Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 14:35 

Hardtraxx Elite

Ben benieuwd hoe de traditionele top 3 er volgend jaar uit ziet. De nodige spelers vertrekken en er moeten natuurlijk nieuwe spelers voor in de plaats komen. Ajax heeft meermaals aangegeven dat er één grote speler komt (waarschijnlijk spits).

Van Geel heeft aangegeven dat Clasie 18 miljoen moet kosten, dat vind ik wel een grote grap. 10 miljoen lijkt me toch wel redelijker, zeker als geen Engelse club interesse heeft. Juventus speler Gabriel Appelt is in beeld als opvolger van Clasie. Hij is spelend in de Serie B voor Livorno is 21 jaar en Braziliaans. Appelt kreeg een grote toekomst toegedicht, maar heeft het tot nu toe niet waargemaakt, vandaar dat hij nog in de Serie B actief is. Hij is vrijwel twee-benig, rond de 1,80 - 1,85 (gok ik) en heeft een goede 'long pass' in huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:20 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
en heeft een goede 'long pass' in huis.

Daar heb je op het veld niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 18:23 

Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:
Ben benieuwd hoe de traditionele top 3 er volgend jaar uit ziet. De nodige spelers vertrekken en er moeten natuurlijk nieuwe spelers voor in de plaats komen. Ajax heeft meermaals aangegeven dat er één grote speler komt (waarschijnlijk spits).

Van Geel heeft aangegeven dat Clasie 18 miljoen moet kosten, dat vind ik wel een grote grap. 10 miljoen lijkt me toch wel redelijker, zeker als geen Engelse club interesse heeft. Juventus speler Gabriel Appelt is in beeld als opvolger van Clasie. Hij is spelend in de Serie B voor Livorno is 21 jaar en Braziliaans. Appelt kreeg een grote toekomst toegedicht, maar heeft het tot nu toe niet waargemaakt, vandaar dat hij nog in de Serie B actief is. Hij is vrijwel twee-benig, rond de 1,80 - 1,85 (gok ik) en heeft een goede 'long pass' in huis.

Clasie is een dravertje met 0 scorend vermogen. is niet meer dat 5 miljoen waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

Omdat jullie natuurlijk geen genoeg kunnen krijgen van mijn Heracles gezwam:

Nieuw bij Heracles:
- Tim Breukers (Was gehuurd van Twente)
- Robin Gosens (Komt van Vitesse)
- Wout Droste (Komt van Cambuur)

Speculaties over:
- Terugkeer van Samuel Armenteros
- Terugkeer van Everton Ramos Da Silva

Weg:
- Simon Cziommer
- Milano Koenders
- Jeroen Veldmate
- Bart Schenkeveld
- En wat jongere spelers zoals Daan Rienstra
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 16:15 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me niet dat Armenteros naar Heracles gaat. Deed het goed bij Willem II en ik schat de Tilburgers hoger in. Ik heb ook werkelijk niks met Heracles, hoop dat ze met De Graafschap eruit vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 08:32 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Lijkt me niet dat Armenteros naar Heracles gaat. Deed het goed bij Willem II en ik schat de Tilburgers hoger in. Ik heb ook werkelijk niks met Heracles, hoop dat ze met De Graafschap eruit vliegen.

Doe eens lief. :$

Hij schijnt laatst gesignaleerd te zijn rond het stadion, maar goed, dat zegt niet alles natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:46 

Hardtraxx Veteran

Voor clubs als Heracles, WillemII en dat soort clubs is Armenteros gewoon een echte aanwinst imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:40 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Pipa schreef:

Doe eens lief. :$

Hij schijnt laatst gesignaleerd te zijn rond het stadion, maar goed, dat zegt niet alles natuurlijk.

Haha sorry Parvuz dat ik je trots niet kan waarderen. Maar het lijkt me niet dat Armenteros terug gaat naar Heracles wanneer hij de grote man was bij Willem II en aangezien Willem II ook hoger eindigde en dat zie ik ze weer doen, lijkt het me niet dat hij daar vertrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 12:10 

Hardtraxx Veteran

Willem II had Armenteros gehuurd. Hij is dus niet van Willem II. Als Armenteros net zo graag terug komt in het vernieuwde Polman Stadion als bij Willem II maken beiden clubs dus even veel kans om hem over te nemen van Anderlecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt me toch een slimmere optie om bij Willem II te blijven omdat je daar al een lekker seizoen hebt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Wat Pipa zegt, hij kan misschien nog richting Az/Heerenveen na nog 1 goed seizoen, maar daar ligt dan ook echt zijn top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

Jullie hebben ook wel gelijk hoor, zou voor hem wel beter zijn. En ik weet ook niet of Heracles hem wel echt nodig heeft. Die Wout Weghorst heeft toch een aardig tweede seizoenshelft gehad. Als hij die lijn kan doortrekken kan het wel eens een aardige Eredivisie spits worden. En als 2e spits hebben we ook Tannane weer terug (als hij niet weer naar de psychiater moet). Das wel beetje zelfde soort speler als Armenteros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 23:38 

Hardtraxx Veteran

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248661 Een echte Ajacied die hopelijk z'n mond eens open doet als er weer eens een paar de kantjes er vanaf lopen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 09:55 

Hardtraxx Crew

Echte Ajacied ja, speelt liever bij z'n oude club en levert wat geld in dan andersom :worship:

Daarentegen ben ik wel benieuwd naar z'n niveau. Heb Heitinga al tijden niet zien voetballen dus hoop op dat vlak wel op het beste. Daarnaast lijkt het me wel een ideale leider voor de achterhoede, de jonkies wat ervaring en vooral strijdlust aanleren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:46 

Hardtraxx Veteran

Even een flashback dat ie opstoomde tegen Feyenoord in de ArenA en met links die bal in het doel peert. Meters kippenvel. :loving:

Shirtje gaat gehaald worden. John de grootste baas. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:00 

Hardtraxx Veteran

Jep linnar ^^, Johnny zing een liedje voor mij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:08 

Hardtraxx Veteran

Net even die wedstrijd teruggekeken, wat een voetbal speelde ze toen. Direct druk zetten, spits zoeken, goede voorzetten. Gabri in het midden.. Slechts 8 jaar geleden.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:13 

Hardtraxx Elite

Kuyt ✔
Heitinga ✔
...

Who's next?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:43 

Hardtraxx Crew

Andromeda schreef:
Kuyt ✔
Heitinga ✔
...

Who's next?

Robben wordt komend seizoen de opvolger van Depay
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:47 

Hardtraxx Veteran

Niet Messi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 13:21 

Kraak... Piep...

Peperkoek schreef:
Niet Messi?

Nee Serero, want volgens jou is Serero beter dan Messi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:23 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk maken Van De Beek, Cerny en Nouri hun debuut aankomend jaar bij Ajax. Van De Beek & Cerny zie ik gebeuren alleen Nouri is denk ik nog fysiek niet op een noodzakelijke hoogte. En dat Vince Gino Dekker bij Jong Ajax veel kan laten zien. BIj Ajax zitten er geweldige talenten aan te komen. Nog met Savastano, Mirani
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 11:01 

Hardtraxx Veteran

"Aston Villa is met Ajax in gesprek over een transfer van Nicolai Boilesen. Ajax vraagt 3 miljoen euro."

3 miljoen euro... 3 fucking miljoen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 12:17 

Hardtraxx Veteran

Ik denk (ofja is meer dan een goede gok) dat Overmars niet zo van 'verlies' houdt, oftewel hij zal gewoon break-even willen spelen, voor zover dit mogelijk is.

Niet dat ie 3 miljoen waard is natuurlijk, maar het is maar wat een gek ervoor geeft. Cillessen moet je ook gewoon een astronomisch bedrag voor vragen als zo'n Man Utd langskomt anders lekker nog een jaartje bij Ajax houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 12:38 

Hardtraxx Veteran

Aston Villa zou de beelden van dit seizoen wel niet hebben bekeken als ze dat gaan betalen.

De leegloop bij Twente is ook begonnen deze week. Kan maar zo niet zo veel meer van over blijven.
Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic