Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 17:00 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord had toch ooit een huldiging voor een 2de plek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 17:51 

Hardtraxx Veteran

Bizar dat Bel Hassani en Gosens vanavond geschorst zijn bij Heracles. Vanwege een schorsing opgelopen in de promotie degradatie playoffs met Sparta en Dordrecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 18:37 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Bizar dat Bel Hassani en Gosens vanavond geschorst zijn bij Heracles. Vanwege een schorsing opgelopen in de promotie degradatie playoffs met Sparta en Dordrecht...

Wat is dat voor een onzin, dat is zeker al een paar jaartjes geleden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:22 

Hardtraxx Veteran

Voor Bel Hassani 4 jaar geleden...

2-1 verloren. Voor zondag wel mooie uitslag. Kan alle kanten nog op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 13:26 

Hardtraxx Veteran

Hoop eigenlijk dat Utrecht Europa ingaat, lijkt me erg leuk.

Verder (nu al) benieuwd naar de transfers van deze zomer. Zal wel weer een hoop gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 17:18 

Hardtraxx Crew

Denk dat we met Utrecht ook het beste af zijn in Europa. Al moeten ze het dan wel beter doen dan vorig seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:15 

Hardtraxx Veteran

Lekker hoor Heracles, leuk cluppie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:24 

Hardtraxx Crew

Parvuz zal wel een leuke middag gehad hebben ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 19:01 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Niet alleen Parvuz :yay:
Heerlijke wedstrijd vol spanning en sensatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 19:45 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Hahaha zeker weten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 20:23 

Hardtraxx Elite

Maar ik denk dat het uiteindelijk Utrecht wordt. Maakt ook iets meer kans in Europa
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 09:26 

Hardtraxx Veteran

Denk ik ook. Utrecht heeft een mooie ploeg. Maar vind wel dat dit de terechte finale is. Trouwens Pelupessy dit seizoen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 15:56 

Hardtraxx Veteran

Wat een chaos met knvb en twenne, kijk nu mee op twitter met #fctwente. Best heel veel onzin maar soms ook wel grappig.

Ook al politie ingelicht in enschede las ik?
Gun het twente niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 17:03 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Wat een chaos met knvb en twenne, kijk nu mee op twitter met #fctwente. Best heel veel onzin maar soms ook wel grappig.

Ook al politie ingelicht in enschede las ik?
Gun het twente niet hoor

Ik heb het niet helemaal op de voet gevolgd, maar werd er eerst niet gezegd dat er naast een boete weinig meer ondernemen zou worden tegen Twente?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 17:13 

Hardtraxx Veteran

Wij Europa League, zij Jupiler League. Deal.

Nee vind t ergens wel jammer. Geen derby meer aankomend seizoen.
Wel nog ff afwachten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 19:33 

Hardtraxx Veteran

De greoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Beetje raar door eerst het huidige bestuur overuren te laten maken en vervolgens alsnog de licentie af te pakken idd. Nog niet te beginnen over de timing van de bekendmaking, rond de play-offs :/ . Aan de andere kant is Twente er op deze manier ook wel weer "goed" vanaf gekomen, hadden ook tussen Katwijk, Spakenburg etc. geplaatst kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 09:15 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Komt er volgens mij ook op neer dat als Twente in beroep gaat, wat gaat gebeuren, dat er alsnog geen 100% duidelijkheid over de nacompetitie kan komen. Dit is een uitkomst die volgens mij voor erg veel partijen slecht uitpakt. En toch doen ze het.

Het is zelfs zo dat als Twente in beroep gaat de KNVB de licentie voor de Jupiler League volledig intrekt, het is dus Take it or leave it
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 14:57 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Exterkate schreef:
Komt er volgens mij ook op neer dat als Twente in beroep gaat, wat gaat gebeuren, dat er alsnog geen 100% duidelijkheid over de nacompetitie kan komen. Dit is een uitkomst die volgens mij voor erg veel partijen slecht uitpakt. En toch doen ze het.

Het is zelfs zo dat als Twente in beroep gaat de KNVB de licentie voor de Jupiler League volledig intrekt, het is dus Take it or leave it

Wat is dat dan voor onzin, je mag toch wel zeker in beroep gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 20:53 

Hardtraxx Veteran

Er heerst op dit moment ook een heel sterk geluid (en niet alleen in de regio) dat er, mede door het herstel en de medewerking aan compensatieregelingen, niet genoeg grond is voor de KNVB om rechtmatig de licentie van Twente in te kunnen trekken, en dat ze van mening waren dat een boete een te lichte straf zou zijn geweest, en men *daarom* voor deze (onreglementaire) 'oplossing' heeft gekozen. Kan me ook niet voorstellen dat Twente het voortbestaan anders zo simpel alsnog ter grabbel zou gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 13:22 

Hardtraxxer

http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/ ... -1.6030662

Interessant artikel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:02 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
Wat is dat dan voor onzin, je mag toch wel zeker in beroep gaan

Klopt, maar de KNVB heeft aangegeven dat als Twente in beroep gaat, zij de stekker er helemaal uit te trekken. Dat is dus gewoon onprofessioneel dreigen inderdaad. Jan van Halst, die de nieuwe technische directeur zou worden voor komend seizoen, heeft zojuist aangegeven dat Twente hoe dan ook in beroep gaat. Dit om het simpele feit dat het sowieso einde verhaal is voor Twente als zij in de Jupiler League moeten voetballen volgens Jan van Halst zelf.

Ik neem aan dat Twente niet zomaar het risico neemt om nu in beroep te gaan als ze het wel zouden redden in de Jupiler League. Alles of niets nu dus..

Kinderachtig van KNVB, je mag toch wel verhaal halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 14:37 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Aldus een eerdere persverklaring van de KNVB. Mijn verhaal hierboven lijkt inmiddels dus wel dichtbij de waarheid te zitten. Dan zou het ook inderdaad volledig terecht zijn dat Twente naar de rechter stapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 00:56 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Als je bovenstaand leest dan zou je zeggen dat Twente volledig in zijn recht staat inderdaad. Maar toch heb ik er een hard hoofd in.. ik ben bang dat het helemaal verkeerd gaat aflopen.. Man, ik moet er niet aan denken dat ik het Nederlandse voetbal moet gaan volgen terwijl Twente niet meer bestaat..

Man, geboren in Enschede en Twente-fan sinds praktisch mijn geboorte, woon nu nog steeds 10 minuten van het stadion af. Begin me er niet over...denk dat ik de Eredivisie op zou geven als Twente haar voortbestaan op zou moeten zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 10:13 

Hardtraxx Veteran

KNVB en timing. Geen goede combinatie.
Een dag voor de playoffs finale voor Europees voetbal melden dat Utrecht geen Europese licentie krijgt...
Bizar. Als Heracles wint is er niets aan de hand. Wint Utrecht dan gaat er vermoedelijk niemand Europa in. Ze gaan Heracles natuurlijk niet laten winnen. Want stel je voor dat ze t besluit terug draaien.

Behoorlijk zooitje hier in Nederland.
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic