Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Of was hier al een topic van?

Anyway praat hier over amateurvoetbal.
Zelf ben ik fan van vv Katwijk , Herbstmeister :worship:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus
B
HardstyleForEvah wrote:Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus
Want? Zijn zat mensen die bij een amateurclub voetballen en hier graag over praten :)
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Als het ergens kan dan mag er een slot op.

Maar er komen genoeg mensen wekelijks bij een amateur club dus why not ;)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Edit: Tuurlijk komen er veel mensen bij amateurclubs, maar nogmaals wat interesseert dit een ander. Je praat over profvoetbal omdat andere dit ook zien..
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
HardstyleForEvah wrote:Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Edit: Tuurlijk komen er veel mensen bij amateurclubs, maar nogmaals wat interesseert dit een ander. Je praat over profvoetbal omdat andere dit ook zien..
Mooi dat je voor mod speelt :thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
HardstyleForEvah wrote:Ik voetbal bij een amateur club, wil er best over praten, maar ben benieuwd hoe xd? Kom maar met ideeën over hoe je over jouw amateur club (die hoogst wss niemand op dit forum kent) iets kan zeggen wat anderen interesseren.

Jij kent VV Katwijk niet?
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Firetrap wrote:

Op 1 na beste amateurclub van NL :D
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Lennard95 wrote:
Firetrap wrote:

Op 1 na beste amateurclub van NL :D
Na Feyenoord
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ja Hardstyleforevah, Katwijk is een van de beste amateurclubs van Nederland en ze hebben ook nog een aardige fanbase.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ik speel 2e provinciale in België :thumbsup: Niet dat iemand hier weet welk niveau het is maar goed xd
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
HardstyleForEvah wrote:Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus
Dus omdat jij het niet interessant vind, moet dit topic maar gesloten worden? :lol: In dat geval zouden wat mij betreft op alle voetbal topics een slotje moeten :')
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vanmiddag nog voetballen, had er al geen zin in, maar nu moeten we ook nog tegen de koploper die nog ongeslagen is, helemaal geen zin dus :$
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
profvoetbal is voor sommige ook niet boeiend.....dat topic gaat toch ook niet dicht?

laat mensen lekker over amateur voetbal lullen als ze dat willen....je hoeft niet in dit topic te komen :P + het zorgt ervoor dat er niet in andere topics over amateurs wordt gesproken :P
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Harkemase Boys :loving:
Hardtraxx Veteran
3009 posts member since 2011
last seen 50 minutes ago
kakabeeyo wrote:SC Kootstertille :loving:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Ik zit in de Technische Staf van ons vriendenteam, Zaterdag 2. Mag zelf niet meer voetballen omdat ik alles in mijn knie afgescheurd, kapot geschoten of gebroken heb gehad. Vorig jaar kampioen en nu ook weer strak bovenaan. :)
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Met ons team Herbstmeister in de respectabele 4e Klasse A van 't noorden. Prima dacht ik zo :cool:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
wij gaan altijd foetballen en daarna bitterballen eten en bier drinken is altijd heel gezellig en leuk niemant kan eigenluk foetballen maar dat maakt allemaal niet uit haha
Image
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Al 17 jaar spelend lid en supporter van regerend landskampioen SV Spakenburg. :cool:
Lennard95 wrote: Zelf ben ik fan van vv Katwijk , Herbstmeister :worship:
Gauw terugkeren in de topklasse dan, horen Katwijk en ook Quick Boys historisch gezien gewoon in thuis.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Peperkoek wrote:Dit is toch niet interessant voor het grote publiek, wat heb jij eraan als ik zeg dat mijn team vandaag met 3-0 gewonnen heeft. Slotje dus
Stop eens met zeiken, taam.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Pommer wrote:Al 17 jaar spelend lid en supporter van regerend landskampioen SV Spakenburg. :cool:
Gauw terugkeren in de topklasse dan, horen Katwijk en ook Quick Boys historisch gezien gewoon in thuis.
Speelt Muhamadu nog bij jullie?
Bierkoning
last seen 14 days ago
Gelukkig niet.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Al 17 jaar spelend lid en supporter van regerend landskampioen SV Spakenburg. :cool:
Ik hoop al jaren op de derby in de topklasse maar die andere laten te wensen over ;)
Bierkoning
last seen 14 days ago
De enige echte derby is daar gewoon elk jaar gespeeld hoor :P