Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 17:13 

Aan het typen...

dave schreef:
En lyst:
Schreuder is een prima trainer die niet onderschat mag worden, die snapt het spel en is tactisch zeer sterk. Vorig jaar rommelde het heel erg bij Twente waardoor het eerste elftal er erg onder leed. Geloof me, jullie gaan nog een hoop plezier aan hem beleven mits hij de tijd krijgt. :thumbup:

En waar blijkt dat uit? Sorry, maar Schreuder is eerder een voorbeeld van tactisch onvermogen. Hij heeft nog nooit een wedstrijd gekanteld door een wissel of een aanpassing van het systeem. Mokotjo bijvoorbeeld, zakt het hele seizoen lang al tussen de centrale verdedigers. Dat werkte goed met Gutierrez het seizoen ervoor, omdat hij een goede lange pass in huis heeft, echter Mokotjo moet het meer hebben van de korte passes, dus gaan alle ballen breed of weer terug, want hij heeft geen aanspeelpunt; Ziyech stond naast Castaignos en Ebecilio/Tapia werd gedekt door 3 middenvelders. Een heel seizoen lang!

Het seizoen ervoor, toen Tadic naar 10 verhuisde, gaf hij de voorkeur aan Mokhtar boven Corona. Corona kreeg pas een kans toen Kusk (die er ook niks van bakte) geblesseerd raakte en Myaichi week in week uit schutterde. Diezelfde Corona krijgt een half seizoen later een award voor grootste talent van de Gold Cup.

Deze voorbereiding, zet hij Eghan in de spits. Op zich niks mis mee, want hij is erg gevaarlijk in de 16. Maar vervolgens krijgt hij alleen maar hoge ballen en voorzetten in een 4-3-3 systeem, terwijl Eghan juist meer een 2e spits is. Nu gaat hij misschien 4-4-2 spelen, maar zet hij Ziyech, met een uitstekende steekpass in de voorste linie. V/d Heyden krijgt de voorkeur boven Ebecilio (die in de belangstelling staat van 5 Premier League clubs), onder het motto van de beste speelt (waarom staat die v/d Heyden dan niet in de belangstelling?) en Cabral/Hölscher krijgen de voorkeur boven Mokhtar. Uhh, die zijn nog slechter.

Of dat 5-3-2 systeem dat hij tegen Feyenoord hanteerde, wat zogenaamd aanvallend moest zijn. Schilder en Martina zijn belabberde backs in aanvallend opzicht... Vervolgens gaat hij datzelfde systeem hanteren tegen Heracles die op dat moment 18e stond. Nee, FC Twente speelt al 2,5 jaar (sinds het verlies van ADO) slecht en onaantrekkelijk voetbal en dat is volledig de schuld van Schreuder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:10 

Hardtraxxer

Cabral heeft anders een geweldige voorbereiding gehad, zelfde als v/d heyden. De enige wedstrijd waar Mokhtar goed heeft gespeeld was afgelopen maandag bij Jong tegen Jong Vitesse.
Hoop zo graag dat die man verkocht word naar een Turkse club, al ga ik hem vast missen. Weer wat minder te schelden in het stadion
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:41 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat de complete voorhoede nog ontbreekt bij Twente, nu werd je toch gedwongen het op een andere manier aan te pakken, maar toch viel dit Twente mij echt niet tegen. Aanvallend is er gewoon nog geen vuist te maken helaas. Fout van Van Der Heijden is erg sneu, maar over het resultaat valt niet te klagen.

Overigens genoten van de 2 centrale verdedigers die er nu staan, eindelijk weer eens echte houthakkers in de verdediging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 21:39 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wat is er zo geweldig aan Groningen? Leuk dat ze Linssen en Drost erbij hebben gekregen, maar als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen Linssen en Corona (winnaar gold cup/grootste talent award) of Drost en Gutierrez (winnaar Copa America), dan schat ik FC Twente toch echt hoger in, aan de andere kant, Schreuder zit er nog wel steeds...

Toevallig dat vanavond Groningen - Twente op het programma stond. Ik vond Groningen veel beter. Twente mag de handjes dichtknijpen met een punt. Natuurlijk had Twente nog niet de volledige beschikking over Corona maar toch. Groningen veel meer dreiging. Twente vond ik niet veel voetbal inzitten. Maar das natuurlijk op basis van maar 1 wedstrijd. Afwachten maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 22:53 

Hardtraxxer

Soms kwamen ze er met leuk voetbal goed uit, alleen verloren we voorin vaak de bal omdat we geen aanspeel punt hebben. Shaffy is een goede voetballer maar gewoon geen spits. Wanneer Jari of Olaitan straks voorin komen te staan hebben wij nog één probleem, en dat is Schreuder die niet durft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:20 

Aan het typen...

Ja de voorbereiding van Cabral zo goed dat hij niet bij de wedstrijdselectie zat gisteren. Een goede voorbereiding bij Schreuder is dat je hard werkt op de training en staat volledig los van of je wel of niet presteert in wedstrijden. En V/d Heyden, kom op, die is van het niveau Pelupessy, dat was hij ook al tijdens de voorbereiding en dat viel gisteren ook wel weer te zien. Maar goed, Cabral dus niet in de selectie, Mokhtar speelt een volledige wedstrijd bij Jong, had zich verbetert, maar er was volgens Schreuder geen tijd meer om hem weer bij het eerste te halen, Corona kan zogenaamd 15 minuten spelen, terwijl hij 3 weken geleden nog een Gold Cup finale van 80 minuten heeft kunnen voetballen, waardoor we aangewezen waren op een opstelling met 7! middenvelders. Heb je ook zo genoten van al die lange ballen op Eghan, die 1m60 is? Ik bedoel, zo moeilijk is dat toch niet om te zien dat dat niet werkt. Schreuder stond erbij en keer ernaar. Direct na rust, eerste wat ze doen, weer een lange bal op Eghan. Wat heeft zo'n trainer in de rust dan in godsnaam gezegd? Nee, zoals ik al zei, qua materiaal zijn ze beter dan FC Groningen, maar er zit nog zo'n "meestertacticus" die weigert op te stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:43 

Hardtraxxer

Ben het zeker met je eens, Eghan is een goede voetballer dat in de spitspositie het kan maken tegen amateurs maar niet in een Eredivisie. Verloren zeker veel ballen omdat er voorin gewoon niks was wat een bal vast kon houden. Dat is wat Oosterwijk geweldig deed tegen Jong Vitesse, kreeg de bal, hield hem vast en gaf hem goed af en dat is iets wat Olaitan hopelijk ook gaat laten zien.

V/d Heyden is een jonge voetballer die zeker wel boven het niveau pelupessy is. Vraag mij af of dit de eerste wedstrijd is die je van hem ziet?

Verder de laatste hoop op tedje focussen om mokhtar naar turkije te laten vertrekken voor een miljoentje of 2! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Nou Twente, 1-4 achter tegen ADO...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 22:04 

Hardtraxx Elite

Geef Schreuder een paar wedstrijden de kans en hij krijgt het op de rails. Dit elftal moet op elkaar ingewerkt worden. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:40 

Hardtraxx Elite

:)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 19:04 

Hardtraxx Veteran

Zo, wat ben ik blij met Kramer. In elk opzicht beter dan Kazim. Wat een rare droeftoeter blijft dat zeg, ik schaam me gewoon dat hij in dat mooie Feyenoord shirt mag spelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 21:49 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar 8 speelronden op moeten wachten maar nu gelukkig de eerste thuiswedstrijd gewonnen! Voor het eerst in het vernieuwde stadion. Echt prachtig geworden. Nu zorgen dat we weer onverslaanbaar worden thuis. Vandaag was in ieder geval een goed begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:10 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Vorig jaar 8 speelronden op moeten wachten maar nu gelukkig de eerste thuiswedstrijd gewonnen! Voor het eerst in het vernieuwde stadion. Echt prachtig geworden. Nu zorgen dat we weer onverslaanbaar worden thuis. Vandaag was in ieder geval een goed begin.

Het zag er idd goed uit allemaal dat stadion, een aanwinst voor de eredivisie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 09:35 

Aan het typen...

Aron schreef:
Ben het zeker met je eens, Eghan is een goede voetballer dat in de spitspositie het kan maken tegen amateurs maar niet in een Eredivisie. Verloren zeker veel ballen omdat er voorin gewoon niks was wat een bal vast kon houden. Dat is wat Oosterwijk geweldig deed tegen Jong Vitesse, kreeg de bal, hield hem vast en gaf hem goed af en dat is iets wat Olaitan hopelijk ook gaat laten zien.

V/d Heyden is een jonge voetballer die zeker wel boven het niveau pelupessy is. Vraag mij af of dit de eerste wedstrijd is die je van hem ziet?

Verder de laatste hoop op tedje focussen om mokhtar naar turkije te laten vertrekken voor een miljoentje of 2! :yay:

Eghan is een tweede spits, die heeft een balvaste spits nodig om omheen te voetballen. Oosterwijk komt fysiek veel te kort. Tegen andere belofteteams valt dat niet op, omdat die allemaal fysiek nog niet volledig ontwikkeld zijn. Olaitan is overigens een kopie van Eghan, alleen dan iets langer (maar ook niet kopsterk) en iets meer snelheid in plaats van acceleratie. Het is een afmaker en geen aanspeelpunt.

En v/d Heyden is 19, zo oud was Pelupessy ook toen hij bij het eerste kwam. Beide zijn spelers die als ze het voor hun doen goed doen, net een voldoende halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 23:15 

Hardtraxx Veteran

Gekke Tanane! Mooie goals hoor.

PSV weer puntverlies. Toch weer jammer voor ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 23:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gekke Tanane! Mooie goals hoor.

PSV weer puntverlies. Toch weer jammer voor ze.

Hoe vroeg in het seizoen ook, deze punten mis je aan het einde :P Dus er is nog hoop voor Ajax :cool:

Tanane scoorde vorige week toch ook al 1 of 2 keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

9 punten uit 3 wedstrijden en geen tegendoelpunten! Mooie start
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 18:07 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Wat betreft uitslagen is het mooi ja, wat betreft het voetbal gaat het met de wedstrijd achteruit qua spel. Deze resultaten gaan ze niet lang volhouden als het spel niet snel verbeterd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 18:47 

Hardtraxx Veteran

Punten zijn weer binnen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 20:09 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Pipa schreef:

Wat betreft uitslagen is het mooi ja, wat betreft het voetbal gaat het met de wedstrijd achteruit qua spel. Deze resultaten gaan ze niet lang volhouden als het spel niet snel verbeterd :x

We kijken al langer naar dit voetbal. Ik heb liever dat ze goed voetballen eigenlijk dan kampioen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 13:08 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Punten zijn weer binnen :loving:

KNKB!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 13:09 

Donateur

JHK!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 09:37 

Hardtraxx Veteran

Zin in zaterdag! Twente helemaal de crisis in spelen! :thumbsup:
Tannane :worship: