Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 10:35 

Hardtraxxer

Spannende tijden.. Ben er ook wel een beetje bang voor wat Twente betreft :cry: Maar ik denk wel dat we met jan Schutrups er iemand hebben zitten met verstand van zaken. Duidelijke taal en van wat ik er tot nu toe van gezien heb niet zo'n hoog pipo gehalte zoals we eerder bij Twente gezien hebben.

De knvb is trouwens ook helemaal de weg kwijt volgens mij.. Danny blind als trainer nl elftal, geen ek, geen europese licentie voor utrecht om 37000(?) euro, dat gezeur nu bij Twente en zo zullen er vast meer dingen spelen. Laat ze de zooi eerst zelf eens een beetje in orde krijgen in plaats dit soort acties uit te voeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 12:07 

Hardtraxx Veteran

Wat een gigantische poppenkast hier in Nederland. Utrecht geen play-off ticket geven om pak hem beet €35000,-? Wederom kan de timing niet op een droeviger moment.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 12:12 

Hardtraxx Crew

Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Waarom Utrecht dan niet al vanaf het begin weigeren voor de play-offs zodat je wel eerlijke wedstrijden krijgt. De play-offs om promotie/degradatie zijn al verneukt, nu dus ook die voor europees voetbal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 12:55 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Waarom Utrecht dan niet al vanaf het begin weigeren voor de play-offs zodat je wel eerlijke wedstrijden krijgt. De play-offs om promotie/degradatie zijn al verneukt, nu dus ook die voor europees voetbal :lol:

Mag toch hopen dat de KNVB al voor de play-offs wist van de situatie rondom Utrecht? Als ze dit eerder hadden opgelost hadden ze idd Utrecht al voor de play-offs kunnen weigeren...

Naja gewoon hopen dat Heracles doorgaat! Gaat alleen wel lastig worden ben ik bang :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 16:32 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk! Europa in! :yay:
Wat een prestatie van het team. Vorig jaar nog net veiliggespeeld en nu dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 16:33 

Hardtraxx Elite

Almelo V
Twente X
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 19:11 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Heerlijk! Europa in! :yay:
Wat een prestatie van het team. Vorig jaar nog net veiliggespeeld en nu dit. :worship:

Als we die 2 voorrondes ook nog doorkomen, oioioi :oh:

Hopelijk komt er nog een waardige vervanger voor Bel Hassani, want die gaat jammer genoeg zeer wsl wel weg :/
Weghorst gaat wsl naar AZ, al vind ik dat nog niet zo erg.

Zou wel mooi zijn als die 2 pas na die 2 voorrondes hun transfer maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:23 

Hardtraxx Veteran

Het is jullie gegund hoor, maar wat moet Heracles in Europa? Kijkend naar de coëfficiënten voor Europees voetbal voor Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:44 

Hardtraxx Veteran

Nee Utrecht heeft t goed gedaan tegen die Luxemburgse club toen...
Ik denk dat qua strijd Heracles meer kan bolwerken dan Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:46 

Hardtraxx Crew

Gelukkig heeft Go Ahead Eagles vorig jaar ook goede zaken gedaan voor Nederland...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:56 

Hardtraxx Veteran

Het is meer van dat ik me afvraag welke clubs er na de traditionele top 3 echt wat kunnen betekenen in Europa wat kwaliteit betreft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:58 

Hardtraxx Crew

AZ heeft toch wel een paar keer de kwart- en halve finale van de EL gehaald. Daarbuiten niet veel clubs nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:59 

Hardtraxx Veteran

Zelfs de traditionele top 3 lukt het al nauwelijks, op PSV afgelopen seizoen na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 22:14 

Hardtraxx Veteran

Kortom we hebben eigenlijk allemaal nauwelijks wat te zoeken in de CL en EL :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 22:22 

Hardtraxx Veteran

Precies. Dus dat Heracles nu mag heeft niet echt een negatief effect op de punten.

Trouwens, ik morgen op mijn werk in Enschede:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:12 

Hardtraxx Elite

Twente nu echt op de rand van afgrond nou ze niet in de eredivisie mogen uit komen. Sterkte daar. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:25 

Bierkoning

Ik volg het niet echt op de voet en weet ook niet alle in en outs, maar had Twente niet een aantal voorwaarden gehad waaraan ze moesten voldoen voor een bepaalde datum? Waarna ze die voorwaarden ook haalden. Waarom dan nog extra straffen? En al helemaal op zo'n zware manier. Ja de bestuurders destijds hebben vals gespeeld, maar het gaat niet om omkoperij o.i.d. Ik vind het vrij heftig allemaal. Doe dan een x aantal punten mindering aan het begin van het nieuwe seizoen, of ultra strenge financiële maatregelen ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:41 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik volg het niet echt op de voet en weet ook niet alle in en outs, maar had Twente niet een aantal voorwaarden gehad waaraan ze moesten voldoen voor een bepaalde datum? Waarna ze die voorwaarden ook haalden. Waarom dan nog extra straffen? En al helemaal op zo'n zware manier. Ja de bestuurders destijds hebben vals gespeeld, maar het gaat niet om omkoperij o.i.d. Ik vind het vrij heftig allemaal. Doe dan een x aantal punten mindering aan het begin van het nieuwe seizoen, of ultra strenge financiële maatregelen ofzo...

Zeg het maar, niemand die het op dit moment weet. Als zelfs een aantal advocaten en juristen nu al melden dat de rechtbank een juridische blunder begaat...wel fijn trouwens, een rechter die zo even besluit dat het voor een bond prima is om reglementen toe te passen die nog niet eens bestaan, in het kader van "besluitsruimte". Moet je eens in een andere bedrijfstak toe gaan passen, dan breekt de pleuris pas uit. Compleet in strijd met de rechtszekerheid.

Overigens staat er ook in het bericht dat de rechter globaal heeft gekeken naar het feit of de straf "onredelijk" was of niet, en zal de beroepscommissie hier veel dieper op ingaan. Er is dus ook een reële kans dat die tot een ander oordeel komt dan de licentiecommissie zelf (en hier houd ik me maar aan vast...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 21:37 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Pommer schreef:

Zeg het maar, niemand die het op dit moment weet. Als zelfs een aantal advocaten en juristen nu al melden dat de rechtbank een juridische blunder begaat...wel fijn trouwens, een rechter die zo even besluit dat het voor een bond prima is om reglementen toe te passen die nog niet eens bestaan, in het kader van "besluitsruimte". Moet je eens in een andere bedrijfstak toe gaan passen, dan breekt de pleuris pas uit. Compleet in strijd met de rechtszekerheid.

Overigens staat er ook in het bericht dat de rechter globaal heeft gekeken naar het feit of de straf "onredelijk" was of niet, en zal de beroepscommissie hier veel dieper op ingaan. Er is dus ook een reële kans dat die tot een ander oordeel komt dan de licentiecommissie zelf (en hier houd ik me maar aan vast...)

Ik ben er wel een beetje bang voor eigenlijk. Reëel gekeken heeft de knvb natuurlijk alle recht om Twente te straffen, alleen tussendoor straffen verzinnen is natuurlijk belachelijk. Met dat de rechter juist dat nu goedkeurt geeft hij nu ook een vrijbrief aan de knvb om dit vaker te doen. Om maar even in de termen van de knvb zelf te blijven.

Ik ben nu trouwens wel een beetje klaar met deze hele soap en hoop dat eigenlijk Twente de straf nu accepteert. Dan kunnen ze vol werken aan een financiële oplossing voor volgend seizoen en hopelijk een beetje een redelijk team neerzetten. Laat het maar weer over voetbal gaan in plaats van deze randzaken.

Wat ik overigens wel mooi vind is dat de supporters er wel vol achter blijven staan. Geloof dat er al bijna 15000 seizoenkaarten verkocht zijn zonder dat er bekend is waar we spelen en hoeveel ze gaan kosten. Iets om trots op te zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 23:27 

Hardtraxx Veteran

brianfct65 schreef:
Wat ik overigens wel mooi vind is dat de supporters er wel vol achter blijven staan. Geloof dat er al bijna 15000 seizoenkaarten verkocht zijn zonder dat er bekend is waar we spelen en hoeveel ze gaan kosten. Iets om trots op te zijn :thumbup:

Hulde voor dit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 07:56 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Punten in mindering is ook een optie idd. Maar dan zullen het er waarschijnlijk 20-25 zijn waardoor ze een hele grote kans hebben om volgend jaar te degraderen. Dus de problemen schuiven alleen maar op voor ze. Feit is wel dat er gestraft zal moeten worden voor dit wanbeleid. In andere landen wordt je voor dit bedrog gelijk terug gezet naar de vijfde klas, dus Twente mag aan de andere kant nog 'blij' zijn.
Ik vind het wel sneu voor de supporters. Die zijn de dupe helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 12:26 

Kraak... Piep...

Het kromme is gewoon dat de KNVB zelf heeft aangegeven niet zulke straffen te geven als aan alle eisen werd voldaan. Dat het huidige bestuur, dat pas bestaat nadat alle straffen en deadlines waren gegeven (dus nadat Munsterman en Van Der Laan naar aanleiding van het onderzoeksrapport wegrenden), dus de dupe is van de acties van het vorige bestuur. Dat vind ik het hele oneerlijke.

Als Twente zou degraderen EN Munstermann en Van Der Laan en hun groepje flinke boetes oid kregen dan zou ik er gewoon vrede mee hebben. Wetende dat er gerechtigheid is, maar de daders komen er nu gewoon mee weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 13:46 

Hardtraxx Veteran

Het vertrekkende bestuur heeft 21 miljoen in de club laten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 15:06 

Hardtraxx Veteran

En ik ben lekker blij, al gaat het nog erg lang duren voordat er absolute zekerheid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 17:31 

Hardtraxx Elite

Beetje hypocriet is het bestuur wel nu. Van wat ik weet, Je kunt niet in januari 2016 een begroting in geval van degradatie presenteren om vervolgens 6 maanden later te roepen dat je bij degradatie failliet gaat....We zullen maar afwachten.
Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic