Ja ondanks dat ze Chery en Kieftenbeld zijn kwijtgeraakt vind ik toch dat ze goede aankopen hebben gedaan met Jesper Drost en Bryan Linssen. Ik denk dat ze het sws beter gaan doen dan Heerenveen, AZ en Twente. Vitesse kan ik niet echt goed gokken, bijna compleet nieuw elftal.
Kampioenschap is ook lastig te voorspellen. Voor mijn gevoel heeft Feyenoord het beste ingekocht, maar om 1 of andere reden durf ik niet te stellen dat ze nu wel kampioen gaan worden. Al zou ik het wel echt super vet vinden. Ajax vind ik weer een saaie ploeg zonder echt uitschieters zoals PSV vorig jaar wel had. Feyenoord heeft dat voor mijn gevoel iets meer nu. Toch PSV maar gekozen als kampioen omdat ik verwacht dat ze ondanks het verlies van Depay en Wijnaldum toch nog de beste selectie hebben.
En nu over mijn clubje Heracles. Ik denk dat we ons dit seizoen sneller veilig spelen dan vorig jaar. Een aantal nieuwe spelers waar ik wel vertrouwen in heb. Van Ooijen en Gladon vooral. Het verlies van Bryan Linssen is wel echt zuur, maar wel een mooie verdiende stap voor hem. Ik hoop dat het vernieuwde stadion weer veel punten op gaat leveren. Vorig seizoen vaak wel pech gehad in thuiswedstrijden (PSV laatste minuut Rekik die m laf intikt, Groningen die laat de winnende maakt met een bal die over de achterlijn was).