iMark schreef:
Wat bedoel je met misdragen dan? Gustafson die een stomp geeft nadat hij geschopt werd door Fledderus?
Kramer wordt nu door alles gehaat wat uit Adam komt, maar vertel me maar wat hij nu echt verkeerd heeft gedaan. Die duels met Zomer zie je iedere wedstrijd gebeuren, maar omdat het Kramer is valt iedereen over hem. Ik zou iedereen aanraden om eens 10 Premier League wedstrijden te kijken.
Ehm je hebt niet meegekregen dat er al meerdere spelers van Feyenoord dit jaar zijn weggekomen met dingen als ellebogen, kopstoten en andere misselijkmakende dingen?
Zephyrus schreef:
Pommer schreef:
Sowieso hebben ze bij Feyenoord echt geen normen en waarden meer volgens mij, iedereen mag zich maar misdragen en iedereen wordt maar in bescherming genomen door de club (en de rechter). Het is maar wat je uit wil stralen als club zijnde...
http://www.dumpert.nl/mediabase/6701319 ... okken.htmlAjax heeft ook wel een goede reputatie in het buitenland ja.
Gast ben je nou echt zo dom of lijkt dat maar zo? Ik heb het toch over het gedrag van spelers, niet van supporters. Anders had ik ook nog wel wat van Feyenoord supporters kunnen zeggen trouwens :')
Buiten het feit dat het trouwens helemaal niet ovet Ajax gaat in dit geval, dus waarom moet je dat er nou weer bij halen? Lekker alles afschuiven weer.