rawbin schreef:
Leuk man Fred Rutten

Vind die vind helemaal geen uitstraling hebben, zijn palmares zijn alles behalve geweldig (1x KNVB-beker, 1x InterToto) en daarnaast kan ik dat irritante slis-stemmetje al niet uitstaan. Het gaat weer huilen worden vanaf volgend jaar gok ik zo.
Goed voorspeld dus. Maasgebouw mag onderhand nu ook wel eens opgeschoond worden, te beginnen met die debiel van een van Geel. 3 jaar lang niet uit durven spreken dat je mee wil doen voor het kampioenschap, dan vertrekken de beste spelers en dan wil je ineens wel mee doen om het kampioenschap.
Het begint al met het aanstellen van een rare twentenaar die naar mijn inzien totaal geen binding met de club heeft en er daarnaast om bekend staat voortijdig de handdoek te gooien als het tegen zit en verder behalve een bekertje winnen niets bereikt heeft in z'n trainerscarrière.
Vervolgens ben je te beroerd om van het geld wat opgebracht is een fatsoenlijke selectie neer te zetten. Kazim scoort simpelweg te weinig en is gewoon een volstrekte idioot, Boulahrouz was echt afschuwelijk om te zien meestal (daar had ik trouwens wel wat meer van verwacht) en Başaçıkoğlu heb ik echt werkelijk niets goed zien doen dit jaar, en daar betaal je 2,5 miljoen voor, WTF! Toorstra was in het begin wel erg belangrijk, maar is later in het jaar steeds slechter gaan spelen.
In de winterstop was het al duidelijk dat er versterking moest komen om er nog wat van te maken in de competitie, maar werd wederom geen goede aankoop gedaan.
Als je dan ziet wat voor aankopen andere clubs doen voor minder geld, dan kan je toch concluderen dat de scouting dus inderdaad niet zo best is bij Feyenoord. Tel daarbij op dat er de laatste jaren een aantal spelers echt voor te weinig geld weg zijn gegaan. Dan kan je concluderen dat M. van Geel gewoon een heel matig netwerk heeft en eigenlijk dus helemaal niet geschikt is voor deze functie bij Feyenoord.
Houdt de eer aan jezelf Martin en stap gewoon zelf op.