Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 333  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 20:20 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Nee zelf op 21 punten achterstand eindigen en dan gaan vieren dat Ajax geen kampioen is, nou gefeliciteerd met jullie hoogtepunt van het seizoen hoor. :thumbup:

PSV over het gehele seizoen de verdiende winnaar, als je zo speelt tegen de Graafschap verdien je het ook niet.

Blijkbaar is voor veel Feyenoord-fans de afgunst naar Ajax groter dan de liefde voor de eigen club. Je wacht al 16 jaar op een kampioenschap en dan juich je voor een club die je enkele jaren geleden nog met 10-0 vernederde. Ik snap het niet.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 21:11 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
waar is de tijd gebleven dat iedereen gewoon ze eigen clubbie supporte..

RadicelArmy schreef:
Chroman schreef:
Nee zelf op 21 punten achterstand eindigen en dan gaan vieren dat Ajax geen kampioen is, nou gefeliciteerd met jullie hoogtepunt van het seizoen hoor. :thumbup:

PSV over het gehele seizoen de verdiende winnaar, als je zo speelt tegen de Graafschap verdien je het ook niet.

Blijkbaar is voor veel Feyenoord-fans de afgunst naar Ajax groter dan de liefde voor de eigen club. Je wacht al 16 jaar op een kampioenschap en dan juich je voor een club die je enkele jaren geleden nog met 10-0 vernederde. Ik snap het niet.

In elk land is het zo dat de grootste club, meestal met de meeste historie en met de grootste mond, ook de meeste haat bij de rest van de clubs opwekt. Clubs als Manchester United, Real Madrid, Juventus, PSG en Celtic dragen dit label met trots. Maar nee, in Nederland moet er weer gehuild worden dat men zogenaamd meer anti-Ajax is dan voor de eigen club, en wordt zelfs niet begrepen dat ze bij Feyenoord, tijdens een voor henzelf nutteloze wedstrijd, gejuigd wordt om het feit dat de aartsrivaal geen kampioen is geworden :') en natuurlijk wordt er alleen met die nutteloze uitspraken gegooid, wanneer het eens een keertje tegen zit.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 21:28 

Kraak... Piep...

Tja bij de echte kern die een haat naar Ajax hebben kun je dat nog enigzins begrijpen. Bij een Feyenoord, ADO, AZ, Utrecht oid.

Maar veel springen gewoon op de bandwagon en schreeuwen lekker mee terwijl ze zelf amper iets van voetbal meekrijgen en/of hun club amper tot niet worden beïnvloed worden door wie er kampioen wordt. Zo van "oh iedereen doet het dus doen wij het nu ook". De rest van het seizoen hoor je hun ook niet omdat het ze eigenlijk helemaal niet interesseert. Maarja nu het een hype is.

Overigens vind ik het terecht dat PSV alsnog kampioen is geworden. Betere ploeg over het hele seizoen imo.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 21:38 

Hardtraxx Elite

Wat mij betreft valt dit onder leedvermaak/een beetje terug pesten naar elkaar onder de Feyenoord/Ajax supporters. Toen we 7 wedstrijden op rij verloren was het leed vermaak naar ons toe van 'hunnie' ook niet mis. Dus nu kaats je de bal gewoon terug. Vlak na de winst in de bekerfinale noemde zij dit een troostprijs omdat ze wel even kampioen zouden worden, dus een hoofdprijs. Nou, liever een Troostprijs dan helemaal geen prijs :thumbup:

Het feit dat Feyenoord meer met de wedstrijd van Ajax bezig was kwam doordat je zelf al helemaal klaar was. Als je de laatste wedstrijd nog om plek 3 had gestreden dan was het zo erg niet in de kuip.
Dus de haat kon deze keer ook dieper zitten voor de rivaal.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 21:48 

Kraak... Piep...

Van Feyenoord vs Ajax had ik het ook zeker wel verwacht. Maarja, komt uit heel NL nu zo'n beetje, incl sommige zogenaamde Ajax fans.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 09:44 

Hardtraxx Veteran

Is toch niks nieuws? :P In NL heb je 2 clubs, Ajax en Anti-Ajax. Iedereen wilt Ajax net ff wat harder verslaan dan andere clubs (derby's uitgesloten). Dat is in Duitsland zo met Bayern, in Engeland met Man United, Frankrijk met PSG en Portugal met Benfica.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 10:14 

Hardtraxx Veteran

Dat is al jaren zo idd. xd
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 12:08 

Kraak... Piep...

Ik heb toch t idee dat het Anti Ajax gehalte niet zo leeft bij bijvoorbeeld (als je naar dit jaar kijkt) een Willem II, Roda, NEC, Twente, Vitesse, Cambuur e.d.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 12:36 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ik heb toch t idee dat het Anti Ajax gehalte niet zo leeft bij bijvoorbeeld (als je naar dit jaar kijkt) een Willem II, Roda, NEC, Twente, Vitesse, Cambuur e.d.

Dan heb je niet opgelet bij Twente-Vitesse. Twente is aardig anti Ajax. (Geworden de laatste jaren, dat wel)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 12:57 

Hardtraxx Veteran

Het hele anti Ajax gedoe komt volgens mij voor een groot deel ook uit termen als WZAWZDB... Mja wij zijn Heracles en wij staan gewoon zesde.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 13:30 

Hardtraxx Veteran

vraag me soms wel eens af....nu is alles en iedereen anti-ajax...stel ze halen een keer halve finale CL of hoger...of ze dan voor ajax zijn of nog steeds zo anti zijn...omdat ajax

maar helaas zie k dit scenario niet zo snel meer gebeuren xd
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 13:34 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Mja wij zijn Heracles en wij staan gewoon zesde.

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 13:49 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
vraag me soms wel eens af....nu is alles en iedereen anti-ajax...stel ze halen een keer halve finale CL of hoger...of ze dan voor ajax zijn of nog steeds zo anti zijn...omdat ajax

Zeikert xd in Europees verband is een zeer groot gedeelte van die "anti" wel gewoon voor Ajax. Dat zal echter de gemoederen in de nationale competitie echt niet veranderen.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 13:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
AniThing schreef:

Zeikert xd in Europees verband is een zeer groot gedeelte van die "anti" wel gewoon voor Ajax. Dat zal echter de gemoederen in de nationale competitie echt niet veranderen.

waarom zeik ik nou weer xd

ja ok de mensen van de wat kleinere clubs misschien...maar ik denk niet dat ze rotterdam of eindhoven staan te juichen als ajax een CL/EL finale zou halen :P
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 14:53 

Kraak... Piep...

Feyenoord ja, maar PSV zou dom wezen.

Als Ajax een CL Kwart/Halve of de Finale haalt is dat alleen maar beter voor hun omdat Nederland dan hoger op de coëfficiënten lijst gaat staan waardoor hun meer kans hebben op CL en EL deelname.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 15:47 

Hardtraxxer

dave schreef:
Broken Balance schreef:

Dan heb je niet opgelet bij Twente-Vitesse. Twente is aardig anti Ajax. (Geworden de laatste jaren, dat wel)

Die fans bij FC Twente zijn helemaal lachwekkend. De club staat op de rand van een faillissement en de supporters juichen omdat Ajax geen kampioen is geworden.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 18:20 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Willem II, die worden niet voor niets de joden van Brabant genoemd.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 19:11 

Hardtraxx Crew

Wat een schitterende twee dagen gehad in de stad :D We gingen zondag kijken met de gedachte van 'nog even een wedstrijdje PSV kijken'. Maar het werd toch allemaal iets mooier dan dat!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2016 20:48 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Het hele anti Ajax gedoe komt volgens mij voor een groot deel ook uit termen als WZAWZDB... Mja wij zijn Heracles en wij staan gewoon zesde.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2016 14:21 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Mja wij zijn Heracles en wij staan gewoon zesde.

Mijn vriendin is voor Heracles en zat me constant te pesten :P ik kan er prima tegen want ik kan voetbal gemakkelijk relativeren. PSV ook terecht beter. Ajax heeft weer eens een heel merkwaardig seizoen gehad. Veel ups en downs.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2016 18:08 

Hardtraxx Veteran

Maar Ajax is ook de beste
Bericht Geplaatst op 11 mei 2016 19:30 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:

Dan hadden ze wel kampioen geworden...
Bericht Geplaatst op 11 mei 2016 20:02 

Hardtraxx Crew

Raven schreef:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:49 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Raven schreef:
Maar Ajax is ook de beste in tweede worden.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 16:49 

Hardtraxx Elite

Ramirez schreef:
Magnetron schreef:
Raven schreef:
Maar Ajax is ook de beste in tweede worden.
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic