Welkom in de eerste divisie Nac? 
Last edited by dave on 31 May 2015 17:16, edited 1 time in total.
De ruitjes snap ik, ik kan alleen niet begrijpen dat ze die blauw hebben gemaaktParvuz wrote:Die blauwe ruitjes komen uit het wapen van Almelo. Staat voor het water wat heel belangrijk was voor Almelo en de textielfabrieken waar Almelo groot in was ofzo.Steffnov wrote: Logo is leuk, zeker een vooruitgang ten opzichte van de rampzalige voorganger, ik vind alleen dat blauwe element echt totaal niet passen...
Ik vind het best subtiel verwerkt. Beter dan in het oude logo.
De rede waarom ik dus voor Heereveen in Europa was. Meestal krijgt Vitesse pas zijn selectie eind Augustus rond of iets dergelijks, drama.Broken Balance wrote:
Vitesse zegt waarschijnlijk gedag tegen zo'n 6 topspelers
Dan weten ze het helemaal niet meer in amsterdamKhadber wrote:De rede waarom ik dus voor Heereveen in Europa was. Meestal krijgt Vitesse pas zijn selectie eind Augustus rond of iets dergelijks, drama.Broken Balance wrote:
Vitesse zegt waarschijnlijk gedag tegen zo'n 6 topspelers
Frank de Boer zal wel weg gaan, op zich niet onterecht na 5 goede jaren.
Als hij ze dan hetzelfde laat presteren, graagRaven wrote:Of Maaskant, dat zou pas wat zijn.
Ik zou het wel graag willen zien. Ben wel gecharmeerd van de club, ze hebben een aardige selectie met potentie (eerste seizoenshelft was bijvoorbeeld erg sterk) en vanaf volgend seizoen spelen ze in een gloedjenieuw stadion.Lenny wrote:Frankie gaat echt niet weg hoor bij Ajax voor een club als West Ham.
Want dat is een flinke stap omlaag inderdaadLenny wrote:Frankie gaat echt niet weg hoor bij Ajax voor een club als West Ham.