Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:39 

Hardtraxx Veteran

Sowieso Heracles
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:22 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop PSV, gister gelukkig nog 3 punten op het randje, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord doet nu leuk mee, maar die gaan nog wel onnodig punten laten liggen (uit). Zie Ajax wel weer kampioen worden eigenlijk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:00 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Feyenoord doet nu leuk mee, maar die gaan nog wel onnodig punten laten liggen (uit). Zie Ajax wel weer kampioen worden eigenlijk. :(

Als we die scheidsrechters net zo vaak mee hebben als vandaag (en eerder dit seizoen) komt het wel goed en staan we in mei op de Coolsingel. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:29 

Hardtraxx Veteran

Jij bedoelt voor de 2e plaats huldiging? :cool:

Ik zie zo direct al wel weer een hap bericht ontstaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 20:21 

Hardtraxxer

Haha, brengen we ook meteen een DVD uit over hoe we van Ajax wonnen in de beker. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 20:22 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Jij bedoelt voor de 2e plaats huldiging? :cool:

Ik denk dat je toch wel gelijk hebt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 21:38 

Hardtraxx Veteran

Flake schreef:
Haha, brengen we ook meteen een DVD uit over hoe we van Ajax wonnen in de beker. :P

:thumbup:

Trouwens over die Kramer, ik dacht dat het een paar incidenten waren, maar deze vent verdient wat mij betreft toch echt een enorme schorsing. Ook grappig dat hij zogenaamde verplichtingen had met de sponsor waardoor die niet voor de camera kon verschijnen, hou toch aub op zeg :/
Zelfde geldt overigens voor die Gustafson, al kun je bij hem niet spreken van terugkerende feiten, wat je bij Kramer dus duidelijk wel kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 14:52 

Bierkoning

Sowieso hebben ze bij Feyenoord echt geen normen en waarden meer volgens mij, iedereen mag zich maar misdragen en iedereen wordt maar in bescherming genomen door de club (en de rechter). Het is maar wat je uit wil stralen als club zijnde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 18:51 

Hardtraxx Veteran

Wat bedoel je met misdragen dan? Gustafson die een stomp geeft nadat hij geschopt werd door Fledderus?

Kramer wordt nu door alles gehaat wat uit Adam komt, maar vertel me maar wat hij nu echt verkeerd heeft gedaan. Die duels met Zomer zie je iedere wedstrijd gebeuren, maar omdat het Kramer is valt iedereen over hem. Ik zou iedereen aanraden om eens 10 Premier League wedstrijden te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:10 

Hardtraxx Elite

Bij ADO gaat het ook weer lekker...

En Vlaar weer terug bij AZ. Die zag ik niet aankomen om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:11 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Sowieso hebben ze bij Feyenoord echt geen normen en waarden meer volgens mij, iedereen mag zich maar misdragen en iedereen wordt maar in bescherming genomen door de club (en de rechter). Het is maar wat je uit wil stralen als club zijnde...

http://www.dumpert.nl/mediabase/6701319 ... okken.html

Ajax heeft ook wel een goede reputatie in het buitenland ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Wat bedoel je met misdragen dan? Gustafson die een stomp geeft nadat hij geschopt werd door Fledderus?

Kramer wordt nu door alles gehaat wat uit Adam komt, maar vertel me maar wat hij nu echt verkeerd heeft gedaan. Die duels met Zomer zie je iedere wedstrijd gebeuren, maar omdat het Kramer is valt iedereen over hem. Ik zou iedereen aanraden om eens 10 Premier League wedstrijden te kijken.

Goed om te zien dat dit gedrag goed gepraat wordt, heb je geen huisjurist voor nodig die dat voor je regelt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:21 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

Sorry hoor, maar ook buiten Amsterdam draait de publieke opinie rond Kramer erg snel om. Hij heeft de rol van Kazim inmiddels compleet overgenomen, hij kan alleen iets beter ballen, maar dat is wel snel een smerig ventje geworden. Ellebogen over en weer en zelfs nog met een kopstoot weggekomen zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:34 

Hardtraxx Veteran

Over die tackle op Riedewald tegen Rapid Wien zeggen dat het een prima tackle was. Is nou niets iets wat erg normaal is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:00 

Bierkoning

iMark schreef:

Ehm je hebt niet meegekregen dat er al meerdere spelers van Feyenoord dit jaar zijn weggekomen met dingen als ellebogen, kopstoten en andere misselijkmakende dingen?

Zephyrus schreef:
Pommer schreef:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6701319 ... okken.html

Ajax heeft ook wel een goede reputatie in het buitenland ja.

Gast ben je nou echt zo dom of lijkt dat maar zo? Ik heb het toch over het gedrag van spelers, niet van supporters. Anders had ik ook nog wel wat van Feyenoord supporters kunnen zeggen trouwens :')

Buiten het feit dat het trouwens helemaal niet ovet Ajax gaat in dit geval, dus waarom moet je dat er nou weer bij halen? Lekker alles afschuiven weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:06 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Typisch provinciaals Feyenoord.

Al vind ik Feyenoord een prachtige club, ze gedragen zich zo provinciaals als wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:11 

Hardtraxx Veteran

3 kker vrijgesproken Pommer, heeft de rechter beslist. Kijk de eerste 20 minuten van Voetbal Inside van vanavond maar terug, Derksen verwoord het perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:19 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
3 kker vrijgesproken Pommer, heeft de rechter beslist. Kijk de eerste 20 minuten van Voetbal Inside van vanavond maar terug, Derksen verwoord het perfect.

Ja Derksen lult ook alles recht wat krom is en andersom, want hij sprak er schande van dat Elia bij Jong Feyenoord toen rood kreeg na een kopstoot en geschorst werd voor de eredivisie, maar vervolgens vrijgesproken werd, hij sprak daar schande van en vond dat Feyenoord een statement moest maken om hem zelf te schorsen door de club.
Nu misdraagt Kramer zich (goh wat verrassend zeg) en dan is het goed en vind ie het mooi dat hij zo provoceert e.d.
Niet serieus te nemen, misschien heeft ie zelfs wel een leuk bedragje toegestopt gekregen om het goed te praten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
iMark schreef:

Ja Derksen lult ook alles recht wat krom is en andersom, want hij sprak er schande van dat Elia bij Jong Feyenoord toen rood kreeg na een kopstoot en geschorst werd voor de eredivisie, maar vervolgens vrijgesproken werd, hij sprak daar schande van en vond dat Feyenoord een statement moest maken om hem zelf te schorsen door de club.
Nu misdraagt Kramer zich (goh wat verrassend zeg) en dan is het goed en vind ie het mooi dat hij zo provoceert e.d.
Niet serieus te nemen, misschien heeft ie zelfs wel een leuk bedragje toegestopt gekregen om het goed te praten :x

Hahahah wat ben jij een ongelofelijk sneu figuur zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:31 

Hardtraxx Veteran

En volgende week wordt er weer gehuild over hoe vrouwelijk onze Mickey Mouse competitie is vergeleken met de BPL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Unknown schreef:
iMark schreef:

Hahahah wat ben jij een ongelofelijk sneu figuur zeg.

Goh wat kan jij toch ongelooflijk erg happen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:47 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
En volgende week wordt er weer gehuild over hoe vrouwelijk onze Mickey Mouse competitie is vergeleken met de BPL.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:13 

Bierkoning

Ik heb het ook niet over Kramer afgelopen weekend, dat provoceren is soms nodig in een wedstrijd, ik wou juist dat er bij Ajax wat meer klootzakken rond liepen. Ik doel meer om het feit dat de leiding van Feyenoord alle incidenten van dit seizoen maar weg wuift alsof het allemaal niks voor stelt. Dan kun je nog wel een rechtzaak winnen (ook nog eens door administratieve fouten), maar erg principieel kom je dan als club zijnde niet over op de buitenwereld. Het is hetzelfde als dat jij een eigen schildersbedrijf hebt en één van jouw schilders scheld de huid vol van één van je klanten, dat moet je toch afkeuren richting de buitenwereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:24 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

Goh wat kan jij toch ongelooflijk erg happen :lol:

Ben je nog steeds een sneu figuur. Je wilt constant mensen laten happen, misschien dat je een beetje aandacht te kort komt? Doe nou maar gewoon normaal, je bent al bijna 40 kerel, gedraag je.
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic