100% kansen van PSV ook wel meevallen. Mja zulke wedstrijden winnen, dan kan het dalijk echt nog iets moois worden :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 15:47 

Hardtraxx Veteran

Wat is die Dolberg toch een geweldige spits :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 16:36 

Hardtraxx Veteran

Ajax had het verdiend om te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 16:42 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Ehm wat? Meen je dit serieus? Ajax heeft 1 kans gehad en die maken ze af. Spel van Ajax was slecht, echt slecht, dieptepunten waren Traoré en Younes, die leden echt zo ongelooflijk veel balverlies. Eerst helft vond ik Feyenoord redelijk spelen en daar kwamen ook de kansen uit. Ajax had niet mogen klagen als het 2/3-0 bij rust was geweest.
Maar goed, zoals dat vaak gaat in het voetbal, kansen missen en dan de deksel op de neus krijgen. Feyenoord krijgt te weinig en Ajax te veel. Al vind ik dat geen enkel probleem, aangezien ik voor Ajax ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 17:07 

Hardtraxx Addict

Waarom kan Feyenoord nou nooit eens van Ajax winnen... wat een frustrerende klote wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 17:20 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Waarom kan Feyenoord nou nooit eens van Ajax winnen... wat een frustrerende klote wedstrijd.

Tsja de laatste jaren geeft in mijn ogen de individuele klasse steeds de doorslag. Als je zo'n Dolberg ziet die heel rustig en kalm blijft en die Basacikoglu die gewoon besluiteloos is als die veel tijd krijgt en daarom niet uit die 1 op 1 kans de juiste beslissing maakt geeft zoiets de doorslag. Dat is imo al jaren zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 18:56 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Ben je nog dronken ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 20:06 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 22:01 

Hardtraxx Veteran

Wat is Feyenoord weer prut om gegaan met de kansen, gvd. Die Dolberg, wat een klasbak zeg. Die speelt over een aantal jaar bij een topclub, da's duidelijk.
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic