Waar drie clubs vechten om een schaal, gaat Heracles er mee aan de haal...
Maar eerst maar eens veilig spelen.
Maar eerst maar eens veilig spelen.
Ik heb medelijden met Ziyech...chas1n wrote:Twente.
Ik word hier zo moe van! Niet het onderwerp maar telkens op alle socials en fora deze zinnetjes...Unknown wrote:Goh wie had dat gedacht, van kampioen in tweeduizendentien naar degradatie in tweeduizendenvijftien
Richardd wrote:Ajax heeft de grootste kans dat ze kampioen worden.
Oh ik heb wat gemist denk ik. Helemaal serieus reageren in Top 2000 topicRichardd wrote: Beetje een troll comment, ik weet het. Maar vond het wel een gepast antwoord op zijn vraag, omdat Zeph.
Dat zei ik gelukkig zelf ook al, maar bedankt voor de bevestiging. Wie wordt er kampioen volgens jou?Zephyrus wrote:Ik stel gewoon een normale vraag. Ik denk dat jij juist de gene bent die hier loopt te trollen.
InterRichardd wrote:Dat zei ik gelukkig zelf ook al, maar bedankt voor de bevestiging. Wie wordt er kampioen volgens jou?Zephyrus wrote:Ik stel gewoon een normale vraag. Ik denk dat jij juist de gene bent die hier loopt te trollen.
FeyenoordRichardd wrote:Dat zei ik gelukkig zelf ook al, maar bedankt voor de bevestiging. Wie wordt er kampioen volgens jou?Zephyrus wrote:Ik stel gewoon een normale vraag. Ik denk dat jij juist de gene bent die hier loopt te trollen.