Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 20:23 

Hardtraxx Veteran

Waar drie clubs vechten om een schaal, gaat Heracles er mee aan de haal...

Maar eerst maar eens veilig spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

Twente. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:51 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Twente. :lol:

Ik heb medelijden met Ziyech... :/ Zo een voetballer moet echt ergens anders heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 20:00 

Hardtraxx Elite

En de Twente-soap duurt voort: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/619 ... datie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 20:44 

Hardtraxx Veteran

Pfoe, dat is wel mogelijk een zware straf. Aan de andere kant hebben ze het er ook zelf naar gemaakt door boven hun stand te leven. Wordt zwaar afgestraft in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

Wat een bizar contrast tussen Heracles en Twente op dit moment. In het voordeel van Heracles gelukkig. Nacompetitie voor Twente zou ik wel leuk vinden maar degradatie niet echt. De wedstrijden tegen Twente zijn juist mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 00:09 

Hardtraxx Veteran

Schijnt dat Twente ook andere documenten naar de KNVB heeft gestuurd. Zeer kwalijke zaak mocht dat waar zijn.. Voorzitter ook opgestapt. Vrees het ergste voor Twente, groot stadion, geen geld, grote schuld, zware sancties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 00:54 

Hardtraxx Veteran

Aldo v/d Laan inmiddels ook opgestapt inderdaad. Kan alleen maar hopen dat alle vuile was nu boven tafel komt, de KNVB mild is aangezien deze 2 heren (v/d Laan en Münsterman) zonder weten van de rest van de organisatie hebben gehandeld, we niet degraderen (aangezien er ook nog zoiets als De Graafschap in de Eredivisie zit) en daarna met de jeugd verder. Maar ik vrees het ergste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 11:03 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat uiteindelijk de club "kapot" gaat en dat ze opnieuw beginnen met Dik Wessels als grote investeerder en leider. Zou denk ik ook wel het beste zijn. Vaak is een stap terug doen nodig om er weer twee vooruit te kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 11:17 

Hardtraxx Veteran

Maar faillissement betekent toch ook dat ze alle spelers kwijtraken, stadion (want hypotheek) en dat ze onderin het amateurvoetbal weer mogen beginnen? Of heb ik dit nu fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 12:10 

Hardtraxx Veteran

Ik ben geen expert, maar volgens mij wel onderin weer beginnen. Qua bezittingen geen idee. Misschien dat de eventueel nieuwe eigenaar van de club dat kan overnemen.

Wel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 14:18 

Hardtraxx Veteran

Goh wie had dat gedacht, van kampioen in tweeduizendentien naar degradatie in tweeduizendenvijftien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 14:26 

Unknown schreef:
Goh wie had dat gedacht, van kampioen in tweeduizendentien naar degradatie in tweeduizendenvijftien :P

Ik word hier zo moe van! Niet het onderwerp maar telkens op alle socials en fora deze zinnetjes... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 14:40 

Hardtraxx Veteran

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

De tweede helft van Heracles laat wel zien dat we niet naast onze schoenen moeten gaan lopen. Man wat was dat slecht. 1-0 voor staan tegen 10 man en dan dit laten zien... Als Heracles het ergens van moet hebben ten opzichte van de rest van de Eredivisie is het toch wel het vechtvoetbal. Ze hebben niet voor niets te meeste overtredingen en gele kaarten. Daar was gisteren niets van terug te zien. Gisteren had Utrecht de meeste overtredingen, en ze winnen. Dus er voor vechten is nodig, ook als je tegen 10 speelt.

Komende wedstrijden is het aanhaken of wegzakken. Feyenoord uit, Vitesse thuis en Groningen thuis. Dat zijn op dit moment toch wel de concurrenten voor Heracles. Hoe gek dat ook klinkt. Feyenoord gaan we niet winnen. Dan zouden Vitesse en Groningen over Heracles heen kunnen gaan. Gaat nog lekker spannend worden voor de winterstop. Maar wat er ook gaat gebeuren. De eerste seizoenshelft is nu al geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 08:35 

Hardtraxxer

Ajax, Feyenoord of PSV

Wie heeft er het meeste kans op de titel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:13 

Hardtraxx Addict

Ajax heeft de grootste kans dat ze kampioen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Ajax heeft de grootste kans dat ze kampioen worden.

:lol:

ik ben voor ajax maar zie dit dus echt niet gebeuren
of ze moeten echt hun speelstijl drastisch gaan veranderen

ik zie psv en feijenoord iig meer kans maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:28 

Hardtraxx Addict

Hij vroeg wie er het meeste kans heeft en Ajax heeft de meeste punten. Ik hoef hopelijk geen kansberekening uit te leggen toch?

Beetje een troll comment, ik weet het. Maar vond het wel een gepast antwoord op zijn vraag, omdat Zeph.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:21 

Bierkoning

Richardd schreef:
Beetje een troll comment, ik weet het. Maar vond het wel een gepast antwoord op zijn vraag, omdat Zeph.

Oh ik heb wat gemist denk ik. Helemaal serieus reageren in Top 2000 topic :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:26 

Hardtraxx Addict

Hij had ergens met Dirk een discussie over Theracords wat zeer vermakelijk was, maar daarna ging hij een beetje in zichzelf geloven en werd het alleen maar trollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 16:09 

Hardtraxxer

Ik stel gewoon een normale vraag. Ik denk dat jij juist de gene bent die hier loopt te trollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 13:25 

Hardtraxx Addict

Zephyrus schreef:
Ik stel gewoon een normale vraag. Ik denk dat jij juist de gene bent die hier loopt te trollen.

Dat zei ik gelukkig zelf ook al, maar bedankt voor de bevestiging. Wie wordt er kampioen volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 02:38 

Kraak... Piep...

Richardd schreef:
Zephyrus schreef:

Dat zei ik gelukkig zelf ook al, maar bedankt voor de bevestiging. Wie wordt er kampioen volgens jou?

Inter
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:34 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Zephyrus schreef:

Feyenoord
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic