Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 18:25 

Hardtraxx Veteran

Jeetje, FC Twente is voorwaardelijk zijn proflicentie kwijt en mag 3 jaar Europa niet in. Hoe lang duurt het voordat deze club echt opgedoekt wordt zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 19:14 

Hardtraxx Veteran

Wat een milde straf hebben ze opgekregen zeg. Met die drie jaar Europa niet in straf je de club ook niet voor het wanbeleid. Ze hebben zelf nog afgezien voor Europees voetbal zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 19:44 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Wat een milde straf hebben ze opgekregen zeg. Met die drie jaar Europa niet in straf je de club ook niet voor het wanbeleid. Ze hebben zelf nog afgezien voor Europees voetbal zelfs.

Veel meer mag een licentiecommissie ook niet doen zonder een licentie in te trekken. Dit is de maximale geldboete die ze uit mogen delen (die overigens betaald is door een gift van de supportersvereniging, waarvoor hulde). Transferverboden en puntenaftrek zijn geen straffen die de licentiecommissie uit mag delen.

Wat mensen lijken te vergeten, is dat dit alleen om de Doyen-deal gaat. Niet zooi er omheen. Als je alleen daarvoor al clubs wilt laten ontbinden, heb je het echt niet begrepen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 20:15 

Hardtraxx Veteran

Onzin dat de licentiecommissie geen puntenaftrek mag doen, aangezien dezelfde commissie toen ook de drie punten in mindering aan Twente had gegeven. De proflicentie intrekken had ik zeker niet willen zien, punten in mindering had ik echter wel adequater gevonden dan deze straf. Twente strijdt de komende jaren toch niet om Europees voetbal. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

NEC >.< >.< >.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

De helft van de wedstrijden gehad. Even kijken of ik beetje goed gegokt heb tot nu toe. (+1 = staat 1 plek hoger)
Parvuz schreef:
Voorspelling:

1. PSV -1
2. Feyenoord -1
3. Ajax +2
4. FC Groningen -4
5. Vitesse
6. AZ -6
7. SC Heerenveen -4
8. FC Twente -9 :x
9. Willem II -4
10. PEC Zwolle +1
11. FC Utrecht +4
12. Cambuur Leeuwarden -4
13. Heracles Almelo +9 :clap:
14. NEC +8
15. Roda JC
16. ADO Den Haag +6
17. De Graafschap -1
18. Excelsior +4

Bizar slecht gegokt haha. Maar er kan nog van alles gebeuren... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 11:53 

Hardtraxx Crew

Mag hopen dat Ajax na de winter eens wat leuker gaat voetballen, want dit is niet om aan te gluren, gister was ook weer drama. Resultaat in de eredivisie is dan nog goed, maar heb ook het liefst aantrekkelijk voetbal (in ieder geval een poging tot), tempo in het spel, combinaties en 110% inzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 13:14 

Hardtraxx Veteran

Maar Ajax wint die drakenwedstrijden nog, Feyenoord zakt gelijk finaal door de grond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 14:09 

Hardtraxx Newbie

Magnetron schreef:
Mag hopen dat Ajax na de winter eens wat leuker gaat voetballen, want dit is niet om aan te gluren, gister was ook weer drama. Resultaat in de eredivisie is dan nog goed, maar heb ook het liefst aantrekkelijk voetbal (in ieder geval een poging tot), tempo in het spel, combinaties en 110% inzet.

Vooral de wisselvalligheid vind ik bizar. Aantal wedstrijden op rij 5 goals en dan weer een aantal wedstrijden bizar door de ondergrens heengaan..
Enige geluk is dat ze de drama wedstrijden nog winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 23:49 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:

Dat is volgens mij al een aantal jaar niet om aan te gluren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

Als Jan Smit Weghorst weet te verkopen voor om en nabij de 4 miljoen verdient hij een standbeeld. :lol:
Weghorst is voor Heracles behoorlijk bruikbaar als spits, puur omdat hij zich kapot werkt voor het team. Maar het is natuurlijk geen hele goede voetballer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 01:13 

Hardtraxx Elite

De Coolsingel kan ook alvast gereserveerd worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 10:10 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Want? In deze vorm zie ik Feyenoord (zelfs thuis) niet winnen van AZ/Utrecht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 20:30 

Hardtraxx Veteran

Voor Sparta?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 20:33 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Lennard95 schreef:

Want? In deze vorm zie ik Feyenoord (zelfs thuis) niet winnen van AZ/Utrecht. :P

In de beker kan van alles gebeuren plus de wedstrijd is pas over een maand voor het zelfde geld loop je er met 7-0 overheen. (beetje overdreven weet ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 13:10 

Hardtraxx Veteran

Heracles 3e in februari... xd Hoe bizar is dat eigenlijk. Mja ik geniet met volle teugen dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 13:20 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Heracles 3e in februari... xd Hoe bizar is dat eigenlijk. Mja ik geniet met volle teugen dit seizoen.

Niet zo bizar als Leicester City xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 20:47 

Hardtraxx Veteran

Dat zeker niet haha, dat is helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 18:48 

Hardtraxx Veteran

Twente... Zucht.

Van mij mag de KNVB stoppen met 2 maten te meten. Voor de ene club een deadline stellen en dan failliet verklaren als men dat niet haalt. Maar Twente mag de KNVB bedriegen bij onder andere de Tadic transfer en dan krijgen ze ook nog uitstel van een deadline. Een deadline is geen deadline als hij zomaar verplaatst kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:18 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Twente... Zucht.

Van mij mag de KNVB stoppen met 2 maten te meten. Voor de ene club een deadline stellen en dan failliet verklaren als men dat niet haalt. Maar Twente mag de KNVB bedriegen bij onder andere de Tadic transfer en dan krijgen ze ook nog uitstel van een deadline. Een deadline is geen deadline als hij zomaar verplaatst kan worden.

Je moet wel beseffen dat het niet heel Twente is, maar alleen een paar sjoemelaars in de top die voor het grotendeel nu allemaal vertrokken zijn.

Het verschil is denk ik dat het bij Twente komt door die paar mensen die expres dealtjes achter de rest om hebben gemaakt en dat het bij een AGOVV of Veendam was door de sportieve prestatie en het gebrek aan inkomen over het algemeen.

De mensen die nu zijn aangesteld voor het puinruimen kunnen niet veel doen aan de zooi die Munsterman e.d. hebben veroorzaakt. Dus waarom zou je hun straffen mits ze hun eigen afspraken niet nakomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:22 

Hardtraxx Veteran

Ja snap ik. Maar toch maakt de KNVB zich belachelijk door zich zo te laten piepelen door Twente. Maakt niet uit door welk persoon binnen de club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:08 

Kraak... Piep...

Het zijn oude zaken die naar boven komen waar de nieuwe top niks mee te maken had. Moet de KNVB dan een al financieel en sportief kwakkelend team een schop nageven of de gene bestraffen die ook daadwerkelijk de deal heeft gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:12 

Hardtraxx Veteran

Zoals ik al zei, ik snap alles wat je zegt. Maar toch is het met 2 maten meten. Zelfs ik als Heracles supporter wil niet dat Twente failliet gaat. Maar dit modderd maar door en de KNVB maakt zich weer belachelijk. Deadlines zijn geen deadlines bij de KNVB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:06 

Hardtraxx Veteran

http://nos.nl/artikel/2090217-knvb-grot ... peelt.html

Zou wel raar zijn als dit gebeurd. Misschien wel het beste en eerlijkste maar geen Heracles - Twente meer zou echt gek zijn. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:08 

Hardtraxx Veteran

Wat wanbeleid toch voor vreselijke gevolgen kan hebben. Zo goed opgebouwde club vanuit bijna faillissement naar kampioenschap en dan zo ambitieus worden dat het je na 5 a 6 jaar de kop waarschijnlijk gaat kosten :/
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic