Mailuhu had liever Ajax shirtje willen hebben volgens mij 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
Nou Lyst, wat is je uitleg?
Wat een heerlijke overwinning op Twente! Als dat zo door gaat wordt het een mooi seizoen. Nu bovenaan, zal morgen wel anders zijn natuurlijk.
Wat een heerlijke overwinning op Twente! Als dat zo door gaat wordt het een mooi seizoen. Nu bovenaan, zal morgen wel anders zijn natuurlijk.
Zijn er nog wel meer die gaan morsen bij Heracles. Energiek team is dat zeg.Parvuz wrote:Nou Lyst, wat is je uitleg?![]()
Morgen pisvee - Feyenoord. Spanning komt al!
Schreuder per direct pleite, zat er ook totaal niet aan te komen oid...
Begint met een S eindigt op chreuder en is nu wegParvuz wrote:Nou Lyst, wat is je uitleg?![]()
Het leek vandaag helemaal nergens op met dat anti voetbal van Feyenoord.
Zolang Kazim en vooral Immers (die kluns schiet liever hoog over) op gesteld worden en Kuyt op de flank staat wordt het niks met Feyenoord. Gewoon Kuyt op 10 , Kramer in de spits, Elia op links, en Van Beek in het Centrum.
Zolang Kazim en vooral Immers (die kluns schiet liever hoog over) op gesteld worden en Kuyt op de flank staat wordt het niks met Feyenoord. Gewoon Kuyt op 10 , Kramer in de spits, Elia op links, en Van Beek in het Centrum.
Draak van een wedstrijd van Feyenoord zeg, vooral de eerste helft.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
Ajax speelde toch een redelijke pot! Natuurlijk was Ado helemaal niks! Maar toch zag bii vlagen goed voetbal
Ik denk dat er twee oorzaken zijn van het verschil tussen Heracles en Twente op dit moment. Ten eerste is de inzet bij Heracles vele malen beter dan bij Twente. En dan heb ik het over gisteren. En verder heeft Twente wel een aantal spelers die beter zijn dan die van Heracles, maar ik denk dat gemiddeld gezien Heracles kwalitatief zeker niet onderdoet. Twente is vooral achterin behoorlijk zwak.Lyst wrote:Begint met een S eindigt op chreuder en is nu wegParvuz wrote:Nou Lyst, wat is je uitleg?![]()
Wat een heerlijke overwinning op Twente! Als dat zo door gaat wordt het een mooi seizoen. Nu bovenaan, zal morgen wel anders zijn natuurlijk.Je kunt mij niet wijsmaken dat een Pelupessy beter is dan een Gutierrez/Mokotjo/Tapia/Ziyech.
Het is te hopen voor jullie dat Ziyech en Corona nog een half jaar blijven.
Tering, Kijk vandaag graag naar Gijpie, vooral iets rechts van hem 
Ik weet dat het een wijvenkapsel is, maar Hansie Hansie is gewoon een vent hoor.dave wrote:Tering, Kijk vandaag graag naar Gijpie, vooral iets rechts van hem
EDIT: ze hebben het in de studio ook opgemerkt
wootum wrote:Ik weet dat het een wijvenkapsel is, maar Hansie Hansie is gewoon een vent hoor.dave wrote:Tering, Kijk vandaag graag naar Gijpie, vooral iets rechts van hem
wootum wrote:Ik weet dat het een wijvenkapsel is, maar Hansie Hansie is gewoon een vent hoor.dave wrote:Tering, Kijk vandaag graag naar Gijpie, vooral iets rechts van hem
EDIT: ze hebben het in de studio ook opgemerkt
Haar naam is Laura.....
Een hele geile meiddave wrote:wootum wrote:Ik weet dat het een wijvenkapsel is, maar Hansie Hansie is gewoon een vent hoor.dave wrote:Tering, Kijk vandaag graag naar Gijpie, vooral iets rechts van hem
EDIT: ze hebben het in de studio ook opgemerkt![]()
![]()
![]()
Haar naam is Laura.....
Prima top 4 lijkt me.
1. Ajax
2. Heracles
3. Feyenoord
4. PSV

1. Ajax
2. Heracles
3. Feyenoord
4. PSV
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik stel hem toch hier.
Dit seizoen ben ik weer begonnen met het trainen van een team. Ik doe nu de E1.
Weten nog mensen leuke website's / trainingen? Ik heb al een hoop voorbereid, maar ik heb juist zo veel mogelijk trainingsactiviteiten.
Als je mij kan helpen. Enorm bedankt.
Weten nog mensen leuke website's / trainingen? Ik heb al een hoop voorbereid, maar ik heb juist zo veel mogelijk trainingsactiviteiten.
Dit is het topic voor dit soort vragenLenny wrote:Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik stel hem toch hier.
Amateur voetbal
Na jaren de eerste ronde uitgeschakeld te zijn, eindelijk weer eens een ronde verder
Hopen op een mooie topclub thuis!
Prima wedstrijdje van Feyenoord vandaag.