Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 21:51 

Hardtraxx Veteran

Puur een mentaal spelletje, bovendien zou je ook gruwelijk mismanagement voeren als een degradatie je ondergang hoe dan ook betekent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 22:54 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Puur een mentaal spelletje, bovendien zou je ook gruwelijk mismanagement voeren als een degradatie je ondergang hoe dan ook betekent.

Helemaal mee eens. Ze hadden ook gewoon sportief kunnen degraderen als ze na de winterstop geen inhaalrace hadden gemaakt door bijvoorbeeld een langdurige blessure van Ziyech. Dan waren ze dus ook failliet gegaan als we Onno Jacobs moeten geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 00:08 

Hardtraxx Veteran

Jullie moeten niet vergeten dat veel van de gemaakte afspraken natuurlijk al gemaakt zijn aan het einde van het seizoen, toen al duidelijk was dat Twente niet sportief zou gaan degraderen. Daarnaast wist ben bij Twente de voorwaarden die gesteld zouden worden aan licentiebehoud, waar men dus aan heeft voldaan, dus er was ook realistisch rekening mee te houden. Als Twente nu opeens alsnog gedegradeerd zou worden, waarbij ik je graag herinner dat dat zelfs op dit moment niet eens een optie is die zich aan de reglementen houdt, dan moet men letterlijke alle gemaakte afspraken nogmaals herzien, die de KNVB oorspronkelijk als voorwaarde heeft gesteld, iets waar belanghebbenden ongetwijfeld erg veel zin aan hebben, die extra onderhandelingen wil iedereen toch graag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:10 

Hardtraxx Veteran

Fuck alles en iedereen, ik ben een vrolijk man vandaag : :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:12 

Hardtraxxer

JJAAAAAA WAT LEKKER ZEG!!!! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:13 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha wat zet de KNVB zichzelf voor schut. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:15 

Kraak... Piep...

YASSSSSSSSSSSSSSSS

Ik kan ook weer smakelijk lachen om die mensen die niet verder denken dan hun neus lang is en alleen schapig de media volgen.

Mensen die roepen, oh nou kan elke ploeg wel fraude plegen, je wordt toch niet gestraft.

Ohja op de 250,000+ aan boetes van de KNVB, FIFA e.d., 4 seizoenen geen Europees voetbal, 15 punten in vermindering in totaal en een complete inzakking van het beleid (gelukkig uiteindelijk) financieel plan e.d. wat voor veel meer gedoe zorgt dan men zelf ziet.

De straffen die zijn opgelegd aan het nieuwe bestuur wat niks fout heeft gedaan. En Munsterman en Van Der Laan en co, die het gedaan hebben, komen er mee weg. En dat terwijl die twee ook nog geld gingen eisen bij Twente, terwijl ze het zelf hebben verneukt.

Ja, er is fraude gepleegd, maar als je alle zaken op rij zet is Twente zat gestraft en heeft zichzelf vernieuwd, verbeterd en er bovenop gebouwd. Om dan gewoon door te kunnen als schone club na alle straffen is de goede beslissing.

Lekker roepen zonder dat je er verstand van hebt, ik moet vaker van Facebook afblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:16 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Hahahaha wat zet de KNVB zichzelf voor schut. :lol: :lol:

Dat zijn ze al jaren aan het doen though, ook buiten deze zaak om
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:23 

Hardtraxx Veteran

Belachelijk besluit, dit bevestigd gewoon dat je jaren lang alles en iedereen mag belazeren en daar niet zwaargestraft mee wegkomt. Ook lekker eerlijk tegenover andere clubs die wel alles volgens de regels doen.

Wel mooi voor de Twente supporters, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:26 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Belachelijk besluit, dit bevestigd gewoon dat je jaren lang alles en iedereen mag belazeren en daar niet zwaargestraft mee wegkomt. Ook lekker eerlijk tegenover andere clubs die wel alles volgens de regels doen.

Wel mooi voor de Twente supporters, dat wel.

Idd, als ze strikt waren geweest hadden ze hun in de winterstop eruit mogen knikkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:26 

Hardtraxx Veteran

Mooi voor de regio en de supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:29 

Hardtraxx Veteran

Was te verwachten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:31 

Hardtraxx Elite

KNVB het lachertje van de Eredivisie...

O wacht, al jaren natuurlijk. -.-

Neemt niet weg dat Twente verschrikkelijk goed weg komt met een boete van 180.000 euro. Eigenlijk hadden ze nog met -10 punten in mindering moeten beginnen. Maar gelukkig blijven ze voort bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:33 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:

Nee inderdaad, er zijn vooraf ook niet al puntenstraffen, boetes en uitsluiting van Europees voetbal (beetje nutteloos nu, maar toch) uitgedeeld. Daarnaast is in het decemberbesluit met Twente overeen gekomen dat wanneer er volledig afscheid zou worden genomen van "het oude Twente", de licentie zou worden behouden. Dan kun je niet als KNVB zijnde bij "nieuwe" overtredingen, die nog steeds gebaseerd zijn op het oude regime, op de eigen gemaakte voorwaarden terug komen. Dit heeft de beroepscommissie dan ook geoordeeld. Lees het anders nog na, zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:33 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Neemt niet weg dat Twente verschrikkelijk goed weg komt met een boete van 180.000 euro.

Banaan op het veld in 010; €100.000 boete. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:38 

Hardtraxx Veteran

Al het huilie huilie heeft voor zo'n enorme druk bij de KNVB gezorgd, dat de beroepscommissie 180 graden draait en anders concludeert dan de licentiecommissie & rechter. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 14:40 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daarnaast is in het decemberbesluit met Twente overeen gekomen dat wanneer er volledig afscheid zou worden genomen van "het oude Twente", de licentie zou worden behouden.

Daar ging het wat mij betreft al fout, dit hadden ze nooit overeen moeten komen. Zeker als het daarna nog steeds fout gaat (in april nogmaals waard voor puntenaftrek)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 15:11 

Kraak... Piep...

Al met al is het de schuld van de Rabobank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 15:15 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Steffnov schreef:
Daarnaast is in het decemberbesluit met Twente overeen gekomen dat wanneer er volledig afscheid zou worden genomen van "het oude Twente", de licentie zou worden behouden.

Daar ging het wat mij betreft al fout, dit hadden ze nooit overeen moeten komen. Zeker als het daarna nog steeds fout gaat (in april nogmaals waard voor puntenaftrek)...

Dat eerste kan ik het moeilijk mee oneens zijn, als de KNVB het had willen doen, hadden ze het toen moeten doen. Echter is in het decemberbesluit zwart op wit gezet dat wanneer Twente volledig afscheid zou nemen van het oude regime, de licentie behouden zou blijven. Dan moet je ze niet nogmaals gaan straffen op basis van zaken die onder het oude regime voor zijn gekomen. Als de ene partij een streep door het oude moet zetten, moet je als andere partij niet alsnog lekker doorgaan met straffen op basis daarvan (wat de beroepscommissie dus ook zo heeft beoordeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 15:38 

Kraak... Piep...

Echter moet je wel denken dat het strikt wezen tot een bepaald punt moet.

Als Twente de licentie zou verliezen en weer terug naar de amateurs moeten gaan, dan schiet de KNVB zichzelf in hun voet, niet echt bevorderend voor het Nederlandse voetbal. Kijk naar Duitsland, als een club daar in de problemen zit wordt hij geholpen, als een deel of persoon in de club een grove fout maakt, wordt de persoon gestraft (kijk maar naar die belastingontduiking van de oud manager van Bayern). Als een club te veel inkoopt en te weinig verkoopt, komt er een straf op het transferverbod en eventueel een boete.

Ik ben het eens dat er straffen moeten zijn voor zulke financiële wandaden. Maar dan zit ik meer te denken aan de desbetreffende spelers verplicht op non-actief zetten tot het is rechtgezet of direct ontslag van de genen die het hebben gedaan. Dus meer op de man of de tak richten. Zo raak je de desbetreffende mensen en de club wel maar het Nederlandse voetbal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 16:08 

Hardtraxx Veteran

Ach, aan alle Twente supporters trek je geen zak aan van dat kortzichtige volk in dit land.

Ik kan me nog goed herinneren hoe het ging toen wij in 2010 het stadion verkochten aan de gemeente... Dan zie je pas hoe erg de media iets kan beïnvloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 16:13 

Kraak... Piep...

Beetje laat maar voor dit seizoen denk ik dit.

01. PSV
02. Feyenoord
03. Ajax
04. Vitesse
05. AZ
06. NEC
07. Sparta
08. Heracles
09. ADO Den Haag
10. FC Utrecht
11. PEC Zwolle
12. FC Twente
13. FC Groningen
14. Heerenveen
15. Willem II
16. Excelsior
17. Roda JC
18. Go Ahead Eagles
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 19:14 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Beetje laat maar voor dit seizoen denk ik dit.

Utrecht en zeker Heerenveen gaan hoger eindigen.

Sparta, NEC en ADO lager.

Denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 10:57 

Hardtraxx Veteran

Mijn voorspelling:
01. PSV
02. Ajax
03. Feyenoord
04. AZ
05. Vitesse
06. FC Utrecht
07. Heerenveen
08. PEC Zwolle
09. Heracles
10. FC Groningen
11. FC TWente
12. ADO Den Haag
13. NEC
14. Excelsior
15. Sparta
16. Willem II
17. Roda JC
18. Go Ahead Eagles

Denk een wat minder seizoen voor Heracles. Al zou 9e nog prima zijn.
Wel mooi dat het weer is begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 10:55 

Hardtraxx Veteran

Troeft Ajax toch alle Europese topclubs af door Traoré voor een jaar te huren. Wellicht dat het Nederlandse voetbal dit jaar weer eens wat potten kan breken in Europa :)
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic